Αθλητικά > Αλλα Αθλήματα - Εθνικές ομάδες

F1 2021

<< < (3/6) > >>

arispas:
Ίσως και ο πιο βαρετός με διάφορα αγώνας που έχω δει εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Δεν έγινε ΟΥΤΕ ΜΙΑ (1)!!! προσπέραση σε όλο τον αγώνα. Δεν ξέρω πότε έχει ξανασυμβεί αυτό τελευταία φορά και ΑΝ έχει ξαναγινει

ΛΑΜΙΑ FANS:

--- Παράθεση ---GP Αζερμπαϊτζάν: Νικητής ο Πέρεζ σε ένα δραματικό αγώνα

Κώστας Παστρίμας


Ο Σέρτζιο Πέρεζ πήρε στο Αζερμπαϊτζάν την πρώτη του νίκη με τη Red Bull ενώ Φερστάπεν και Χάμιλτον δεν βαθμολογήθηκαν

Το GP του Αζερμπαϊτζάν στους δρόμους του Μπακού τα είχε όλα: δράμα, ανατροπές, ατυχήματα και έναν ανέλπιστο νικητή.

Ο Σέρτχιο Πέρεζ πήρε μια σπουδαία νίκη, που ήταν η πρώτη του με την ομάδα της Red Bull σε έναν αγώνα που οι «Ταύροι» έδειχναν να έχουν τον απόλυτο έλεγχο. Στη 2η θέση βρέθηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ με την Aston Martin, ανεβαίνοντας ύστερα από πολύ καιρό στο βάθρο, και στην 3η θέση ο Πιέρ Γκασλί με την Alpha Tauri, που επίσης έκανε σπουδαίο αγώνα.

Ο Λιούις Χάμιλτον έκανε ένα τραγικό λάθος στην επανεκκίνηση τρεις γύρους πριν από το τέλος και αντί για μια θέση στο βάθρο, φεύγει από το Αζερμπαϊτζάν με μηδενική συγκομιδή, όπως και η ομάδα της Mercedes.

Το μεγαλύτερο θέμα συζήτησης όμως ήταν η εγκατάλειψη του Μαξ Φερστάπεν ύστερα από αστοχία του πίσω ελαστικού 5 γύρους πριν από το τέλος και ενώ βρισκόταν με άνεση στην πρώτη θέση του αγώνα. Λίγους γύρους νωρίτερα ακριβώς με τον ίδιο τρόπο είχε εγκαταλείψει και ο Λανς Στρολ και αυτό ξεκίνησε μεγάλη συζήτηση για την ασφάλεια των ελαστικών.

Εκκίνηση

Ο αγώνας ξεκίνησε με τον Λεκλέρ να φεύγει μπροστά, εκμεταλλευόμενος την pole position, μπροστά από τους Χάμιλτον και Φερστάπεν. Ήταν φανερό όμως ότι ο Μονεγάσκος με τη Ferrari δεν είχε την ταχύτητα των διωκτών του για να μείνει μπροστά και πολύ νωρίς ο Χάμιλτον τον πέρασε για να του πάρει την πρώτη θέση. Λίγο αργότερα πέρασαν και οι δύο Red Bull, πρώρα με τον Φερστάπεν και έπειτα με τον Πέρεζ, για να ρίξουν τον Λεκλέρ πίσω στην 4η θέση.

Οι Red Bull σε εκέινο το σημείο του αγώνα ήταν ξεκάθαρα τα ταχύτερα μονοθέσια και άρχισαν να καταδιώκουν τον Χάμιλτον. Όταν ήρθε η ώρα του πρώτου pit stop ο Χάμιλτον μπήκε πρώτος αλλά το pit stop ήταν αρκετά αργό και όταν στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Φερστάπεν, στην επιστροφή του στην πίστα βρέθηκε μπροστά από τον Βρετανό. Ένα γύρο αργότερα το ίδιο έκανε και ο Σέρχιο Πέρεζ, με αποτέλεσμα οι δύο Red Bull να έχουν την 1η και 2η θέση στον αγώνα.

