Αποστολέας Θέμα: F1 2019  (Αναγνώστηκε 4485 φορές)

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.620
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #25 στις: Κυρ 13 Οκτ 2019 17:31 »
Παράθεση
Εληξαν ένα γύρο νωρίτερα το Γκραν Πρι Ιαπωνίας!

Γκάφα των διοργανωτών του Γκραν Πρι Ιαπωνίας, που έληξε λόγω λάθους του συστήματος στον 52ο και όχι στον 53ο γύρο, οπότε είχαμε ανατροπές και στην κατάταξη των οδηγών.


Το Γκραν Πρι Ιαπωνίας προβλεπόταν να διαρκέσει 53 γύρους, ωστόσο μέτρησαν τελικά μόνον 52 για τα τελικά αποτελέσματα. Αιτία είναι σύμφωνα με τον αλυτάρχη του αγώνα, Μάικλ Μάσι, ένα λάθος στο σύστημα, εξαιτίας του οποίου δόθηκε το σήμα ολοκλήρωσης του Γκραν Πρι ένα γύρο νωρίτερα. Όπως ανέφερε ο Μάσι, «από ό,τι γνωρίζουμε μέχρι τώρα, ήταν ένα λάθος του συστήματος. Θα πρέπει να το ερευνήσουμε. Δεν θέλω να κάνω εικασίες για τους λόγους». Καθοριστικό για τη λήξη ενός αγώνα δεν είναι το ανέμισμα της σημαίας στη γραμμή τερματισμού, αλλά μια ένδειξη με μία καρό σημαία δίπλα στα φανάρια εκκίνησης. Αυτή εμφανίστηκε στον Μπότας και στους οδηγούς που ακολουθούσαν μετά την ολοκλήρωση του 52ου γύρου. «Μερικές ομάδες ρώτησαν τότε μέσω της ενδοεπικοινωνίας. Επειδή όμως δεν ήμασταν σίγουροι, αν είχε εμφανιστεί ήδη στον Βάλτερι η σημαία, τους δώσαμε εντολή, να συνεχίσουν να οδηγούν μέχρι να καλύψουν την αρχικά προβλεπόμενη απόσταση», αποκάλυψε ο αλυτάρχης.

Αν και έγινε όντως αυτό, τα αποτελέσματα του αγώνα προκύπτουν με βάση την κατάταξη των οδηγών κατά την ολοκλήρωση του 52ου και όχι του 53ου γύρου. Αυτό βασίζεται στο άρθρο 43.2 των κανονισμών, που αναφέρει τα εξής: «Αν ανάψει το σήμα για τον τερματισμό του αγώνα για οποιονδήποτε λόγο, πριν συμπληρώσει το προπορευόμενο αυτοκίνητο τον προβλεπόμενο αριθμό γύρων ή πριν τη συμπλήρωση του προβλεπόμενου χρόνου, τότε βαθμολογείται ο αγώνας ως ολοκληρωμένος με βάση τη χρονική στιγμή, όπου το προπορευόμενο αυτοκίνητο έχει περάσει για τελευταία φορά τη γραμμή τερματισμού, πριν δοθεί το συγκεκριμένο σήμα».

Μεγάλος ωφελημένος από το συγκεκριμένο άρθρο του κανονισμού ήταν ο Σέρτζιο Πέρεζ της Racing Point, ο οποίος συγκρούστηκε στον 53ο γύρο με τον Πιερ Γκασλί της Toro Rosso και χτύπησε πάνω στα πλαϊνά προστατευτικά της πίστας, όμως βαθμολογήθηκε τελικά ένατος και έλαβε δύο βαθμούς. Αντίθετα, ο άτυχος της ημέρας ήταν ο Λανς Στρολ που τερμάτισε μετά από 53 γύρους δέκατος, όμως τελικά έμεινε εκτός δεκάδας και βαθμών ως ενδέκατος! Πάντως, οι αγωνοδίκες θα εξετάσουν τη σύγκρουση μεταξύ Πέρεζ και Γκασλί και θα επιβάλλουν ποινές, εφόσον κρίνουν αναγκαίο, αν και το συμβάν έγινε στον 53ο γύρο, που δεν μέτρησε στον αγώνα.


