Αποστολέας Θέμα: F1 2019  (Αναγνώστηκε 2066 φορές)

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 15.712
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #25 στις: Κυρ 13 Οκτ 2019 17:31 »
Παράθεση
Εληξαν ένα γύρο νωρίτερα το Γκραν Πρι Ιαπωνίας!

Γκάφα των διοργανωτών του Γκραν Πρι Ιαπωνίας, που έληξε λόγω λάθους του συστήματος στον 52ο και όχι στον 53ο γύρο, οπότε είχαμε ανατροπές και στην κατάταξη των οδηγών.


Το Γκραν Πρι Ιαπωνίας προβλεπόταν να διαρκέσει 53 γύρους, ωστόσο μέτρησαν τελικά μόνον 52 για τα τελικά αποτελέσματα. Αιτία είναι σύμφωνα με τον αλυτάρχη του αγώνα, Μάικλ Μάσι, ένα λάθος στο σύστημα, εξαιτίας του οποίου δόθηκε το σήμα ολοκλήρωσης του Γκραν Πρι ένα γύρο νωρίτερα. Όπως ανέφερε ο Μάσι, «από ό,τι γνωρίζουμε μέχρι τώρα, ήταν ένα λάθος του συστήματος. Θα πρέπει να το ερευνήσουμε. Δεν θέλω να κάνω εικασίες για τους λόγους». Καθοριστικό για τη λήξη ενός αγώνα δεν είναι το ανέμισμα της σημαίας στη γραμμή τερματισμού, αλλά μια ένδειξη με μία καρό σημαία δίπλα στα φανάρια εκκίνησης. Αυτή εμφανίστηκε στον Μπότας και στους οδηγούς που ακολουθούσαν μετά την ολοκλήρωση του 52ου γύρου. «Μερικές ομάδες ρώτησαν τότε μέσω της ενδοεπικοινωνίας. Επειδή όμως δεν ήμασταν σίγουροι, αν είχε εμφανιστεί ήδη στον Βάλτερι η σημαία, τους δώσαμε εντολή, να συνεχίσουν να οδηγούν μέχρι να καλύψουν την αρχικά προβλεπόμενη απόσταση», αποκάλυψε ο αλυτάρχης.

Αν και έγινε όντως αυτό, τα αποτελέσματα του αγώνα προκύπτουν με βάση την κατάταξη των οδηγών κατά την ολοκλήρωση του 52ου και όχι του 53ου γύρου. Αυτό βασίζεται στο άρθρο 43.2 των κανονισμών, που αναφέρει τα εξής: «Αν ανάψει το σήμα για τον τερματισμό του αγώνα για οποιονδήποτε λόγο, πριν συμπληρώσει το προπορευόμενο αυτοκίνητο τον προβλεπόμενο αριθμό γύρων ή πριν τη συμπλήρωση του προβλεπόμενου χρόνου, τότε βαθμολογείται ο αγώνας ως ολοκληρωμένος με βάση τη χρονική στιγμή, όπου το προπορευόμενο αυτοκίνητο έχει περάσει για τελευταία φορά τη γραμμή τερματισμού, πριν δοθεί το συγκεκριμένο σήμα».

Μεγάλος ωφελημένος από το συγκεκριμένο άρθρο του κανονισμού ήταν ο Σέρτζιο Πέρεζ της Racing Point, ο οποίος συγκρούστηκε στον 53ο γύρο με τον Πιερ Γκασλί της Toro Rosso και χτύπησε πάνω στα πλαϊνά προστατευτικά της πίστας, όμως βαθμολογήθηκε τελικά ένατος και έλαβε δύο βαθμούς. Αντίθετα, ο άτυχος της ημέρας ήταν ο Λανς Στρολ που τερμάτισε μετά από 53 γύρους δέκατος, όμως τελικά έμεινε εκτός δεκάδας και βαθμών ως ενδέκατος! Πάντως, οι αγωνοδίκες θα εξετάσουν τη σύγκρουση μεταξύ Πέρεζ και Γκασλί και θα επιβάλλουν ποινές, εφόσον κρίνουν αναγκαίο, αν και το συμβάν έγινε στον 53ο γύρο, που δεν μέτρησε στον αγώνα.


από Gazzetta.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 15.712
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #26 στις: Κυρ 13 Οκτ 2019 20:07 »
Παράθεση
Τιμωρία Λεκλέρ και Ferrari για τη σύγκρουση με τον Φερστάπεν

Ο Λεκλέρ τιμωρήθηκε με ποινή 15 δευτερολέπτων ως υπαίτιος για τη σύγκρουσή του με τον Φερστάπεν, ενώ επιβλήθηκαν 25.000 ευρώ πρόστιμο στη Ferrari, επειδή τον άφησε στην πίστα με χαλασμένη αεροτομή.