Πιο πίσω ο Λανσ Στρολ είχε ξεκινήσει με τα σκληρά ελαστικά και έτσι χωρίς να χρειαστεί να σταματήσει για αλλαγή είχε ανέβει στην 4η θέση. Ο Πιέρ Γκασλί είχε φέρει την AlphaTauri μπροστά από τη Ferrari του Λεκλέρ στην 5η θέση, με τον Μονεγάσκο στην 6η και τους Φέτελ, Τσουνόντα, Νόρις, Μπότας και Ρικιάρντο να ακολουθούν. Ο Κάρλος Σάινθ με την άλλη Ferrari είχε κάνει ένα λάθος και βγήκε εκτός πίστας, για να πέσει στη 14η θέση.

Η ηρεμία πριν την καταιγίδα

Με τον αγώνα να φτάνει στο μέσον του τα πράγματα στην πίστα καταλάγιασαν. Μια προσπάθεια του Χάμιλτον να απειλήσει τον Πέρεζ δεν έφερε αποτέλεσμα και έτσι ο Μαξ Φερστάπεν απολάμβανε μιαν άνετη πρωτοπορία, έχοντας πίσω του για «προστασία» τον ομόσταβλό του στη 2η θέση, ενώ ο Χάμιλτον έδειχνε να συμβιβάζεται με την 3η θέση. Το ίδιο ουσιαστικά συνέβαινε σε όλες τις θέσεις της πρώτης 10άδας. Πιο πίσω όμως το ενδιαφέρον συγκέντρωσε η μάχη του Κάρλος Σάινθ με τον Φερνάντο Αλόνσο. Ο νεαρός Ισπανός έφτασε γρήγορα πισω από τον βετεράνο μέντορά του και τον πέρασε στην ευθεία για να πάρει μόλις τη 12η θέση.

Το «αναπόφευκτο» Safety Car ήρθε στον 31ο γύρο του αγώνα, όταν ο Λανς Στρολ, που δεν είχε ακόμα αλλάξει ελαστικά, έχασε τον έλεγχο της Aston Martin με πολύ μεγάλη ταχύτητα και χτύπησε στον τοίχο. Ο Καναδός ευτυχώς δεν χτύπησε καθόλου αλλά το κατεστραμμένο μονοθέσιο έμεινε στην μέση της πίστας ενώ είχε σκορπίσει συντρίμμια σε αρκετά μεγάλη απόσταση. Η έξοδος αυτό προκλήθηκε από αστοχία του πίσω αριστερά ελαστικού.

Η εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας σήμαινε ότι οι διαφορές ανάμεσα στους οδηγούς μηδενίστηκαν. Αρκετοί από τις πιο πίσω θέσεις εκμεταλλεύτηκαν το γεγονός και μπήκαν για αλλαγή ελαστικών ενώ για τους πρωτοπόρους η επανεκκίνηση απέκτησε μεγάλη σημασία. Όταν το SC έφυγε από την πίστα ο Μαξ Φερστάπεν έφυγε καλύτερα από όλους και διατήρησε άνετα την πρώτη θέση. Ο Πέρεζ δέχτηκε μεγάλη πίεση από τον Χάμιλτον αλλά κράτησε τη 2η θέση από τον Βρετανό της Mercedes.

Το πλεονέκτημα το είχε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, που είχε τα φρεσκότερα ελαστικά από όλους και το εκμεταλλεύτηκε, περνώντας πρώτα τον Λεκλέρ και έπειτα τον Γκασλί για να ανέβει στην 4η θέση. Πιο πίσω ακολούθησαν οι Τσουνόντα, Νορις, Σάινθ και Ρικιάρντο, που όμως έδινε μεγάλη μάχη με τον Αλονσο, ο οποίος κατά τη διάρκεια του SC είχε αλλάξει ελαστικά. Ο Μπότας πήγαινε από το κακό στο χειρότερο, καθώς έχασε άλλη μία θέση από τον Τζιοβινάτσι και έπεσε στην 14η.