από Gazzetta.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.620
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #26 στις: Κυρ 13 Οκτ 2019 20:07 »
Παράθεση
Τιμωρία Λεκλέρ και Ferrari για τη σύγκρουση με τον Φερστάπεν

Ο Λεκλέρ τιμωρήθηκε με ποινή 15 δευτερολέπτων ως υπαίτιος για τη σύγκρουσή του με τον Φερστάπεν, ενώ επιβλήθηκαν 25.000 ευρώ πρόστιμο στη Ferrari, επειδή τον άφησε στην πίστα με χαλασμένη αεροτομή.

Επιστροφή στοιχήματος* στον αγώνα Ουαλία - Κροατία και αμέτρητα ειδικά στοιχήματα! (21+, *Ισχύουν Όροι και Προϋποθέσεις)

Με ποινή 15 δευτερολέπτων τιμωρήθηκε ο Σαρλ Λεκλέρ για τη σύγκρουση του μονοθεσίου του με τη Red Bull του Μαξ Φερστάπεν. Ετσι, κατατάσσεται ο Μονεγάσκος έβδομος και όχι έκτος στο Γκραν Πρι Ιαπωνίας, ενώ του επιβλήθηκαν και δύο βαθμοί ποινής. Οι αγωνοδίκες αιτιολόγησαν την απόφασή τους με το σκεπτικό, ότι ο Λεκλέρ όφειλε να γνωρίζει ότι θα είχε μειωμένη πρόσφυση πίσω από τα άλλα αυτοκίνητα, «οπότε ο οδηγός του αυτοκινήτου νούμερο 16 φέρει την κύρια ευθύνη για αυτό το περιστατικό». Στο ίδιο σκεπτικό αναφέρεται, ότι «πρόκειται για ένα ασυνήθιστο περιστατικό για πρώτο γύρο, επειδή ενεπλάκησαν μόνον αυτά τα δύο αυτοκίνητα. Γι αυτό και δεν υπάρχουν τα συνήθη ελαφρυντικά».

Τιμωρία υπήρξε όμως και για τη Ferrari, στην οποία επιβλήθηκε πρόστιμο 25.000 ευρώ. Οι αγωνοδίκες αναφέρουν μεταξύ άλλων ως αιτιολογία, ότι η Scuderia «άφησε το αυτοκίνητο στην πίστα παρά τις οφθαλμοφανείς ζημιές του και επειδή προκάλεσε η ομάδα μία επικίνδυνη κατάσταση στην πίστα παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις της προς τον αλυτάρχη του αγώνα». Οι υπεύθυνοι αγωνοδίκες υπογράμμισαν, ότι παραλίγο να συμβεί κάποιο σοβαρό περιστατικό και το σχετικό πρωτόκολλο αναφέρεται χαρακτηριστικά στο κομμάτι που αποκολλήθηκε από το αυτοκίνητο της Ferrari και πέρασε σύριζα από το κόκπιτ του αυτοκινήτου του Χάμιλτον.

από Gazzetta.gr

 
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.620
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #27 στις: Δευ 28 Οκτ 2019 00:56 »
Παράθεση
FORMULA 1 GRAN PREMIO DE MÉXICO 2019
Στον Λεκλέρ η pole position μετά την τιμωρία του Φερστάπεν!

Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε την pole position αλλά υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας, με αποτέλεσμα να τιμωρηθεί με ποινή 3 θέσεων και να ξεκινήσει τελικά τέταρτος! Έτσι poleman βρέθηκε ο Λεκλέρ με 2ο τον Φέτελ, σε μια κατακόκκινη πρώτη σειρά στο Μεξικό.

