Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - fon7

Σελίδες: [1] 2 3 ... 21
1
«Lament from Epirus»: Ένας Αμερικανός ερευνητής καταγράφει το μεγαλείο της ηπειρώτικης μουσικής
Η πιο παλιά παραδοσιακή μουσική που έχει επιβιώσει απαράλλαχτη και η οδύσσεια για τη μελέτη της σε ένα συναρπαστικό χρονικό στα χωριά της Ηπείρου



Η ιστορία ξεκινάει κάπως έτσι: τo 2009 ο Αμερικανός συλλέκτης δίσκων και μηχανικός ήχου Christopher King ήταν διακοπές στην Κωνσταντινούπολη, όπου αγόρασε «τυφλά» μια στοίβα δίσκους 78 στροφών. Δεν ήξερε τίποτα γι' αυτούς, μόνο ότι οι ετικέτες ήταν γραμμένες στα ελληνικά. Όταν γύρισε σπίτι του δέκα μέρες αργότερα κι έβαλε να παίξει ο πρώτος δίσκος έζησε μια μοναδική μουσική εμπειρία που δεν είχε ξαναβιώσει.

«Δεκαετίες ακρόασης αλουστράριστης προπολεμικής μουσικής –"Delta blues" του Charlie Patton και δίσκοι με βιολί των Carter Brothers and Son‒ δεν με είχαν προετοιμάσει γι' αυτό που άκουσα όταν ακούμπησα τη βελόνα στον δίσκο.

Επίμονα μονότονες φωνές και όργανα ξεπετάχτηκαν, το ένα κόντρα στο άλλο. Μια φωνή προσπαθούσε να ξεχωρίσει ανάμεσα στα όργανα, ενώ μια άλλη τραγουδούσε ακριβώς τα ίδια με τον βασικό τραγουδιστή, αλλά μία οκτάβα κάτω. Η μουσική έφτασε σε μια κορύφωση, κατέρρευσε και μετά άρχισαν ξανά τα ίδια... Ακουγόταν λες και κάποιος κουνούσε ένα τεράστιο μεταλλικό δοχείο με μέλισσες και το είχε ανοίξει μπροστά μου».

«Η μουσική με άγγιξε βαθιά» λέει. «Αισθάνθηκα λες και κάποιος με αποσυναρμολόγησε και με έφτιαξε ξανά, αλλά η αίσθηση ήταν ευχάριστη, μια απαραίτητη κάθαρση. Ήταν έρωτας με την πρώτη ακρόαση»


Η πόλη της Άρτας και τα περίχωρά της σε γκραβούρα του Edward Lear από το βιβλίο του Journals of a Landscape Painter in Albania, &c., 1851. Yale University

Η μουσική που περιείχαν οι συγκεκριμένοι δίσκοι, φτιαγμένοι από shellac, ήταν τραγούδια της Ηπείρου και της νότιας Αλβανίας, ηχογραφημένα τις δεκαετίες του '20 και του '30.

«Η μουσική με άγγιξε βαθιά» λέει. «Αισθάνθηκα λες και κάποιος με αποσυναρμολόγησε και με έφτιαξε ξανά, αλλά η αίσθηση ήταν ευχάριστη, μια απαραίτητη κάθαρση. Ήταν έρωτας με την πρώτη ακρόαση». Το τραγούδι που είχε ακούσει ήταν «Μοιρολόι Αρβανίτικο» από τον δίσκο του Κίτσου Χαρισιάδη, ένα 78άρι του 1928, το οποίο χαρακτηρίζει «πνευματική εμπειρία».

Γοητευμένος από τη μουσική της Ηπείρου, επικοινώνησε με τον Ηλία και τον Βασίλη Μπαρούνη, δύο αδέρφια από την Αθήνα που είχαν στην κατοχή τους μια εντυπωσιακή συλλογή δίσκων 78 στροφών ελληνικής παραδοσιακής μουσικής. Με αρκετό δισταγμό τού πούλησαν κάποιους για εκατοντάδες δολάρια τον καθένα.

Όταν ο Βασίλης πέθανε, το 2011, ο Ηλίας πούλησε ολόκληρο το αρχείο της ηπειρώτικης μουσικής στον King, ο οποίος είχε στο μεταξύ καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη του και να γίνει στενός φίλος του. Είδε ότι δεν θα μπορούσε να βρει πιο παθιασμένο άνθρωπο γι' αυτό το πολύτιμο αρχείο που ήταν ολόκληρη πολιτιστική κληρονομιά.

Ο King γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Βιρτζίνια και, εκτός από συλλέκτης, είναι παραγωγός που έχει βραβευτεί με Grammy για τη δουλειά του. Έχει κάνει remaster κι έχει διασώσει χιλιάδες τραγούδια από αυθεντικούς δίσκους 78 στροφών, μεταξύ αυτών και κομμάτια από blues του Μισισιπή, cajun, gospel και sacred harp μουσικής (την ιερή χορωδιακή μουσική της Νέας Αγγλίας).

Οι ανορθόδοξες μέθοδοί του για να «περάσει» τους δίσκους από το shellac στο ψηφιακό αρχείο του περιγράφονται από τη μουσικοκριτικό Amanda Petrusich ως εκπληκτικές: «Το πικάπ στο στούντιο που είχε ο Κινγκ στο σπίτι του ήταν φορτωμένο με ένα σωρό περίεργα κομματάκια ‒σπιρτόξυλα, ξυλάκια με τα οποία πιέζουν τη γλώσσα οι γιατροί, πλαστικά κουταλάκια για παγωτό‒ τα οποία χρησιμοποιούσε για να δώσει βάρος στον βραχίονα, βασισμένος στις υποθέσεις που είχε κάνει ή σε πράγματα που είχε μάθει και αφορούσαν συγκεκριμένα στούντιο και session ηχογραφήσεων. Λάμβανε υπόψη παράγοντες όπως η υγρασία της ατμόσφαιρας ή η κλίση στη σανίδα του πατώματος ή κάτι που απέσπασε την προσοχή του τεχνικού την ώρα που ηχογραφούσε».


Ο Christopher King στους Καλαρρύτες. Φωτο: Steva Stowell Hardcastle

Η συλλογή με τα ηπειρώτικα που κυκλοφόρησε το 2015 «Why the mountains are black» στη Third Man Records (ανήκει στον frontman των White Stripes, Jack White) προκάλεσε διεθνές ενδιαφέρον και μέχρι τώρα έχει κυκλοφορήσει έξι άλμπουμ –σχεδόν δέκα ώρες‒ με επιλογές κομματιών από τη συλλογή του από δίσκους 78 στροφών της Βόρειας Ελλάδας και της "νότιας Αλβανίας" (εννοεί την Βόρεια Ήπειρο). Πριν από περίπου έναν μήνα κυκλοφόρησε και το πρώτο του βιβλίο «Lament from Epirus», στο οποίο περιγράφει την οδύσσεια, όπως την ονομάζει, που έζησε αναζητώντας τη μουσική της περιοχής, την ιστορία της και τα μυστικά που θεωρεί ότι περιέχει.

