ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Αυτοί είναι οι οδηγοί της F1 για το 2019! (vid)Γνωστοί έγιναν οι οδηγοί των 10 ομάδων της Formula 1 για το 2019!Δείτε τους οδηγούς των 10 ομάδων της Formula 1 για το 2019!ΜερσέντεςΗ πρωταθλήτρια Μερσέντες θα συνεχίσει με τον 5 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Λιούις Χάμιλτον και ως team mate του θα παραμείνει ο Φινλανδός, Βάλτερι Μπότας ενώ είναι η μία από τις δύο ομάδες που διατήρησε και τους δύο οδηγούς της.ΦεράριΣτην Φεράρι που και φέτος θα προσπαθήσει να πάρει το πρωτάθλημα από την Βρετανική ομάδα, είχαμε την πρώτη αλλαγή καθώς από την Σκουντερία έφυγε ο Κίμι Ράικονεν και τη θέση του πήρε ο ταλαντούχος Τσαρλς Λεκλέρκ. Ενώ νούμερο 1 για την Ιταλική ομάδα όπως είναι φυσικό παραμένει, ο Γερμανός Σεμπάστιαν Φέτελ.Ρεντ ΜπουλΗ Αυστριακή ομάδα που εντυπωσίασε πέρσι αντικατέστησε τον Ντάνιελ Ρικιάρντο με τον Πιέρ Γκασλί της Τόρο Ρόσο και θα ξαναβρεί τον φίλο του Μαξ Φερστάπεν που θα είναι το νούμερο 1 της Ρεντ Μπουλ.ΡενόΗ Ρενό έκανε το «μπαμ» και έφερε στην ομάδα τον ταλαντούχο Αυστραλό οδηγό, Ντανιέλ Ρικιάρντο από την Ρεντ Μπουλ. Team mate του θα είναι ο 31χρονος Νίκο Χούλκενμπεργκ που παρέμεινε από το 2017 στη γαλλική ομάδα.ΧαςΗ Αμερικανική ομάδα είναι η μοναδική μαζί με την Μερσέντες που δεν άλλαξαν οδηγούς με τους Ρομέιν Γκροζάν και Κέβιν Μάγκνουσεν να παραμένουν στα μονοθέσια τους με σκοπό μια καλύτερη σεζόν και ας ήταν η καλύτερη στην ιστορία της ομάδας αυτή που πέρασε.ΜακλάρενΗ Μακλάρεν με το ζόρι τελείωνε τους περισσότερους αγώνες λόγω του κακού μονοθεσίου της παρόλα αυτά έχασε και τον... σταρ της, Φερνάντο Αλόνσο που μετά από μια ονειρική καριέρα αποφάσισε να τα παρατήσει από την F1. Στο νέο ξεκίνημα οδηγοί θα είναι ο Κάρλος Σάινθ που πέρσι ήταν στην Ρενό, αλλά και ο ταλαντούχος πιλότος Λάντο Νόρις που ανέβηκε από την Formula 2.Ρέισινγκ ΠόιντΗ πρώην Force India μετά την εξαγορά της από τον Λαρς Στρολ αφού άλλαξε όνομα άλλαξε και τον ένα της πιλότο με τον γιο του ιδιοκτήτη πλέον, Λανς, να παίρνει τη θέση του Οκόν που πήγε ως δοκιμαστής στη Μερσέντες. Team mate του θα είναι ο Μεξικανός, Σέρχιο Πέρες, που παρέμεινε στην ομάδα. Σάουμπερ Ο Κίμι Ράικονεν που έφυγε από την Σκουντερία γύρισε στην πρώτη του... αγάπη εκτός από τον Φινλανδό, ο ταλαντούχος Αντόνιο Τζιοβινάζι θα είναι πλέον στην Ελβετική ομάδα.Τόρο ΡόσοΗ Ιταλική ομάδα πήρε τον Ντανίλ Κβίατ από δοκιμαστή της Φεράρι και τον ξαναέφερε στην Formula 1 μετά το 2017. Ενώ team mate του θα είναι ο ταλαντούχος Αλεξάντερ Άλμπον που τερμάτισε 3ος την περσινή σεζόν στην Formula 2.ΓουίλιαμςΤέλος η Γουίλιαμς που έκανε την χειρότερη σεζόν στην ιστορία της στην F1 έδωσε συμβόλαιο σε έναν παλιό γνώριμο οδηγό τον Πολωνό Ρόμπερτ Κιουμπίτσα που επιστρέφει μετά από το 2010 (!) αλλά και τον πρωταθλητή της Formula 2, Τζορτζ Ράσελ.
The 2019 F1 Race CalendarMarch 17 Melbourne AustraliaMarch 31 Sakhir BahrainApril 14 Shanghai ChinaApril 28 Baku AzerbaijanMay 12 Barcelona SpainMay 26 Monaco MonacoJune 9 Montreal CanadaJune 23 Le Castellet FranceJune 30 Spielberg AustriaJuly 14 Silverstone Great BritainJuly 28 Hockenheim GermanyAugust 4 Budapest HungarySeptember 1 Spa-Francorchamps BelgiumSeptember 8 Monza ItalySeptember 22 Singapore SingaporeSeptember 29 Sochi RussiaOctober 13 Suzuka JapanOctober 27 Mexico City MexicoNovember 3 Austin USANovember 17 Sao Paulo BrazilDecember 1 Yas Marina Abu Dhabi
FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019Κυρίαρχος ο Μπότας, εξαφάνισε τον ανταγωνισμό στην Αυστραλία!Με μια εμφατική εμφάνιση, ο Μπότας έκανε τον καλύτερο αγώνα της ζωής του, εξαϋλώνοντας τους αντιπάλους του. Ο Χάμιλτον στην 2η θέση 21 δευτερόλεπτα πίσω και ο εξαιρετικός Φερστάπεν 3ος! Απογοητευτική η Ferrari...Αν και περιμέναμε με ανυπομονησία την εκκίνηση της σεζόν, ο πρώτος αγώνας δεν ήταν αυτό που θα θέλαμε. Μέτριο θέαμα καθώς, η βαρεμάρα, η απουσία προσπεράσεων και μαχών και η απουσία ατυχημάτων που θα ανακάτευαν την κατάταξη, χαρακτηρίζει τον αγώνα ως εξαιρετικά βαρετό.Ωστόσο ο Μπότας θα τον βρήκε εξαιρετικά ενδιαφέροντα αφού από την εκκίνηση τέθηκε επικεφαλής και κυριολεκτικά εξαφανίστηκε εμπρός σε τέτοιο βαθμό που ο 2ος Χάμιλτον τερμάτησε 21 δευτερόλεπτα πίσω του! Ο Χάμιλτον δεν κατάφερε σε κανένα σημείο να πιάσει τον ρυθμό του Μπότας και ήταν αργότερος από τον Φινλανδό σχεδόν σε κάθε γύρο του αγώνα.Ο Φερστάπεν ενώ ήταν πολύ γρήγορος δεν κατάφερε να αγχώσει τον Χάμιλτον σε κανένα σημείο του αγώνα και έτσι αρκέστηκε σε μια 3η θέση.Τα δύο μονοθέσια της Ferrari που τερμάτισαν στις θέσεις 5 και 6 απογοήτευσαν τόσο με την απόδοσή τους, όσο και με την μυστική αλλά εξόφθαλμη οδηγία που δόθηκε στον Λεκλέρκ να μην περάσει τον Φέτελ παρόλο που ήταν γρηγορότερος από αυτόν στο τέλος του αγώνα.Στην 6η θέση τερμάτισε ο Κέβιν Μάγκνουσεν χαροποιώντας την διοίκηση της Haas που τα είχε βάψει μαύρα (όπως το χρώμα του αυτοκινήτου της) μετά την εγκατάλειψη του Γκροζάν. Στην 7η θέση βρίσκουμε τον σταθερό Χούλκενμπεργκ που πήρε κεφάλι στην εσωτερική μάχη με τον Ρικιάρντο εφόσον ο Αυστραλός εγκατέλειψε τον αγώνα. Ο Κίμι κατάφερε μια πολύ καλή 8η θέση, με τους Στρολ και Κβίατ να συμπληρώνουν τις θέσεις της πρώτης 10άδας στην 9η και 10η θέση αντίστοιχα.