Tελικά δεν ήταν οι Ferrari, που θεωρούνταν φαβορί, εκείνες που πήραν την pole position στο Μεξικό, αλλά ο Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός κατάφερε και πέτυχε τον καλύτερο χρόνο και με ρεκόρ πίστας μάλιστα, αφήνοντας πίσω του δεύτερο τον Λεκλέρ και τρίτο τον Φέτελ. Ωστόσο αγνόησε τις κίτρινες σημαίες στο ατύχημα του Βάλτερι Μπότας και ο Φερστάπεν δεν έκοψε ταχύτητα, όπως ο ίδιος δήλωσε με μεγάλο θράσος στην συνέντευξη τύπου με αποτέλεσμα να τιμωρηθεί ώρες αργότερα ποινή 3 θέσεων. Έτσι από την πρώτη και 2η θέση θα ξεκινήσουν οι δύο Ferrari με τον Λεκλέρ να παίρνει έστω στα χαρτιά άλλη μια pole. Αν ο Ολλανδός έκοβε όπως αναφέρει το γράμμα του νόμου στην κίτρινη σημαία, θα είχε κατακτήσει την pole position και χάρη στον ταχύτερο χρόνο του, που είχε σημειώσει στον πρώτο καλό γύρο του στο Q3 των κατατακτήριων δοκιμών.

Τέταρτος χρόνος για τον Χάμιλτον αλλά θα ξεκινήσει 3ος στην ίδια σειρά με τον τέταρτο πλέον Φερστάπεν, λόγω της τιμωρίας του. Από εκεί και μετά δεν έχουμε αλλαγές στην κατάταξη και ακολουθούν  ο Άλμπον με Red Bull και ο Βάλτερι Μπότας, που αρκέστηκε λόγω του ατυχήματός του μόνον σε ένα γρήγορο γύρο. Το Top Ten συμπληρώνουν τα δίδυμα των οδηγών της McLaren και της Toro Rosso.

Πίκρα για τον Μεξικανό Πέρεθ, που δεν μπήκε στο Top 10 των κατατακτήριων χάνοντας τη δέκατη θέση για μόλις 8 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Γκασλί, που υπέφερε όλη την ομάδα από στομαχικές διαταραχές.

από Gazzetta.gr

ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.620
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #28 στις: Κυρ 03 Νοέ 2019 23:46 »
Παράθεση
Formula 1 Emirates United States Grand Prix 2019
Πρωταθλητής ο Χάμιλτον και νικητής ο Μπότας στις ΗΠΑ

Σε έναν ενδιαφέροντα αγώνα οι Mercedes έκαναν άλλο ένα 1-2 καθώς ο Μπότας κατάφερε να νικήσει στις ΗΠΑ αλλά με 2ο και Πρωταθλητή για 6η φορά, τον Λιούις Χάμιλτον. Στην 3η θέση ο Μαξ Φερστάπεν.

Από την εκκίνηση φάνηκε πως θα βλέπαμε έναν πολύ ενδιαφέροντα αγώνα. Με την εκκίνηση, ο Χάμιλτον «άρπαξε» και τους δύο οδηγούς της Ferrari στον πρώτο γύρο και με μια στρατηγική ενός μόνο πιτ στοπ, τον έφερε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα να είναι πρώτος.
Ωστόσο, ο Μπότας με φρέσκα ελαστικά κατάφερε και πέρασε τον Χάμιλτον πέντε γύρους πριν το τέλος για να πάρει εκείνος την νίκη.

Βεβαίως, ο Χάμιλτον με την 2η θέση του εξασφάλισε το 6ο του παγκόσμιο πρωτάθλημα -το πέμπτο του με τη Mercedes- και έγινε ο μόνος οδηγός στην ιστορία της Formula 1 με 6 Παγκόσμιους τίτλους.

Στους πρώτους γύρους το ενδιαφέρον εστιάστηκε στην πτώση της απόδοσης του Φέτελ, που έχανε συνεχώς θέσεις καθώς όπως είπε στον ασύρματο είχε προβλήματα με την ισορροπία του μονοθεσίου του. Και ως να μην έφτανε αυτό, στον 6ο γύρο σε ένα άτσαλο πέρασμα πάνω από τα κερμπ έσπασε η πίσω ανάρτηση του με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Αλλά και Λεκλέρ δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, φανερά λόγω της χαμηλής σχετικά θερμοκρασίας της ασφάλτου που δεν ευνοούσε τις σκληρές γόμες. Μόλις ο Μονεγάσκος έβαλε την μαλακή γόμα στο τέλςο του αγώνα κατάφερε να κάνει ταχύτερο γύρο και ρεκόρ.

