« Απάντηση #3 στις: Κυρ 09 Απρ 2017 12:35 »
Grand Prix Κίνας: ο Λιούις Χάμιλτον πήρε τη νίκη
Δημήτρης Πετρίδης
Λιούς Χάμιλτον, το πρώτο «αίμα» για το 2017: ο Βρετανός πιλότος της Μερσέντες κέρδισε εύκολα στην Σαγκάη μετά από έναν επεισοδιακό (ειδικά στο πρώτο μισό) αγώνα, παίρνοντας την πρώτη του νίκη στη σεζόν και την 5η στην συγκερκιμένη πίστα. Δεύτερος ο Φέτελ με- την πολύ δυνατή- Φεράρι, τρίτος ο απίστευτος Φερστάπεν.
Το ήθελε σαν τρελός και, φυσικά, τα κατάφερε: μετά την «αποτυχία» στην Αυστραλία, ο Λιούις Χάμιλτον κυνηγούσε μανιωδώς τη νίκη στην αγαπημένη του πίστα της Σαγκάης και μετά από έναν άκρως επεισοδιακό αγώνα με αυτοκίνητα ασφαλείας, περίεργες συνθήκες, εγκαταλείψεις και λοιπές «ομορφιές», κατάφερε ν' αντικρίσει πρώτος την καρό σημαία.
Σχετικό Περιεχόμενο
Η «Αυτοκρατορία» αντεπιτίθεται: περίπατος Φέτελ στην Αυστραλία!
ΣΧΕΤΙΚΑ
5 άρθρα
2 πρόσωπα
Δεύτερος ο μαχητής Φέτελ που ίδρωσε για να τερματίσει πίσω από τον Βρετανό, τρίτος ο τρομερός Φερστάπεν που εκκινούσε 16ος!
Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή:
Σβήνουν τα κόκκινα φώτα, «ανάβει» η μάχη των ελαστικών
Ήταν σχεδόν σουρεαλιστικό: ο αγώνας ξεκίνησε με τη μισή πίστα βρεγμένη και την υπόλοιπη μισή στεγνή, καθώς έβρεχε πριν την έναρξη του αγώνα, όμως μισή ώρα περίπου πριν σβήσουν τα κόκκινα φώτα σταμάτησε. Έτσι, όλοι οι πιλότοι πλην του Σάινθ επέλεξαν να ξεκινήσουν μ' ενδιάμεσα ελαστικά.
Όταν δόθηκε η εκκίνηση, ο Χάμιλτον έφυγε εύκολα μπροστά, με τον Φέτελ- που είχε βάλει ελαφρώς στραβά τη Φεράρι του λίγο πριν σβήσουν τα φώτα- να διατηρεί τη 2η θέση και τους Μπότας, Κίμι ν' ακολουθούν.
Οι δύο μεγάλοι κερδισμένοι ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο που από 13ος βρέθηκε 8ος και ο απίστευτος Μαξ Φερστάπεν, που ξεκινούσε 16ος, όμως μετά από 1.5 γύρο φιγούραρε στην 7η θέση!
Και τα καλύτερα δεν είχαν έρθει ακόμα...
Αλλαγές ελαστικών και... καλός χαμός
Στον τρίτο γύρο οι περισσότεροι πιλότοι μπήκαν στα πιτ για ν' αλλάξουν ελαστικά και να βάλουν άλλοι την μαλακή (Φεράρι) κι άλλοι την πολύ μαλακή (Ρεντ Μπουλ). Όσοι δεν μπήκαν στον τρίτο το έκαναν σχεδόν «υποχρεωτικά» στον 5ο: ο Τζιοβινάτσι διέλυσε εκ νέου, μετά τις κατατακτήριες, την Σάουμπερ χάνοντας τον έλεγχο στην ευθεία εκκίνησης- τερματισμού και άπαντες αναγκάστηκαν να περάσουν από το pit lane.
Μετά τις αλλαγές των ελαστικών, οι δύο Μερσέντες βρέθηκαν στην κορυφή με τον Χάμιλτον πρώτο, όμως ο Μπότας έκανε τετ-α-κε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας (που είχε βγει στην πίστα λόγω Τζιοβινάτσι) και κατέληξε στη 12η θέση.
Και τα καλύτερα δεν είχαν έρθει ακόμα (part 2)...
Show Max go on!
Από τον 5ο γύρο και μετά που έφυγε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, ο Φερστάπεν φρόντισε ν' αποδείξει και πάλι για ποιο λόγο θεωρείται το μεγαλύτερο ταλέντο που έχουμε δει τα τελευταία πολλά χρόνια: πέρασε με συνοπτικές διαδικασίες Ράικονεν και Ρικιάρντο και μόλις στον 7ο γύρο είχε βρεθεί πίσω από τον πρωτοπόρο Χάμιλτον- είχε κερδίσει, δηλαδή, 14 ολόκληρες θέσεις σε λιγότερο από 7 περάσματα!
Πίσω από τους δύο ο Ρικιάρντο καθυστερούσε εμφανώς τις δύο Φεράρι (με τον Κίμι τέταρτο και τον Φέτελ πέμπτο) , οι οποίες, όμως, δεν μπορούσαν να τον περάσουν, ενώ Σάινθ, Αλόνσο (ασύλληπτα πράγματα από τον Ισπανό, που παλεύει με το αργοκίνητο καράβι της ΜακΛάρεν), Πέρεζ, Μπότας και Μάγκνουνσεν συμπλήρωναν την πρώτη δεκάδα μετά τους 20 γύρους.
