Αθλητικά > Αλλα Αθλήματα - Εθνικές ομάδες

F1 2021

<< < (2/6) > >>

PAS and stale bread:

--- Παράθεση από: ΛΑΜΙΑ FANS στις Κυρ 28 Μάρ 2021 22:08 ---Ο χαμούλης σήμερα στη F1....καλά ξεκινήσαμε!!!!

--- Τέλος παράθεσης ---

Πολύ δυνατό μονοθέσιο η red bull φέτος. Αυτό λέγαν και τα προγνωστικά. Οριακή νίκη για τον Χάμιλτον. Μακάρι να αλλάξει χρώμα ο τίτλος φέτος, ο Ολλανδός μακάρι πραγματικά να έχει ξεμ@λ@κιστεί και να συνεχίσει έτσι. Απ' όταν ξεκίνησε έδωσε μια νότα ότι κάτι καλό πραγματικά έρχεται, το έχει ανάγκη ο κόσμος της F1.

Η Ferrari μια από τα ίδια θα είναι και πάλι φέτος. Το γαϊδούρι πότε θα γίνει πάλι άλογο γτπτμ; 

ΛΑΜΙΑ FANS:

--- Παράθεση ---Formula 1 Pirelli Gran Premio Del Made In Italy E Dell'emilia Romagna 2021

Έφυγε πρώτος και κέρδισε ο Μαξ Φερστάπεν στην Ίμολα! (vid)

Σε έναν επεισοδιακό αγώνα στην Ίμολα, ο Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε πολύ καλά, έστριψε πρώτος και πέτυχε μια καταπληκτική νίκη. Στη 2η θέση ο Λιούις Χάμιλτον που έκανε ένα λάθος και στην 3η ο καταπληκτικός σήμερα Λάντο Νόρις.

Σε έναν εντυπωσιακό αγώνα που ξεκίνησε με βρεγμένη πίστα, υπό ελαφριά βροχή, ο αγώνας φάνηκε από νωρίς πως θα ήταν επεισοδιακός. Δεν πρόλαβε να κλείσει ο πρώτος γύρος και είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας μετά από έξοδο του Λατιφί χτύπησε τον Μαζέπιν και δίχως υπαιτιότητα του Ρώσου, ο Λατιφί βγήκε και κατέστρεψε το μονοθέσιό του, βγάζοντας το αυτοκίνητο ασφαλείας. Στους γύρους υπό αυτοκίνητο ασφαλείας είχαμε και άλλα δράματα. Ο Μικ Σουμάχερ έκανε τε-τα-κέ και έχασε την εμπρός του αεροτομή κλείνοντας έτσι τα πιτς για μερικούς γύρους. Μετά από 7 γύρους ο αγώνας ξεκίνησε με τον Μαξ να κρατά την πρώτη θέση παρά την πίεση του Χάμιλτον. Με την πίστα να στεγνώνει ο Μαξ βρήκε ρυθμό και άρχισε να απομακρύνεται από τον Σερ Λιούις που δεν μπορούσε να ακαολουθήσει. Ο Φέτελ ήταν αυτός που άνοιξε τον χορό της αλλαγής ελαστικών από βρόχινα σε σλικ αλλά δεν του βγήκε καθώς τα έβαλε νωρίς και πήρε και ποινή για αλλαγή ελαστικών στην αρχή του αγώνα. Επίσης ποινή πήρε και ο Πέρεζ καθώς πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, γλίστρησε και βγήκε εκτός χάνοντας δύο θέσεις, αλλά από λάθος του απαοφάσισε να της ξανακερδίσει, ενώ φυσικά αυτό απαγορευόταν. Στον 30ο γύρο που άρχισαν τα ντουμπλαρίσματα ο Χάμιλτον έκανε ένα από τα σπάνια λάθη του. Βγήκε και χτύπησε τις πινακίδες και δεν μπορούσε να ξεκολλήσει παρά μόνο με όπισθεν. Τα κατάφερε αλλά έπεσε στην 9η θέση. Ωστόσο πριν τελειώσει αυτός ο γύρος είχαμε ένα σοβαρό ατύχημα ανάμεσα στον Ράσελ και τον Μπότας.

Ο Βρετανός προσπάθησε να περάσει τον Φινλανδό από δεξιά, πάτησε το βρεγμένο χορτάρι και βίαια χτύπησε την Mercedes του Μπότας, με αποτέλεσμα να αχρηστευτούν και τα δύο μονοθέσια και να γεμίσει η πίστα θραύσματα. Έτσι με κόκκινη σημαία, ο αγώνας διακόπηκε.