Η καταστροφή
Κι ενώ όλα έδειχναν να πηγαίνουν πρίμα για τον Φερστάπεν, 5 γύρους πριν από το τέλος ήρθε η καταστροφή. Όπως έγινε νωρίτερα με τον Στρολ, το πίσω αριστερό ελαστικό κλάταρε στο μέσο της μεγάλης ευθείας και η Red Bull του Ολλανδού χτύπησε στον τοίχο, στερώντας του μια σχεδόν σίγουρη νίκη. Δύο γύρους αργότερα -και τρεις γύρους πριν από το τέλος- βγήκε και η κόκκινη σημαία και ο αγώνας διακόπηκε.


Έπειτα από μια μακρά διακοπή, κατά τη διάρκεια της οποίας όσοι οδηγοί συνέχιζαν στον αγώνα μπορούσαν να αλλάξουν ελαστικά, τα μονοθέσια ξαναστήθηκαν στην εκκίνηση για έναν αγώνα sprint διάρκειας τριών γύρων. Πρώτος ο Πέρεζ, δίπλα του ο Χάμιλτον και πίσω του οι Φέτελ και Γκασλί. Ο Πέρεζ διατήρησε την πρώτη θέση αλλά ο Χάμιλτον πίσω του έκανε την προσπάθεια να περάσει αλλά δεν τα κατάφερε και βρέθηκε εκτός πίστας και τελευταίος στην κατάταξη.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ το εκμεταλλεύτηκε και πέρασε 2ος, ενώ ο Πιερ Γκασλί, ύστερα από μάχη με τον Λεκλέρ πήρε την 3η θέση στο βάθρο. Ο Σαρλ Λεκλέρ τερμάτισε 4ος, μπροστά από τους Λάντο Νόρις, Φερνάντο Αλόνσο, Γιούκι Τσουνόντα, Κάρλος Σάινθ, Ντανιελ Ρικιάρντο και Κίμι Ράικονεν.

Μετά το μεγάλο λάθος του Χάμιλτον, η ανατροπή που φαινόταν ότι θα έχουμε στην κορυφή του πρωταθλήματος δεν ήρθε τελικά, με τον Φερστάπεν να μένει πρώτος, τέσσερις βαθμούς μπροστά από τον Χάμιλτον, ενώ ο Πέρεζ πέρασε στην 3η θέση.
--- Τέλος παράθεσης ---

από Gazzetta.gr

PAS and stale bread:
Το κουμπί που έστειλε τον Hamilton εκτός πίστας στο Μπακού

Το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν ήταν άκρως επεισοδιακό και ανατρεπτικό, με την κορυφή να αλλάζει χέρια πολλές φορές. Η τελευταία αλλαγή ήταν αυτή που έριξε τον Lewis Hamilton από πρώτο, τελευταίο!


Μετά τη διακοπή αγώνα που έφερε το ατύχημα του Max Verstappen στον γύρο 48 του έκτου αγώνα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, ο οδηγός της Mercedes-AMG Petronas έκανε εξαιρετική εκκίνηση και προσπέρασε τον Sergio Perez της Red Bull Racing.


Ωστόσο, το εντυπωσιακό σερί του Βρετανού που μετρούσε 54 συνεχείς παρουσίες στους βαθμούς, έμελλε να διακοπεί. Ο 36χρονος έχασε τα φρένα για την πρώτη στροφή, συνέχισε ευθεία κι αυτό τον έριξε στην τελευταία θέση, χαρίζοντας τη νίκη στον Perez.


Ποιο ήταν όμως το λάθος του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή; Σίγουρα δεν ξέχασε που πρέπει να φρενάρει, ούτε… παρασύρθηκε όπως ειπώθηκε σε άλλα ΜΜΕ. Ο Hamilton έκανε λάθος αλλά ήταν ένα πιο αθώο λάθος – το πάτημα ενός κουμπιού.