Ο King πιστεύει ότι έχει βρει στην ηπειρώτικη μουσική την πιο παλιά λαϊκή μουσική της Ευρώπης, μουσική που ξεκινάει από τις προ-ομηρικές κουλτούρες και μέχρι πρόσφατα δεν είχε αλλάξει καθόλου. Στο βιβλίο του αποκαλύπτει τις ρίζες της και περιγράφει με συναρπαστικό τρόπο το χρονικό της αναζήτησης και, πέρα από φιλοσοφικός στοχασμός πάνω στο νόημα της μουσικής, είναι κι ένα ταξιδιωτικό ημερολόγιο όπου αναφέρει με αστείο τρόπο πώς έγινε «ντόπιος».

«Το πρώτο πράγμα που προσέχει κανείς στην ηπειρώτικη μουσική από το '20 και το '30», γράφει, «είναι ότι είναι ωμή. Κι αυτό δεν οφείλεται στην κακή ποιότητα των ηχογραφήσεων. Το τραγούδι είναι στεντόρειο και παθιασμένο, τα όργανα θρηνούν σαν λύκοι ή φτερουγίζουν και ορμούν σαν κολιμπρί.

Το επίμονο γρατζούνισμα και το ρυθμικό χτύπημα, οι τόνοι από τα πετάλ, το βουητό από τα έγχορδα και οι φωνές που τα συνοδεύουν ταρακουνιούνται με μια αρχέγονη ενέργεια. Κάποια σημεία της μουσικής μοιάζουν με bluegrass ή free jazz, με Velvet Underground ή τη μουσική carnatic της νότιας Ινδίας. Αλλά και πάλι, κάτι ακούγεται λάθος, τα όργανα δεν είναι αρκετά συντονισμένα και δεν παίζουν ακριβώς την ίδια μελωδία, είναι άναρχα, και ο σκοπός ή το μέτρο σε ένα τραγούδι που είναι φτιαγμένο για χορό είναι τόσο γρήγορα που πιθανόν να μην μπορεί να συμβαδίσει κάποιος με αυτό.

https://soundcloud.com/long-gone-sound/epirotiko-mirologi-alexis-zoumbas

Μετά από αυτή την πρώτη εντύπωση, ωστόσο, οι διαστάσεις της μουσικής γίνονται ξεκάθαρες. Πολλά ηπειρώτικα τραγούδια έχουν απλές μελωδίες, οι οποίες επιτρέπουν «στόλισμα» και αυτοσχεδιασμό. Τα βασικά μέρη παίζονται με βιολί και κλαρίνο, με τη συνοδεία λαούτου και ντεφιού. Οι παίκτες του κλαρίνου και του βιολιού ειδικά κάνουν επίδειξη δεξιοτεχνίας με γρήγορες αλλαγές της κλίμακας, λαρυγγισμούς και μεγάλα μεσοδιαστήματα που δίνουν στο στυλ ένα από τα πιο ξεχωριστά χαρακτηριστικά του.

Ακόμα και όταν διπλασιάζεται μια μελωδία με το βιολί, το κλαρίνο περίτεχνα προσθέτει φιοριτούρες και περίπλοκα γυρίσματα. Οι λέξεις και το ηχόχρωμα της μουσικής μιμούνται το βραχώδες τοπίο της περιοχής και την πανίδα του: οι φράσεις μιμούνται ήχους που βρίσκεις στη φύση: το τραγούδι του αηδονιού, το κελάρισμα του ρυακιού, τα βελάσματα και τα γαβγίσματα των ζώων, την οργή της θύελλας».

Ο King δίνει έμφαση σε δύο είδη ηπειρώτικων τραγουδιών, τον σκάρο και το μοιρολόι. Και τα δύο παίζονται σε ελεύθερο ρυθμό και έχουν αυτοσχεδιασμούς από το κλαρίνο και το βιολί. Ο σκάρος παίρνει το όνομά του από τη λέξη που περιγράφει τη βοσκή των προβάτων τη νύχτα, οπότε λέγεται ότι έχουν μεγαλύτερη όρεξη.

Πιστεύεται ότι ο σκάρος, παραλλαγές του οποίου υπάρχουν σε όλα τα Βαλκάνια, ξεκίνησε από τη μουσική που έπαιζαν οι βοσκοί στο φλάουτο, για να μεταφέρουν συγκεκριμένες οδηγίες στα κοπάδια τους. Κάποιοι ακόμα χρησιμοποιούν μουσική για να επικοινωνήσουν μαζί τους. «Οι ακροατές που είναι επικεντρωμένοι στον σκάρο πέφτουν σε έκσταση, σε μια κατάσταση χαλαρότητας» γράφει ο King.


Η συλλογή με τα ηπειρώτικα που κυκλοφόρησε το 2015 «Why the mountains are black» στη Third Man Records (ανήκει στον frontman των White Stripes, Jack White) προκάλεσε διεθνές ενδιαφέρον.

Η λέξη «μοιρολόι» αναφέρεται τυπικά σε φωνητικούς θρήνους. Υπάρχουν εκδοχές τους στον Όμηρο και σε αρχαίες επιτάφιες επιγραφές. Σε ορισμένα μέρη της επαρχιακής Ελλάδας οι γυναίκες τραγουδούν μοιρολόγια δίπλα στους τάφους των μελών της οικογένειάς τους κάθε μέρα για χρόνια, μέχρι που τα κόκαλα των νεκρών ξεθάβονται και μπαίνουν στα οστεοφυλάκια του χωριού. Η Ήπειρος είναι το μόνο μέρος όπου τα μοιρολόγια παίζονται με όργανα και οι μουσικοί διατηρούν το πένθιμο κλίμα των τραγουδισμένων εκδοχών των άλλων περιοχών της Ελλάδας.

Ο King περιγράφει την Ήπειρο ως μια δύσκολη περιοχή με άγριο καιρό και λίγη καλλιεργήσιμη γη. «Η ζωή ήταν πάντα σκληρή στα βουνά. Όλα ήταν πάντα αβέβαια» του λέει ένας Ηπειρώτης και στη συνέχεια αναφέρει ότι οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν πως εδώ, στον ποταμό Αχέροντα, ήταν η είσοδος για τον Άδη, τον κόσμο των νεκρών. «Προσκυνητές που ήλπιζαν να συναντήσουν τα φαντάσματα των νεκρών αγαπημένων τους επισκέπτονταν το Νεκρομαντείο, έναν ναό που βρισκόταν στη σπηλιά κοντά στον Αχέροντα».

«Παρόλο που ο πληθυσμός της Ηπείρου έχει μειωθεί δραστικά μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο επειδή οι κάτοικοι μετακόμισαν στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας ή πήγαν στις ΗΠΑ, στον Καναδά, στην Αυστραλία ή στη Γερμανία, οι Ηπειρώτες έχουν στενούς δεσμούς με την περιοχή τους» γράφει ο King.


