Αποστολέας Θέμα: F1 2019  (Αναγνώστηκε 619 φορές)

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 14.735
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
F1 2019
« στις: Κυρ 30 Δεκ 2018 22:55 »
Παράθεση
Αυτοί είναι οι οδηγοί της F1 για το 2019! (vid)

Γνωστοί έγιναν οι οδηγοί των 10 ομάδων της Formula 1 για το 2019!

Δείτε τους οδηγούς των 10 ομάδων της Formula 1 για το 2019!

Μερσέντες

Η πρωταθλήτρια Μερσέντες θα συνεχίσει με τον 5 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Λιούις Χάμιλτον και ως team mate του θα παραμείνει ο Φινλανδός, Βάλτερι Μπότας ενώ είναι η μία από τις δύο ομάδες που διατήρησε και τους δύο οδηγούς της.

Φεράρι

Στην Φεράρι που και φέτος θα προσπαθήσει να πάρει το πρωτάθλημα από την Βρετανική ομάδα, είχαμε την πρώτη αλλαγή καθώς από την Σκουντερία έφυγε ο Κίμι Ράικονεν και τη θέση του πήρε ο ταλαντούχος Τσαρλς Λεκλέρκ. Ενώ νούμερο 1 για την Ιταλική ομάδα όπως είναι φυσικό παραμένει, ο Γερμανός Σεμπάστιαν Φέτελ.

Ρεντ Μπουλ

Η Αυστριακή ομάδα που εντυπωσίασε πέρσι αντικατέστησε τον Ντάνιελ Ρικιάρντο με τον Πιέρ Γκασλί της Τόρο Ρόσο και θα ξαναβρεί τον φίλο του Μαξ Φερστάπεν που θα είναι το νούμερο 1 της Ρεντ Μπουλ.

Ρενό

Η Ρενό έκανε το «μπαμ» και έφερε στην ομάδα τον ταλαντούχο Αυστραλό οδηγό, Ντανιέλ Ρικιάρντο από την Ρεντ Μπουλ. Team mate του θα είναι ο 31χρονος Νίκο Χούλκενμπεργκ που παρέμεινε από το 2017 στη γαλλική ομάδα.

Χας

Η Αμερικανική ομάδα είναι η μοναδική μαζί με την Μερσέντες που δεν άλλαξαν οδηγούς με τους Ρομέιν Γκροζάν και Κέβιν Μάγκνουσεν να παραμένουν στα μονοθέσια τους με σκοπό μια καλύτερη σεζόν και ας ήταν η καλύτερη στην ιστορία της ομάδας αυτή που πέρασε.

Μακλάρεν

Η Μακλάρεν με το ζόρι τελείωνε τους περισσότερους αγώνες λόγω του κακού μονοθεσίου της παρόλα αυτά έχασε και τον... σταρ της, Φερνάντο Αλόνσο που μετά από μια ονειρική καριέρα αποφάσισε να τα παρατήσει από την F1. Στο νέο ξεκίνημα οδηγοί θα είναι ο Κάρλος Σάινθ που πέρσι ήταν στην Ρενό, αλλά και ο ταλαντούχος πιλότος Λάντο Νόρις που ανέβηκε από την Formula 2.

Ρέισινγκ Πόιντ

Η πρώην Force India μετά την εξαγορά της από τον Λαρς Στρολ αφού άλλαξε όνομα άλλαξε και τον ένα της πιλότο με τον γιο του ιδιοκτήτη πλέον, Λανς, να παίρνει τη θέση του Οκόν που πήγε ως δοκιμαστής στη Μερσέντες. Team mate του θα είναι ο Μεξικανός, Σέρχιο Πέρες, που παρέμεινε στην ομάδα.   

Σάουμπερ

Ο Κίμι Ράικονεν που έφυγε από την Σκουντερία γύρισε στην πρώτη του... αγάπη εκτός από τον Φινλανδό, ο ταλαντούχος Αντόνιο Τζιοβινάζι θα είναι πλέον στην Ελβετική ομάδα.

Τόρο Ρόσο

Η Ιταλική ομάδα πήρε τον Ντανίλ Κβίατ από δοκιμαστή της Φεράρι και τον ξαναέφερε στην Formula 1 μετά το 2017. Ενώ team mate του θα είναι ο ταλαντούχος Αλεξάντερ Άλμπον που τερμάτισε 3ος την περσινή σεζόν στην Formula 2.