Ο λόγος για το «μαγικό κουμπί» της Mercedes, το οποίο βρίσκεται στο πίσω μέρος του τιμονιού και πάνω αριστερά, πάνω από τα «αυτάκια» αλλαγής σχέσεων. Τι κάνει αυτός; Με ένα πάτημα αλλάζει η κατανομή πέδησης ανάμεσα στους δύο άξονες, πράγμα που επιτρέπει στους οδηγούς της γερμανικής εταιρείας να φέρουν ταχύτερα σε σωστή θερμοκρασία λειτουργίας τα φρένα και τα ελαστικά τους. Και είναι μία λύση που χρησιμοποιείται στο γύρο σχηματισμού πριν από την εκκίνηση ή ακολουθώντας το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Έχοντας λοιπόν αλλάξει άθελά του την κατανομή πέδησης, μεταφέροντάς τη σχεδόν εξ ολοκλήρου στον εμπρός άξονα, ο Hamilton δεν μπορούσε να φρενάρει εγκαίρως για να πετύχει το apex της πρώτης στροφής. Ως αποτέλεσμαμ βγήκε στη στρωμένη με άσφαλτο έξοδο διαφυγής, αποφεύγοντας έτσι τη σύγκρουση.

Έτσι ο Lewis πέταξε στα σκουπίδια την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί το «δώρο» της εγκατάλειψης του Max Verstappen και να επιστρέψει στην κορυφή της βαθμολογίας. Περισσότερα σχετικά εξηγεί ο Διευθυντής Τεχνολογίας της Mercedes, Mike Elliott…

&t=2s


Ο επόμενος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 διεξάγεται στις 20 Ιουνίου, στην πίστα Paul Ricard στη Γαλλία. Πέρυσι δεν έγινε αγώνας στο Le Castellet λόγω της παγκόσμιας πανδημίας του Covid-19 αλλά στην τελευταία επίσκεψη της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού εκεί, το 2019, ο Hamilton είχε πανηγυρίσει τόσο την pole, όσο και τη νίκη. Καθοδόν για τον έβδομο παγκόσμιο τίτλο του.


https://www.newsauto.gr/formula1-3/to-koumpi-pou-estile-ton-hamilton-ektos-pistas-sto-bakou-video/

ΛΑΜΙΑ FANS:

--- Παράθεση ---GP Στυρίας: Απόλυτη κυριαρχία Φερστάπεν στην έδρα της Red Bull
Κώστας Παστρίμας
=
GP Στυρίας: Απόλυτη κυριαρχία Φερστάπεν στην έδρα της Red Bull
Ο Μαξ Φερστάπεν κέρδισε μέσα στο Red Bull Ring μπροστά από τις δύο Mercedes των Χάμιλτον και Μπότας
Το GP Στυρίας στο Red Bull Ring, μέσα στην έδρα της Αυστριακής ομάδας δηλαδή, είχε ένα μεγάλο πρωταγωνιστή - που δεν ήταν άλλος από τον Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος με εμφατικό τρόπο πήρε τη δεύτερη νίκη του στη σειρά και αύξησε ακόμα περισσότερο την πρωτοπορία του στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Ο Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε 2ος και ο Βάλτερι Μπότας ανέβηκε στην 3η θέση του βάθρου.

Εκκίνηση
Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, οι οδηγοί της πρώτης σειράς έφυγαν καλά και κράτησαν τις θέσεις τους, με τον Φερστάπεν να στριβει πρώτος, μπροστά από τον Χάμιλτον. Πιο πίσω οι Νόρις και Πέρεζ κράτησαν επίσης τις θέσεις τους, ύστερα όμως από μάχη που κράτησε μερικές στροφές. Ο Μπότας ακολούθησε στην 5η θέση. Οι Λεκλέρ και Γκασλί είχαν επαφή, που προκάλεσε ζημιά στην εμπρός πτέρυγα του Λεκλέρ και κλατάρισμα στο πίσω ελαστικό του Γκασλί. Και οι δύο μπήκαν στα pit αλλά μόνο ο Λεκλέρ συνέχισε, αφού ο Γκασλί έφασε εκεί με σπασμένη την πίσω ανάρτηαη και εγκατέλειψε.