Grand prix Κίνας: Ο Λιούις Χάμιλτον πήρε τη νίκηΔημήτρης ΠετρίδηςΕκμεταλλευόμενος στο έπακρο την αδιαμφισβήτητη υπεροχή της Μερσέντες, ο Χάμιλτον στον 1000ό αγώνα της ιστορίας πήρε δια περιπάτου τον αγώνα της Κίνας, με τον Μπότας να συμπληρώνει το 3ο φετινό 1-2 των Ασημένιων Βελών! Τρίτος ο Φέτελ.Απλά άπιαστες: οι δύο Μερσέντες ήταν εκ νέου στο δικό τους αγώνα σήμερα στην Κίνα, η Φεράρι τα έκανε μεγαλοπρεπώς μαντάρα με τα team orders και, κάπως έτσι, ο Λιούις Χάμιλτον νίκησε πανεύκολα, περνώντας για πρώτη φορά φέτος στην κορυφή της βαθμολογίας.ΚΑΝΕ CLICK ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΠΡΩΤΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑΠίσω από τον παγκόσμιο πρωταθλητή τερμάτισε ο Βάλτερι Μπότας που φέτος είναι… εκεί, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ (κατόπιν «σπρωξίματος» από την Σκουντερία) να συμπληρώνει το βάθρο και τον Μαξ Φερστάπεν ν’ ακολουθεί.Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή:Σβήνουν τα κόκκινα φώτα, αρχίζουν οι… ομορφιέςΜε το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα στην πίστα της Κίνας μπροστά είχαμε διπλή αλλαγή: ο Χάμιλτον μ’ εκπληκτική εκκίνηση «κατάπιε» τον poleman Μπότας με χαρακτηριστική ευκολία, την στιγμή που ο 4ος Λεκλέρκ μιμήθηκε τον παγκόσμιο πρωταθλητή και άρπαξε τον teammate του, αφήνοντας πίσω του τον 3ο Φέτελ.Στις πιο πίσω θέσεις ο Κβίατ αποφάσισε να παίξει εντέχνως συγκρουόμενα, καθώς κατάφερε να κάνει… strike χτυπώντας στην ίδια στροφή και τις δύο ΜακΛάρεν- πρώτα τον Σάινθ και μετά τον Νόρις- και αναγκάζοντάς τες να πάνε και οι δύο στα πιτ γι’ αλλαγή μπροστά αεροτομής.Το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας «βγήκε» στην πίστα για ένα γύρο και όταν έφυγε κατέστη σαφές αυτό που άπαντες υποψιάζονταν: οι δύο Μερσέντες μπροστά άρχισαν να χάνονται στο βάθος, μεγαλώνοντας ολοένα και περισσότερο τη διαφορά τους από τις δύο Φεράρι που ακολουθούσαν.Στην Σκουντερία, ωστόσο, αποφάσισαν γι’ ακόμα μία φορά να ξεπεράσουν τον εαυτό τους: την στιγμή που Λεκλέρκ και Φέτελ γύριζαν σε παρεμφερείς ρυθμούς, έδωσαν εντολή στο Μονεγάσκο ν’ αφήσει τον Γερμανό να περάσει (!), επειδή, λέει, τον καθυστερούσε.Κόκκινος σουρεαλισμός…Ώρα για πιτ στοπ, ώρα για αυτογκόλΣτον 18ο γύρο ο Φερστάπεν ήταν ο πρώτος (από τους επίδοξους διεκδικητές του βάθρου) που μπήκε στα πιτ, με τους Φέτελ-Μπότας-Χάμιλτον-Λεκλέρκ ν’ ακολουθούν. Άπαντες έβαλαν την σκληρή γόμα και έδειχνε πως θα πάνε μέχρι τέλους, όμως όταν βγήκαν από τα μποξ τους άρχισαν τα ωραία.Ο Φερστάπεν πέρασε για λίγο τον 3ο Φέτελ, όμως ο Γερμανός της Φεράρι με μια επιδέξια κίνηση ανέκτησε τη θέση βάθρου, την στιγμή που ο Λεκλέρκ έμεινε ανεξήγητα για 4 ολόκληρους γύρους στην πίστα την στιγμή που έχανε εμφανώς χρόνο/Το αποτέλεσμα; Έπεσε 5ος, πίσω και από τον Μαξ.Μπροστά, ο Μπότας έδειχνε να γυρίζει καλύτερη με τη νέα γόμα, πήγε τη διαφορά του από τον Χάμιλτον στο 1.5 δεύτερο, όμως μετά- ανεξήγητα πως…- ανέβηκε εκ νέου στα 3.5 με τα δύο Ασημένια Βέλη να «γράφουν» χρόνους εμφανώς πιο αργούς.Το ζουμί του (άκρως ενδιαφέροντος… ΝΟΤ) αγώνα ήταν πιο πίσω, εκεί που ο έφηβος Ράικονεν με την μετρίως μέτρια Άλφα Ρομέο συνέχιζε να κάνει θαύματα και να μπαίνει εκ νέου στη βαθμολογούμενη δεκάδα.Μήπως να το ξανασκέφτονταν εκεί στη Φεράρι;Δεύτερη στάση, τίποτα δεν αλλάζειΣτον 35ο γύρο και με την απόδοση των ελαστικών του να πέφτει αισθητά, ο Φερστάπεν μπήκε εκ νέου στα πιτ για να βάλει, αυτή τη φορά, τη μέση γόμα. Φέτελ- Χάμιλτον- Μπότας τον ακολούθησαν ευλαβικά, με τον Λεκλέρκ να είναι ο μόνος που έμεινε έξω.Μπροστά το 1-2 των Μερσέντες δεν άλλαξε, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να πηγαίνει άνετα γι’ ακόμα μία νίκη, την στιγμή που ο Φέτελ πέρασε εκ νέου τον Λεκλέρκ πριν η Φεράρι τραβήξει τον δεύτερο και πάλι με καθυστέρηση στο box του.Μετά την ολοκλήρωση και της δεύτερης αλλαγής και με όλους να φοράνε, πια, μέση, άπαντες περίμεναν το πέσιμο της καρό σημαίας.