Γυναικείος χορός στην Ήπειρο, αρχές του περασμένου αιώνα. Φωτογραφία του Κώστα Ζήσση. Courtesy of Christopher C. King.

«Πολλοί επιστρέφουν κάθε χρόνο για να δουν την οικογένειά τους και να συμμετέχουν σε καλοκαιρινά φεστιβάλ που ονομάζονται "πανηγύρια". Ο αριθμός των κατοίκων κατά τη διάρκεια αυτών των φεστιβάλ μπορεί να αυξηθεί από λίγες δεκάδες σε χιλιάδες».
 
Τα ηπειρώτικα είναι η μόνη παλιά μουσική απ' όσες έχει ασχοληθεί που εξακολουθεί να μένει απαράλλαχτη μέσα στον χρόνο. Όλες οι υπόλοιπες έχουν εκσυγχρονιστεί ή αλλοιωθεί και κινδυνεύουν να χαθούν μαζί με τους φθαρμένους δίσκους όπου είναι καταγεγραμμένες. Έτσι είχε μεγάλο ενδαφέρον για τον King να καταγράψει την ιστορία της μουσικής «που ξέχασε ο χρόνος».

Δέχτηκε με ενθουσιασμό την πρόσκληση ενός φίλου του να πάει στην Ήπειρο και, όπως οι ικέτες που πήγαιναν στο Νεκρομαντείο, ήλπιζε να συναντήσει τους νεκρούς – συγκεκριμένα τον Κίτσο Χαρισιάδη και τον Αλέξη Ζούμπα, δύο μουσικούς από την Ήπειρο που ηχογράφησαν πριν από 90 χρόνια. Είχε σκοπό να βρει περισσότερα για τη ζωή τους από τους Ηπειρώτες που τους θυμούνταν ή τους είχαν γνωρίσει. Αυτό που ανακάλυψε ήταν πέρα από κάθε προσδοκία.


Τα πανηγύρια διαρκούν όλη τη νύχτα, με πολύ φαγητό, αλκοόλ, μουσική και χορό.

«Η κουλτούρα της Ηπείρου αγκαλιάζει το ίδιο τους ζωντανούς και τους νεκρούς και το παρόν περιείχε μια ζωτικότητα που ήμουν σίγουρος ότι είχε εξαφανιστεί» γράφει. Περιγράφει την εμπειρία της πρώτης του γνωριμίας με την κουλτούρα της Ηπείρου με τρόπο πνευματώδη και αυτοσαρκαστικό. Τον βλέπουμε να μεταμορφώνεται από έναν «προστατευμένο μισάνθρωπο συλλέκτη δίσκων» σε έναν «μοντέρνο Έλληνα χωριάτη» καθώς ερωτεύεται τα ήθη, τα έθιμα, τα τελετουργικά και το φαγητό της Ηπείρου.

Ιδιαίτερα σαγηνεύτηκε από το τσίπουρο, το οποίο λέει ότι «έχει γεύση από τα αγγελικά υγρά που παράγονται όταν οι άγγελοι... γαμιούνται». Μαθαίνει πώς να το αποστάζει και περιγράφει τις ψυχοτρόπες ιδιότητές του. Γράφει για τα αξιοθέατα και την ιστορία της Ηπείρου. Αυτό που περιγράφει όμως πιο ζωντανά και πιο γλαφυρά απ' οτιδήποτε άλλο είναι τα καλοκαιρινά πανηγύρια της.

«Τα πανηγύρια διαρκούν όλη τη νύχτα, με πολύ φαγητό, αλκοόλ, μουσική και χορό. Οι μπάντες στήνονται στο κέντρο της πλατείας του χωριού, περιτριγυρισμένες από χωρικούς, που με τα χέρια ενωμένα χορεύουν με περίπλοκους βηματισμούς σε ομόκεντρους κύκλους γύρω από τους μουσικούς». Κάπως έτσι, περιγράφοντας το περιβάλλον, θυμάται πώς έγινε «επίτιμος» κάτοικος της Βίτσας:

«Τα κλαρίνα ηχούσαν διονυσιακά από το κέντρο του χωριού σαν υπνωτικά φλάουτα γητευτών φιδιών, καπνός έβγαινε από τα καλαμάκια που ψήνονταν κατά δεκάδες, εκατοντάδες άνθρωποι περιστρέφονταν γύρω από τους μουσικούς, θυμάμαι την παράξενη αύρα των πάντων».

Εκείνη τη νύχτα λυποθύμησε και όταν ξύπνησε το επόμενο πρωί βρήκε τον εαυτό του καλυμμένο με αίματα και τα γυαλιά του τρία κομμάτια. Δεν θυμόταν τίποτα, είχε καταρρεύει από το ποτό και την ένταση, αλλά οι πληγές του έγιναν έμβλημα τιμής και ήταν η μύηση για να γίνει κάτοικος Βίτσας. «Βιτσάνιος από υιοθεσία» γράφει.


Ο Christopher King έχει κυκλοφορήσει έξι άλμπουμ –σχεδόν δέκα ώρες‒ με επιλογές κομματιών από τη συλλογή του από δίσκους 78 στροφών της Βόρειας Ελλάδας και της νότιας Αλβανίας.



Ο Ζούμπας, ο βιολιτζής, έφυγε από την Ήπειρο το 1910 για να πάει στην Αμερική, παίζοντας σε ελληνικά και τούρκικα κλαμπ στο «κύκλωμα της φέτας», τις κοινότητες των μεταναστών στη Νέα Υόρκη, στη Φιλαδέλφεια και στο Γκάρι στην Ιντιάνα

Στο μεταξύ, αρχίζει να αναζητά γεγονότα και ιστορίες για τον Κίτσο Χαρισιάδη και τον Αλέξη Ζούμπα και στη συνέχεια την επίδραση των Τσιγγάνων στα ηπειρώτικα. Ο Χαρισιάδης, σπουδαίος κλαριντζής, έζησε στην Ήπειρο όλη του τη ζωή και έκανε μόνο 24 ηχογραφήσεις, όλες μεταξύ 1929 και 1931. Δεκατέσσερις από αυτές συμεριλήφθηκαν στην τελευταία κυκλοφορία του King «Lament in a deep style».

Παρόλο που η μουσική στην Ήπειρο περνάει από τη μία γενιά στην επόμενη, δεν συμβαίνει το ίδιο με την τεχνική, και κάθε μουσικός αναπτύσσει έναν ιδιοσυγκρασιακό τρόπο παιξίματος. Ο Χαρισιάδης, για παράδειγμα, παρέδιδε μαθήματα, ενώ καθόταν στη μία πλευρά του φαραγγιού, με τον μαθητή του να βρίσκεται απέναντι για να μη βλέπει τα δάχτυλα του δασκάλου του να κινούνται. Έτσι έπρεπε να βρει τρόπο να μιμηθεί τους ήχους που άκουγε.

Ο Χαρισιάδης, όπως ανακάλυψε ο King από τους ανθρώπους που τον ήξεραν, είχε τη φήμη ότι ήταν άγιος. Είχε μόνο μία επιθυμία, να θεραπεύσει τους ανθρώπους με τη μουσική του. Λέγεται ότι έπαιζε για ώρες κάθε μέρα στους εργάτες στο ορυχείο μαρμάρου στην Κληματιά, το χωριό απ' όπου καταγόταν. «Η τεχνική του», αναφέρει ο King , «θυμίζει τον Τζον Κόλτρεϊν».

Ο Ζούμπας, ο βιολιτζής, έφυγε από την Ήπειρο το 1910 για να πάει στην Αμερική, παίζοντας σε ελληνικά και τούρκικα κλαμπ στο «κύκλωμα της φέτας», τις κοινότητες των μεταναστών στη Νέα Υόρκη, στη Φιλαδέλφεια και στο Γκάρι στην Ιντιάνα. Ηχογράφησε αρκετά κομμάτια στη Νέα Υόρκη και στο Σικάγο τη δεκαετία του 1920, αλλά τις πιο πολλές ηχογραφήσεις του τις έκανε μετά το 1929.


Ο Χαρισιάδης, σπουδαίος κλαριντζής, έζησε στην Ήπειρο όλη του τη ζωή και έκανε μόνο 24 ηχογραφήσεις, όλες μεταξύ 1929 και 1931.

«Ο τρόπος που έπαιζε ήταν βαθύς και θρηνώδης, εξέφραζε τον πόνο της ξενιτιάς και τη νοσταλγία για την πατρίδα που είχαν όλοι οι εμιγκρέδες. Και είχε αισθανθεί βαθιά τι σημαίνει ξενιτιά: επέστρεψε στην Ελλάδα μόνο μία φορά και αγωνίστηκε να τα βγάλει πέρα στην Αμερική, πεθαίνοντας απένταρος στο Ντιτρόιτ το 1946». Την πρώτη φορά που ο King άκουσε το «ηπειρώτικο μοιρολόγι» του άλλαξε η ζωή του για πάντα...

Τα εξώφυλλα των δίσκων όπως και το εξώφυλλο του βιβλίου έχει κάνει ένας από τους μεγαλύτερους εν ζωή εικονογράφους και σχεδιαστές κόμικ του αμερικάνικου underground, o Robert Crumb (R. Crumb).

Info:
To βιβλίο του Christopher King «Ηπειρώτικο Μοιρολόι. Οδοιπορικό στηνν αρχαιότερη ζωτανή δημώδη μουσική της Ευρώπης» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Δώμα.

https://soundcloud.com/long-gone-sound
lifo.gr

2
Άρθρο 13: Σύστημα διεξαγωγής αγώνων & Ημερομηνίες Κληρώσεων
Σε κάθε περίπτωση κατά την οποία οι Ομάδες που δικαιούνται συμμετοχή στο
Κύπελλο Ελλάδος, δεν λάβουν μέρος ή προκύψει μικρότερος αριθμός ομάδων σε
κατηγορία από τον προβλεπόμενο, η Ε.Π.Ο., διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει
ανάλογα το σύστημα διεξαγωγής των αγώνων.
Οι αγώνες Κυπέλλου Ελλάδος εξελίσσονται και ολοκληρώνονται σε οκτώ (8) Φάσεις
μη συμπεριλαμβανομένης της διεξαγωγής του Τελικού Αγώνα.
Οι συμμετέχουσες Π.Α.Ε./Ομάδες θα ενημερωθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα για
τις ημερομηνίες διεξαγωγής των κληρώσεων της κάθε Φάσης.

1η Φάση
Θα λάβουν μέρος οι πενήντα τρεις (53) Κυπελλούχες Ομάδες των Ε.Π.Σ. Μετά από
κλήρωση θα προκριθεί μία (1) Ομάδα άνευ αγώνα στην επόμενη φάση και οι
υπόλοιπες πενήντα δύο (52) αφού κατανεμηθούν σε ομίλους με γεωγραφικά κριτήρια
θα δημιουργήσουν είκοσι έξι (26) ζευγάρια, από τα οποία μετά από μονούς αγώνες
θα προκύψουν είκοσι έξι (26) νικήτριες Ομάδες. Γηπεδούχος Ομάδα θα είναι αυτή
που κληρώνεται πρώτη.
Σύνολο αγώνων :είκοσι έξι (26)
Προκρίνονται : είκοσι επτά (27) ομάδες
Η ανωτέρω περιγραφόμενη διαδικασία θα τροποποιηθεί αναλόγως με τον αριθμό των
δηλώσεων συμμετοχής των ομάδων.

2η Φάση
Θα συμμετέχουν οι είκοσι έξι (26) νικήτριες ομάδες από την 1η Φάση και η μία (1)
ομάδα που προκρίθηκε άνευ αγώνα. Σύνολο ομάδων είκοσι επτά (27). Μετά από
κλήρωση θα προκριθεί μία (1) Ομάδα άνευ αγώνα στην επόμενη φάση και οι
υπόλοιπες είκοσι έξι (26) μετά από κλήρωση θα δημιουργήσουν δεκατρία (13)
ζευγάρια, από τα οποία μετά από μονούς αγώνες θα προκύψουν δεκατρείς (13)
νικήτριες Ομάδες.
Γηπεδούχος Ομάδα θα είναι αυτή που κληρώνεται πρώτη.
Σύνολο αγώνων :δεκατρείς (13)
Προκρίνονται : δεκατέσσερεις (14) ομάδες
Η ανωτέρω περιγραφόμενη διαδικασία θα τροποποιηθεί αναλόγως με τον αριθμό των
δηλώσεων συμμετοχής των ομάδων.

3η Φάση
Θα συμμετέχουν οι δεκατρείς (13) νικήτριες ομάδες από την 2
η Φάση, η μία (1) ομάδα
που προκρίθηκε άνευ αγώνα και οι είκοσι έξι (26) ομάδες της Super League 2.
Σύνολο Ομάδων σαράντα (40)
Μετά από κλήρωση θα προκύψουν είκοσι (20) ζευγάρια, από τα οποία μετά από
μονούς αγώνες θα προκριθούν είκοσι (20) νικήτριες Ομάδες. Γηπεδούχος Ομάδα θα
είναι αυτή που κληρώνεται πρώτη.
Σε περίπτωση που κληρωθεί ομάδα της Super League 2 με Κυπελλούχο Ομάδα των
Ε.Π.Σ. τότε ο αγώνας θα διεξαχθεί στην έδρα της Κυπελλούχου Ομάδας των Ε.Π.Σ.
Σύνολο αγώνων : είκοσι (20)
Συνολικά προκρίνονται είκοσι (20) ομάδες
Η ανωτέρω περιγραφόμενη διαδικασία θα τροποποιηθεί αναλόγως με τον αριθμό των
δηλώσεων συμμετοχής των ομάδων.