Γουίλιαμς

Τέλος η Γουίλιαμς που έκανε την χειρότερη σεζόν στην ιστορία της στην F1 έδωσε συμβόλαιο σε έναν παλιό γνώριμο οδηγό τον Πολωνό  Ρόμπερτ Κιουμπίτσα που επιστρέφει μετά από το 2010 (!) αλλά και τον πρωταθλητή της Formula 2, Τζορτζ Ράσελ.

από Sdna.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 14.735
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #1 στις: Σαβ 12 Ιαν 2019 13:55 »
Για τα επόμενα 3 χρόνια τα δικαιώματα της F1 τα αγόρασε η ΕΡΤ.
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 14.735
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #2 στις: Τετ 13 Φεβ 2019 20:29 »
17 Μαρτίου έναρξη στην Αυστραλία.
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 14.735
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #3 στις: Σαβ 23 Φεβ 2019 14:08 »
Παράθεση
The 2019 F1 Race Calendar

March 17   Melbourne   Australia
March 31   Sakhir   Bahrain
April 14   Shanghai   China
April 28   Baku   Azerbaijan
May 12   Barcelona   Spain
May 26   Monaco   Monaco
June 9   Montreal   Canada
June 23   Le Castellet   France
June 30   Spielberg   Austria
July 14   Silverstone   Great Britain
July 28   Hockenheim   Germany
August 4   Budapest   Hungary
September 1   Spa-Francorchamps   Belgium
September 8   Monza   Italy
September 22   Singapore   Singapore
September 29   Sochi   Russia
October 13   Suzuka   Japan
October 27   Mexico City   Mexico
November 3   Austin   USA
November 17   Sao Paulo   Brazil
December 1   Yas Marina   Abu Dhabi
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 14.735
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #4 στις: Πεμ 07 Μάρ 2019 12:51 »
9 και σήμερα
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 14.735
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #5 στις: Σαβ 16 Μάρ 2019 11:48 »
1 και σήμερα!
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 14.735
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #6 στις: Κυρ 17 Μάρ 2019 14:28 »
Παράθεση
FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Κυρίαρχος ο Μπότας, εξαφάνισε τον ανταγωνισμό στην Αυστραλία!

Με μια εμφατική εμφάνιση, ο Μπότας έκανε τον καλύτερο αγώνα της ζωής του, εξαϋλώνοντας τους αντιπάλους του. Ο Χάμιλτον στην 2η θέση 21 δευτερόλεπτα πίσω και ο εξαιρετικός Φερστάπεν 3ος! Απογοητευτική η Ferrari...

Αν και περιμέναμε με ανυπομονησία την εκκίνηση της σεζόν, ο πρώτος αγώνας δεν ήταν αυτό που θα θέλαμε. Μέτριο θέαμα καθώς, η βαρεμάρα, η απουσία προσπεράσεων και μαχών και η απουσία ατυχημάτων που θα ανακάτευαν την κατάταξη, χαρακτηρίζει τον αγώνα ως εξαιρετικά βαρετό.

Ωστόσο ο Μπότας θα τον βρήκε εξαιρετικά ενδιαφέροντα αφού από την εκκίνηση τέθηκε επικεφαλής και κυριολεκτικά εξαφανίστηκε εμπρός σε τέτοιο βαθμό που ο 2ος Χάμιλτον τερμάτησε 21 δευτερόλεπτα πίσω του! Ο Χάμιλτον δεν κατάφερε σε κανένα σημείο να πιάσει τον ρυθμό του Μπότας και ήταν αργότερος από τον Φινλανδό σχεδόν σε κάθε γύρο του αγώνα.

Ο Φερστάπεν ενώ ήταν πολύ γρήγορος δεν κατάφερε να αγχώσει τον Χάμιλτον σε κανένα σημείο του αγώνα και έτσι αρκέστηκε σε μια 3η θέση.

Τα δύο μονοθέσια της Ferrari που τερμάτισαν στις θέσεις 5 και 6 απογοήτευσαν τόσο με την απόδοσή τους, όσο και με την μυστική αλλά εξόφθαλμη οδηγία που δόθηκε στον Λεκλέρκ να μην περάσει τον Φέτελ παρόλο που ήταν γρηγορότερος από αυτόν στο τέλος του αγώνα.

Στην 6η θέση τερμάτισε ο Κέβιν Μάγκνουσεν χαροποιώντας την διοίκηση της Haas που τα είχε βάψει μαύρα (όπως το χρώμα του αυτοκινήτου της) μετά την εγκατάλειψη του Γκροζάν. Στην 7η θέση βρίσκουμε τον σταθερό Χούλκενμπεργκ που πήρε κεφάλι στην εσωτερική μάχη με τον Ρικιάρντο εφόσον ο Αυστραλός εγκατέλειψε τον αγώνα. Ο Κίμι κατάφερε μια πολύ καλή 8η θέση, με τους Στρολ και Κβίατ να συμπληρώνουν τις θέσεις της πρώτης 10άδας στην 9η και 10η θέση αντίστοιχα.