Στην επανεκίνηση, ο Μαξ χάθηκε μπροστά με τον Νόρις αρχικά να τον κοντράρει. Στη συνέχεια και για πολλούς γύρους, ο Μαξ μεγάλωνε τη διαφορά με τους Νόρις, Λεκλέρ και Σάινθ να είναι πίσω του. Αργά αλλά σταθερά ο Χάμιλτον βρήκε ρυθμό, έφτασε τον Σάινθ και διαδοχικά τους πέρασε όλους μέχρι να τερματίσει τελικά 2ος και να κάνει και ταχύτερο γύρο. Στην 3η θέση τερμάτισε τελικά ο Νόρις, με τους Λεκλέρ και Σάινθ στην 4η και 5η αντίστοιχά
--- Τέλος παράθεσης ---

από Gazzetta.gr

ΛΑΜΙΑ FANS:

--- Παράθεση ---Heineken Grande Prémio De Portugal 2021
Άνετος νικητής στην Πορτογαλία ο Σερ Λιούις Χάμιλτον!

Εύκολα νικητής στην Πορτογαλία ο Λιούις Χάμιλτον, στη 2η θέση ο Μαξ Φερστάπεν και 3ος ο Βάλτερι Μπότας με ταχύτερο γύρο.

Με την εκκίνηση οι δύο Mercedes κράτησαν τις θέσεις τους παρά την προσπάθεια του Φερστάπεν να περάσει τον Χάμιλτον, ενώ ο Σάινθ κατάφερε να περάσει τον Πέρεζ. Ωστόσο πριν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος, είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς ο Ράικονεν έκανε λάθος στην ευθεία και ακούμπησε τον τροχό του Τζιοβιντάτσι με αποτέλεσμα να χάσει την αεροτομή του και να εγκαταλείψει.

Με την επανεκκίνηση μόλις απομακρύνθηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Μαξ έκανε την κίνησή του και κατάφερε να περάσει τον Λιούις Χάμιλτον ενώ ο Νόρις είχε κερδίσει 3 θέσεις. Για τον Χάμιλτον ήταν μια ψυχρολουσία να τον περάσει ο Φερστάπεν και έτσι έβαλε το κεφάλι κάτω και βρήκε την ταχύτητα και το σημείο και ξαναπέρασε τον Μαξ.

Είμαστε ήδη στον 14ο γυρο και ο Χάμιλτον κάνει συνεχώς ταχύτερους γύρους και καταφέρνει να φτάσει πίσω από τον Μπότας. Στον 20 γύρο και ίσως μετά από κάποια υπόδειξη από το πιτ-γουόλ της Merc, ο Μπότας αφήνει χώρο στον Χάμιλτον και αφήνει να τον περάσει και να κάνει διαφορά. Για αρκετούς γύρους η σειρά κατάταξης έμεινε η ίδια, με τον Χάμιλτον μόνο πρώτο, τον Μπότας 2ο και τον Φερστάπεν 3ο... Κάποιο στιγμή ο Φερστάπεν μπαίνει για ελαστικά και αναγκάζει στον επόμενο γύρο και τον Μπότας να μπει και εκείνος για ελαστικά. Μόλις ο Μπότας βγαίνει από τα πιτς συνεχίζει και είναι μπροστά από τον Μαξ, αλλά ο Μαξ επιτέθηκε, τα λάστιχα του Μπότας δεν είχαν φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας και έτσι ο Φερστάπεν πέρασε εύκολα στην 2η θέση.

Στο τέλος ο Πέρεζ που άργησε πάρα πολύ να αλλάξει ελαστικά έβαλε τη μαλακή γόμα έκανε ταχύτερο γύρο αλλά τότε η Mercedes αποφάσισε να κάνει και εκείνη το ίδιο με τον Μπότας αφού ο Φινλανδός ήταν στην 3η θέση με τον Πέρεζ στην 4η σε απόσταση ασφαλείας 29 δευτερολέπτων. Βλέποντας αυτό η Red Bull, βάζει και τον Φερστάπεν μέσα για μαλακά ελαστικά, ώστε να προσπαθήσει και εκείνος για τον ταχύτερο γύρο. Ο Μπότας στο μεταξύ που είχε ήδη αλλάξει πήρε εκείνος τον Ταχύτερο γύρο και παρά το γεγονός πως ο Μαξ κατάφερε και εκείνος με την σειρά του να κάνει τον ταχύτερο γύρο στον τερματισμό του αγώνα, ο γύρος του ακυρώθηκε καθώς πάτησε έξω σε κάποιο σημείο της πίστας και έτσι ο ταχύτερος γύρος έμεινε στον Μπότας.