Άραγε, θα γινόταν τίποτα αξιόλογο;Και τώρα πιάστε τονΤο μόνο που χρειάστηκε, ήταν να κάνει μια καλή εκκίνηση. Μετά, χάθηκε στο βάθος: ο Λιούις Χαμιλτον πήρε για… πλάκα την καρό σημαία και στην Κίνα, έφτασε της 75 νίκες καριέρας και ανέβηκε για πρώτη φορά στο νο1 του βαθμολογικού πίνακα φέτος.Πίσω από τον κάτοχο του τίτλου, ο Βάλτερι Μπότας συμπλήρωσε το 1-2, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να συμπληρώνει το βάθρο και τον πεισματάρη Φερστάπεν να έρχεται 4ος.Ο… ταλαιπωρημένος από τα τερτίπια της Φεράρι Λεκλέρκ ήταν 5ος, ο Γκασλί- που έκανε στο τέλος και τον ταχύτερο γύρο- ήρθε 6ος, με τους Ρικιάρντο, Πέρεζ, Ράικονεν (τρομερός και πάλι ο Κίμι) και τον εκπληκτικό Αλμπόν να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.Κάπως έτσι, και πάλι Λιούις, λοιπόν.Ο Βρετανός βρίσκεται εκ νέου στη φυσική του θέση και πηγαίνει με χίλια για το 6ο του προσωπικό πρωτάθλημα.Η πιθανότητα να τον σταματήσει κανείς μοιάζει σχεδόν με Mission Impossible.Και, δυστυχώς για τον ανταγωνισμό, ο Τομ Κρουζ δε φαίνεται πουθενά…Βαθμολογία οδηγών 1) Χάμιλτον 682) Μπότας 633) Φερστάπεν 394) Φέτελ 375) Λεκλέρ 366) Γκασλί 137) Ράικονεν 12 8) Νόρις 89) Μάγκνουνσεν 810) Χούλκενμπεργκ 611) Ρικιάρντο 612) Πέρεζ 513) Αλμπόν 314) Στρολ 215) Κβίατ 1Βαθμολογία κατασκευαστών 1) Μερσέντες 1302) Φεράρι 733) Ρεντ Μπουλ 524) Ρενό 12 5) Άλφα Ρομέο 126) Χάας 87) ΜακΛάρεν 88) Ρέισινγ Πόιντ 79) Τόρο Ρόσο 4 10) Γουίλιαμς 0
FORMULA 1 SOCAR AZERBAIJAN GRAND PRIX 2019Νικητής ο Μπότας και 4ο σερί 1-2 από την Mercedes!Δίκαιος νικητής ο Βάλτερι Μπότας στο Αζερμπαϊτζάν, οδήγησε την Mercedes στο 4ο σερί ένα-δύο της Mercedes που πλέον δείχνει φαβορί στο πρωτάθλημα. Στην 3η θέση ο Φέτελ και στην 5η ο Λεκλέρ που πάλι η στρατηγική της Ferrari επιρρέασε τον αγώνα του. Μείνετε συντονισμένοι για την αναλυτική περιγραφή.Από την εκκίνηση, ο Μπότας κατάφερε να κρατήσει τον Χάμιλτον πίσω του και μέχρι τον τερματισμό ουσιαστικά δεν απειλήθηκε ποτέ από κανέναν. Ο Χάμιλτον έκανε έναν σοφό αγώνα, αντιμετωπίζοντας την ανωτερότητα του Μπότας με εξυπνάδα και πονηριά, δεν τον απείλησε για να μην εκβιάσει ένα πιθανό ατύχημα και απλώς παραμόνευε μήπως ο τιμ μέιτ του κάνει κάποιο λάθος. Ο Βάλτερι Μπότας δεν έκανε κανένα και έτσι κατάφερε να κατακτήσει την 5η του νίκη, την 2η αυτή τη σεζόν. Ο σταθερός και έξυπνος Χάμιλτον έμεινε στην 2η θέση. Το 4ο συνεχόμενο 1-2 της Mercedes εκτός από το ότι είναι ρεκόρ, δημιουργεί νέα δεδομένα στο πρωτάθλημα καθώς πολύ δύσκολα θα χάσει η γερμανική εταιρεία το πρωτάθλημα κατασκευαστών.Ο Φέτελ τερμάτισε τελικά 3ος μη καταφέρνοντας κάτι καλύτερο παρά το γεγονός πως σε όλο τον αγώνα ήταν σχετικά κοντά στις δύο Mercedes.O Φερστάπεν τελικά έμεινε 4ος παρά το γεγονός πως είχε καλό ρυθμό αλλά δεν μπορούσε να απειλήσει ούτε τον Φέτελ.O Λεκλέρ ήταν το πρόσωπο του αγώνα καθώς ξεκινώντας από την 8η θέση με μεσαία γόμα κατάφερε να περάσει διαδοχικά όλους μπροστά του και να αναρριχηθεί μέχρι την πρώτη θέση καθώς όλοι έμπειναν διαδοχικά για αλλαγή ελαστικών. Ωστόσο με τα ελαστικά του να «τελειώνουν» είδε έναν έναν τους οδηγούς της Mercedes, τον Φέτελ αλλά και τον Φερστάπεν να τον περνούν, μη μπορώντας να κάνει κάτι καλύτερο από μια 5η θέση. Οι άνθρωποι της Ferrari περίμεναν να κάνουν οι πρώτοι 2ο πιτ στοπ -για να τον βάλουν για ελαστικά - πράγμα που τελικά δεν έγινε. Και όταν του άλλαξαν ελαστικά με μαλακή γόμα, αυτά δεν λειτούργησαν με αποτέλεσμα να μην είναι ανταγωνιστικός και να χάσει πάρα πολύ χρόνο. Ο ρυθμός της μεσαίας γόμας ήταν καλύτερος από της μαλακής γεγονός που επιρρέασε όλο τον αγώνα.Στο τέλος ο Λεκλέρ μπήκε για 2η φορά στα πιτς για να βάλει φρέσκια μεσαία γόμα και να δοκιμάσει να πετύχει τον ταχύτερο γύρο. Και το κατάφερε στον τελευταίο γύρο μαζί με ρεκόρ γύρου σε αυτήν την πίστα.Να σημειώσουμε την πολύ καλή εμφάνιση της Racing Point και με τους δύο οδηγούς της Πέρεζ και Στρολ, στους βαθμούς αλλά και της McLaren που επίσης κατάφερε να βάλει και τους δύο οδηγούς της, Σάινθ και Νόρις στους βαθμούς.Στην 10η θέση ο εξαιρετικός Κίμι Ράικονεν που ξεκίνησε από τα πιτς!
FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO 2019Άντεξε και κέρδισε ο Λιούις Χάμιλτον στο Μονακό!Ενδιάφερον αγώνας -για Μονακό- με νικητή τον Λιούις Χάμιλτον που άντεξε και κέρδισε! 2ος ο Φέτελ και 3ος ο Μπότας. Ο Φερστάπεν που τερμάτισε 2ος έπεσε 4ος μετά από ποινή που είχε.Ο Λιούις Χάμιλτον επιβίωσε από μια επαφή με τον Μαξ Φερστάπεν στον προτελευταίο γύρο (δεν ήθελε πολύ να βγουν και οι δύο εκτός) και κέρδισε το Γκραν Πρι του Μονακό με τον Φερστάπεν να τερματίζει 2ος αλλά να πέφτει στην 5η θέση εξ αιτίας του περιστατικού που είχε στα πιτς με τον Βάλτερι Μπότας.Ο Λιούις Χάμιλτον έδωσε ένα ρεσιτάλ αλάνθαστης οδήγησης και αντιστάθηκε σε περισσότερους από 60 γύρους στον επίμονο Μαξ Φερστάπεν για να κρατήσει τη νίκη, παρά το γεγονός ότι έπρεπε να διαχειριστεί τα ελαστικά που είχε αλλάξει κατά την διάρεκια του αυτοκινήτου ασφαλείας νωρίς στον αγώνα.Ο Φερστάπεν δεν μπόρεσε να περάσει τη Mercedes και έτσι τελικά τερμάτισε 4ος.Στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο Φέτελ που έκανε έναν αγώνα τακτικής με την ελπίδα να συμβεί κάτι στους Χάμιλτον-Φερστάπεν και να αρπάξει μια θεόσταλτη νίκη. Τελικά αυτό δεν έγινε αλλά του έφτασε η 2η θέση για να φρενάρει κάπως τα συνεχόμενα 1-2 της Mercedes. O Μπότας τα είχε με τον Φερστάπεν που τόσο στην εκκίνηση, όσο και μέσα στα πιτς υπήρξε πολύ πιεστικός και του στοίχησε ένα σκασμένο ελαστικό που του σημάδεψε τον αγώνα και γι αυτό άλλωστε πήρε ο Μαξ τα 5 δευτερόλεπτα ποινής.Η Red Bull όμως εκτός της 4η θέσης με τον Φερστάπεν πήρε και την 5η με τον Πιερ Γκασλί, με το καλύτερο αποτέλεσμα ταπό τότε που πήγε στην ομάδα. Πιο πίσω ο Κάρλος Σάινθ πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα για την McLaren με μια πολύ καλή 6η θέση.Θαυμάσια τα πήγαν και οι δύο Toro Rosso με τους Ντάνι Κβίατ και Άλεξ Άλμπον να πετυχαίνουν μια 7η και μια 8η θέση. Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο της Renault τερμάτισε 9ος ενώ στην 10η θέση βρέθηκε ο Ρομέν Γκροζάν μετά από έναν επεισοδιακό αγώνα.
ΒΙΝΤΕΟ: ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ ΚΑΝΑΔΑ: Πρώτος ο Φέτελ, νικητής ο Χάμιλτον!Απίθανα πράγματα στο γκραν πρι του Καναδά. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν από την αρχή μέχρι το τέλος στην 1η θέση (μ' εξαίρεση όταν μπήκε για πιτ στον 27ο γύρο), είδε πρώτος την καρό σημαία κι όμως τερμάτισε δεύτερος!Πώς συνέβη αυτό; Λίγο μετά το μέσο του αγώνα ο Γερμανός, που ήταν μπροστά, έχασε τον έλεγχο της Φεράρι του, βγήκε στο χορτάρι και επέστρεψε... άρον-άρον στην πίστα, με αποτέλεσμα να... στριμώξει τον Χάμιλτον. Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν και μετά από λίγους γύρους τιμώρησαν με ποινή 5 δευτερολέπτων τον Φέτελ!Έτσι, παρά το γεγονός πως τερμάτισε 1 και κάτι δεύτερο μπροστά από τον Χάμιλτον, είδε τον παγκόσμιο πρωταθλητή να παίρνει τη νίκη και τον ίδιο να περιορίζεται στη 2η θέση.Το βάθρο του άκρως επεισοδιακού αγώνα συμπλήρωσε ο Λεκλέρκ, που τερμάτισε 3ος. Πίσω από την πρώτη τριάδα τερμάτισε ο Βάλτερι Μπότας, που στο τέλος πέτυχε και τον ταχύτερο γύρο παίρνοντας τον 1 έξτρα βαθμό, με τους Φερστάπεν, Ρικιάρντο, Χούλκενμπεργκ, Γκασλί, Στρολ, Κβίατ να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.Δείτε τι ακριβώς συνέβη ανάμεσα στους δύο πιλότους στον 48 γύρο του grand prix, εκεί που ο Γερμανός επέστρεψε... κακήν κακώς στην πίστα αφότου έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιού του, στριμώχνοντας τον Χάμιλτον και δεχόμενος την.. μοιραία ποινή
FORMULA 1 PIRELLI GRAND PRIX DE FRANCE 2019Σε ρυθμό βόλτας ο Χάμιλτον νίκησε στη ΓαλλίαΆνετα πρώτος και σε ρυθμό ρελαντί, νίκησε ξανά ο Χάμιλτον στην Γαλλία για άλλο ένα 1-2 της Mercedes. Ο Μπότας έμεινε 2ος και ο Λεκλέρ προσπάθησε στο τέλος αλλά έμεινε 3ος.Σε έναν βαρετό αγώνα, ο Λιούις Χάμιλτον έκανε έναν υγιεινό περίπατο και νίκησε άνετα το Γκραν Πρι της Γαλλίας. Ο Βάλτερι Μπότας αρκέστηκε σε μια 2η θέση και απέχει πλέον 37 βαθμούς από τον Χάμιλτον. Την παρτίδα για την Ferrari έσωσε -κάπως- ο Σαρλ Λεκλέρ που κατάκτησε την 3η θέση και ανέβηκε στο βάθρο.Από εκεί και πέρα τίποτε σημαντικό δεν έγινε. Από την αρχή του αγώνα ο Φέτελ κατάφερε να περάσει τις 2 McLaren αλλά δεν απείλησε ποτέ ουσιαστικά τον Μαξ Φερστάπεν με τον Ολλανδό να κατακτά μια άχαρη 4η θέση και τον Φέτελ να προσπαθεί στον τελευταίο γύρο να κάνει ταχύτερο γύρο και ρεκόρ και να τα καταφέρνει μένοντας ωστόσο μόλις 5ος.Η πολύ καλή πορεία της McLaren τελικά αποδείχθηκε με μια 6η θέση για τον Κάρλος Σάινθ, ενώ ο Νόρις έμεινε 10ος μετά από μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισε. Πολύ καλά τα πήγαν και οι δύο Renault με τον Ρικιάρντο να τερματίζει 7ος (αν και είναι υπό διερεύνηση) τον Κίμι Ράικονεν 8ο και τον Νίκο Χουλκενμπέργκ 9ο. Είπαμε ο Νόρις 10ος.Η υπεροχή του Χάμιλτον ήταν καθολική καθώς σε κανένα σημείο του αγώνα δεν έχασε την πρώτη θέση, ούτε καν όταν μπήκε για ελαστικά..