4η Φάση
Συμμετέχουν οι είκοσι (20) νικήτριες ομάδες που προκρίθηκαν από την 3η Φάση.
Μετά από κλήρωση θα προκριθούν οκτώ (8) Ομάδες άνευ αγώνα στην επόμενη
φάση και οι υπόλοιπες δώδεκα (12) μετά από κλήρωση θα δημιουργήσουν έξι (6)
ζευγάρια, από τα οποία μετά από μονούς αγώνες θα προκύψουν έξι (6) νικήτριες
Ομάδες.
Οι αγώνες είναι μονοί. Γηπεδούχος ομάδα είναι η ομάδα που κληρώνεται πρώτη.
Σε περίπτωση που κληρωθεί ως γηπεδούχος ομάδα ανώτερης κατηγορίας τότε ο
αγώνας θα διεξαχθεί στην έδρα της ομάδας που ανήκει στην κατώτερη κατηγορία.
Σύνολο αγώνων: έξι (6)
Συνολικά προκρίνονται : δεκατέσσερεις (14) ομάδες

5η Φάση
Συμμετέχουν οι έξι (6) νικήτριες ομάδες από την 3η Φάση, οι οκτώ (8) ομάδες που
προκρίθηκαν άνευ αγώνα και οι δέκα (10) ομάδες της Super League (εξαιρούνται οι
ομάδες ΑΡΗΣ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ – ΠΑΝΑΘΗΝΑÏΚΟΣ – ΠΑΟΚ). Σύνολο είκοσι τέσσερις
(24) ομάδες. Μετά από κλήρωση δημιουργούνται δώδεκα (12) ζευγάρια. Οι αγώνες
είναι μονοί. Γηπεδούχος ομάδα είναι η ομάδα που κληρώνεται πρώτη.
Σε περίπτωση που κληρωθεί ως γηπεδούχος ομάδα ανώτερης κατηγορίας τότε ο
αγώνας θα διεξαχθεί στην έδρα της ομάδας που ανήκει στην κατώτερη κατηγορία.
Σύνολο αγώνων : δώδεκα (12)
Προκρίνονται : δώδεκα (12) ομάδες
Στην 1η,2η 3η 4η και 5η Φάση που οι αγώνες είναι μονοί εάν το αποτέλεσμα του αγώνα
δεν αναδεικνύει νικητή, τότε εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 20 παρ. 6α του
Κ.Α.Π. (ημίωρη παράταση και πέναλτι)

6η Φάση
Συμμετέχουν οι δώδεκα (12) νικήτριες ομάδες που προκρίθηκαν από την 5η Φάση και
οι τέσσερεις (4) ομάδες του πρωταθλήματος της Super League (ΑΡΗΣ –
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ – ΠΑΝΑΘΗΝΑÏΚΟΣ – ΠΑΟΚ). Σύνολο δεκαέξι (16) ομάδες. Μετά από
κλήρωση δημιουργούνται οκτώ (8) ζευγάρια.
Γηπεδούχος ομάδα είναι η ομάδα που κληρώνεται πρώτη. Οι αγώνες είναι διπλοί
Σύνολο αγώνων οκτώ (8)
Προκρίνονται οκτώ (8) ομάδες
Μετά από την κλήρωση των Ομάδων που συμμετέχουν στην 6η Φάση θα
πραγματοποιηθεί η ανάπτυξη των ζευγαριών για την 7η Φάση (Προημιτελική) και 8η
Φάση (Ημιτελική) καθώς και της τυπικά γηπεδούχου ομάδας του Τελικού.
Στην 6η, 7η και 8η Φάση που οι αγώνες είναι διπλοί, για την ανάδειξη του νικητή δεν
(υπέρ)ισχύει το εκτός έδρας γκολ και στην περίπτωση που υπάρξουν δύο (2) όμοια
αποτελέσματα, στον 2ο αγώνα ακολουθεί ημίωρη παράταση και αν πάλι δεν αναδειχθεί
ο νικητής, θα πραγματοποιηθεί η διαδικασία των πέναλτι.
Άρθρο 14 : Τελικός Αγώνας Κυπέλλου
Η ημερομηνία διεξαγωγής του Τελικού Αγώνα θα αποφασισθεί από την Εκτελεστική
Επιτροπή της Ε.Π.Ο.
Αν προκριθούν ομάδες των Αθηνών ο τελικός αγώνας θα διεξαχθεί στο Ο.Α.Κ.Α.
Αν προκριθούν ομάδες της Θεσσαλονίκης ο τελικός αγώνας θα διεξαχθεί στη
Θεσσαλονίκη.
Αν προκριθούν ομάδα της Αθήνας και ομάδα της Θεσσαλονίκης ο τελικός αγώνας θα
διεξαχθεί στο Πανθεσσαλικό Στάδιο του Βόλου.
Απαραίτητη προϋπόθεση τα γήπεδα να πληρούν τις προδιαγραφές για την διεξαγωγή
του τελικού αγώνα.
Η Ε.Π.Ο. επίσης δύναται να αποφασίσει ως έδρα του τελικού, γήπεδο που ανήκει σε
ξένη ομοσπονδία.

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ 2022-23 & 2023-24

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α - ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

3
Aναλυτικά τα νούμερα των παικτών του ΠΑΣ Γιάννινα:
1. Ζερόμ Πριόρ 30/6/2025
2. Κάρλες Σόρια 30/6/2025
3. Σταύρος Πήλιος 31/12/2023
4. Νώντας Παντελάκης 30/6/2025
5. Ζήσης Καραχάλιος -
6. Ίκερ Μπιλμπάο 30/6/2024
7. Αχμάντ Μέντες Μορέιρα -
8. Αλέξανδρος Λώλης ούτε ανακοίνωση
9. Πέδρο Κόντε 30/6/2023
11. Κέβιν Ροσέρο 30/06/2025
12. Λούις Ποζνάνσκι -
15. Ροντρίγκο Εραμούσπε 30/6/2023
17. Ζαν-Μπατίστ Λεό 30/6/2025
21. Παναγιώτης Τζίμας Δανεικός από ΠΑΟΚ
22. Άγγελος Τσάβος 30/6/2025
23. Ντααν Ριένστρα 30/6/2024
28. Λέωνιντ Μίνα ούτε ανακοίνωση
31. Γιάννης Κιάκος 30/6/2025
40. Πέτρος Μπαγκαλιάνης Δανεικός από Ολυμπιακό
64. Βασίλης Σούλης -
70. Ιάσωνας Κύρκος ούτε ανακοίνωση
77. Γιάννης Ρίζος ούτε ανακοίνωση
80. Άγγελος Λιάσος ούτε ανακοίνωση
88. Απόστολος Σταματελόπουλος 30/6/2025
99. Βασίλης Αθανασίου -
--. Μοχάμεντ Μανσούρ Φοφανά 30/6/2025

Προπονητής:θανάσης Στάικος
Βοηθός προπονητή:Μπάμπης Πενταρβάνης
Βοηθός προπονητή Β:Βασίλης Αργυρίου
Προπονητής φυσικής κατάστασης:Γιάννης Ντουρούντος
Προπονητής τερματοφυλάκων:Σλόμποταν Σούιτσα
Αναλυτής:Βασίλης Αργυρίου
Τιμ μάνατζερ:Μπάμπης Καρβέλης

Επικεφαλής γιατρός:Σταύρος Ριστάνης
Γιατρός-Καρδιολόγος:Γιάννης Μπαλτογιάννης
Φυσιοθεραπευτής:Φίλιππος Σκόρδος

4
Παράθεση
Ξεκίνησε την προετοιμασία η Κ 19 (video+photos)
Ξεκίνησε τη Δευτέρα 25 Ιουλίου στο γήπεδο της Λιμνοπούλας η προετοιμασία της Κ 19 του ΠΑΣ Γιάννινα.



Μετά από μια πολύ καλή και επιτυχημένη χρονιά όπου οι νεαροί παίκτες έφτασαν να διεκδικούν ακόμη και το πρωτάθλημα οι στόχοι και τη φετινή σεζόν παραμένουν υψηλοί με βασικό μέλημα όμως την ανάδειξη και προώθηση παικτών στην πρώτη ομάδα. Βέβαια σε αυτό θα παίξει ρόλο και η διάρκεια που θα μπορούν να έχουν οι παίκτες οι οποίοι θα κληθούν να αγωνιστούν μιας και υπάρχουν σε σχέση με το περσινό ρόστερ αποχωρήσεις.





Την επίβλεψη των τμημάτων υποδομών θα έχει ο Γιώργος Ιωάννου ενώ στην Κ 19 γενικός αρχηγός θα είναι εκ νέου ο Βασίλης Λώλης. Φυσικά θα υπάρχει συνεργασία με τον προπονητής της πρώτης ομάδας Θανάση Στάικο ο οποίος γνωρίζει καλά το υλικό που υπάρχει στην Κ 19 αλλά και στην Κ 17 μιας και πέρυσι ήταν ο συνδετικός κρίκος μεταξύ της πρώτης ομάδας και των τμημάτων υποδομής παρακολουθώντας αρετά παιχνίδια. Στον πάγκο της ομάδας και φέτος θα βρίσκεται ο Χρήστος Αγγέλης ενώ γυμναστής θα είναι ο Δημήτρης Χαρίσης (αδελφός του Χάρη Χαρίση πρώην παίκτη του ΠΑΣ και νυν του Ατρόμητου) και φροντιστής ο Μιχάλης Ντούσκος.

Όσον αφορά το ρόστερ ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί, γίνονται κάποιες δοκιμές ποδοσφαιριστών και αναμένεται μέσα στον Αύγουστο να έχει κατασταλάξει ο προπονητής για το ποιοι παίκτες θα απαρτίζουν την Κ 19.





Το πρωτάθλημα ξεκινάει στις 3 Σεπτεμβρίου όπου ο ΠΑΣ Γιάννινα κληθεί να αντιμετωπίσει για την 3η αγωνιστική εκτός έδρας την ΑΕΚ μιας και οι δύο πρώτες αγωνιστικές με Ολυμπιακό και Λαμία θα γίνουν εμβόλιμες.

Μιλώντας στο PASsports.gr ο προπονητής της Κ 19 Χρήστος Αγγέλης αναφέρθηκε για τους στόχους της ομάδας και για το πώς θα σχεδιαστεί η φετινή χρονιά.

passports.gr

Για άλλη μια χρονιά οι πληροφορίες για τις υποδομές είναι από ελάχιστες εώς ανύπαρκτες.Τόσο από την ίδια την ΠΑΕ αλλά και από τους δημοσιογράφους της πόλης.Με το ζόρι μαθαίνουμε το όποιο προπονητικό τιμ υπάρχει στις υποδομές.Γράφει παραπάνω για αποχωρήσεις.Ποιες είναι οι αποχωρήσεις,ποιοι ήρθαν,ποιοι αποτελούν αυτήν την στιγμή το ρόστερ.Μεταγραφικό πάρε δώσε δεν έχει μόνο η πρώτη ομάδα.Έχουν και οι υποδομές.Τόσα χρόνια δεν υπάρχει κάλυψη από πουθενά παρά μόνο σκόρπιες πληροφορίες αν τύχει.Τι να πεις.

5
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ Γ.Γ.Α.: Στις κορυφαίες θέσεις ο ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ Γ.Γ.Α.: Στις κορυφαίες θέσεις ο ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ

Στις κορυφαίες θέσεις των σωματείων της χώρας τα οποία διαθέτουν την Ειδική Αθλητική Αναγνώριση, βρίσκεται για μια ακόμα χρονιά ο Ερασιτέχνης ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ.

Το σωματείο μας για μια ακόμη χρονιά από σήμερα 15/7/2022 διαθέτει την απαραίτητη ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, κάτι τι οποίο σημαίνει ότι μετέχει ΝΟΜΙΜΑ σε Διεθνείς, Πανελλήνιες και τοπικές διοργανώσεις για ΟΛΑ τα τμήματα τα οποία δραστηριοποιούνται (ποδόσφαιρο, μπάσκετ, κολύμβηση, τεχνική και συγχρονισμένη, ξιφασκία και βόλει) από το σωματείο μας, το οποία σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Πολιτείας είναι το μεγαλύτερο στη Βορειοδυτική Ελλάδα στο οποίο δραστηριοποιούνται 1000 αθλητές, προπονητές και αθλητικοί παράγοντες!

       Να σημειώσουμε ότι κάθε αθλητική διάκριση (προνόμια σε Πανεπιστημιακές σχολές, σχολές δημόσιας διοίκησης κ.λ.π.) νομιμοποιείται μόνο από τα σωματεία τα οποία διαθέτουν αθλητική αναγνώριση όπως ο ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ, κάτι για το οποίο είμαστε περήφανοι!

Εκ του Δ.Σ.
fcpasgiannina.gr

6
ΠΑΣ για καμιά μεταγραφή? / Παναγιώτης Τζίμας
« στις: Τετ 20 Ιούλ 2022 10:32  »
Η Π.Α.Ε. Π.Α.Σ. ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει την απόκτηση του μεσοεπιθετικού Παναγιώτη Τζίμα από τον ΠΑΟΚ με την μορφή δανεισμού.

Ο Παναγιώτης Τζίμας γεννήθηκε στις 12 Μαρτίου του 2001 στην Πρέβεζα και εντάχθηκε στις ακαδημίες του Άρη Πρέβεζας. Εκεί γρήγορα ξεχώρισε για το ταλέντο του και σε ηλικία 14 ετών ο Αστέρας Τρίπολης τον εντόπισε και τον έφερε στην Αρκαδία.

