Αποστολέας Θέμα: F1 2019  (Αναγνώστηκε 1852 φορές)

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 15.579
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #25 στις: Κυρ 13 Οκτ 2019 17:31 »
Παράθεση
Εληξαν ένα γύρο νωρίτερα το Γκραν Πρι Ιαπωνίας!

Γκάφα των διοργανωτών του Γκραν Πρι Ιαπωνίας, που έληξε λόγω λάθους του συστήματος στον 52ο και όχι στον 53ο γύρο, οπότε είχαμε ανατροπές και στην κατάταξη των οδηγών.


Το Γκραν Πρι Ιαπωνίας προβλεπόταν να διαρκέσει 53 γύρους, ωστόσο μέτρησαν τελικά μόνον 52 για τα τελικά αποτελέσματα. Αιτία είναι σύμφωνα με τον αλυτάρχη του αγώνα, Μάικλ Μάσι, ένα λάθος στο σύστημα, εξαιτίας του οποίου δόθηκε το σήμα ολοκλήρωσης του Γκραν Πρι ένα γύρο νωρίτερα. Όπως ανέφερε ο Μάσι, «από ό,τι γνωρίζουμε μέχρι τώρα, ήταν ένα λάθος του συστήματος. Θα πρέπει να το ερευνήσουμε. Δεν θέλω να κάνω εικασίες για τους λόγους». Καθοριστικό για τη λήξη ενός αγώνα δεν είναι το ανέμισμα της σημαίας στη γραμμή τερματισμού, αλλά μια ένδειξη με μία καρό σημαία δίπλα στα φανάρια εκκίνησης. Αυτή εμφανίστηκε στον Μπότας και στους οδηγούς που ακολουθούσαν μετά την ολοκλήρωση του 52ου γύρου. «Μερικές ομάδες ρώτησαν τότε μέσω της ενδοεπικοινωνίας. Επειδή όμως δεν ήμασταν σίγουροι, αν είχε εμφανιστεί ήδη στον Βάλτερι η σημαία, τους δώσαμε εντολή, να συνεχίσουν να οδηγούν μέχρι να καλύψουν την αρχικά προβλεπόμενη απόσταση», αποκάλυψε ο αλυτάρχης.

Αν και έγινε όντως αυτό, τα αποτελέσματα του αγώνα προκύπτουν με βάση την κατάταξη των οδηγών κατά την ολοκλήρωση του 52ου και όχι του 53ου γύρου. Αυτό βασίζεται στο άρθρο 43.2 των κανονισμών, που αναφέρει τα εξής: «Αν ανάψει το σήμα για τον τερματισμό του αγώνα για οποιονδήποτε λόγο, πριν συμπληρώσει το προπορευόμενο αυτοκίνητο τον προβλεπόμενο αριθμό γύρων ή πριν τη συμπλήρωση του προβλεπόμενου χρόνου, τότε βαθμολογείται ο αγώνας ως ολοκληρωμένος με βάση τη χρονική στιγμή, όπου το προπορευόμενο αυτοκίνητο έχει περάσει για τελευταία φορά τη γραμμή τερματισμού, πριν δοθεί το συγκεκριμένο σήμα».

Μεγάλος ωφελημένος από το συγκεκριμένο άρθρο του κανονισμού ήταν ο Σέρτζιο Πέρεζ της Racing Point, ο οποίος συγκρούστηκε στον 53ο γύρο με τον Πιερ Γκασλί της Toro Rosso και χτύπησε πάνω στα πλαϊνά προστατευτικά της πίστας, όμως βαθμολογήθηκε τελικά ένατος και έλαβε δύο βαθμούς. Αντίθετα, ο άτυχος της ημέρας ήταν ο Λανς Στρολ που τερμάτισε μετά από 53 γύρους δέκατος, όμως τελικά έμεινε εκτός δεκάδας και βαθμών ως ενδέκατος! Πάντως, οι αγωνοδίκες θα εξετάσουν τη σύγκρουση μεταξύ Πέρεζ και Γκασλί και θα επιβάλλουν ποινές, εφόσον κρίνουν αναγκαίο, αν και το συμβάν έγινε στον 53ο γύρο, που δεν μέτρησε στον αγώνα.


από Gazzetta.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 15.579
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #26 στις: Κυρ 13 Οκτ 2019 20:07 »
Παράθεση
Τιμωρία Λεκλέρ και Ferrari για τη σύγκρουση με τον Φερστάπεν

Ο Λεκλέρ τιμωρήθηκε με ποινή 15 δευτερολέπτων ως υπαίτιος για τη σύγκρουσή του με τον Φερστάπεν, ενώ επιβλήθηκαν 25.000 ευρώ πρόστιμο στη Ferrari, επειδή τον άφησε στην πίστα με χαλασμένη αεροτομή.

Επιστροφή στοιχήματος* στον αγώνα Ουαλία - Κροατία και αμέτρητα ειδικά στοιχήματα! (21+, *Ισχύουν Όροι και Προϋποθέσεις)

Με ποινή 15 δευτερολέπτων τιμωρήθηκε ο Σαρλ Λεκλέρ για τη σύγκρουση του μονοθεσίου του με τη Red Bull του Μαξ Φερστάπεν. Ετσι, κατατάσσεται ο Μονεγάσκος έβδομος και όχι έκτος στο Γκραν Πρι Ιαπωνίας, ενώ του επιβλήθηκαν και δύο βαθμοί ποινής. Οι αγωνοδίκες αιτιολόγησαν την απόφασή τους με το σκεπτικό, ότι ο Λεκλέρ όφειλε να γνωρίζει ότι θα είχε μειωμένη πρόσφυση πίσω από τα άλλα αυτοκίνητα, «οπότε ο οδηγός του αυτοκινήτου νούμερο 16 φέρει την κύρια ευθύνη για αυτό το περιστατικό». Στο ίδιο σκεπτικό αναφέρεται, ότι «πρόκειται για ένα ασυνήθιστο περιστατικό για πρώτο γύρο, επειδή ενεπλάκησαν μόνον αυτά τα δύο αυτοκίνητα. Γι αυτό και δεν υπάρχουν τα συνήθη ελαφρυντικά».

Τιμωρία υπήρξε όμως και για τη Ferrari, στην οποία επιβλήθηκε πρόστιμο 25.000 ευρώ. Οι αγωνοδίκες αναφέρουν μεταξύ άλλων ως αιτιολογία, ότι η Scuderia «άφησε το αυτοκίνητο στην πίστα παρά τις οφθαλμοφανείς ζημιές του και επειδή προκάλεσε η ομάδα μία επικίνδυνη κατάσταση στην πίστα παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις της προς τον αλυτάρχη του αγώνα». Οι υπεύθυνοι αγωνοδίκες υπογράμμισαν, ότι παραλίγο να συμβεί κάποιο σοβαρό περιστατικό και το σχετικό πρωτόκολλο αναφέρεται χαρακτηριστικά στο κομμάτι που αποκολλήθηκε από το αυτοκίνητο της Ferrari και πέρασε σύριζα από το κόκπιτ του αυτοκινήτου του Χάμιλτον.

από Gazzetta.gr

 
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!