FORMULA 1 MYWORLD GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2019Ένας διαστημικός Μαξ Φερστάπεν νίκησε στην ΑυστρίαΜάχες, αγωνία και τζαρτζαρίσματα σε έναν αγώνα που τελικός νικητής αναδείχτηκε ο Μαξ Φερστάπεν, στην 2η θέση έμεινε ο Σαρλ Λεκλέρ και 3ος ο Μπότας που είχε προβλήματα με την θερμοκρασία του κινητήρα του.Ένας τρομερός αγώνας με μεγάλες συγκινήσεις χρειαζόταν μετά το Γαλλικό GP και το Αυστριακό GP μας αποζημίωσε με πλούσιο θέαμα, μάχες και προσπεράσεις.Ξέραμε πως ο Φερστάπεν ήταν δυνατός σε αυτή την πίστα, αλλά στην εκκίνηση έχασε πολλές θέσεις. Κι όμως έκανε καλή διαχείριση ελαστικών, έβαλε το κεφάλι κάτω και έφτασε στη νίκη τζαρτζάροντας ωστόσο τον Σαρλ Λεκλέρ με αποτέλεσμα το συμβάν να ελεγχθεί από τους κριτές και να περιμένουμε την κρίση τους.Αυτός ήταν ο πρώτος αγώνας της χρονιάς που κερδίζει κατασκευαστής πέρα από την Mercedes.Η Honda κερδίζει για πρώτη φορά -ως κατασκευαστής κινητήρων- στη μοντέρνα εποχή της Formula 1.Η Ferrari για άλλη μια φορά πυροβόλησε τα πόδια της στο πιτ στοπ του Σεμπάστιαν Φέτελ καθώς καθυστέρησε να φέρει για αλλαγή, τον εμπρός αριστερό τροχό του Γερμανού, καταστρέφοντας τον αγώνα του.Οι δύο Mercedes ταλαιπωρήθηκαν από προβλήματα υπερθέρμανσης και μόνο ο Μπότας κατάφερε να βρεθεί στο πόντιουμ. Ο Χάμιλτον δεν μπόρεσε να βρει ρυθμό και αρκέστηκε σε μια 5η θέση.Ο Σεμπάστιαν Φέτελ προσπάθησε πολύ και κέρδισε πολλές θέσεις μέχρι την στιγμή που η ομάδα τα έκανε μαντάρα στο πρώτο πιτ στοπ και στέρησε από τον Γερμανό μια σίγουρη θέση στο βάθρο. Ο Γερμανός μπήκε και άλλαξε για 2η φορά ελαστικά τοποθετώντας μαλακά μόλις τον πέρασε ο εμφανώς ταχύτερος Μαξ Φαρστάπεν. Η αλλαγή ελαστικών αποδείχθηκε εν μέρει σωστή καθώς ήθελε άλλον έναν γύρο -στον τερματισμό- για να περνούσε και τον Μπότας.Εξαιρετική επίδοση η 6η θέση από τον Λάντο Νόρις αλλά ένα γύρο πίσω... Καλά πήγε και ο Γκασλί με μια 7η θέση αλλά και ο Κάρλος Σάινθ που έφερε και την 2η McLaren του στους βαθμούς.Στην 9η και 10 θέση βρίσκουμε τους δύο οδηγούς της Alfa Romeo με τον Κίμι να παίρνει μια πολύ καλή 9η θέση και τον Τζιοβινάτζι να μπαίνει για πρώτη φορά στους βαθμο
FORMULA 1 ROLEX BRITISH GRAND PRIX 2019Ο Χάμιλτον σε δικό του αγώνα νικητής και στην Μεγάλη ΒρετανίαΈνας απίθανος Λιούις Χάμιλτον νίκησε καθαρά με ρεκόρ και ταχύτερο γύρο στο τέλος. Ο Μπότας δεν κατάφερε να τον απειλήσει και έμεινε 2ος με τον Λεκλέρ να τερματίζει 3ος.Eίδαμε έναν εντυπωσιακό αγώνα, με πολλές μάχες και έντονο συναγωνισμό... από την 3η θέση και πίσω καθώς οι δύο Mercedes ήταν σε δικό τους αγώνα.Οι Ferrari με την επιλογή να ξεκινήσουν με μαλακά ελαστικά δεν κατάφεραν τίποτε και απλώς έμειναν να παλέψουν με τις Red Bull.Από την εκκίνηση ο Μπότας έδειχνε ικανός να κρατήσει τον Χάμιλτον πίσω του και έτσι έγινε, μέχρι το αυτοκίνητο ασφαλείας που έβγαλε μια έξοδος του Τζοβινάτσι. Ο Χάμιλτον σε εκείνο το σημείο έβαλε σκληρή γόμα και εξαφανίστηκε μπροστά.Τεράστιες μάχες είχαμε όμως και πιο πίσω με έναν Φερστάπεν να μάχεται και να περνά τον μαχητικό -στο όριο- Λεκλέρ και να πλησιάζει τον Φέτελ όπου και τελικά τον πέρασε με τον Γερμανό στην προσπάθεια του να κερδίσει πίσω την θέση, έχασε τα φρένα και έπεσε πίσω από τον Φερστάπεν, με τους δύο να βγαίνουν εκτός πίστας αλλά να συνεχίζουν τον αγώνα! O Φέτελ μπήκε για αλλαγή ελαστικών και αλλαγή εμπρός πτέρυγας και έπεσε πίσω εκτός βαθμών, ενώ όπως ήταν φυσικό και αναμενόμενο, πήρε και ποινή 10 δευτερολέπτων.Η έξοδος των Φερστάπεν και Φέτελ ωστόσο ευνόησε τον Λεκλέρ που κατάφερε να τερματίσει 3ος πίσω από τον Μπότας. Στην 4η θέση ο εξαιρετικός Γκασλί που σιγά σιγά βρίσκει την ταχύτητά του και αρχίζει να φέρνει αποτελέσματα στην Red Bull.Ο Φερστάπεν μετά την σύγκρουση με τον Φέτελ, δεν χρειάστηκε να πάει στα πιτς και συνέχισε τον αγώνα με πληγωμένο διαχύτη και κατάφερε μια θαυμάσια 5η θέση.Στην 6η θέση μια McLaren με τον Σάινθ που δείχνει πως όντως το αυτοκίνητο της Βρετανικής εταιρείας είναι γρήγορο. Και στην 7η βρέθηκε ο μαχητής Ρικιάρντο που προσπαθεί υπερβολικά με την Renault και φέρνει αποτελέσματα.Ο πιο έμπειρος από όλους στο γκριντ, ο Πρωταθλητής Κίμι Ράικονεν έφερε την Alfa Romeo του στην 8η θέση με 9ο τον Κβιάτ της Toro Rosso και 10ο τον Χούλκενμπερκ συμπληρώνοντας την βαθμολογούμενη δεκάδα.Ο Χάμιλτον ήταν τόσο ξαναμμένος... (το λέω πολιτικά ορθά) που στον τελευταίο γύρο με σκληρά ελαστικά κατάφερε να κάνει ταχύτερο γύρο και ρεκόρ δύο δευτερόλεπτα ταχύτερο από το προηγούμενο!Αξίζει να σημειώσουμε την εγκατάλειψη και των δύο αυτοκινήτων της Haas μετά από την επαφή που είχαν στον πρώτο γύρο και τις μικρές αλλά σημαντικές ζημιές που έπαθαν.