Στις ακαδημίες του Αστέρα ξεχώρισε αγωνιζόμενος με μεγάλη επιτυχία σε όλες τις μικρές ομάδες των Αρκάδων. Την σεζόν 2018-19 με την Κ20 σημειώνει 20 γκολ μοιράζοντας παράλληλα 10 ασίστ με αποτέλεσμα να κάνει το βήμα στην πρώτη ομάδα κάνοντας μάλιστα ντεμπούτο στην Super League κόντρα στον Πανιώνιο. Την επόμενη χρονιά παράλληλα με την Κ20 αυξάνει τις συμμετοχές του στην μεγάλη κατηγορία αγωνιζόμενος σε πέντε αγώνες των Play Out της Super League.

Την σεζόν 2020-21 πλέον αποτελούσε στέλεχος της πρώτης ομάδας καταγράφοντας 11 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις, ενώ κόντρα στον ΟΦΗ πέτυχε το πρώτο γκολ σε επαγγελματικό επίπεδο. Οι εμφανίσεις του δεν μπορούσαν να περάσουν απαρατήρητες με τον ΠΑΟΚ να τον κάνει δικό του. Την σεζόν που ολοκληρώθηκε ο 21χρονος άσος αγωνίστηκε στο πρωτάθλημα της Super League 2 με τον ΠΑΟΚ Β', όπου μέτρησε 30 συμμετοχές κι επτά γκολ.

Ο Τζίμας είναι διεθνής με την Εθνική Ελλάδας Κ19, έχοντας καταγράψει συμμετοχές με όλες τις μικρές Εθνικές της χώρας.

Σε καλωσορίζουμε στην οικογένεια μας και σου ευχόμαστε καλή επιτυχία.

Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας, το νέο απόκτημα της ομάδας μιλώντας στο pasgiannina.gr δήλωσε:

«Είμαι χαρούμενος που έρχομαι σε μια μεγάλη ομάδα όπως είναι ο Π.Α.Σ. Γιάννινα. Ελπίζω να βοηθήσω και να με βοηθήσει να πετύχουμε τους στόχους μας. Προσωπικά αποτελεί ένα επιπλέον κίνητρο που είμαι Ηπειρώτης και όλοι μαζί να έχουμε μια καλή και πετυχημένη χρονιά».

Link: http://pasgiannina.gr/anakoinwseis/welcome_tzimas/

#pas #pasgiannina #pasgianninafc #tzimas

7
ΠΑΣ για καμιά μεταγραφή? / Νταν Ριένστρα
« στις: Τρι 12 Ιούλ 2022 19:14  »

Η Π.Α.Ε. Π.Α.Σ. ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει την απόκτηση του Ολλανδού μέσου, Νταν Ριένστρα, για τα επόμενα δύο χρόνια.

Ο Νταν Ριένστρα γεννήθηκε στις 6 Οκτωβρίου του 1992 στο Άλκμααρ και από μικρός εντάχθηκε στις περίφημες ακαδημίες του Άγιαξ. Σε ηλικία 17 ετών μεταπήδησε σε αυτές της Φέγενορντ. Στην ομάδα του Ρότερνταμ έμεινε μια χρονιά και στη συνέχεια φόρεσε την φανέλα της SV Meervogels ’31.

Το καλοκαίρι του 2011 ακολούθησε η ADO ’20 Heemskerkστην οποία αγωνίστηκε για δύο χρόνια. Τον Ιούλιο του 2013 ήρθε το πρώτο μεγάλο βήμα υπογράφοντας συμβόλαιο με την Χέρακλες, για να ακολουθήσει η Βααλβάικ το 2015 στην οποία αγωνίστηκε για πέντε χρόνια. Στην ολλανδική ομάδα είχε συνολικά 149 συμμετοχές, έξι 6 γκολ κι εννιά ασίστ.

Το 2020 αποφάσισε για πρώτη φορά στην καριέρα του να βγει εκτός Ολλανδίας υπογράφοντας συμβόλαιο με το Βόλο. Στην ομάδα της Μαγνησίας αγωνίστηκε τα δύο τελευταία χρόνια μετρώντας 40 συμμετοχές με δύο γκολ και δύο ασίστ.

Kαλώς όρισες στην οικογένεια μας και σου ευχόμαστε κάθε επιτυχία.

Λίγο μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας το νέο απόκτημα της ομάδας μιλώντας στο pasgiannina.gr τόνισε: «Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους του ΠΑΣ Γιάννινα για την ευκαιρία που μου δίνουν να αγωνιστώ σε μια ιστορική ομάδα. Στόχος είναι τη νέα χρονιά να πάμε ακόμα καλύτερα παίζοντας ωραίο κι ελκυστικό ποδόσφαιρο το οποίο θα το ευχαριστηθούν οι οπαδοί μας και με την παρουσία μου να συμβάλω κι εγώ ώστε η ομάδα να είναι το ίδιο πετυχημένη».
pasgiannina.gr

8
Πρωτάθλημα - Κύπελλο 2021-22 / Μπαράζ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
« στις: Σαβ 11 Ιούν 2022 14:10  »
Βέροια-Λαμία
Λαμία-Βέροια

9
Ρε δεν ΠΑΣ καλα! / Το χαμόγελο του παιδιού
« στις: Τετ 18 Μάι 2022 18:53  »


Συντονιστείτε για να σας ενημερώσουμε σχετικά με τα νομοσχέδια που δρομολογούν το κλείσιμο των Σπιτιών μας αλλά και του Οργανισμού μας. Σε αυτή τη δύσκολη στιγμή μας, σας θέλουμε ΔΙΠΛΑ μας. Όλοι οι τρόποι που μπορείτε να μας στηρίξετε θα αναφερθούν στην συνέντευξη τύπου. Μοιραστείτε το

Ούτε ντροπή πλέον.Χέρι μέχρι και σε οργανισμούς.Βασικά δεν είναι μόνο το χαμόγελο του παιδιού.

10
MVP ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ - ΑΡΗΣ PLAY OFF

Μέχρι 3 ψήφοι

11
Η αποτυχία της περσινής σεζόν, όπου με ένα απο τα υψηλότερα budget της κατηγορίας, τόσο στο πρωτάθλημα, όσο και στο κύπελλο (ειδικά με τον τρόπο που έγινε), δεν πετύχαμε τους στόχους που είχαμε θέσει, μας οδήγησε να αλλάξουμε ρότα και κατεύθυνση, καθώς και τρόπο διαχείρισης.
Ήρθαμε σε συνεργασία με ένα κορυφαίο "καθηγητή" του Basket απο τις ΗΠΑ, ο οποίος θα αναλάβει τις τύχες της ομάδας μας και θα μας διδάξει το μοντέλο των Πανεπιστημίων της Αμερικής.
Καλωσορίζουμε λοιπόν τον John Margaritis, ο οποίος θα είναι ο Head coach της ομάδας και ο επικεφαλής των τμημάτων υποδομής του συλλόγου. Ο John έχει ένα πλούσιο βιογραφικό και μεταξύ άλλων είναι κάτοχος πτυχίου Φυσικής αγωγής από το Πανεπιστήμιο του Northeastern Illinois, την περιοδο 1989-1993 ήταν Assistant του θρύλου του γυναικείου Μπάσκετ στην Αμερική Bob Spencer. Το 2004 ανέλαβε  Head coach στο Πανεπιστήμιο του Riverside, όπου μαζί του το Πανεπιστήμιο έκανε τις μεγαλύτερες διακρίσεις του. Το 2007 και το 2016 βραβεύτηκε ως Big West Conference Coach of the Year στις ΗΠΑ.
Καλώς ήρθες Jonh! #welcome

ΠΑΣ Γιάννινα WBC

12
Τρίτη 17 Μαΐου 2022
20:00 ΑΕΚ-Ολυμπιακός
20:00 ΠΑΟΚ-Παναθηναικός
20:00 ΠΑΣ Γιάννινα-Άρης

13
ΠΑΣ-Άρης
ΑΕΚ-Ολυμπιακός
ΠΑΟΚ-Παναθηναικός

ΣκουπροΚουβαδοΛιγκ by PAS.gr 2021-22

14
Κλείσιμο μιας μεγάλης σεζόν αλλά με μεγάλο ξενέρωμα.Σίγουρα παίχτες και προπονητές αξίζουν ένα τελευταίο θερμό χειροκρότημα.Όμως και αυτοί πρέπει να τα δώσουν όλα για μια τελευταία καλή εμφάνιση.Σίγουρα θα έχουμε και αρειανούς αφού πήγαμε πάνω και εμείς.Ελπίζω να μην έχουμε τίποτα θέματα και να μην γίνει το ξενέρωμα ακόμα μεγαλύτερο.

Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος για την Τρίτη 17 Μαΐου 2022,στις 20:00.

Προιστορία με Άρη by PAS.gr


15
MVP ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ-ΠΑΣ ΓIANNINA PLAY OFF

Μέχρι 3 ψήφοι

16
Στην Πολωνία θα “χτιστεί” ο νέος ΠΑΣ Γιάννινα της περιόδου 2022-2023


Πέρυσι δεν καρποφόρησε η προσπάθεια του ΠΑΣ Γιάννινα για προετοιμασία στο Κίελτσε της Πολωνίας, ωστόσο δεν εγκαταλείπεται η προσπάθεια για προετοιμασία στο εξωτερικό, αφού και φέτος προκρίθηκε η λύση της προετοιμασίας στην Πολωνία, σε άλλη πόλη όμως τη Warka κοντά στην Βαρσοβία.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας fosonline.gr, μάλιστα, ο ΠΑΣ Γιάννινα θα δώσει και δύο τουλάχιστον φιλικά εκεί, με την Λέγκια Βαρσοβίας, αλλά την Μπάνικ Οστράβα. Το δε διάστημα της προετοιμασίας θα είναι από 13 ως 23 Ιουλίου.

Πιο συγκεκριμένα το δημοσίευμα αναφέρει:

Ο ΠΑΣ Γιάννινα έκανε μία αρκετά καλή σεζόν και έχει ξεκινήσει ήδη τον σχεδιασμό για την επόμενη. Οι Ηπειρώτες έχουν κλείσει και τις λεπτομέρειες για την καλοκαιρινή τους προετοιμασία.

Συγκεκριμένα το βασικό τους στάδιο θα πραγματοποιηθεί στην Πολωνία και την Πόλη Warka που απέχει περίπου 45 λεπτά από τη Βαρσοβία. Ο ΠΑΣ έχει κλείσει ένα σύγχρονο προπονητικό κέντρο εκμηδενίζοντας τις αποστάσεις.

Η ομάδα της Ηπείρου θα πάει στην Πολωνία από τις 13 έως τις 23 Ιουλίου και έχει ήδη κλείσει δύο φιλικά παιχνίδια. Συγκεκριμένα θα αντιμετωπίσει τη Μπάνικ Οστράβα και τη Λέγκια Βαρσοβίας.

Το fosonline.gr σας αποκαλύπτει το μέρος όπου θα πραγματοποιηθεί το βασικό στάδιο της προετοιμασίας του ΠΑΣ Γιάννινα.




super-fm.gr

17
Σάββατο 14 Μαΐου 2022
17:00 Βόλος-ΟΦΗ
20:00 Άρης-ΑΕΚ
20:00 Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ
20:00 Παναθηναικός-ΠΑΣ Γιάννινα

Κυριακή 15 Μαΐου 2022
19:30 Αστέρας Τρίπολης-Απόλλων Σμύρνης
19:30 Ιωνικός-Παναιτωλικός
19:30 Λαμία-Ατρόμητος

18
Παναθηναικός-ΠΑΣ
Άρης-ΑΕΚ
Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ
Βόλος-ΟΦΗ
Αστέρας-Απόλλων
Ιωνικός-Παναιτωλικός
Λαμία-Ατρόμητος

ΣκουπροΚουβαδοΛιγκ by PAS.gr 2021-22

19
Μια ανάσα από το φινάλε μιας μεγάλης χρονιάς για τον Άγιαξ της Ηπείρου,ίσως και της μεγαλύτερης αν και ακούγεται κάπως αυτό.Τελευταίες ποδοσφαιρικές παραστάσεις από μια μεγάλη ομάδα.Απολαύστε την.Το μόνο κακό σε αυτό είναι οι γνωστοί άγνωστοι.

Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος για το Σάββατο 14 Μαΐου 2022, στις 20:00

Προιστορία με Παναθηναικό by PAS.gr


20
MVP ΑΕΚ-ΠΑΣ ΓIANNINA PLAY OFF

Μέχρι 3 ψήφοι

21
Τετάρτη 11 Μαΐου 2022
18:30 ΠΑΟΚ-Άρης
19:30 ΑΕΚ-ΠΑΣ Γιάννινα
21:00 Ολυμπιακός-Παναθηναικός

22
ΑΕΚ-ΠΑΣ
ΠΑΟΚ-Άρης
Ολυμπιακός-Παναθηναικός

ΣκουπροΚουβαδοΛιγκ by PAS.gr 2021-22

23
Έξτρα αγωνιστική μεσοβδόμαδα για τον ΠΑΣ εναντίον της ΑΕΚ.

Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος για τις 11 Μαΐου 2022, στις 19:30.

Προιστορία με ΑΕΚ by PAS.gr


24
MVP ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ - ΠΑΟΚ PLAY OFF

Μέχρι 3 ψήφοι

25
Σάββατο 07 Μαΐου 2022
19:30 Απόλλων-Λαμία
19:30 Ατρόμητος-Ιωνικός
19:30 Παναιτωλικός-Βόλος

Κυριακή 08 Μαΐου 2022
16:00 ΟΦΗ-Αστέρας
18:00 ΠΑΣ Γιάννινα-ΠΑΟΚ
19:30 ΑΕΚ-Παναθηναικός
21:00 Άρης-Ολυμπιακός

Σελίδες: [1] 2 3 ... 21