Στο τέλος το αγώνα με τον Χάμιλτον να έχει κάνει μόνο μια αλλαγή ελαστικών και τους Μπότας και Φερστάπεν να έχουν κάνει δύο, ο Χάμιλτον έδειχνε πως δεν θα μπορούσε να τους κρατήσει πίσω του. Και πράγματι ο Μπότας πέρασε και ενώ τον πλησίαζε και ο Φερστάπεν, είχε μια έξοδο ο Μάγκνουσεν και με τις κίτρινες σημαίες να ανεμίζουν δεν μπόρεσε ο Φερστάπεν να περάσει τον Χάμιλτον και έτσι αρκέστηκε στην 3η θέση.

4ος τερμάτισε ο Λεκλέρ που δεν απείλησε ποτέ και 5ος ο καταπληκτικός Άλμπον -που έγινε και ο οδηγός την ημέρας- καθώς έκανε 3 πιτ στοπ και αμέτρητες προσπεράσεις. Στην 6η θέση βρέθηκε ο πολύ καλός Ντάνιελ Ρικιάρντο ενώ η δεκάδα συμπληρώθηκε με τους, Λάντο Νόρις 7ο, Κάρλος Σάινθ 8ο, Νίκο Χούλκενμπεργκ 9ο και Ντάνι Κβίατ 10ο.

από Gazzetta.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.620
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #29 στις: Κυρ 03 Νοέ 2019 23:49 »
LEWIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ!!!!!!!!!
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.620
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #30 στις: Κυρ 17 Νοέ 2019 22:25 »
Παράθεση
FORMULA 1 HEINEKEN GRANDE PRÊMIO DO BRASIL 2019

Άξια νίκη από τον Φερστάπεν σε έναν μυθικό αγώνα γεμάτο συγκινήσεις

Σε έναν απίθανο αγώνα με αυτοκίνητα ασφαλείας και ατυχήματα, ο Μαξ Φερστάπεν δεν άφησε περιθώριο σε κανέναν και κέρδισε άξια. Ο Γκασλί εκμεταλλεύτηκε όλες τις ευκαιρίες και τερμάτισε 2ος μπροστά από έναν λυσσασμένο Χάμιλτον. Οι δυο Ferrari ακούμπησαν στην ευθεία και εγκατέλειψαν!

Αμέτρητες επιλογές, ασφαλείς πληρωμές και επιβράβευση για τους παίκτες! 21+

Σε έναν απίστευτο αγώνα που είχε, θριάμβους και καταστροφές, ο μόνος που δεν επηρεάστηκε ήταν ο Μαξ Φερστάπεν. Ο Χάμιλτον τον πίεζε αλλά ο Ολλανδός είχε πάντα απαντήσεις και έφτασε σε μια πανάξια νίκη. Ο Χάμιλτον προσπάθησε τα έδωσε όλα αλλά δεν κατάφερε τίποτε καλύτερο από μια 3η θέση εξ αιτίας μιας επαφής που είχε με τον Άλμπον στον τελευταίο γύρο. Στη 2η θέση βρέθηκε ο Γκασλί που εκμεταλλεύτηκε όλες τις ευκαιρίες και πήρε μια πολυπόθητη θέση στο βάθρο.

Ήταν ένας από τους πιο ωραίους αγώνες που είδαμε τα τελευταία χρόνια. Πιο χαρακτηριστική στιγμή του αγώνα η επαφή των Φέτελ - Λεκλέρ και η εγκτάλλεψή τους στη συνέχεια.

Μέχρι το 2ο προγραμματισμένο πιτ στοπ, όλα ρολάριζαν σχεδόν φυσιολογικά. Ο Φερστάπεν βρισκόταν μπροστά με τον Χάμιλτον 2ο και 3ο τον Φέτελ που είχε βάλει φρέσκα ελαστικά. Οι Λεκλέρ με τον Μπότας είχαν τον δικό τους αγώνα με τον Μπότας να προσπαθεί και τον Λεκλέρ να μην τον αφήνει. Αυτό κράτησε για 5-6 γύρους και ο Μπότας έκανε λάθος που έμεινε τόσο κοντά στη Ferrari του Λεκλέρ για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα. Η Mercedes του υπερθερμάνθηκε και το μοτέρ έσπασε. Βγήκε αυτοκίνητο ασφαλείας και ξεκίνησε η κόλαση! Μπήκαν όλοι μέσα για ελαστικά και όταν ο αγώνας ξεκίνησε πάλι πέρασε ο Μαξ πρώτος και άρχισε να απομακρύνεται από τον Χάμιλτον με τον Άλμπον να βρίσκεται στη 3η θέση και τον Φέτελ 4ο και τον Λεκλέρ 5ο. Ωστόσο ο Μονεγάσκος ήταν πιο γρήγορος και περνά τον Φέτελ ώστε να πάρει και τους βαθμούς που χρειαζόταν για να τερματίσει ο Λεκλέρ στην 3η θέση του Πρωταθλήματος. Αλλά ο Φέτελ ανταποδίδει την προσπέραση, ακουμπούν και εγκαταλείπουν και οι δύο!!! Απλά τραγικό!