Κερδισμένοι από όλα αυτά ήταν οι Λανς Στρολ και Φερνάντο Αλόνσο, που ανέβηκαν στην 6η και 7η θέση αντίστοιχα, ενώ σπουδαία εκκίνηση έκανε ο Τζορτζ Ράσελ με τη Williams, που βρέθηκε στην 8η θέση. Ο Τσουνόντα παρότι βρέθηκε κλεισμένος στην εκκίνηση ανέβηκε 9ος, μπροστά από τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari.

Λίγους γύρους αργότερα ο Σέρχιο Πέρεζ πέρασε τον Λάντο Νόρις για να πάρει την 3η θέση. Ο Μεξικανός βέβαια σε εκείνο το σημείο είχε τη μαλακή γόμα ελαστικών στη Red Bull ενώ ο Βρετανός της McLaren είχε τη μεσαία και προφανώς ακολουθούσε λίγο διαφορετική στρατηγική. Λίγο αργότερα και ο Μπότας πέρασε τον Νόρις και ανέβηκε στην 4η θέση.

Πρώτο pit stop
Μέχρι να αρχίσει ο χορός των pit stop στον 22ο γύρο με τον Μαζέπιν να μπαίνει πρώτος για αλλαγή ελαστικών, ο Μαξ Φερστάπεν είχε φτιάξει μια καλή διαφορά της τάξης των 4,5 δευτερολέπτων από τον Λιούις Χάμιλτον. Από τους πρωτοπόρους, πρώτος μπήκε ο Πέρεζ, που όμως έκανε ένα πολύ αργό pit stop. Οι υπόλοιποι δεν αντιμετώπισαν προβλήματα και έτσι όταν οι αλλαγές ελαστικών ολοκληρώθηκαν, ο Φερστάπεν παρέμεινε πρώτος, μπροστά από τον Χάμιλτον, αλλά ο Πέρεζ δεν βρισκόταν πια στην 3η θέση, την οποία πλέον καταλάμβανε ο Βάλτερι Μπότας.

Όλοι επέλεξαν να αλλάξουν τα ελαστικά τους, είτε ήταν μεσαία είτε μαλακά, με τη σκληρή γόμα της Pirelli, υπολογίζοντας να φτάσουν με αυτά μέχρι τον τερματισμό. Ο Λάντο Νόρις ήταν 5ος, πίσω από τον Πέρεζ και είχε πίσω του τους Ράικονεν και Ρικιάρντο, που δεν είχαν σταματήσει ακόμα. Λίγο αργότερα εγκατέλειψε ο Τζορτζ Ράσελ από βλάβη στο μονοθέσιο της Williams κι ενώ έδειχνε να έχει την ευκαιρία να βαθμολογηθεί.

Η μάχη του βάθρου - που δεν ήρθε
Κι ενώ η διαφορά Φερστάπεν-Χάμιλτον έδειχνε να σταθεροποιείται, το ενδιαφέρον στράφηκε στην προσπάθεια του Πέρεζ να πιάσει τον Μπότας και να διεκδικήσει την 3η θέση. Πιο πίσω ο Στρολ κρατούσε την 6η θέση, μπροστά από τον Σάινθ, που κέρδισε θέσεις στα pit stop, και τους Αλοσνο, Τσουνόντα και Φέτελ. Ο Σάινθ όμως με πιο φρέσκα ελαστικά πέρασε τον Στρολ και ανέβηκε εκείνος 6ος.

Μετά την επαφή του πρώτου γύρου και την αλλαγή πτέρυγας στα pit, ο Σαρλ Λεκλέρ κέρδισε πολλές θέσεις και ύστερα από διαδοχικές προσπεράσεις μπήκε στη 10άδα περνώντας τον Φέτελ. Ο Μονεγάσκος της Ferrari δεν σταμάτησε εκεί και λίγο αργότερα πέρασε και τον Τσουνόντα για την 9η θέση. Ο Αλόνσο ήταν το επόμενο θύμα του Λεκλέρ, που ανέβηκε 8ος.

Η διαφορά ρυθμού ανάμεσα στους πρώτους και τους υπόλοιπους ήταν πολύ μεγάλη στην Αυστρία και αυτό φάνηκε όταν ο Φερατάπεν έφτασε και έριξε γύρο στον 5ο της κατάταξης, που ήταν ο Λάντο Νόρις με τη McLaren.