Επιστροφή στοιχήματος* στον αγώνα Ουαλία - Κροατία και αμέτρητα ειδικά στοιχήματα! (21+, *Ισχύουν Όροι και Προϋποθέσεις)

Με ποινή 15 δευτερολέπτων τιμωρήθηκε ο Σαρλ Λεκλέρ για τη σύγκρουση του μονοθεσίου του με τη Red Bull του Μαξ Φερστάπεν. Ετσι, κατατάσσεται ο Μονεγάσκος έβδομος και όχι έκτος στο Γκραν Πρι Ιαπωνίας, ενώ του επιβλήθηκαν και δύο βαθμοί ποινής. Οι αγωνοδίκες αιτιολόγησαν την απόφασή τους με το σκεπτικό, ότι ο Λεκλέρ όφειλε να γνωρίζει ότι θα είχε μειωμένη πρόσφυση πίσω από τα άλλα αυτοκίνητα, «οπότε ο οδηγός του αυτοκινήτου νούμερο 16 φέρει την κύρια ευθύνη για αυτό το περιστατικό». Στο ίδιο σκεπτικό αναφέρεται, ότι «πρόκειται για ένα ασυνήθιστο περιστατικό για πρώτο γύρο, επειδή ενεπλάκησαν μόνον αυτά τα δύο αυτοκίνητα. Γι αυτό και δεν υπάρχουν τα συνήθη ελαφρυντικά».

Τιμωρία υπήρξε όμως και για τη Ferrari, στην οποία επιβλήθηκε πρόστιμο 25.000 ευρώ. Οι αγωνοδίκες αναφέρουν μεταξύ άλλων ως αιτιολογία, ότι η Scuderia «άφησε το αυτοκίνητο στην πίστα παρά τις οφθαλμοφανείς ζημιές του και επειδή προκάλεσε η ομάδα μία επικίνδυνη κατάσταση στην πίστα παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις της προς τον αλυτάρχη του αγώνα». Οι υπεύθυνοι αγωνοδίκες υπογράμμισαν, ότι παραλίγο να συμβεί κάποιο σοβαρό περιστατικό και το σχετικό πρωτόκολλο αναφέρεται χαρακτηριστικά στο κομμάτι που αποκολλήθηκε από το αυτοκίνητο της Ferrari και πέρασε σύριζα από το κόκπιτ του αυτοκινήτου του Χάμιλτον.

από Gazzetta.gr

 
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 15.712
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #27 στις: Δευ 28 Οκτ 2019 00:56 »
Παράθεση
FORMULA 1 GRAN PREMIO DE MÉXICO 2019
Στον Λεκλέρ η pole position μετά την τιμωρία του Φερστάπεν!

Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε την pole position αλλά υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας, με αποτέλεσμα να τιμωρηθεί με ποινή 3 θέσεων και να ξεκινήσει τελικά τέταρτος! Έτσι poleman βρέθηκε ο Λεκλέρ με 2ο τον Φέτελ, σε μια κατακόκκινη πρώτη σειρά στο Μεξικό.

Tελικά δεν ήταν οι Ferrari, που θεωρούνταν φαβορί, εκείνες που πήραν την pole position στο Μεξικό, αλλά ο Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός κατάφερε και πέτυχε τον καλύτερο χρόνο και με ρεκόρ πίστας μάλιστα, αφήνοντας πίσω του δεύτερο τον Λεκλέρ και τρίτο τον Φέτελ. Ωστόσο αγνόησε τις κίτρινες σημαίες στο ατύχημα του Βάλτερι Μπότας και ο Φερστάπεν δεν έκοψε ταχύτητα, όπως ο ίδιος δήλωσε με μεγάλο θράσος στην συνέντευξη τύπου με αποτέλεσμα να τιμωρηθεί ώρες αργότερα ποινή 3 θέσεων. Έτσι από την πρώτη και 2η θέση θα ξεκινήσουν οι δύο Ferrari με τον Λεκλέρ να παίρνει έστω στα χαρτιά άλλη μια pole. Αν ο Ολλανδός έκοβε όπως αναφέρει το γράμμα του νόμου στην κίτρινη σημαία, θα είχε κατακτήσει την pole position και χάρη στον ταχύτερο χρόνο του, που είχε σημειώσει στον πρώτο καλό γύρο του στο Q3 των κατατακτήριων δοκιμών.