Με το αυτοκίνητο ασφαλείας, ξαναμπαίνει για ελαστικά ο Χάμιλτον με μόλις 3 γύρους να απομένουν! Ο Χάμιλτον βγαίνει 3ος πίσω από τον Άλμπον που είναι 2ος και τον Φερστάπεν που πετάει στην πρώτη θέση.

Ο Χάμιλτον τα δίνει όλα ακουμπά με τον Άλμπον (ίσως τιμωρηθεί ο Βρετανός) τον περνά ο Γκασλί και δεν καταφέρνει στην συνέχεια να τον περάσει με τον Γκασλί να παίρνει μια απίθανη 2η θέση!

*Περιμένουμε την απόφαση των αγωνοδικών στο αν θα τιμωρηθεί ο Χάμιλτον.

από Gazzeta.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.620
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #31 στις: Παρ 06 Δεκ 2019 09:58 »
Παράθεση
Τελική βαθμολογία οδηγών

1) Χάμιλτον 413

2) Μπότας 326

3) Φερστάπεν 278

4) Λεκλέρκ 264

5) Φέτελ 240

6) Σάινθ 96

7) Γκασλί 95

8) Άλμπον 92

9) Ρικιάρντο 54

10) Πέρεζ 52

11) Νόρις 49

12) Ράικονεν 43

13) Κβίατ 37

14) Χούλκενμπεργκ 37

15) Στρολ 21

16) Μάγκνουνσεν 20

17) Τζιοβινάτσι 14

18) Γκροζιάν 8

19) Κουμπίτσα 1

20) Ράσελ 0

Τελική βαθμολογία κατασκευαστών

1) Μερσέντες 739

2) Φεράρι 504

3) Ρεντ Μπουλ 417

4) ΜακΛάρεν 145

5) Ρενό 91

6) Τόρο Ρόσο 85

7) Ρέισινγκ Πόιντ 73

8) Άλφα Ρομέο 57

9) Χάας 28

10) Ουίλιαμς 1

από sdna.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.620
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #32 στις: Παρ 06 Δεκ 2019 18:24 »
1. ΠΑΝΔΙΚΑΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ Ο ΛΙΟΥΣ! Μακράν ο καλύτερος και πιο σοβαρός οδηγός αυτή τη στιγμή.
2. Πολύ καλύτερη ομάδα η Μερσέντες.
3. Η Φεράρι σκιά του εαυτού της. Με πολλά αγωνιστικά και εσωτερικά προβλήματα.
4. Τεράστιο ταλέντο ο Λεκλέρ. Θα σαρώσει τα επόμενα χρόνια. Δεν είναι ακόμα έτοιμος.
5. Ο Μπάτον είναι ένας καλός δεύτερος οδηγός.
6. Ο Φέτελ σε πτωτική πορεία. Πρέπει α φύγει από τη Φεράρι.
7. Φερστάπεν με τσαγανό αλλά με μυαλό ανύπαρκτο.
8. Μου αρέσει ότι τα επόμενα χρόνια θα έχει πολύ ζουμί, με νεαρούς και καλούς οδηγούς που θα πρωταγωνιστήσουν τα επόμενα χρόνια. Αλμπόν, Γκασλί, Κβίατ, Όκον, Νόρις, Σαίνθ, Στρόλ.
9. Θα λείψει ο Χούλκενμπεργκ. Ανάθεμα τους χορηγούς που θα έχει ομάδα ο Τζιοβινάτζι και όχι ο Χούλκενμπεργκ.
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!