Πήρε το δώρο της Mercedes ο Φερστάπεν, μυθική εμφάνιση ο Φέτελ!Ο Φερστάπεν εκμεταλλεύτηκε την... τραγωδία της Mercedes και πήρε την καρό σημαία στο Χόκενχαϊμ, με τον Φέτελ να τερματίζει δεύτερος ενώ ξεκίνησε... 20ος! Σε ένα Γκραν Πρι που θύμισε την παλιά καλή και εντυπωσιακή Formula 1, ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τη νίκη καθώς εκμεταλλεύτηκε την...τραγωδία της Mercedes, με τον Χάμιλτον να μένει εκτός της βαθμολογούμενης δεκάδας και τον Βάλτερι Μπότας να μην τερματίζει! Ο αγώνας ήταν εντυπωσιακός, με συνεχείς προσπεράσεις και εναλλαγές θέσεων αλλά και μπόλικη... βροχή! Ο Φέτελ ξεκίνησε από την 20η και τελευταία θέση και άρχιζε ολοένα και να ανεβαίνει, ο καιρός τον βοηθούσε και τα... χαλούσε στους προπορευόμενούς του! Ο Λεκλέρκ εγκατέλειψε, ο Χάμιλτον ενώ ήταν πρώτος μπήκε στα πιτ στοπ χωρίς να τον περιμένουν οι μηχανικοί του και κάθισε σε αυτά για περισσότερο από ένα λεπτό, χάνοντας την πρωτιά. Το Γκραν Πρι δεν κυλούσε καλά για την Mercedes, ο Μπότας έφυγε εκτός και χτύπησε στις προστατευτικές μπάρες, ενώ ο Χάμιλτον δεν μπορούσε να κρατήσει καλά το μονοθέσιό του και είχε τρία τετακέ! Ξαναμπήκε στα πιτ στοπ, έπεσε ακόμη περισσότερο και είχε ως αποτέλεσμα να μείνει εκτός της βαθμολογούμενης δεκάδας! Από την άλλη μεριά, ο Φερστάπεν είχε πάρει την πρωτιά και είχε... εξαφανιστεί από τους διώκτες του, με τον Φέτελ να εκμεταλλεύεται τις εγκαταλείψεις αλλά και την εντυπωσιακή του παρουσία και να περνάει στον προτελευταίο γύρο τον Κβίατ, παίρνοντας την δεύτερη θέση με τον πιλότο της Toro Rosso να συμπληρώνει το πόντιουμ.
12ος Γύρος FORMULA 1 ROLEX MAGYAR NAGYDÍJ 2019Με επική οδήγηση ο Χάμιλτον νικητής στην ΟυγγαρίαΈνας τρομερός Λιούις Χάμιλτον με εκπληκτική οδήγηση και εμπνευσμένη στρατηγική κερδίζει στην Ουγγαρία με 2ο τον Μαξ Φερστάπεν και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ! Ένας καταπληκτικός αγώνας. Μείνετε συντονισμένοι για την αναλυτική περιγραφή.Δίνουμε το 100% στους παίκτες μας!Ο Λιούις Χάμιλτον έκλεψε τη νίκη από τον Μαξ Φερστάπεν, στο Ουγγρικό Grand Prix τέσσερις γύρους πριν το τέλος του αγώνα, μετά από μια απόφαση στρατηγικής από την ομάδα της Mercedes Formula 1. Βεβαίως ο Χάμιλτον εκμεταλλεύτηκε την στρατηγική και οδήγησε εκπληκτικά και κέρδισε δίκαια τον αγώνα δείχνοντας σε όλους για ποιο λόγο βρίσκεται στην κορυφή του πρωταθλήματος. Ο Μπότας ξεκίνησε αγχωμένος τον αγώνα, δεν μπόρεσε να κρατήσει την 2η θέση, ακούμπησε με τον Χάμιλτον και μετά με τον Λεκλέρ και κατάστρεψε την μπροστινή του αεροτομή αλλά και τον αγώνα που έκρινε το μέλλον του. Τερμάτισε μόλις 8ος.Ο Μαξ Φερστάπεν το πάλεψε. Ήταν εξίσου γρήγορος με τον Λιούις με τα μεσαία ελαστικά αλλά πιο αργός με τα σκληρά και αυτό έπαιξε ρόλο στην έκβαση του αγώνα. Στο τέλος έκανε άλλο ένα πιτ στοπ και έβαλε μαλακά για να κάνει έναν ταχύτερο γύρο που του έδωσε το ρεκόρ γύρου και έναν ακόμα βαθμό στο πρωτάθλημα. Η 2η θέση ήταν ότι καλύτερο μπόρεσε και όπως είπε και ο ίδιος στο τέλος ήταν καλή.Οι δύο Ferrari απογοήτευσαν και σε κανένα σημείο του αγώνα δεν μπόρεσαν να πλησιάσουν τον ρυθμό των δύο πρώτων. Αν και ο Λεκλέρ είχε καλό ρυθμό, ο Φέτελ με καλύτερη στρατηγική, τον έφτασε και τον πέρασε στους τελευταίους γύρους του αγώνα τερματίζοντας στο βάθρο. Ξεκάθαρα πρέπει η Ferrari να βρει λύσεις στα προβλήματα που την ταλανίζουν ώστε να πλησιάσει σε απόδοση τις Mercedes αλλά και την Red Bull που ξεκάθαρα πλέον δεν μπορεί πια να φτάσει. Ο Λεκλέρ με την 4η θέση πρέπει να ζητήσει εξηγήσεις από τους ανθρώπους της Ferrari για την στρατηγική που ακολούθησαν στο δικό του μονοθέσιο.Την 5η θέση τερμάτισε ο πολύ σταθερός Κάρλος Σάινθ πιστοποιώντας την βελτίωση του μονοθεσίου της McLaren ενώ ο τιμ-μέιτ του Λάντο Νόρις, βρέθηκε και αυτός στους βαθμούς με μια πολύ καλή 9η θέση.Στην 6η θέση ο Πιερ Γκασλί που δεν πείθει καθώς υπολείπεται σε κάθε αγώνα από τον Μαξ Φερστάπεν. Προβλέπουμε να τον αντικαθιστά σύντομα ο Κβιατ.Ο Μεγάλος Κίμι παραμένει ταχύτατος αν και δεν φάνηκε σε όλο τον αγώνα, στο τέλος βρέθηκε στην 7η θέση ενώ και αυτός -όπως ο Μαξ Φερστάπεν- έχει εκμηδενίσει τον τιμ μέιτ του Τσιοβινάτζι που τερμάτισε προτελευταίος στην 18η θέση...Την 10άδα έκλεισε ο Άλμπον δίνοντας έναν βαθμό στην Toro Rosso.Δείτε εδώ τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα.