από Gazzetta.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 14.735
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #7 στις: Κυρ 14 Απρ 2019 11:34 »
Παράθεση
Grand prix Κίνας: Ο Λιούις Χάμιλτον πήρε τη νίκη

Δημήτρης Πετρίδης

Εκμεταλλευόμενος στο έπακρο την αδιαμφισβήτητη υπεροχή της Μερσέντες, ο Χάμιλτον στον 1000ό αγώνα της ιστορίας πήρε δια περιπάτου τον αγώνα της Κίνας, με τον Μπότας να συμπληρώνει το 3ο φετινό 1-2 των Ασημένιων Βελών! Τρίτος ο Φέτελ.

Απλά άπιαστες: οι δύο Μερσέντες ήταν εκ νέου στο δικό τους αγώνα σήμερα στην Κίνα, η Φεράρι τα έκανε μεγαλοπρεπώς μαντάρα με τα team orders και, κάπως έτσι, ο Λιούις Χάμιλτον νίκησε πανεύκολα, περνώντας για πρώτη φορά φέτος στην κορυφή της βαθμολογίας.

ΚΑΝΕ CLICK ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΠΡΩΤΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Πίσω από τον παγκόσμιο πρωταθλητή τερμάτισε ο Βάλτερι Μπότας που φέτος είναι… εκεί, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ (κατόπιν «σπρωξίματος» από την Σκουντερία) να συμπληρώνει το βάθρο και τον Μαξ Φερστάπεν ν’ ακολουθεί.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή:

Σβήνουν τα κόκκινα φώτα, αρχίζουν οι… ομορφιές

Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα στην πίστα της Κίνας μπροστά είχαμε διπλή αλλαγή: ο Χάμιλτον μ’ εκπληκτική εκκίνηση «κατάπιε» τον poleman Μπότας με χαρακτηριστική ευκολία, την στιγμή που ο 4ος Λεκλέρκ μιμήθηκε τον παγκόσμιο πρωταθλητή και άρπαξε τον teammate του, αφήνοντας πίσω του τον 3ο Φέτελ.

Στις πιο πίσω θέσεις ο Κβίατ αποφάσισε να παίξει εντέχνως συγκρουόμενα, καθώς κατάφερε να κάνει… strike χτυπώντας στην ίδια στροφή και τις δύο ΜακΛάρεν- πρώτα τον Σάινθ και μετά τον Νόρις- και αναγκάζοντάς τες να πάνε και οι δύο στα πιτ γι’ αλλαγή μπροστά αεροτομής.

Το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας «βγήκε» στην πίστα για ένα γύρο και όταν έφυγε κατέστη σαφές αυτό που άπαντες υποψιάζονταν: οι δύο Μερσέντες μπροστά άρχισαν να χάνονται στο βάθος, μεγαλώνοντας ολοένα και περισσότερο τη διαφορά τους από τις δύο Φεράρι που ακολουθούσαν.

Στην Σκουντερία, ωστόσο, αποφάσισαν γι’ ακόμα μία φορά να ξεπεράσουν τον εαυτό τους: την στιγμή που Λεκλέρκ και Φέτελ γύριζαν σε παρεμφερείς ρυθμούς, έδωσαν εντολή στο Μονεγάσκο ν’ αφήσει τον Γερμανό να περάσει (!), επειδή, λέει, τον καθυστερούσε.

Κόκκινος σουρεαλισμός…

Ώρα για πιτ στοπ, ώρα για αυτογκόλ

Στον 18ο γύρο ο Φερστάπεν ήταν ο πρώτος (από τους επίδοξους διεκδικητές του βάθρου) που μπήκε στα πιτ, με τους Φέτελ-Μπότας-Χάμιλτον-Λεκλέρκ ν’ ακολουθούν. Άπαντες έβαλαν την σκληρή γόμα και έδειχνε πως θα πάνε μέχρι τέλους, όμως όταν βγήκαν από τα μποξ τους άρχισαν τα ωραία.

Ο Φερστάπεν πέρασε για λίγο τον 3ο Φέτελ, όμως ο Γερμανός της Φεράρι με μια επιδέξια κίνηση ανέκτησε τη θέση βάθρου, την στιγμή που ο Λεκλέρκ έμεινε ανεξήγητα για 4 ολόκληρους γύρους στην πίστα την στιγμή που έχανε εμφανώς χρόνο/Το αποτέλεσμα; Έπεσε 5ος, πίσω και από τον Μαξ.