Τέταρτος χρόνος για τον Χάμιλτον αλλά θα ξεκινήσει 3ος στην ίδια σειρά με τον τέταρτο πλέον Φερστάπεν, λόγω της τιμωρίας του. Από εκεί και μετά δεν έχουμε αλλαγές στην κατάταξη και ακολουθούν  ο Άλμπον με Red Bull και ο Βάλτερι Μπότας, που αρκέστηκε λόγω του ατυχήματός του μόνον σε ένα γρήγορο γύρο. Το Top Ten συμπληρώνουν τα δίδυμα των οδηγών της McLaren και της Toro Rosso.

Πίκρα για τον Μεξικανό Πέρεθ, που δεν μπήκε στο Top 10 των κατατακτήριων χάνοντας τη δέκατη θέση για μόλις 8 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Γκασλί, που υπέφερε όλη την ομάδα από στομαχικές διαταραχές.

από Gazzetta.gr

ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 15.712
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #28 στις: Κυρ 03 Νοέ 2019 23:46 »
Παράθεση
Formula 1 Emirates United States Grand Prix 2019
Πρωταθλητής ο Χάμιλτον και νικητής ο Μπότας στις ΗΠΑ

Σε έναν ενδιαφέροντα αγώνα οι Mercedes έκαναν άλλο ένα 1-2 καθώς ο Μπότας κατάφερε να νικήσει στις ΗΠΑ αλλά με 2ο και Πρωταθλητή για 6η φορά, τον Λιούις Χάμιλτον. Στην 3η θέση ο Μαξ Φερστάπεν.

Από την εκκίνηση φάνηκε πως θα βλέπαμε έναν πολύ ενδιαφέροντα αγώνα. Με την εκκίνηση, ο Χάμιλτον «άρπαξε» και τους δύο οδηγούς της Ferrari στον πρώτο γύρο και με μια στρατηγική ενός μόνο πιτ στοπ, τον έφερε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα να είναι πρώτος.
Ωστόσο, ο Μπότας με φρέσκα ελαστικά κατάφερε και πέρασε τον Χάμιλτον πέντε γύρους πριν το τέλος για να πάρει εκείνος την νίκη.

Βεβαίως, ο Χάμιλτον με την 2η θέση του εξασφάλισε το 6ο του παγκόσμιο πρωτάθλημα -το πέμπτο του με τη Mercedes- και έγινε ο μόνος οδηγός στην ιστορία της Formula 1 με 6 Παγκόσμιους τίτλους.

Στους πρώτους γύρους το ενδιαφέρον εστιάστηκε στην πτώση της απόδοσης του Φέτελ, που έχανε συνεχώς θέσεις καθώς όπως είπε στον ασύρματο είχε προβλήματα με την ισορροπία του μονοθεσίου του. Και ως να μην έφτανε αυτό, στον 6ο γύρο σε ένα άτσαλο πέρασμα πάνω από τα κερμπ έσπασε η πίσω ανάρτηση του με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Αλλά και Λεκλέρ δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, φανερά λόγω της χαμηλής σχετικά θερμοκρασίας της ασφάλτου που δεν ευνοούσε τις σκληρές γόμες. Μόλις ο Μονεγάσκος έβαλε την μαλακή γόμα στο τέλςο του αγώνα κατάφερε να κάνει ταχύτερο γύρο και ρεκόρ.

Στο τέλος το αγώνα με τον Χάμιλτον να έχει κάνει μόνο μια αλλαγή ελαστικών και τους Μπότας και Φερστάπεν να έχουν κάνει δύο, ο Χάμιλτον έδειχνε πως δεν θα μπορούσε να τους κρατήσει πίσω του. Και πράγματι ο Μπότας πέρασε και ενώ τον πλησίαζε και ο Φερστάπεν, είχε μια έξοδο ο Μάγκνουσεν και με τις κίτρινες σημαίες να ανεμίζουν δεν μπόρεσε ο Φερστάπεν να περάσει τον Χάμιλτον και έτσι αρκέστηκε στην 3η θέση.

4ος τερμάτισε ο Λεκλέρ που δεν απείλησε ποτέ και 5ος ο καταπληκτικός Άλμπον -που έγινε και ο οδηγός την ημέρας- καθώς έκανε 3 πιτ στοπ και αμέτρητες προσπεράσεις. Στην 6η θέση βρέθηκε ο πολύ καλός Ντάνιελ Ρικιάρντο ενώ η δεκάδα συμπληρώθηκε με τους, Λάντο Νόρις 7ο, Κάρλος Σάινθ 8ο, Νίκο Χούλκενμπεργκ 9ο και Ντάνι Κβίατ 10ο.

από Gazzetta.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 15.712
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2019
« Απάντηση #29 στις: Κυρ 03 Νοέ 2019 23:49 »
LEWIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ!!!!!!!!!
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!