Η μάχη για την 3η θέση του βάθρου που περιμέναμε δεν ήρθε τελικά, καθώς 16 γύρους πριν από το τέλος ο Σέρχιο Πέρεζ μπήκε στα pit και έβαλε ένα φρέσκο σετ ελαστικών, με προφανή στόχο να κάνει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και να πάρει τον ένα έξτρα βαθμό.

Μια -φαινομενικά μόνο- άνετη νίκη
Ο Μαξ Φερστάπεν σιγά-σιγά απομακρυνόταν στην κορυφή και αύξανε τη διαφορά του από τον Χάμιλτον, αλλά η ζωή του μέσα στο μονοθέσιο της Red Bull δεν ήταν εύκολη. Ο Ολλανδός στον ασύρματο ανέφερε διάφορα μικροπροβλήματα, κυρίως με το πεντάλ των φρένων, για να λάβει από τον αρχιμηχανικό του τη σύσταση να περνάει προσεκτικά πάνω από τα κερμπ. Παρόλα αυτά, ο Φερστάπεν πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού, για να πάρει τη 2η συνεχόμενη νίκη του, μπροστά από τον Χάμιλτον, ο οποίος στον προτελευταίο γύρο άλλαξε ελαστικά για να πάρει τελικά το βαθμό ταχύτερου γύρου.

Στους τελευταίους γύρους ο Πέρεζ έκανε μια προσπάθεια να φτάσει τον Μπότας και να διεκδικήσει την 3η θέση, αλλά δεν τα κατάφερε τελικά και ο Μπότας τερμάτισε τελικά 3ος, με τον Πέρεζ στην 4η θέση. Ο Νόρις έκανε ένα μοναχικό αγώνα στο τέλος για να πάρει την 5η θέση, μπροστά από το δίδυμο της Ferrari, με τον Σάινθ στην 6η θέση και τον Λεκλέρ να κάνει μια φανταστική επιστροφή και να τερματίζει τελικά 7ος. Οι Λανε Στρολλ, Φερνάντο Αλόνσο και Γιούκι Τσουνόντα έκλεισαν τη 10άδα.

Στη βαθμολογία του πρωταθλήματος ο Φερστάπεν αύξησε τη διαφορά του από τον Χάμιλτον στους 18 βαθμούς με τον Πέρεζ να παραμένει 3ος. Στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών η Red Bull επίσης αύξησε τη διαφορά της από τη Mercedes στους 40 βαθμούς.

Ομάδες και οδηγοί θα ξανασυναντηθούν σε μία εβδομάδα στην ίδια πίστα για το GP Αυστρίας
--- Τέλος παράθεσης ---

από Gazzetta.gr

ΛΑΜΙΑ FANS:

--- Παράθεση ---GP M. Βρετανίας: Μεγάλη νίκη Χάμιλτον παρά την ποινή
Κώστας Παστρίμας

GP M. Βρετανίας: Μεγάλη νίκη Χάμιλτον παρά την ποινή

Ο Λιούις Χάμιλτον κέρδισε στον αγώνα της πατρίδας του παρά τη σύγκρουση με τον Φερστάπεν στον πρώτο γύρο, για την οποία τιμωρήθηκε.
Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο μεγάλος νικητής του GP Μ. Βρετανίας, ύστερα από έναν επεισοδιακό αγώνα που διακόπηκε προσωρινά στον πρώτο γύρο μετά τη σύγκρουση του Βρετανού της Mercedes με τον Μαξ Φερστάπεν. Ο Χάμιλτον πήρε ποινή για τη σύγκρουση αυτήν, αλλά στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα ήταν πολύ γρήγορος και μπροστά από 140.000 παραλληρούντες συμπατριώτες του πήρε τελικά τη νίκη που του επέτρεψε να μειώσει σημαντικά τη διαφορά από τον Φερστάπεν στο Πρωτάθλημα.

Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari έκανε ένα καταπληκτικό αγώνα και οδήγησε την κούρσα για τους 49 από τους 52 γύρους αλλά στο τέλος υπέκυψε στην ανωτερότητα του συνδυασμού Χάμιλτον-Mercedes. ο Βάλτερι Μπότας είχε ένα σχετικά ήσυχο αγώνα στην 3η θέση και συμπλήρωσε το βάθρο των νικητών.

Εκκίνηση
Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε καλά και κράτησε την πρώτη θέση αλλά ο Λιούις Χάμιλτον έμεινε κοντά του και αμέσως άρχισε να επιτίθεται. Η μάχη των δύο πρωτοπόρων του αγώνα και του πρωταθλήματος ήταν συναρπαστική, αλλά λίγες στροφές αργότερα ήρθε η επαφή. Ο Χάμιλτον προσπάθησε να μπει στην εσωτερική του Φερστάπεν στη στροφή Copse και όπως ο Ολλανδός έστριψε τα δύο μονοθέσια ακούμπησαν. Η Red Bull έφυγε με πολύ μεγάλη ταχύτητα στις μπαριέρες ενώ ο Χάμιλτον έχασε μία θέση από τον Λεκλέρ που ακολουθούσε.

Αμέσως οι αγωνοδίκες έβγαλαν την κόκκινη σημαία και διέκοψαν τον αγώνα, για να απομακρυνθεί το μονοθέσιο του Φερατάπεν και να επισκευαστεί η μπαριέρα. Φερστάπεν φάνηκε να είναι καλά και βγήκε χωρίς βοήθεια από το κατεστραμμένο μονοθέσιο.

Επανεκκίνηση
Μετά τη σχεδόν ημίωρη διακοπή, τα 19 μονοθέσια που συνέχισαν τον αγώνα πήραν τη θέση τους ξανά στην εκκίνηση. Ο Σαρλ Λεκλέρ έκανε πολύ καθαρή εκκίνηση και κρατήθηκε μπροστά από τον Χάμιλτον, ενώ ο Νόρις πέρασε τον Μπότας και ανέβηκε 3ος, με τον Φινλανδό στην 4η θέση και τον Ρικιάρντο να ακολουθεί. Λίγο αργότερα ανακοινώθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων στον Χάμιλτον, που κρίθηκε υπεύθυνος για τη σύγκρουση με τον Φερστάπεν.

Ο Κάρλος Σάινθ συνέχισε να κερδίζει θέσεις και ανέβηκε στην 6η, μπροστά από τους Αλόνσο. Στρολ, Οκόν και Ράικονεν. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν μέσα σε αυτό το γκρουπ αλλά είχε έξοδο και έπεσε πολύ πιο πίσω. Ο Σέρχιο Πέρεζ, που ξεκίνησε από το pit lane την πρώτη φορά και από την τελευταία θέση τη δεύτερη, επίσης κέρδιζε διαρκώς θέσεις και πλησίαζε στη 10άδα.

Η μέρα του Λεκλέρ
Οι γύροι περνούσαν κι ενώ όλοι περίμεναν την αντεπίθεση του Χάμμιλτον, ο Λεκλέρ κρατούσε την 1η θέση και ταυτόχρονα τον Βρετανό έξω από τη ζώνη του DRS. Στη Mercedes βέβαια έπρεπε να διαμορφώσουν τη στρατηγική τους με τρόπο που να περιλαμβάνει την ποινή του Χάμιλτον. Η δουλειά του Μονεγάσκου ωστόσο έγινε δυσκολότερη μετά το 15ο γύρο, όταν ο κινητήρας της Ferrari άρχισε να χάνει ισχύ κατά διαστήματα.

Πίσω από τους δύο πρωτοπόρους πολύ καλό αγώνα έκανε ο Λάντο Νόρις, που ακολουθούσε στην 3η θέση με διαφορά περίπου 5 δευτερολέπτων και στη McLaren υπολόγιζαν τις πιθανότητές τους να βρεθούν στο βάθρο στον εντός έδρας αγώνα τους. Ένα αργό pit stop όμως το έκανε να μοιάζει αρκετά μακρινό, καθώς ο Μπότας πέρασε μπροστά του.

Όταν ήρθε η ώρα για το pit stop του Χάμιλτον, ο Βρετανός μπήκε στα pit και έπρεπε, λόγω της ποινής, να μείνει ακίνητος για 10” προτού οι μηχανικοί του αρχίζουν να αλλάζουν τα ελαστικά. Όταν ο Βρετανός επέστρεψε στην πίστα, βρέθηκε στην 4η θέση, πίσω από τους Λεκλέρ, Μπότας και Νόρις.

Η αντεπίθεση του Χάμιλτον
Ένας πολύ καλός αγώνας για τον Κάρλος Σάινθ χάλασε άσχημα, όταν ο Ισπανός μπήκε για pit stop και ο εμπρός αριστερός τροχός άργησε πολύ να μπει στη θέση του. Αυτό έριξε τον Σάινθ στην 6η θέση. Ο Λεκλέρ ωστόσο στον επόμενο γύρο δεν είχε προβλήματα και μετά τη δική του αλλαγή ελαστικών επέστρεψε στην πίστα στην πρώτη θέση και με διαφορά σχεδόν 8 δευτερολέπτων από τον Μπότας.

Ο Χάμιλτον είχε βάλει το κεφάλι κάτω και πολύ γρήγορα έφτασε πίσω από τον Νόρις και τον πέρασε, για να ανέβει στην 3η θέση και να αρχίσει να κυνηγά τον Μπότας για τη 2η. Πιο πίσω ο Ρικιάρντο κρατούσε δύσκολα πίσω του τον Σάινθ για την 5η θέση ενώ οι Αλόνσο, Στρολ, Πέρεζ και Γκασλί συμπλήρωναν τη 10άδα.

Απέμεναν 11 γύροι στον αγώνα όταν ο Χάμιλτον πέρασε εύκολα τον Μπότας (Ο Φινλανδός πήρε εντολή από τη Mercedes να μη φέρει αντίσταση) και ξεκίνησε την προσπάθεια να φτάσει τον Λεκλέρ. Αμέσως άρχισε να μειώνει τη διαφορά με ρυθμό 1 δευτερόλεπτο ανά γύρο, γράφοντας ταχύτερους γύρους.

Ο Λεκλέρ προσπάθησε να απαντήσει και άρχισε κι εκείνος να γράφει ταχύτερα προσωπικά περάσματα, όμως οι χρόνοι του ήταν σαφώς πιο αργοί από του Χάμιλτον. Πλησιάζοντας προς το τέλος, η αγωνία κορυφώθηκε, όταν Χάμιλτον έφτασε τον Λεκλέρ ενώ απέμεναν 3 γύροι. Στο επόμενο γύρο ο Χάμιλτον επιβεβαίωσε τη διαφορά ταχύτητας ανάμεσα στα δύο μονοθέσια και πέρασε, βοηθούμενος από ένα μικρό λάθος του Λεκλέρ, για να πάρει την πρωτοπορία στον εντός έδρας αγώνα του.

Έτσι, ο Χάμιλτον πήρε μια σπουδαία νίκη, που τον έφερε μόλις 8 βαθμούς πίσω από τον Φερστάπεν στη βαθμολογία. Ο Σαρλ Λεκλέρ έκανε καταπληκτικό αγώνα και πήρε τη 2η θέση ενώ ο Βάλτερι Μπότας συμπλήρωσε το βάθρο στην 3η θέση. Το δίδυμο της McLaren ακολούθησε, με τον Νόρις στην 4η θέση και τον Ρικιάρντο στην 5η. Ο Κάρλος Σάινθ ήταν 6ος, μπροστά από τους Αλόνσο, Στρολ, Οκόν και Τσουνόντα, που συμπλήρωσαν τη 10άδα.

Επόμενος αγώνας είναι το GP Ουγγαρίας σε 2 εβδομάδες, το 3ήμερο 30 Ιουλίου - 1 Αυγούστου, την εξέλιξη του οποίου θα μπορέσετε να παραολουθήσετε όπως πάντα μέσα από το LIVE του Gazzetta.
--- Τέλος παράθεσης ---

από Gazzetta.gr

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση