Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις προς τη ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ για την αγωνιστική χρονιά 2020-2021  (Αναγνώστηκε 1644 φορές)

Αποσυνδεδεμένος fadomas

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.444
    • Προφίλ
Καλησπέρα αδέρφια!
Καταρχήν μου πήρε ωρίτσα να δω που μπορεί να χωράει αυτό το θέμα. Είπα να το βάλω εδώ κι οι mods να δουν αν και τι.

Έχω από καιρό τώρα εκδηλώσει την ξενερα μου για το πως χειρίζεται η διοίκηση θέματα όπως το μάρκετινγκ. Ειδικά όσο βλέπω παραδείγματα άλλων ομάδων ίδιου ή και μικρότερου βεληνεκούς να τα χειρίζονται τουλάχιστον σωστά.
Έτσι με γνώση κι ολας του τι είναι ικανά κάποια μέλη να κάνουν σκέφτηκα να γίνει έστω μια πρόταση στην ΠΑΕ με πέντε δέκα πράγματα που θεωρούμε ότι χρειάζεται η ομάδα σε αυτό τον τομέα. Ιδανικά θα ήθελα η ΠΑΕ να έχει κάνει ήδη κίνηση να ακούσει τον κόσμο αλλά δεν. Εδώ μέσα και όχι μόνο έχουμε κόσμο που ασχολειτε με τη φωτογραφία, με τα γραφιστικά, με τη διαφήμιση, ακόμα και κόσμο που απλά κατεβάζει γαματες ιδέες. Σκέφτηκα λοιπόν αν θα θέλαμε ως pas.gr να κάνουμε ένα κείμενο με 10 20 bullets προτάσεων οργανωμένων που θα θέλαμε να ακολουθήσει η διοίκηση στον τομέα γύρω από την εικόνα της.

Δεν ξέρω αν το έχω θέσει σωστά αλλά εδώ είμαστε για ερωτήσεις.

Πχ μια πρόταση που έχει μαλιασει η γλώσσα μου να αφήνω είναι η επαφή με τους vic για διασκευή του ύμνου και για τραγούδια τους κατά την έναρξη του παιχνιδιού στην έδρα μας

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 15.495
    • Προφίλ
Ευχαρίστως να γραφτούν και ιδέες και προτάσεις και να μεταφερθούν και προς την ΠΑΕ.Εγώ πάντως δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα αλλάξει κάτι.
Έχουμε νήματα σχετικά,κυρίως για τα εισιτήρια αλλά θα κοιτάξω να βάλω λινκ και εδώ.

http://www.pas.gr/forum/index.php?topic=6127.0

Αποσυνδεδεμένος fadomas

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.444
    • Προφίλ
Ας κάνω λοιπόν την αρχή για να ζεσταθεί το θέμα :

* Διασκευή του ύμνου από τους VIC και ορισμός του σβαρα ως τραγούδι εισοδου της ομάδας στα εντός έδρας
* Ανανέωση και εκ συγχρονισμός του καναλιού της ομάδας στο YouTube με πλάνα από τις προπονήσεις, backstage αγώνων, αφιερώματα σε παλιούς ποδοσφαιριστές, podcast
* Ανανέωση και εκσυγχρονισμος της μπουτίκ με μοντέρνα σχέδια στα πράγματα πέρα από την εμφάνιση καθώς και προσφορές, εκπτώσεις, διαγωνισμούς κτλπ
* Καθημερινή ανανέωση στο site της ομάδας
*Άνοιγμα της ομάδας στην πόλη με εκδηλώσεις, δώρα κτλπ
* Διαφήμιση των διάρκειας και όχι μόνο με συμμετοχή γνωστών ηθοποιών, τραγουδιστών που έχουν δηλώσει πως είναι ΠΑΣ π. χ
 Σπύρος Πουλης
* Βράβευση και δωσιμο ενεργού ρόλου σε παίχτες σύμβολα που αγαπάνε ακόμα την ομάδα πχ Μουφ, Κάμπος
* Κίνηση της διοίκησης για σοβαρό ντοκιμαντέρ πάνω στην ιστορία της ομάδας


Σίγουρα έχω κι άλλα στο μυαλό μου αλλά εδώ είμαστε να ταπούμε...

Αποσυνδεδεμένος pextempalla

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 877
    • Προφίλ
Καλά όλα αυτά που λες, με 2 παρατηρήσεις:
1. Όχι και παίκτης σύμβολο ο Κάμπος. Ήταν νομίζω ο πιο άμπαλος Αργεντίνος που πέρασε από την ομάδα.  :)) :)) :))
2. Για όσες από τις προτάσεις σου πρέπει να βάλει το χέρι στην τσέπη ο πρόεδρας, διέγραψέ τες..... B-)

Αποσυνδεδεμένος my8os

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.452
  • live long and prosper ΠΑΣ
    • Προφίλ
1. Όχι και παίκτης σύμβολο ο Κάμπος. Ήταν νομίζω ο πιο άμπαλος Αργεντίνος που πέρασε από την ομάδα.  :)) :)) :))

Κουέβας φίλε.... Κουέβας.    B-)

Αποσυνδεδεμένος makispas66

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 301
    • Προφίλ
[σύμφωνο σε όλα αλλά όχι για τους vic το συγκεκριμένο συγκρότημα έχει αναρχικές πολιτικές απόψεις σύντομα ο αναρχικός χώρος θα κριθεί τρομοκρατική οργάνωση ήδη μαγειρεύει κάτι τέτοιο όλη η Ευρώπη στην Αμερική ήδη θεωρείται τρομοκρατική οργάνωση ο αναρχικός χώρος οπότε αγαπάμε vic αλλά μακριά από αυτούς  .

Αποσυνδεδεμένος pextempalla

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 877
    • Προφίλ
1. Όχι και παίκτης σύμβολο ο Κάμπος. Ήταν νομίζω ο πιο άμπαλος Αργεντίνος που πέρασε από την ομάδα.  :)) :)) :))

Κουέβας φίλε.... Κουέβας.    B-)

Τον Κου(ε)βα τον έχω διαγράψει σχεδόν από τη μνήμη μου.... :)) :)) :))

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 15.495
    • Προφίλ
Προφανώς όλα τα παραπάνω που λέει ο Φαντομάς
Λειτουργία του τμήματος μάρκετινγκ σωστά και ουσιαστικά.Να μην υπάρχει μόνο στα χαρτιά και βγάζοντας μερικές φωτογραφίες μόνο.
Παρουσίαση νέων φανελών όσο νωρίτερα γίνεται και άμεση διάθεση τους στον κόσμο της ομάδας.Όχι την Παρασκευή πριν τον πρώτο αγώνα της χρονιάς.
Βελτίωση της ομάδας σε θέματα εξυπηρέτησης μέσω ίντερνετ.
Οποιαδήποτε ενέργεια δένει την πόλη με την ομάδα.Ο ΠΑΣ δεν είναι μόνο 90 λεπτά αγώνα 2 Κυριακές τον μήνα.Είναι πολλά περισσότερα.Αυτό πρέπει να περαστεί και προς την τοπική κοινωνία αλλά και όπου υπάρχουν πυρήνες γιαννιωτών-ηπειρωτών πχ Αθήνα-Θεσσαλονίκη.Σε κείμενα που έχω ανεβάσει ας πούμε οι ομάδες στην Αγγλία ανέλαβαν γεύματα την εποχή του κορονοιού ή το πλύσιμο ρούχων τοπικού νοσοκομείου.Μπορούν να βρεθούν αμέτρητες ενέργειες που μπορούν να γίνουν και όχι μόνο οπαδικού ενδιαφέροντος.Ο ΠΑΣ μπορεί να κινητοποιήσει πολύ κόσμο.Πως θα φαινόταν ας πούμε αν παίχτες και οπαδοί μοίραζαν παιχνίδια σε παιδάκια.Παιχνίδια που μπορούν να μαζευτούν στο γήπεδο στην διάρκεια ενός αγώνα.Έχει γίνει και αυτό στο εξωτερικό.

Αποσυνδεδεμένος Crimson Glory

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.237
  • Remember, remember, the Fifth of November...
    • Προφίλ
[σύμφωνο σε όλα αλλά όχι για τους vic το συγκεκριμένο συγκρότημα έχει αναρχικές πολιτικές απόψεις σύντομα ο αναρχικός χώρος θα κριθεί τρομοκρατική οργάνωση ήδη μαγειρεύει κάτι τέτοιο όλη η Ευρώπη στην Αμερική ήδη θεωρείται τρομοκρατική οργάνωση ο αναρχικός χώρος οπότε αγαπάμε vic αλλά μακριά από αυτούς  .
Ξέχασες επίσης να αναφέρεις ότι η rock και metal μουσική σε κάνει σατανιστή και σε οδηγεί κατευθείαν στην ανοιχτή αγκαλιά του Εωσφόρου...
Κι εγώ που πάντα πίστευα ότι το τραγούδι που έπρεπε να παίζει στο "Ζωσιμάδες" είναι το "Hells Bells", μάλλον έχω ήδη κλείσει την καλύτερη θέση στην κόλαση...

Πού να περάσει και το νομοσχέδιο απαγόρευσης διαδηλώσεων!

Αποσυνδεδεμένος PASllez les bleus

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 12
    • Προφίλ
[σύμφωνο σε όλα αλλά όχι για τους vic το συγκεκριμένο συγκρότημα έχει αναρχικές πολιτικές απόψεις σύντομα ο αναρχικός χώρος θα κριθεί τρομοκρατική οργάνωση ήδη μαγειρεύει κάτι τέτοιο όλη η Ευρώπη στην Αμερική ήδη θεωρείται τρομοκρατική οργάνωση ο αναρχικός χώρος οπότε αγαπάμε vic αλλά μακριά από αυτούς  .

φίλε εγώ θα πρόσθετα ακόμα ένα 6 στο nickname σου ,έτσι για να ολοκληρωθεί το σουρεάλ
φιλικά πάντα

Αποσυνδεδεμένος makispas66

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 301
    • Προφίλ
Μην ονειρεύεται κανείς να γίνει η ομάδα μου ομάδα των αναρχικών αυτό το ξεχνάμε όσο για το 66 είναι προφανές που αναφέρομαι σου είπα για τους vic έχουν εκφραστεί δημόσια για της πεποίθησης τους κινούνται στον αναρχικό κόσμο τέλος πάντων πρέπει και εγώ να ξέρω τι και ποιοι  μιλάνε στο φόρουμ υπάρχει σαφης προσδιορισμός για την πολιτική κατεύθυνση μερικών εδώ μέσα οπότε ακύρωση της συνομιλίας μας δεν βγάζει πουθενά  ο Ιησούς  να μας έχει καλα όλους μας και την ομάδα.

Αποσυνδεδεμένος dio

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 33
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 15.495
    • Προφίλ
Μέρα γιορτής για τον ΠΑΣ.Θα μπορούσαν να γίνουν εκδηλώσεις με την συμμετοχή όλων των τμημάτων και του κόσμου.Εκτός από πώληση διαρκείας όλων των τμημάτων θα μπορούσαν να γίνουν ενημερώσεις για την πορεία των τμημάτων,σκέψεις για το μέλλον τους,εγγραφές στον ερασιτέχνη.
Ακόμα θα μπορούσαν να γίνουν δράσεις όπως πχ για περιβαλλοντικά θέματα.Ομιλίες για τον καρκίνο του μαστού και θέματα που αφορούν τις γυναίκες.
Μπορεί να είναι μια εβδομάδα δράσεων και όχι μόνο μια ημέρα.Αφού είναι καλοκαίρι δίνεις το σύνθημα για την νέα χρονιά.
Επίσης συμμετοχή και τον παλαιμάχων.Παρουσίαση της ιστορίας,να δέχονται ερωτήσεις από τον κόσμο.
Διαγωνισμό γκράφιτι με θέμα τον ΠΑΣ και άλλες εκδηλώσεις που αφορούν τους πιο νέους.
Οπαδικά θέματα που υπάρχουν διεθνώς και εντός Ελλάδος.Προτάσεις του κόσμου προς την ομάδα για την καλύτερη οργάνωση των εισιτηρίων και της κερκίδας γενικότερα.
Διαγωνισμούς με δωράκια για τους μικρούς.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετ 08 Ιούλ 2020 14:03 από fon7 »

Αποσυνδεδεμένος OV1950

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.401
    • Προφίλ
Μία και μόνη. Ποτέ ξανά δανεικός από το ελληνικό πρωτάθλημα.

Αποσυνδεδεμένος Kun

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 391
    • Προφίλ
Το ακούσαμε και αυτό οι VIC θα κριθούν σύντομα σαν τρομοκρατική οργάνωση επειδή έχουν αριστερή ιδεολογία.  ::) ::) ::)
Και που να σφίξουν οι ζέστες λέω εγώ.

Όσο για τις προτάσεις προς την παε πολύ ενδιαφέροντα αυτά που ανέφερε ο fon. Αλλά δύσκολο να υλοποιηθούν αντίστοιχες προτάσεις από μια εταιρεία που δεν έχει τμήμα μαρκετινγκ. Η δικιά μου πρόταση είναι να άλλαξουν μυαλά εκεί στην παε γιατί αν συνεχίσουν έτσι θα ζήσουμε στιγμές 2008-2009. Πάλι καλά που παραμένει ακόμα ο Γιαννίκης.

"Πατρίδα σαν τον ήλιο σου, ήλιος αλλού δε λάμπει"
PAS Giannina 1966

Αποσυνδεδεμένος fadomas

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.444
    • Προφίλ
Ας πάρει η παε καμία μυρωδιά από τον Αστερα Τρίπολης για το πως δουλεύει πραγματικά ένα τμήμα μάρκετινγκ. Κι όχι καμία ομάδα βαρβατη έτσι...η Τρίπολη!

Αλλαγη σήματος σε κάτι πιο τραβηχτικο αλλά κοντά στο ύφος της περιοχής , ωραίες φανέλες, βιντεακια για διαφήμιση...

Εδω;


Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 15.495
    • Προφίλ
Εδώ τους φοβάμαι

Αποσυνδεδεμένος RASTA

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.813
    • Προφίλ
Ας πάρει η παε καμία μυρωδιά από τον Αστερα Τρίπολης για το πως δουλεύει πραγματικά ένα τμήμα μάρκετινγκ. Κι όχι καμία ομάδα βαρβατη έτσι...η Τρίπολη!

Αλλαγη σήματος σε κάτι πιο τραβηχτικο αλλά κοντά στο ύφος της περιοχής , ωραίες φανέλες, βιντεακια για διαφήμιση...

Εδω;
μη βάζετε ιδέες του χοντρού κ αλλάξει το σήμα....φανέλα πάντως,από "Τσιμισκή" θα πάρουμε πάλι....
" Ανυποχώρητος: σημαίνει να είναι το κεφάλι σου μέσα στο στόμα του λύκου κι εσύ να του λες άντε γαμήσου... "

Fidel Castro

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 15.495
    • Προφίλ
Ερυθρός Αστέρας: Οι Σέρβοι κατακτούν και το marketing (pics & vids)
Το μπάτζετ και η εκτόξευση στα διαρκείας, το ρεκόρ προσέλευσης, η σπουδαία δουλειά που γίνεται στους εντός έδρας αγώνες και η καμπάνια «Together we Stand, together we Can» που βραβεύτηκε από την EuroLeague. Ο general manager του Ερυθρού Αστέρα, Φίλιπ Σούντουρλιτς μίλησε στο gazzetta.gr για τις επιδόσεις των Σέρβων σε όλα τα επίπεδα.



Το ανοιχτό γήπεδο στο πάρκο Καλεμέγκνταν αποτελεί ιερό χώρο για τους Σέρβους ενώ το κόκκινο χρώμα στο παρκέ και το έμβλημα του Ερυθρού Αστέρα στο κέντρο είναι εκεί για να θυμίζουν την θρυλική ομάδα που καθιέρωσε το μπάσκετ στην ενωμένη Γιουγκοσλαβία, κατακτώντας δέκα συνεχόμενα πρωταθλήματα (1946-55) έπειτα από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.

Ακριβώς απέναντι από την εξέδρα του ανοιχτού γηπέδου στέκει το Φρούριο του Βελιγραδίου δημιουργώντας ατμόσφαιρα σχεδόν ειδυλλιακή για κάθε φίλο του μπάσκετ ενώ τα τρόπαια, τα λάβαρα και οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες στους τοίχους των γραφείων του Ερυθρού Αστέρα υπενθυμίζουν μια σπουδαία διαδρομή 75 ετών που τιμήθηκαν φέτος με τον δέοντα σεβασμό.

Η καμπάνια «Together we Stand, together we Can» βραβεύτηκε από την EuroLeague Basketball με το Ασημένιο Βραβείο στα Devotion Marketing Awards και ο General Manager του Ερυθρού Αστέρα, Φίλιπ Σούντουρλιτς μίλησε στο gazzetta.gr για τα... μαθήματα marketing που προσφέρουν οι «ερυθρόλευκοι», την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και τους αγώνες των Σέρβων που έχουν εξελιχθεί σε σπουδαία εμπειρία για τους φιλάθλους.



Οι φίλαθλοι εστιάζουν στις μεταγραφές, τα ονόματα και τους προπονητές όμως πόσο σημαντική είναι η στρατηγική marketing για τη βιωσιμότητα ενός κλαμπ, με δεδομένο μάλιστα ότι ο Ερυθρός Αστέρας έχει περισσότερους από 6 εκατομμύρια οπαδούς στη Σερβία;

«Το μπάσκετ είναι ένα από τα πιο σημαντικά και δημοφιλή σπορ στη Σερβία. Εξάλλου η χώρα μας είναι γνωστή ως η Γη του Μπάσκετ. Σε κάθε περίπτωση, το να αναπτύσσεις τόσες πολλές πλατφόρμες που βάζουν στην εξίσωση τα σπορ και τους φιλάθλους δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση… Οι παίκτες, οι προπονητές και, φυσικά το ίδιο το παιχνίδι θα είναι πάντα στην πρώτη γραμμή όμως έχουμε συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να αναπτύξουμε όλους τους τομείς ώστε να διευρύνουμε τον τρόπο που αντιλαμβάνεται το άθλημα ο μέσος φίλαθλος που έρχεται σε κάθε αγώνα μας. Επιπρόσθετα, αυτή η δημιουργικότητα ανοίγει εντελώς νέες προοπτικές αναφορικά σε εν δυνάμει χορηγούς και εμπορικούς συνεργάτες.

Τα τελευταία χρόνια προχωρήσαμε βήμα - βήμα και καταφέραμε να πετύχουμε τους στόχους μας, αυξάνοντας τα έσοδα από χορηγίες και δημιουργώντας νέες ευκαιρίες στους φιλάθλους ώστε να απολαύσουν το παιχνίδι από τη στιγμή που θα μπουν στο γήπεδο! Όλες αυτές οι καινοτομίες κάνουν τον Ερυθρό Αστέρα πιο ελκυστικό σε νέες συνεργασίες και φέρνουν το κλαμπ πιο κοντά στον βασικό μας στόχο -να πετύχουμε δηλαδή την απόλυτη βιωσιμότητα του οργανισμού που θα εξαρτάται μόνο από τα δικά του έσοδα! Το 65% των Σέρβων είναι οπαδοί του Ερυθρού Αστέρα ενώ υπάρχουν δυο εκατομμύρια φίλαθλοι της ομάδας στο εξωτερικό!

Έχουμε, δηλαδή μια πολύ καλή βάση στην οποία μπορούμε να στηριχτούμε και πρέπει να παρουσιάσουμε διαφορετικού τύπου δραστηριότητες, συνειδητοποιώντας τις ανάγκες των οπαδών μας και… βάζοντας τους στο παιχνίδι! Δεν θέλουμε να έχουμε, απλώς μια μεγάλη "δεξαμενή" φιλάθλων. Θέλουμε να είναι ενεργοί και να συμμετέχουν στις καθημερινές δραστηριότητες του κλαμπ! Γι’ αυτό δημιουργήσαμε το Πρόγραμμα Αφοσίωσης, αυξάνοντας τον αριθμό των μελών του Ερυθρού Αστέρα σε 5.000 τη διετία 2018-2020, ενημερώνοντας τους για τις δραστηριότητες του οργανισμού σε καθημερινή βάση. Επίσης, επενδύουμε πολύ στο εμπορικό κομμάτι, βελτιώνοντας τη δυναμική του Fan Store χρόνο με τον χρόνο».



Η εκτόξευση στα διαρκείας και το βιώσιμο μπάτζετ
Τι σημαίνει, λοιπόν η βράβευση από την EuroLeague στα Devotion Marketing Awards για ένα κλαμπ όπως ο Ερυθρός Αστέρας;

«Για εμάς, είναι πολύ σημαντική. Είμαστε ικανοποιημένοι αφού η EuroLeague Basketball ως ο κύριος μπασκετικός οργανισμός στην Ευρώπη σε επίπεδο συλλόγων καθώς και οι υπόλοιπες ομάδες αναγνωρίζουν τον Ερυθρό Αστέρα ως ένα κλαμπ που επενδύει πολύ στο brand image, το marketing και την επικοινωνία. Επίσης, αναγνώρισαν τις προσπάθειες που κάναμε στο παρελθόν, καθώς το συγκεκριμένο βραβείο δεν έχει να κάνει μόνο με την εφετινή σεζόν αλλά αφορά τη συνεχή βελτίωση και πρόοδο που παρουσιάζει ο Ερυθρός Αστέρας ως κλαμπ τα τελευταία οκτώ χρόνια, καθιστώντας τον ως ένα μοντέρνο και σύγχρονο οργανισμό της EuroLeague, ισότιμο με τα υπόλοιπα μέλη της. Είμαστε το πρώτο κλαμπ της Σερβίας με βιώσιμο μπάτζετ που στηρίζεται κυρίως στις εμπορικές δραστηριότητες, έχοντας τη μίνιμουμ συνεισφορά των μετόχων.

Είμαστε πραγματικά υπερήφανοι αφού διαθέσαμε 7.000 κάρτες διαρκείας, βελτιώσαμε τη φιλοξενία και τις παροχές στους φιλάθλους μας, προσφέροντας μια γεμάτη μπασκετική εμπειρία στους αγώνες μας (pregame, fan zones, δραστηριότητες στο ημίχρονο, VIP Lounge). Όλες αυτές οι δραστηριότητες είναι πρωτόγνωρες για όλους τους φιλάθλους στη Σερβία όμως η μεγαλύτερη νίκη μας έχει να κάνει ότι άπαντες αποδέχονται αυτές τις νέες ιδέες ως κάτι απολύτως φυσιολογικό και αναπόσπαστο κομμάτι ενός αγώνα μπάσκετ επιπέδου EuroLeague. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Το 2012, θέσαμε ως στόχο να αυξήσουμε τα έσοδα από την πώληση των εισιτηρίων διαρκείας. Ο πρώτος στόχος για εμάς ήταν να φτάσουμε τα 2.000. Έπειτα από 7 χρόνια, διαθέσαμε 7.000 εισιτήρια διαρκείας! Το επίτευγμα είναι προφανές. Για εμάς, τα έσοδα από το ticketing είναι πολύ σημαντικά σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό της σεζόν και το μπάτζετ μας στηρίζεται, σε μεγάλο βαθμό, σε αυτό το κομμάτι».



Ο Ερυθρός Αστέρας επενδύει πολύ στο συγκεκριμένο κομμάτι του «παιχνιδιού». Πότε ακριβώς συνειδητοποιήσατε ότι είναι εξίσου σημαντικό με το αθλητικό σκέλος και πόσο συνδράμει στην ευρύτερη ανάπτυξη του κλαμπ;

«Η μεγαλύτερη δυναμική μας προέρχεται από τη διοίκηση του κλαμπ, μια από τις νεότερες μεταξύ των ομάδων της EuroLeague. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι που συμμετέχουν στο κομμάτι του management κατανοούν πλήρως κι αποδέχονται το όραμα μας. Είμαι πραγματικά υπερήφανος για ό,τι έχουμε πετύχει μαζί και για ό,τι έχουμε δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια. Μερικές φορές, περνάω περισσότερο χρόνο μαζί τους παρά με την οικογένεια μου! Μιλάμε για πολλές θυσίες ώστε να κάνουμε πραγματικότητα τα όνειρα μας… Ακόμα, βέβαια έχουμε πολλά πράγματα να μάθουμε και να κάνουμε, κατανοώντας πλήρως ότι το business part των αθλητικών events είναι εξίσου σημαντικό.

Σε γενικές γραμμές, βελτιώσαμε τις συνθήκες διεξαγωγής των αγώνων, ανοίγοντας νέα κεφάλαια στη διοργάνωση των αθλητικών εκδηλώσεων στη χώρα μας και κάναμε χαρούμενους τους φιλάθλους που αποτελεί το κύριο καθήκον μας. Ο κόσμος που έρχεται στο γήπεδο έχει όλες τις δυνατές ανέσεις κατά τη διάρκεια των αγώνων και αυτό θεωρείται πλέον φυσιολογικό στη Σερβία χάρη στον Ερυθρό Αστέρα! Από τη σεζόν 2011/12, παρουσιάζουμε διαρκή πρόοδο από όλες τις απόψεις».

Τι περιλαμβάνει η καμπάνια «Together we Stand, together we Can» («Στεκόμαστε μαζί, Μπορούμε μαζί») για την οποία βραβεύτηκε ο Ερυθρός Αστέρας από την EuroLeague;

«Όλες τις δραστηριότητες που σχετίζονται με τη μεγάλη επέτειο των 75 χρόνων από την ίδρυση του Ερυθρού Αστέρα! Δημιουργήσαμε αυτή την καμπάνια προκειμένου να προωθήσουμε το brand του οργανισμού, το μεγαλείο και τις επιτυχίες του μαζί με τη σημασία του για τους οπαδούς μας, αρχίζοντας από το Φρούριο του Καλεμέγκνταν που έχει τεράστια αξία για τον Ερυθρό Αστέρα κι αποτελεί επισήμως το ευρωπαϊκό λίκνο του μπάσκετ. Είναι ένα ξεχωριστό μέρος όπου πολλοί σπουδαίοι παίκτες και προπονητές άρχισαν τη μπασκετική διαδρομή τους.

Τα τούβλα από το Φρούριο έχουν συμβολική αξία για τους παίκτες και τους οπαδούς μας, υπό την έννοια ότι όλοι μαζί χτίζουμε την "κοινότητα" μας και μόνο με αυτό τον τρόπο μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί στην EuroLeague. Οποιαδήποτε δραστηριότητα ήταν συνδεδεμένη με αυτή την καμπάνια: Η άφιξη των νέων παικτών, η παρουσίαση τους στο Καλεμέγκνταν, η προώθηση των εισιτηρίων διαρκείας, το εμπορικό κομμάτι, οι δραστηριότητες στις Fan Zones, το πρόγραμμα στο ημίχρονο κάθε αγώνα, το 3D mapping show στο pregame!

Αποκορύφωμα των εορτασμών ήταν ο αγώνας με τη Μακάμπι Τελ Αβίβ, όπου οι παίκτες φόρεσαν ειδικές ρετρό εμφανίσεις που ήταν αφιερωμένες στη Χρυσή Γενιά μας, τους νικητές του Κυπέλλου Κυπελλούχων το 1974. Επίσης, τιμήσαμε το "Club 100", τους παίκτες δηλαδή που έχουν αγωνιστεί σε τουλάχιστον 100 αγώνες του Ερυθρού Αστέρα. Κατά τη διάρκεια του pregame show, υπενθυμίσαμε τις σπουδαίες επιδόσεις, τις νίκες και τα τρόπαια της ένδοξης ιστορίας μας ενώ παρουσιάσαμε ένα νέο τραγούδι για την ομάδα μπάσκετ από τον γνωστό Σέρβο μουσικό Νίκολα Ντέμονια».



Πως αξιοποιεί το κλαμπ την ιστορία του; Είδαμε, για παράδειγμα ότι η παρουσίαση των νέων παικτών έγινε στο Φρούριο Καλεμέγκνταν, στο Βελιγράδι.

«Ο Ερυθρός Αστέρας ως οργανισμός έχει πραγματικά ισχυρούς δεσμούς με το μπάσκετ και τα πρώτα βήματα του αθλήματος στην πρώην Γιουγκοσλαβία. Όπως γνωρίζετε, ο Μπόρα Στάνκοβιτς, ο Αλεκσάνταρ Νίκολιτς, ο Νεμπόισα Πόποβιτς και ο Ράντομιρ Σάπερ, οι τέσσερις Πατριάρχες του γιουγκοσλαβικού μπάσκετ ήταν εκ των ιδρυτών του Ερυθρού Αστέρα. Παράλληλα, το Φρούριο του Καλεμέγκνταν είναι ένα μοναδικό μέρος στον κόσμο για ένα μπασκετικό κλαμπ, επομένως ο συνδυασμός είναι εκπληκτικός! Η προφανής επιλογή ήταν να αξιοποιήσουμε αυτά τα δεδομένα».

Μπορείτε να μας περιγράψετε συνοπτικά τις παροχές στους φιλάθλους στους αγώνες του Ερυθρού Αστέρα;

Fan Zones: Νέες δυνατότητες για τους νεότερους φιλάθλους μας στην Stark Arena. Σε κάθε παιχνίδι ο βασικός χορηγός του Ερυθρού Αστέρα, η MTS (εταιρεία τηλεπικοινωνιών στη Σερβία) πραγματοποιεί διαφορετικές δραστηριότητες ενώ η IDEA, ο σπόνσορας του αναπτυξιακού μας προγράμματος, προσφέρει παροχές όπως face painting, γνωριμία με τους παίκτες της πρώτης ομάδας, ξεχωριστά δώρα κλπ. Επίσης, σε συνεργασία με τη 7DAYS, υλοποιήσαμε το interactive photo booth για πρώτη φορά στην Ευρώπη σε ό,τι αφορά ομάδα μπάσκετ!

Pregame: 12 αγώνες στην Stark Arena, 12 διαφορετικές 3D mapping παρουσιάσεις με διαφορετική θεματική ενότητα ανά παιχνίδι, κάτι που ουδείς είχε κάνει στο παρελθόν στην Ευρώπη! Είναι κάτι μοναδικό, ακόμα και για τις επαγγελματικές ομάδες στις ΗΠΑ. Επίσης, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε ξεχωριστές παρουσιάσεις των παικτών για κάθε αγώνα. Αυτό το είδος περιεχομένου ήταν κάτι πρωτόγνωρο για την ευρύτερη περιοχή της πρώην Γιουγκοσλαβίας».

Ticketing: Διαχωρισμός και ειδικά πακέτα εισιτηρίων διαρκείας για μαθητές, νεότερους φιλάθλους και αθλητές των ακαδημιών του Ερυθρού Αστέρα, μειωμένες τιμές για εκείνους που δεν μπορούν να αγοράσουν το φουλ πακέτο, SKY Boxes, VIP Lounge εισιτήρια…

Πρόγραμμα στο ημίχρονο: Υπήρξε τεράστιο ενδιαφέρον από τις εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε κι έτσι δημιουργήσαμε… Draft για τους χορηγούς και τους σπόνσορες μας! Τον Σεπτέμβριο του 2019, μέσα από συγκεκριμένη διαδικασία, κάθε χορηγός επέλεξε τους αγώνες στους οποίους επρόκειτο να παρουσιάσει ειδικά προγράμματα στο ημίχρονο. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίσαμε ότι θα είναι καινοτόμοι και παραγωγικοί, δίνοντας την ευκαιρία στους φιλάθλους μας να ψυχαγωγηθούν και να κερδίσουν δώρα. Η Telekom Srbija, η IDEA, η Hell energy, η Old Spice, η Europcar, η Lutrija Srbije… Όλες οι εταιρείες παρουσίασαν τις δραστηριότητες τους στα ημίχρονα.

Fan Cameras: Στο ημίχρονο κάθε αγώνα εφαρμόσαμε το IDEA FAN Cameras program, με χορούς και kiss cam. Επίσης, οι τσιρλίντερς του Ερυθρού Αστέρα έκαναν τις χορογραφίες τους, μοιράζοντας δώρα τους φιλάθλους.

Ανέσεις: Η Stark Arena είναι το καλύτερο γήπεδο στην πρώην Γιουγκοσλαβία και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη.



Το περασμένο καλοκαίρι ο Ερυθρός Αστέρας αποφάσισε να επιστρέψει στην Stark Arena, δίνοντας εκεί τους αγώνες του στην EuroLeague. Νιώθετε δικαιωμένοι για την απόφαση σας;

«Η Stark Arena δίνει περισσότερες ευκαιρίες στη διοίκηση να εφαρμόσει όλες τις ιδέες σε ό,τι αφορά το εμπορικό κομμάτι και παράλληλα, ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της EuroLeague. Επίσης, τα οικονομικά οφέλη είναι σαφώς περισσότερα σε σχέση με το Aleksandar Nikolic Hall. Πέρσι πουλήσαμε 7.000 εισιτήρια διαρκείας και είχαμε 12.000 φιλάθλους μ.ό. ανά αγώνα, κάτι που σίγουρα δεν θα είχαμε καταφέρει αν παίζαμε σε μικρότερο γήπεδο. Σε κάθε περίπτωση, ήταν μια σπουδαία επαγγελματική απόφαση και, συγχρόνως απαραίτητη, από τη στιγμή που ο Ερυθρός Αστέρας ως οργανισμός, θέλει να αναπτύσσεται διαρκώς και να ακολουθεί τα standards της EuroLeague».

Επίσης, η ομάδα πέτυχε νέο ρεκόρ προσέλευσης παρά την κρίση που επηρεάζει σαφώς και τον αθλητισμό. Πως εξηγείτε τη συγκεκριμένη επίδοση;

«Έγινε πραγματικά σπουδαία δουλειά στην preseason σε ό,τι αφορά την καμπάνια για τα εισιτήρια διαρκείας που αποτελούν τη… ραχοκοκαλιά μας. Προσπαθήσαμε να παρέχουμε στους φιλάθλους μας διαφορετικό περιεχόμενο σε κάθε παιχνίδι που εξελίχθηκε σε μοναδική εμπειρία. Στόχος μας είναι να πείσουμε τους φιλάθλους μας να έρχονται στο γήπεδο, ανεξάρτητα με τα αποτελέσματα και την πορεία της ομάδας. Φυσικά, όταν τα αποτελέσματα είναι καλά, όλα γίνονται πολύ πιο εύκολα».

«Ο Ομπράντοβιτς ήταν η πρώτη επιλογή μας»
Από κει και πέρα, έγινε σημαντική επένδυση στο αθλητικό κομμάτι με παίκτες όπως ο Νόκο, ο Λόιντ, ο Ουόλντεν, ο Χολ και ο Σιμόνοβιτς. Τι μπορούμε να περιμένουμε από τον Ερυθρό Αστέρα τη σεζόν 2020/21 στην EuroLeague;

«Όλα άρχισαν με την άφιξη του νέο προπονητή και των βοηθών του. Ο Σάσα Ομπράντοβιτς ήταν η πρώτη επιλογή μας και ήμασταν πραγματικά τυχεροί που τον υπογράψαμε. Το επόμενο βήμα ήταν να βγούμε στην αγορά και να αναζητήσουμε τους παίκτες που θα ταίριαζαν με τη μεθοδολογία και την μπασκετική φιλοσοφία του νέου κόουτς. Νομίζω ότι κλείσαμε πραγματικά σπουδαία ονόματα πριν από όλες τις άλλες ομάδες, με εξαίρεση ίσως την Αρμάνι Μιλάνο! Υπογράψαμε τους Νόκο, Λόιντ, Ουόλντεν κι εν συνεχεία τους Χολ και Σιμόνοβιτς, κάνοντας θόρυβο στην αγορά. Θεωρώ πως ουδείς περίμενε ότι θα κάναμε αυτές τις κινήσεις! Παρ’ όλα αυτά, δουλέψαμε μεθοδικά, προετοιμαστήκαμε και τελειώσαμε γρήγορα τις υποθέσεις μας, με αποτέλεσμα να τους εντάξουμε στην ερυθρόλευκη οικογένεια.

Έχοντας απέναντι μας ομάδες με υψηλότερα μπάτζετ, ακόμα και τώρα στην εποχή του Covid-19, οι νέοι παίκτες πρέπει να δώσουν το κάτι παραπάνω. Για εμάς, είναι προνόμιο ότι ήλθαν στο Βελιγράδι έχοντας εμπιστοσύνη στο μπασκετικό μας πρόγραμμα, αντί να ψάξουν μόνο για λεφτά! Όλοι τους είναι σπουδαίοι παίκτες και σπουδαίες προσωπικότητες που θα ταιριάξουν απόλυτα στα δεδομένα και τις απαιτήσεις του προπονητή και της ομάδας. Νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς να μιλήσουμε για το τι μπορούμε να περιμένουμε τη νέα χρονιά. Έχουμε ακόμα πολλή δουλειά να κάνουμε πριν από το πρώτο παιχνίδι. Τόσο η διοίκηση, όσο και το προπονητικό σταφ».

- Ο Φίλιπ Σούντουρλιτς είναι ο νεότερος General Manager μεταξύ των ομάδων της EuroLeague. Εργάστηκε, αρχικώς ως Διευθυντής Marketing στον Ερυθρό Αστέρα σε ηλικία 29 ετών κι έπειτα από επτά χρόνια, προβιβάστηκε στη θέση του γενικού διευθυντή από τη διοίκηση και τον πρόεδρο των «ερυθρόλευκων», Νεμπόισα Τσόβιτς.

Photo credits: Crvena Zvezda




gazzetta.gr

Ναι μεν μιλάμε για μπάσκετ και σε άλλο επίπεδο αλλά σίγουρα υπάρχουν πραγματάκια που θα μπορούσαν να μας προβληματίσουν.Να μας δώσουν ιδέες.Να μας δείξουν μια άλλη οπτική για τα σπορ και τον ίδιο τον αγώνα.

Αποσυνδεδεμένος fadomas

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.444
    • Προφίλ
Μη το πάτε μακριά παιδιά...ένα βλέφαρο στη St.Pauli να ρίξει (που παίζει β Γερμανίας) και θα καταλάβει τι σημαίνει marketing κτλπ

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 15.495
    • Προφίλ
Παίχτης της εβδομάδας.Ψηφοφορία μέσα από τα σόσιαλ μίντια της ομάδας.Την βράβευση μπορεί να την κάνει ίσως κάποιος που συμμετείχε στην κλήρωση.Επίσης να δίνεται και κάποιο δωράκι μετά από κλήρωση.
Βράβευση του παίχτη από κάποιον που τον ψήφισε και μετά τις απαραίτητες φωτογραφίες να παίρνει και ένα δωράκι πχ μια μπάλα με υπογραφές των παιχτών ή την φανέλα του παίχτη με υπογραφή του ίδιου του παίχτη.Μπορεί ένα διπλό εισιτήριο για τον επόμενο αγώνα.

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 15.495
    • Προφίλ
Κοιτούσα λίγο το fb της Λίβερπουλ.Βασικά ήθελα να δω περισσότερο παρουσίαση μεταγραφών αλλά κοίταξα γενικά.

Γίνεται παρουσίαση της καθημερινότητας της ομάδας.Χρήση σύντομων σχολίων ή και εμότικονς.

Πρώτη προπόνηση ή ώρα για προπόνηση μαζί με χρήση εμότικονς.Κάποιες φορές έχει φωτογραφίες από την προπόνηση ή φωτογραφίες πορτραίτο ενός παίχτη.

Παρουσίαση ακόμα και των χαλαρών στιγμών των παιχτών πχ ένας αγώνας πιγκ πογκ.

Σημαντικό κομμάτι καταλαμβάνει ο Κλοπ και οι δηλώσεις του.Όταν έχεις μια προσωπικότητα στον πάγκο,το εκμεταλλεύεσαι.

Μεταγραφές,ανανεώσεις ανακοινώνονται συνήθως με φωτογραφία του παίχτη και στο μπακγκράουντ το σήμα της ομάδας.
Με τον Τσιμίκα είχε βιντεάκι πάει στο προπονητικό,πλάνα μέσα στα γραφεία,λουξ,υπογραφή σε γραφείο μόνος του,πίσω χορηγοί και το σήμα της ομάδας.Γενικά το σήμα της ομάδας παντού.Φωτογράφηση με την φανέλα,κάποιες πρώτες δηλώσεις και ομιλία με Κλοπ μέσω κινητού.

Προφανώς σημασία δίνεται στους αγώνες της ομάδας με 11αδες ή το σκορ.

Αναφορά σε παλιούς παίχτες και σημαντικές στιγμές.

Αναφορά σε χορηγίες και φυσικά σε φανέλες.

Τα περισσότερα αν όχι όλα δεν είναι δύσκολο να γίνουν.Αυτό που απαιτούν όμως είναι περισσότερο χρόνο.Προφανώς παίζει ρόλο και η ποσότητα των ποσταρισμάτων.