Μπροστά, ο Μπότας έδειχνε να γυρίζει καλύτερη με τη νέα γόμα, πήγε τη διαφορά του από τον Χάμιλτον στο 1.5 δεύτερο, όμως μετά- ανεξήγητα πως…- ανέβηκε εκ νέου στα 3.5 με τα δύο Ασημένια Βέλη να «γράφουν» χρόνους εμφανώς πιο αργούς.

Το ζουμί του (άκρως ενδιαφέροντος… ΝΟΤ) αγώνα ήταν πιο πίσω, εκεί που ο έφηβος Ράικονεν με την μετρίως μέτρια Άλφα Ρομέο συνέχιζε να κάνει θαύματα και να μπαίνει εκ νέου στη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Μήπως να το ξανασκέφτονταν εκεί στη Φεράρι;

Δεύτερη στάση, τίποτα δεν αλλάζει

Στον 35ο γύρο και με την απόδοση των ελαστικών του να πέφτει αισθητά, ο Φερστάπεν μπήκε εκ νέου στα πιτ για να βάλει, αυτή τη φορά, τη μέση γόμα. Φέτελ- Χάμιλτον- Μπότας τον ακολούθησαν ευλαβικά, με τον Λεκλέρκ να είναι ο μόνος που έμεινε έξω.

Μπροστά το 1-2 των Μερσέντες δεν άλλαξε, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να πηγαίνει άνετα γι’ ακόμα μία νίκη, την στιγμή που ο Φέτελ πέρασε εκ νέου τον Λεκλέρκ πριν η Φεράρι τραβήξει τον δεύτερο και πάλι με καθυστέρηση στο box του.

Μετά την ολοκλήρωση και της δεύτερης αλλαγής και με όλους να φοράνε, πια, μέση, άπαντες περίμεναν το πέσιμο της καρό σημαίας.

Άραγε, θα γινόταν τίποτα αξιόλογο;

Και τώρα πιάστε τον

Το μόνο που χρειάστηκε, ήταν να κάνει μια καλή εκκίνηση. Μετά, χάθηκε στο βάθος: ο Λιούις Χαμιλτον πήρε για… πλάκα την καρό σημαία και στην Κίνα, έφτασε της 75 νίκες καριέρας και ανέβηκε για πρώτη φορά στο νο1 του βαθμολογικού πίνακα φέτος.

Πίσω από τον κάτοχο του τίτλου, ο Βάλτερι Μπότας συμπλήρωσε το 1-2, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να συμπληρώνει το βάθρο και τον πεισματάρη Φερστάπεν να έρχεται 4ος.

Ο… ταλαιπωρημένος από τα τερτίπια της Φεράρι Λεκλέρκ ήταν 5ος, ο Γκασλί- που έκανε στο τέλος και τον ταχύτερο γύρο- ήρθε 6ος, με τους Ρικιάρντο, Πέρεζ, Ράικονεν (τρομερός και πάλι ο Κίμι) και τον εκπληκτικό Αλμπόν να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.

Κάπως έτσι, και πάλι Λιούις, λοιπόν.

Ο Βρετανός βρίσκεται εκ νέου στη φυσική του θέση και πηγαίνει με χίλια για το 6ο του προσωπικό πρωτάθλημα.

Η πιθανότητα να τον σταματήσει κανείς μοιάζει σχεδόν με Mission Impossible.

Και, δυστυχώς για τον ανταγωνισμό, ο Τομ Κρουζ δε φαίνεται πουθενά…

Βαθμολογία οδηγών

1) Χάμιλτον 68

2) Μπότας 63

3) Φερστάπεν 39

4) Φέτελ 37

5) Λεκλέρ 36

6) Γκασλί 13

7) Ράικονεν 12

8) Νόρις 8

9) Μάγκνουνσεν 8

10) Χούλκενμπεργκ 6

11) Ρικιάρντο 6

12) Πέρεζ 5

13) Αλμπόν 3

14) Στρολ 2

15) Κβίατ 1

Βαθμολογία κατασκευαστών

1) Μερσέντες 130

2) Φεράρι 73

3) Ρεντ Μπουλ 52

4) Ρενό 12

5) Άλφα Ρομέο 12

6) Χάας 8

7) ΜακΛάρεν 8

8) Ρέισινγ Πόιντ 7

9) Τόρο Ρόσο 4

10) Γουίλιαμς 0


από sdna.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!