Έτσι ο Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε 1ος με 2ο τον Μαξ Φερστάπεν και 3ο τον Βάλτερι Μπότας που όπως είπαμε είχε και τον ταχύτερο γύρο.
--- Τέλος παράθεσης ---

από Gazzetta.gr

ΛΑΜΙΑ FANS:

--- Παράθεση ---Formula 1 Aramco Gran Premio De España 2021

Νικητής στην Ισπανία ο Σερ Λιούις Χάμιλτον

Νίκη ταχύτητας και στρατηγικής του Σερ Λιούις Χάμιλτον, Νο 98 στην καριέρα του. Στη 2η θέση ο Μαξ Φερστάπεν και 3ος ο Βάλτερι Μπότας.

Με ένα συνδυασμό εκπληκτικής οδήγησης και πανέξυπνης στρατηγικής από την ομάδα του τη Mercedes ο Λιούις Χάμιλτον πήρε μια πολύ σημαντική νίκη στο GP Ισπανίας στη Βαρκελώνη. Ήταν η 98η στην καριέρα του Βρετανού πολυπρωταθλητή και του έδωσε την ευκαιρία να αυξήσει ακόμα περισσότερο τη διαφορά στη βαθμολογία του πρωταθλήματος από τον Μαξ Φερστάπεν. Η κίνηση που άλλαξε τη ροή του αγώνα ήταν η απόφαση της Mercedes να φέρει τον Χάμιλτον στα πιτ για μια δεύτερη αλλαγή ελαστικών περίπου 20 γύρους πριν από το τέλος. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Βρετανό να κινηθεί πολύ γρήγορα, να εξαφανίσει τη διαφορά και τελικά να περάσει εύκολα για να πάρει τη νίκη.

Ο Ολλανδός της Red Bull παρότι προηγούνταν στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα δεν κατάφερε στους τελευταίους γύρους να κρατήσει πίσω του τον Χάμιλτον καθώς το μονοθέσιό του είχε πολύ πιο φθαρμένα ελαστικά. Μικρή παρηγοριά για τον Φερστάπεν είναι ο 1 έξτρα βαθμός που του έδωσε ο ταχύτερος γύρος. Ο Βάτλερι Μπότας συμπλήρωσε το βάθρο, παίρνοντας με τη δεύτερη Mercedes την 3η θέση.

Στην 4η θέση τερμάτισε ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari, σε έναν πολύ καλό αγώνα για την ιταλική ομάδα, καθώς από την αρχή έδειξε να μπορεί να κινηθεί ταχύτερα από όλους τους υπόλοιπους του midfield. Ο Μονεγάσκος κράτησε πίσω του ακόμα και τον Σέρχιο Πέρες, ο οποίος «πλήρωσε» τη μέτρια επίδοση στις κατατακτήριες τερματίζοντας στην 5η θέση. Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο με τη McLaren πήρε την πολύ αξιοπρεπή 6η θέση, αν και πολύ πίσω από τον Λεκλέρ. Η δεύτερη Ferrari του Καρλος Σάινθ βρέθηκε στην 7η θέση, σε έναν θετικό αγώνα για τη Scuderia. Ο Λάντο Νόρις με τη McLaren στον τελευταίο γύρο του αγώνα πήρε την 8η θέση.

Ο Εστεμπάν Οκόν με την Alpine δεν εκπλήρωσε τις προσδοκίες που δημιούργησε η 5η θέση στις κατατακτήριες και τερμάτισε 9ος. Τη βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσε ο Πιέρ Γκασλί με την AlphaTauri, ύστερα από μεγάλη μάχη στους τελευταίους γύρους με τους Στρολ, Ράικκονεν, Φέτελ και Αλόνσο, που τελικά τερμάτισε 17ος.