F1: Πρώτη νίκη για Λεκλέρκ, θριάμβευσε στο ΣΠΑΕπιμέλεια: Κώστας ΧολίδηςΤην πρώτη νίκη της καριέρας του στην Formula 1 πανηγύρισε ο Σαρλς Λεκλέρκ, ο οποίος είδε πρώτος την καρό σημαία στην πίστα του ΣΠΑ.Ο Σαρλς Λεκλέρκ πρόσθεσε το όνομα του στην ιστορία της Formula 1. Ο Μονογέσκος οδηγός της Ferrari είδε πρώτος την καρό σημαία στην πίστα του ΣΠΑ και έγινε ο 108ος πιλότος που νικά σε αγώνα της F1.Πως φτάσαμε όμως μέχρι εκεί;Στην πίστα του ΣΠΑ ο Λεκλέρκ εκκίνησε καλά και έφυγε μπροστά, όμως πιο πίσω είχαμε μεγάλες μάχες. Ο Φέτελ μετά από ένα λάθος βρέθηκε πίσω από τον Χάμιλτον, στη συνέχεια όμως κατάφερε να ανακτήσει την θέση του. Πιο πίσω είχαμε πραγματικό χαμό. Ο Φερστάπεν άργησε να εκκινήσει και αυτό είχε αποτέλεσμα να τον περάσουν πολλά μονοθέσια.Στην πρώτη στροφή ο Ολλανδός άργησε να φρενάρει, έπεσε πάνω στον Ράικονεν, με αποτέλεσμα να απογειώσει το μονοθέσιο του Φινλανδου και να τελειώσει τον αγώνα του. Το μονοθέσιο του Φερστάπεν "πληγώθηκε" στην μπροστά αριστερή ανάρτησή του η οποία λίγο αργότερα κατέρρευσε με αποτέλεσμα η Red Bull να καταλήξει στις μπαριέρες.Στη μάχη της κορυφής το μόνο που άλλαξε μετά το πιτ στοπ που έκαναν τα μονοθέσια, ήταν ότι ο Φέτελ βρέθηκε μπροστά από τον Λεκλέρκ με τους Χάμιλτον και Μπότας να τους ακολουθούν. Ο Γερμανός όμως ήταν εκείνος που μπήκε νωρίτερα απ' όλους στα πιτ για να αλλάξει ελαστικά (16ος γύρος) και αυτό πλήρωσε στη συνέχεια.Ο Λεκλέρκ πέρασε τον Φέτελ και στη συνέχεια το ίδιο έκαναν οι Χάμιλτον και Μπότας με τον Γερμανό να τελειώνει τον αγώνα στην τέταρτη θέση. Στους τελευταίους γύρους ο Χάμιλτον πίεσε τον Μονεγάσκο, όμως εκείνος άντεξε για να πάρει την πρώτη νίκη της καριέρας του και να την αφιερώσει στον αδικοχαμένο φίλο του, Αντουάν Ουμπέρ.Από εκεί και πέρα μεγάλος άτυχος ήταν ο Λάντο Νόρις ο οποίος στον τελευταίο γύρο έμεινε στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού με αποτέλεσμα να μην καταφέρει να ολοκληρώσει τον αγώνα του όντας στην πέμπτη θέση.
Πρώτος τίτλος της Ferrari στην Μόντσα μετά από 9 χρόνια, με την πρωτιά του Λεκλέρκ H πρώτη νίκη της Ferrari στο... σπίτι της, για πρώτη φορά μετά από εννέα χρόνια, είναι γεγονός. Πρωταγωνιστής της επιστροφής στην κανονικότητα, ο Σαρλ Λεκλέρκ, ο οποίος μία εβδομάδα μετά τη νίκη στο Σπα και τη χθεσινή pole position, κατέκτησε και την καρό σημαία στο Γκραν Πρι της Μόντσα, αφήνοντας στην δεύτερη θέση τον Μπότας και στην τρίτη τον Χάμιλτον.
FORMULA 1F1 GP Σιγκαπούρης: Νικητής ο Φέτελ, 1-2 για τη FerrariΕπιμέλεια: Κώστας ΧολίδηςΟ Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν ο μεγάλος νικητής του Grand Prix της Σιγκαπούρης με τον Σαρλ Λεκλέρκ να ολοκληρώνει το 1-2 για τη Ferrari μετά από 44 αγώνες.ShareTweetΜία νίκη που την είχε ανάγκη όσο τίποτα άλλο πέτυχε ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός πιλότος της Ferrari είδε πρώτος την καρό σημαία στη Σιγκαπούρη μετά από 22 αγώνες (η προηγούμενη φορά ήταν πέρσι στο Βέλγιο) και το πανηγύρισε έξαλλα.Την ίδια ώρα η Ferrari εκανε το πρώτο της 1-2 μετά από το Grand Prix της Ουγγαρίας το 2017 όταν τότε ο Φέτελ είχε πάρει την νίκη με τον Ράικονεν δεύτερο. Για να μην κάθεστε να υπολογίζεται έχουν περάσει 44 αγώνες από τότε. Παράλληλα, αυτή ήταν η τρίτη διαδοχική νίκη για τα κόκκινα μονοθέσια.Ας πάμε τώρα στα του αγώνα. Με τη θερμοκρασία της πίστας στους 37 βαθμούς και υγρασία που έφτανε το 70% υποδέχτηκε η πίστα της Σιγκαπούρης τους οδηγούς και τα μονοθέσια της Formula 1.Στην εκκίνηση δεν είχαμε κάποιο... δράμα όπως συνηθίζεται στη συγκεκριμένη πίστα. Όλοι έφυγαν καθαρά μπροστά με τον Φέτελ να πιέζει για λίγο τον Χάμιλτον και τον Βρετανό να κρατάει. Αντίθετα πιο πίσω είχαμε τον Σάινθ να έχει επαφή με τον Χούλκενμπεργκ με τον Ισπανό να αντιμετωπίζει μεγαλύτερο πρόβλημα και να περνά σχεδόν ένα λεπτό στα πιτ αφού το πίσω δεξί ελαστικό του κλάταρε.Η διαφορά στην εξάδα της κορυφής ήταν μικρή με όλους τους οδηγούς να προσέχουν τα ελαστικά τους. Όλοι τους είχαν μαλακή γόμα και ο χορός τον pit stop ξεκίνησε στον 20ο γύρος με τους Φέτελ και Φερστάπεν να μπαίνουν πρώτοι και στον επόμενο μπήκε και ο Λεκλέρκ.Αυτή η στρατηγική της Ferrari έδωσε την ευκαιρία στους δύο οδηγούς της να ξεπεράσουν τον Χάμιλτον, αλλά έδωσε και στον Φέτελ την πρωτοπορία στον αγώνα! Ο Γερμανός εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ο Λεκλέρκ συνάντησε κίνηση στο γύρο που έμεινε εκτός πίστας και έτσι τον προσπέρασε κάτι που εξόργισε τον Μονεγάσκο.Η Mercedes επέλεξε να κρατήσει μέσα στην πίστα τον Χάμιλτον για να έχει πιο φρέσκα ελαστικά στο τέλος. Ο Βρετανός έμεινε μέσα 6 γύρους περισσότερους από τον Λεκλέρκ, όμως το αυτοκίνητο ασφαλείας που μπήκε τρεις φορές στο υπόλοιπο του αγώνα δεν έδωσε την ευκαιρία στον Χάμιλτον να διεκδικήσει κάτι περισσότερο από την τέταρτη θέση.Γιατί όμως χρειάστηκε να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας τρεις φορές στην πίστα; Στον 36ο γύρος ο Ράσελ με τον Γκροζάν είχαν μια μάχη ρόδα με ρόδα με τον πρώτο να καταλήγει στην μπαριέρα. το αυτοκίνητο ασφαλείας έμεινε μέσα για έξι γύρους και ξαναμπήκε δύο μετά. Το μονοθέσιο του Πέρες έμεινε σε επικίνδυνο σημείο και έτσι οι αγωνοδίκες αποφάσισαν ότι έπρεπε να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας.Η τρίτη φορά που είχαμε το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν στον 50ο γύρο όταν ο Κβίατ αποφάσισε ότι χρειάζεται να προσπαθήσει να φρενάρει για να πάρει την πρώτη στροφή και του αρκούσε να οδηγήσει το μονοθέσιο του Ράικονεν εκτός πίστας.Στους τελευταίους γύρους δεν είχαμε καμία απολύτος μάχη και το μόνο που παρουσίασε ενδιαφέρον ήταν τα team radio της Ferrari. Οι άνθρωποι της Scuderia προσπαθούσαν να ηρεμήσουν τον Λεκλέρκ αφού ο Μονεγάσκος ήταν φανερά εκνευρισμένος που βρέθηκε πίσω από τον Φέτελ.Τελικά, ο Λεκλέρκ δεν έκανε τίποτα, δεν πίεσε και έτσι τα δύο μονοθέσια της Ferrari έφτασαν στη γραμμή τερματισμού χωρίς κάτι άλλο.
FORMULA 1 VTB RUSSIAN GRAND PRIX 2019Τυχερός νικητής ο Χάμιλτον στη Ρωσία!Ο τυχερός Λιούις Χάμιλτον, νίκησε εύκολα στη Ρωσία, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας που κράτησε άμυνα και 3ο τον Σαρλ Λεκλέρ! Ο Φέτελ έμεινε από MGU-H και η εγκατάλειψή του άλλαξε όλο το αποτέλεσμα.Σε έναν ενδιαφέροντα αγώνα στο Σότσι, ο Φέτελ ήταν ο πρωταγωνιστής (Και οδηγός του αγώνα), τόσο με την άρνησή του να αφήσει τον Λεκλέρ να περάσει στους πρώτους γύρους, μετά την στρατηγική που ακολούθησαν στην εκκίνηση, (Είχαν συμφωνήσει να αφήσει ο Λεκλέρ, τον Φέτελ να κάνει slip steaming ώστε να περάσει τον Χάμιλτον) όσο και στη συνέχεια εξ αιτίας της κατάρρευσης της μονάδας MGU-H και της αναγκαστικής εγκατάλλειψης του με αποτέλεσμα να μπει καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και να προλάβουν οι δύο Mercedes να κάνουν πιτ στοπ και να αλλάξουν ελαστικά.Ας τα πάρουμε από την αρχή όμως.Με την εκκίνηση ο Φέτελ πέρασε πρώτος στην πρώτη στροφή και έμεινε εκεί παρά τα παράπονα του Λεκλέρ πως έπρεπε να τον αφήσει να περάσει. Ο Φέτελ έφτιαξε απόσταση ασφαλείας που ήταν δύσκολη να καλυφθεί από τον Λεκλέρ (δίχως να φθείρει τα ελαστικά του). Όταν ο Φέτελ μπήκε για ελαστικά τον ακαολούθησε και ο Λεκλέρ και μάλιστα ο Μονεγάσκος κατάφερε να μείνει εμπρός από τον Γερμανό, όταν... χτύπησε η καταστροφή.Η μονάδα MGU-H του Φέτελ παρέδωσε το πνεύμα και σε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας οι Mercedes άλλαξαν ελαστικά και τέθηκαν στις 2 πρώτες θέσεις που τις κράτησαν μέχρι το τέλος του αγώνα. Game over.Είναι αλήθεια πως για άλλον έναν αγώνα ο Χάμιλτον στάθηκε τυχερός, ο Μπότας κράτησε τον Λεκλέρ πίσω του και ο Μονεγάσκος συνέχισε στον ασύρματο να παραπονιέται για τις επιλογές στρατηγικής της ομάδας (μάλλον δικαιολογημένα).Best of the rest οι δύο Red Bull με τον Φερστάπεν 4ο αλλά και τον εξαιρετικό Άλμπον, που ξεκίνησε από το pitlane και κατάφερε να ανέβει στην 5η θέση. Πολύ καλά τα πήρε η McLaren με τους δύο οδηγούς της, Σάινθ 6ο και Νόρις 8ο μέσα στην δεκάδα αλλά και ο Μάγκνουσεν 9ο, που ξεκίνησε από πολύ πίσω. Στην 7η θέση ο σταθερός Πέρεζ.Την βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισε ο Χουλκενμπέργκ.
FORMULA 1 JAPANESE GRAND PRIX 2019Νικητής ο Μπότας και πρωταθλήτρια η Mercedes στην ΙαπωνίαΜε τον Μπότας στην πρώτη θέση και τον Χάμιλτον στην 3η θέση, η Mercedes εξασφάλισε και μαθηματικά το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ο Φέτελ έσωσε το γόητρο της Ferrari. άντεξε στην πίεση του Χάμιλτον και τερμάτισε 2ος.Ένα στιγμιαίο λάθος του Σεμπάστιαν Φέτελ στην εκκίνηση του αγώνα, έδωσε την ευκαιρία στον Βάλτερι Μπότας να πεταχτεί μπροστά και να στρίψει πρώτος. Το λάθος του Φέτελ στην εκκίνηση, αξιολογήθηκε από τους κριτές και ο Γερμανός δεν τιμωρήθηκε. Ο πρώτος γύρος χαρακτηρίστηκε από την επαφή Λεκλέρ - Φερστάπεν, με το Μονεγάσκο να τραυματίζει την εμπρός αεροτομή του και τον Φερστάπεν να βγαίνει στα χώματα και να πληγώνει το μονοθέσιό του σε τέτοιο βαθμό που τελικά αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη. Η επαφή των δύο θα αξιολογηθεί τώρα, αφού τελείωσε ο αγώνας.Στη συνέχεια είχαμε αρκετά πιτ στοπς από όλους, όχι όμως άλλα δράματα. Ο Βάλτερι Μπότας κατάφερε μετά τις αναγκαστικές αλλαγές ελαστικών του Χάμιλτον να βρεθεί στην πρώτη θέση και με πολύ καλή διαχείριση να την κρατήσει μέχρι το τέλος. Ο Χάμιλτον δεν ήταν ευχαριστημένος στο τέλος του αγώνα καθώς είχε βλέψεις για νίκη αλλά δεν κατάφερε να κάνει σωστή διαχείριση ελαστικών και ο ίδιος δίχως να το πει δημόσια το χρέωσε στην ομάδα. Πάντως ο Βρετανός πίεσε ασφυκτικά στους τελευταίους γύρους τον Φέτελ, όμως ο Γερμανός άντεξε κάνοντας έξυπνα άμυνα και τερμάτισε τελικά δεύτερος, αφήνοντας τον Χάμιλτον τρίτο. Στην 4η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Άλμπον που σε κάθε αγώνα βελτιώνεται. Αντίστοιχα στην 5η θέση ο Κάρλος Σάινθ έδωσε μαθήματα σταθερότητας με την McLaren του.Ο Λεκλέρ προσπάθησε πολύ, πέρασε μια ντουζίνα μονοθέσια, αλλά δεν κατάφερε να κάνει ταχύτερο γύρο και να πάρει τον βαθμό που θα θα φρενάριζε για έναν αγώνα την μαθηματική κατάκτηση του Πρωταθλήματος κατασκευαστών και έτσι τερμάτισε 6ος.Στην 7η θέση ο Ντάνιελ Ρικιάρντο έσωσε τα προσχήματα για την Renault που σε συνδυασμό με την 9η θέση του Νίκο Χούλκενμπεργκ, πρέπει να είναι ευχαριστημένη. Στην 8η θέση ο Πιερ Γκασλί που δείχνει το καλό του επίπεδο φέρνοντας αποτελέσματα, έστω για την Toro Rosso.Τέλος στη 10 θέση βρίσκουμε τον Λανς Στρολ που αποδεικνύει πως δεν είναι απλώς ο γιος του δισεκατομμυριούχου μπαμπά του.