Και όλοι περίμεναν να δουν τι θα γινόταν: θα πήγαιναν μέχρι τέλους οι πιλότοι ή θα χρειάζονταν και νέο πιτ;
Σούζα το αλογάκι
Η τετράτροχη ζωή κυλούσε ήρεμα από κει και πέρα- μέχρι, δηλαδή, που ο Φέτελ «τρελάθηκε»: ο Γερμανός, που μετά τις αλλαγές και το Safety Car είχε καταλήξει 5ος, πέρασε στον 23ο γύρο τον Κίμι και ανέβηκε 4ος και μετά σχεδόν «απαίτησε» την 3η θέση από τον Ρικιάρντο, τον οποίον «κατάπιε» εν ριπή οφθαλμού.
Ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πάτησε το πόδι στο πάτωμα και κερδίζοντας 1 δευτερόλεπτο στον γύρο έφτασε πίσω από τον 2ο Φερστάπεν, με τον Ολλανδό να κάνει ένα ατσούμπαλο φρενάρισμα και να «χαρίζει» τη θέση πίσω από τον Χάμιλτον.
Κάπως έτσι, η πρώτη σειρά είχε εκ νέου την εικόνα των δύο φετινών μονομάχων του τίτλου (κι ας είναι πολύ νωρίς για να πούμε κάτι τέτοιο): Χάμιλτον- Φέτελ.
Το πρώτο φαβορί, δηλαδή, για το στέμμα και πίσω του το δεύτερο...
Ώρα για διάλειμμα, ώρα για 2ο πιτ στοπ
Στον 30ο γύρο ο Φερστάπεν άνοιξε το χορό του 2ου πιτ στοπ (έβαλε εκ νέου την πολύ μαλακή), με τον Ρικιάρντο ν' ακολουθεί αμέσως μετά και τον Φέτελ να βάζει τη μαλακή στον 35ο. Μπότας (36ος) και Χάμιλτον (37ος) ακολούθησαν με τη μαλακή, με τη Φεράρι να θυμάται πώς είναι να παίρνεις έναν υπνάκο στο box σου και να κρατούν τον Ράικονεν μέσα για 5 επιπλέον γύρους, στους οποίους έχανε 3 δευτερόλεπτα (!) τη φορά.
Εν τέλει, ο Φινλανδός μπήκε στον 40ο, έβαλε την πολύ μαλακή και βγήκε πίσω από τον Σάινθ στην 6η θέση, για να περάσει με συνοπτικές διαδικασίες τον πιλότο της Τόρο Ρόσο και να «κολλήσει» στην 5η.
Κάπου εκεί είχε φτάσει η στιγμή για να γίνουν και πάλι τα νεύρα του Αλόνσο κρόσσια: ο “Nano” είχε κάνει έναν μυθικό αγώνα φτάνοντας στην 7η θέση με το τετράποδο μουλάρι που λέγεται “ΜακΛάρεν”, όμως το κιβώτιο τον πρόδωσε και τον ανάγκασε να εγκαταλείψει.
Πόσο κρίμα γι' αυτόν τον πρωταθλητή.
Πόσο κρίμα...
Και 1 και 2 και 3 και 4 και 5 νίκες στην Κίνα
Στους εναπομείναντες 15, περίπου, γύρους, ο Λιούις Χάμιλτον απλά οδηγούσε για να φανεί συνεπής στο ραντεβού με την ιστορία- και τα κατάφερε: μετά το ξεκίνημα με το αριστερό στη σεζόν (Μελβούρνη) ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε την 5η του νίκη στην Σαγκάη και έδειξε για ποιο λόγο θεωρείται το μεγάλο φαβορί φέτος.
Πίσω του, ο Σεμπάστιαν Φέτελ επιβεβαίωσε τη δυναμική της φετινής Φεράρι, καθώς τερμάτισε δεύτερος σ' έναν αγώνα που στράβωσε αρκετά νωρίς γι' αυτόν. Τρίτος ήταν ο- τα λόγια μάλλον έχουν στερέψει- Μαξ Φερστάπεν που κέρδισε 13 ολόκληρες θέσεις εν συγκρίσει με την εκκίνηση.
Ρικιάρντο, Ράικονεν (τον «έκαψε» η Σκουντερία...), Μπότας, Σάινθ, Μάγκνουσεν, Πέρεζ και Οκόν συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Ο Χάμιλτον, λοιπόν, σήκωσε το γάντι και απάντησε στον Φέτελ, σ' ένα πρωτάθλημα που μοιάζει υπόθεση των δυο τους. Άραγε ποιος θα καταφέρει να κερδίσει στο τέλος; Ο Βρετανός ή ο Γερμανός; Η Μερσέντες ή η Φεράρι;
Αυτό είναι ένα ερώτημα που θα μας απασχολήσει στο μέλλον.
Για την ώρα, μπορούμε απλά ν' απολαμβάνουμε την πρώτη πραγματικά ανταγωνιστική χρονιά της F1 μετά την εποχή του χαλκού...
Βαθμολογία οδηγών
1) Φέτελ 43
2) Χάμιλτον 43
3) Φερστάπεν 25
4) Μπότας 23
5) Ράικονεν 22
6) Ρικιάρντο 12
7) Σάινθ 10
8) Μάσα 8
9) Πέρεζ 8
10) Μάγκνουσεν 4
11) Κβίατ 2
12) Οκόν 2
Βαθμολογία Κατασκευαστών
1) Μερσέντες 66
2) Φεράρι 65
3) Ρεντ Μπουλ 37
4) Τόρο Ρόσο 12
5) Φορς Ίντια 10
6) Γουίλιαμς 8
7) Χάας 4
8) Ρενό 0
9) Σάουμπερ 0
10) ΜακΛάρεν 0
από sdna.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Κυρ 09 Απρ 2017 13:13 από ΛΑΜΙΑ FANS »
Καταγράφηκε
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!