Μετά το τέλος του Ισπανικού GP, ο Λιούις Χάμιλτον εξακολουθεί να προηγείται στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, με τον Φερστάπεν να ακολουθεί στη 2η θέση 14 βαθμούς πιο πίσω.
--- Τέλος παράθεσης ---

από Gazzetta.gr

ΛΑΜΙΑ FANS:

--- Παράθεση ---GP Μονακό: Μεγάλος νικητής ο Μαξ Φερστάπεν

Ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull κέρδισε στο Μόντε Κάρλο καθώς ο Λεκλέρ δεν ξεκίνησε τον αγώνα

Ο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull ήταν ο θριαμβευτής του GP Μονακό, καθώς ύστερα από έναν αλάνθαστο αγώνα, στον οποίο δεν έχασε την πρωτοπορία ούτε για ένα γύρο, πήρε τη 2η φετινή του νίκη και μαζί με αυτήν πέρασε στην πρώτη θέση στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Ο Κάρλος Σάινθ με τη μοναδική Ferrari που έτρεξε στον αγώνα πήρε μια σπουδαία 2η θέση ενώ στην 3η θέση του βάθρου ανέβηκε ο Λάντο Νόρις με τη McLaren.

Οι αγώνες της F1 στο Μονακό πάντα ενσωματώνουν το δραματικό στοιχείο και ο φετινός δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Λίγο πριν από την εκκίνηση του αγώνα, ο Σαρλ Λεκλέρ βγήκε από τα πιτ της Ferrari για να πάρει τη θέση του στην εκκίνηση. Σε εκείνο το σημείο διαπίστωσε ότι υπάρχει πρόβλημα με το μονοθέσιο και επέστεψε στο γκαράζ της Scuderia, για να μην ξαναβγεί. Οι μηχανικοί διαπίστωσαν πρόβλημα στο αριστερό ημιαξόνιο, που δεν μπορούσε να επισκευαστεί εγκαίρως και έτσι η πρώτη θέση στην εκκίνηση έμεινε κενή.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων οι πρωτοπόροι ξεκίνησαν καλά και διατήρησαν τις θέσεις τους ενώ όλοι οι οδηγοί κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον πρώτο γύρο χωρίς επαφές είτε μεταξύ τους είτε με τις μπαριέρες. Έτσι ο αγώνας κύλησε σχετικά φυσιολογικά μέχρι να ξεκινήσουν τα pit stop, όταν και το δράμα συνεχίστηκε. Όταν ο Μπότας μπήκε για αλλαγή ελαστικών το μπουλόνι στον μπροστά δεξιά τροχό κόλλησε και ο τροχός δεν βγήκε ποτέ, με αποτέλεσμα ο Φινλανδός να εγκαταλείψει.

Ο μεγάλος κερδισμένος από τα pit stop ήταν ο Πέρεζ, ο οποίος εκμεταλλευόμενος την πολύ καλή στρατηγική της Red Bull ανέβηκε στην 3η θέση, πίσω από τον πρωτοπόρο Φερστάπεν και τους Σάινθ και Νόρις που είχαν προβιβαστεί στις θέσεις του βάθρου μετά την εγκατάλειψη του Μπότας.

Λίγους γύρους πριν από το τέλος ο Σέρτζιο Πέρεζ είχε πολύ καλό ρυθμό και έφτασε πίσω από τον Λάντο Νόρις. Ο Μεξικανός της Red Bull ήταν εμφανώς ταχύτερος από τον Βρετανό της McLaren, αλλά δεν μπορούσε να περάσει. Σε εκείνο το σημείο υπήρχαν κι άλλες μάχες στην πίστα, αλλά καθώς βρισκόμαστε στο Μονακό δεν υπήρχαν προσπεράσεις.

Έτσι, ύστερα από 78 γύρους στην πρωτοπορία, ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε τη 2η φετινή του νίκη, που τον έφερε -για πρώτη φορά στην καριέρα του- στην πρώτη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, 4 βαθμούς μπροστά από τον Χάμιλτον. Στο βάθρο ανέβηκαν οι Κάρλος Σάινθ με τη Ferrari και ο Λάντο Νόρις με τη McLaren. Ακολούθησαν οι Πέρεζ, Φέτελ, Γκασλί, Χάμιλτον, που  πήρε και τον 1 έξτρα βαθμό για τον ταχύτερο γύρο, Στρολ, Οκόν και Τζιοβινάτσι.

Επόμενος αγώνας στο Αζερμπαϊτζάν σε δύο εβδομάδες
--- Τέλος παράθεσης ---

από Gazzetta.gr

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση