Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - ΛΑΜΙΑ FANS

Σελίδες: [1] 2 3 ... 797
1
Από τους Γεωργίου, Μπαζίνα, Χαραλαμπόπουλου, Αποδυτηριάκια και Καραγιαννίδη

στα ΚΑΡΙΚΙΝΩΜΑΤΑ ...

"Τι κάνετε;", Κέτσε, Νικολογιαννη, στον αγράμματο τον Βασιλοπουλο και στον Κόλκα που μεγαλώνει το παιδί του Ρώσου αφεντικού του!

2
Καλό ταξίδι ρε Γιώργο!

3
Περίμενε.. Ακόμα δεν ξεκίνησε η καινούργια 4ετια..

Ωχ!

5
Ρε δεν ΠΑΣ καλα! / Απ: Κουίζάκια ευκολάκια!
« στις: Κυρ 04 Ιούν 2023 21:32  »
Κανένα κουιζάκι καινούργιο;
 

6
Αλλα Αθλήματα - Εθνικές ομάδες / Απ: F1 2023
« στις: Κυρ 04 Ιούν 2023 21:31  »
Παράθεση
Formula 1: Επίδειξη δύναμης από τον Φερστάπεν στην Ισπανία
04/06/2023

To Grand Prix Ισπανίας, ο έβδομος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1 του 2023, εξελίχθηκε σε μία ήσυχη και άνετη βόλτα για τον Μαξ Φερστάπεν στο Circuit de Catalunya.

Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull Racing δεν έχασε ούτε για μια στιγμή την πρωτοπορία στον αγώνα και τερμάτισε με μεγάλη διαφορά μπροστά από τον δεύτερο, στην πίστα που πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στην F1 πριν από επτά χρόνια.

Τις άλλες δύο θέσεις του βάθρου κατέλαβαν οι οδηγοί της Mercedes, που για πρώτη φορά φέτος έδειξε πολύ ανταγωνιστική. Ο Λούις Χάμιλτον πήρε τη 2η θέση, μπροστά από τον Τζορτζ Ράσελ, ο οποίος κέρδισε 9 θέσεις για να τερματίσει τελικά στην 3η. Ο Σέρχιο Πέρεζ ήταν 4ος, ενώ απογοήτευσε η Ferrari με τον Κάρλος Σάινθ στην 5η θέση και τον Σαρλ Λεκλέρκ εκτός βαθμών.

Τα 18 από τα 20 μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στην εκκίνηση, αφού οι Σαρλ Λεκλέρκ και Λόγκαν Σάρτζεντ ξεκινούσαν από το pit lane. Πέρα από τη δεδομένη αγωνία της εκκίνησης, το μυαλό όλων βρισκόταν στον ουρανό καθώς η πρόγνωση του καιρού μιλούσε για σοβαρή πιθανότητα βροχής κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Ενδιαφέρουσα ήταν επίσης η επιλογή των ελαστικών, με τις δύο Red Bull να ξεκινούν με τη μεσαία γόμα των ελαστικών της Pirelli ενώ οι υπόλοιποι είχαν επιλέξει τα μαλακά και ο Σαρλ Λεκλέρκ είχε στη Ferrari του τα σκληρά.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Φερστάπεν κατάφερε να ξεκινήσει όσο καλά χρειαζόταν για να αντισταθεί στην έντονη πίεση του Σάινθ στην πρώτη στροφή και να κρατήσει την πολύ σημαντική πρωτοπορία. Πιο πίσω όμως έγινε ένας μικρός χαμός. Ο Χάμιλτον έκανε πολύ καλή εκκίνηση και βρέθηκε μπροστά από τον Νόρις, ο οποίος είχε επαφή με το πίσω μέρος της Mercedes του συμπατριώτη του, έκανε ζημιά στην εμπρός πτέρυγα της McLaren και στο τέλος του γύρου μπήκε στα pit για να την αλλάξει.

Από την «αναμπουμπούλα» επωφελήθηκε ο Στρολ με την Aston Martin, ο οποίος πέρασε τον Χάμιλτον και ανέβηκε στην 3η θέση του αγώνα. Πολύ καλή εκκίνηση έκανε και ο Αλόνσο, ο οποίος βρέθηκε στην 6η θέση, πίσω από τον Οκόν, και μπροστά από τον Ράσελ, ο οποίος επίσης ξεκίνησε πολύ καλά. Ο Σέρχιο Πέρεζ δεν έκανε σημαντική πρόοδο στο ξεκίνημα του αγώνα και βρισκόταν στην 9η θέση, πίσω από τον Ζου της Alfa Romeo.

Ο Ράσελ έδειχνε πολύ γρήγορος στο πρώτο κομμάτι του αγώνα και φτάνοντας πίσω από τον Αλόνσο έκανε αμέσως την επίθεσή του. Με μια ωραία κίνηση κατάφερε να περάσει τον Ισπανό και να ανέβει στην 6η θέση. Λίγο αργότερα και ο Χάμιλτον έφτασε πίσω από τον Στρολ και με τον ίδιο τρόπο κατάφερε να περάσει τον Καναδό, για να πάρει πίσω την 3η θέση.

Σαν να βρισκόταν σε δικό του αγώνα, ο Φερστάπεν είχε αρχίσει να χάνεται στον ορίζοντα, αφού μέσα στους πρώτους 10 γύρους είχε ανοίξει τη διαφορά από τον Σάινθ στα 5 δευτερόλεπτα, παρά το γεγονός ότι έτρεχε με ελαστικά που είχαν σκληρότερη γόμα από όσους τον ακολουθούσαν.

Πιο πίσω ο Ράσελ με την αναβαθμισμένη Mercedes, που ξεκίνησε τον αγώνα από τη 12η θέση, συνέχιζε να κερδίζει θέσεις, καθώς πέρασε και τον Οκόν και ανέβηκε στην 5η θέση. Πρόοδο έκανε και ο Πέρεζ, ο οποίος πλέον είχε φτάσει πίσω από τον Αλόνσο στην 8η θέση.

Η στρατηγική της Mercedes ανταμείφθηκε πολύ γρήγορα, γιατί ο Χάμιλτον με τα σαφώς πιο φρέσκα ελαστικά έφτασε και πέρασε εύκολα τον Σάινθ για τη 2η θέση στον αγώνα. Ο Ισπανός όχι μόνο δεν είχε απάντηση στον Βρετανό αλλά έβλεπε πίσω του τον Ράσελ να τον πλησιάζει γοργά. Δεν πέρασαν πολλοί γύροι και ο σαφώς ταχύτερος Ράσελ πέρασε τον Σάινθ και ανέβηκε 3ος.

Εντυπωσιακό αγώνα έκανε το Γιούκι Τσουνόντα με την AlphaTauri, ο οποίος στο μέσον του αγώνα είχε ανέβει στην 7η θέση και απειλούσε σοβαρά τον Οκόν στην 7η. Ο Αλόνσο από την άλλη δεν τα πήγαινε πολύ καλά στον αγώνα της πατρίδας του, καθώς είδε τον Πέρεζ να τον προσπερνά και να τον ρίχνει στην 9η θέση της κατάταξης. Ο Πέρεζ αμέσως μετά πέρασε και τον Τσουνόντα -ή μάλλον ο Τσουνόντα έκανε στην άκρη για να περάσει ο Μεξικανός- και ανέβηκε 7ος.

Σε εκείνο το σημείο του αγώνα η Red Bull έκανε επίδειξη δύναμης. Ο Φερστάπεν στην πρώτη θέση έμοιαζε να κάνει απλώς βόλτες στην πίστα της Βαρκελώνης ενώ ο Πέρεζ περνούσε όποιον έβρισκε μπροστά του για να ανέβει στην 5η θέση, πίσω από τον Σάινθ, που παρότι βρισκόταν αρκετά μπροστά δεν έδειχνε ότι θα κατάφερνε να κρατηθεί στην 4η θέση.

Μέχρι το τέλος του αγώνα ο Μαξ Φερστάπεν απλώς συμπλήρωσε τους γύρους για να φτάσει πρώτος στον τερματισμό για 5η φορά φέτος. Πίσω του τερμάτισαν οι Λούις Χάμιλτον στη 2η θέση και Τζορτζ Ράσελ στην 3η, με τη Mercedes να βλέπει επιτέλους φως στο τούνελ. Ο Σέρχιο Πέρεζ «διασώθηκε» μετά τα λάθη του στις κατατακτήριες, παίρνοντας την 4η θέση, μπροστά από τον απογοητευμένο Κάρλος Σάινθ, σε έναν επιεικώς μέτριο αγώνα για τη Ferrari.

Οι δύο Aston Martin ακολούθησαν σε παράταξη με τον Λανς Στρολ στην 6η θέση και τον Φερνάντο Αλόνσο στην 7η, με τον Ισπανό να μένει πολύ μακριά από το βάθρο στον αγώνα της πατρίδας του. Για τις επόμενες θέσεις της κατάταξης δόθηκε μάχη ανάμεσα σε Εστεμπάν Οκόν, που τερμάτισε τελικά 8ος και κυρίως τους Γιούκι Τσουνόντα και Γκουάνγιου Ζου. Ο Ιάπωνας της AlphaTauri και ο Κινέζος της Alfa Romeo πάλεψαν τροχό με τροχό για τις δύο τελευταίες θέσεις της 10άδας, με τον Τσουνόντα να τερματίζει 9ος και τον Ζου να κλείνει τη βαθμολογούμενη 10άδα. Ωστόσο, ο Τσουνόντα πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων λίγους γύρους πριν από το τέλος και έτσι ο Γκουάνγιου Ζου τελικά κατατάχτηκε στην 9η θέση και ο Πιέρ Γκασλί πήρε την τελευταίο βαθμό.

Ο επόμενος αγώνας είναι το GP Καναδά στο Μόντρεαλ σε δύο εβδομάδες, το 3ήμερο 16-18 Ιουνίου.

https://www.filathlos.gr/alla-spor-formula-1/726876-formula-1-epideixi-dynamis-apo-ton-ferstapen-stin-ispania

7
Για μένα όταν γίνονται εφέσεις και όντως χρωστάει μια ομάδα σε έναν παίχτη πρέπει ΠΆΝΤΑ να κερδίζονται. Είμαι 100% με τους παίχτες σε αυτό.

Συμφωνώ 100%! Ο κόσμος εργάζεται για να πληρώνεται! Στην ίδια θέση θα μπορούσαμε εν δυνάμει να είμαστε όλοι μας!


8
Πότε εκδικάζονται οι εφέσεις;

9
Παράθεση
Ρίβερ Πλέιτ: Νεκρός οπαδός της που έπεσε από το υψηλότερο διάζωμα του σταδίου εν ώρα αγώνα! (vid)

Επιμέλεια: Παναγιώτης Παπαδημητρίου

Ένας φίλαθλος της Ρίβερ έπεσε από το δεύτερο διάζωμα στην κάτω εξέδρα και έχασε τραγικά τη ζωή του, με την αναμέτρηση κόντρα στη Ντεφένσα Ι Χουστίσια να διακόπτεται οριστικά.
Τραγικό θάνατο βρήκε ένας φίλος της Ρίβερ Πλέιτ που έχασε τη ζωή του πέφτοντας από το υψηλότερο διάζωμα στην κάτω εξέδρα του «Μονουμεντάλ». Σύμφωνα με «TyC Sports» πριν την πτώση του ο άτυχος φίλαθλος υπέστη καρδιακή ανακοπή.

Οι γιατροί του γηπέδου έσπευσαν να του προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες, ωστόσο οι προσπάθειές τους έπεσαν στο κενό και ο οπαδός των Millonarios άφησε την τελευταία του πνοή στο γήπεδο της αγαπημένης του ομάδας.

Αυτό συνέβη στο 25ο λεπτό της αναμέτρησης μεταξύ των Millonarios και της Ντεφένσα Ι Χουστίσια, με το παιχνίδι εν τέλει να διακόπτεται οριστικά. Οι παίκτες των δύο ομάδων και ο κόσμος που βρισκόταν στο γήπεδο χειροκροτούσαν συγκινημένοι χωρίς να μπορούν να πιστέψουν τι έχει συμβεί.

Επιπλέον, θα υπάρξει έρευνα αν στο συγκεκριμένο μέρος της κερκίδας βρέθηκαν περισσότεροι οπαδοί από το επιτρεπτό όριο.

από Gazzetta.gr

11
O Μυτηληναίος του τότε με το τώρα δεν έχει καμμία σχέση όσο αφορά τα οικονομικά δεδομένα του. Απλά τα τελευταία χρόνια είναι τεράστια!!!!!!!

Ναι. Αλλά για ποιο σκοπό θα μπει (εάν μπει). Αν είναι να μπει να.... δικαιολογήσει χρήματα για 2-3 χρόνια και μετά τέλος καλύτερα με τα ΧΒακια.

12
Παράθεση
Σε επίπεδο… κομμωτηρίου και καφενείου, ο ΠΑΣ Γιάννινα έχει μπει… αγγελία! Πωλείται εν ολίγοις. Και όχι μόνο πωλείται, έχει προχωρήσει και η ιστορία, αφού έχει βρεθεί και αγοραστής, με το όνομα Έλληνα επιχειρηματία που έχει ασχοληθεί και πριν πολλά χρόνια με το ποδόσφαιρο, όντας ιδιοκτήτης ΠΑΕ της βορείου Ελλάδας.

Μυτιληναιος

15
Δεν νομίζω να έχουν τύχη οι προσφυγές.

Αφορά την παλαιά ΠΑΕ που έγινε εκκαθάριση

Κρίμα όμως για τους ανθρώπους που έχασαν τα λεφτά τους

16
Αλλα Αθλήματα - Εθνικές ομάδες / Απ: F1 2023
« στις: Δευ 29 Μάι 2023 16:35  »
Παράθεση
F1

Πρίγκιπας και στο Μονακό ο Φερστάπεν!

Ο Μαξ Φερστάπεν εκμεταλλεύθηκε την pole position, τερμάτισε πρώτος στο Grand Prix του βροχερού Μονακό παραμένοντας στην κορυφή της κατάταξης. Δεύτερος ο Αλόνσο, παρθενικό βάθρο για τον Οκόν.

Χόρεψε στη βροχή και πανηγύρισε την δεύτερη του νίκη στο Μονακό ο Μαξ Φερστάπεν! Ο Ολλανδός Παγκόσμιος Πρωταθλητής, εκμεταλλεύθηκε την pole position που πήρε στα δοκιμαστικά και αντίκρυσε για ακόμη μια φορά φέτος πρώτο την καρό σημαία, αφήνοντας πίσω του την Άστον Μάρτιν του Φερνάντο Αλόνσο! Ιστορικό Grand Prix για τον Οκόν που ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο με την Alpine!
\Κορυφαίος οδηγός στην ιστορία της Red Bull ο Φερστάπεν καθώς έχει πλέον τις περισσότερες νίκες στη Formula 1 με το μονοθέσιο του, φτάνοντας τις 39 και ξεπέρασε έτσι τον Σεμπάστιαν Φέτελ.

H εκκίνηση θα μπορούσε να χαρακτηριστεί κάλλιστα επεισοδιακή με την πρώτη δεκάδα να μπαίνει στην πρώτη στροφή διατηρώντας τη θέση με την οποία ξεκίνησαν. Οι αλλαγές στις πρώτες θέσεις δεν ήταν πολλές με τον Οκόν και τον Χάμιλτον να μάχονται από τον 36ο γύρο και έπειτα και τον οδηγό της Alpine να διατηρεί τη θέση του μετά και την κίνηση του Άγγλου αναβάτη να πάει στα pits για τη μεσαία γόμα ελαστικών.

LAP 35/78
Perez says goodbye to a chunk of his front wing after contact with Magnussen at the chicane.
The Mexican pits for a new front wing, and he's almost back to where he started - he's now running in P19 #MonacoGP #F1 pic.twitter.com/CPbCTzWdLc— Formula 1 (@F1) May 28, 2023


Πιο πίσω ο Σάργκεντ είχε κάκιστη κούρσα καθώς με τον Μάγκνουσεν τον Στρολ και τον Πέρες να τον προσπερνούν, ωστόσο ο Δανός αναβάτης αναγκάστηκε να εγκαταλείψει καθώς η βροχή δεν βοηθούσε στην πρόσφυση του με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο και να βρεθεί εκτός πίστας.

Ο Φερστάπεν συνέχισε να προελαύνει αυξάνοντας τη διαφορά του από τον Αλόνσο μέχρι και τα 20+ δευτερόλεπτα ενώ στα μισά του 40ου γύρου κατάφερε να ρίξει γύρο στον Πέρες.

Ο Ράσελ δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων αλλά στο τέλος κατάφερε να τερματίσει στην πέμπτη θέση. Την δεκάδα συμπλήρωσαν ο Λεκλέρ, ο Γκασλί, ο Σάινθ, ο Νόρις και ο Όσκαρ Πάστρι, με τους οδηγούς να προετοιμάζονται για το Grand Prix της Βαρκελώνης το τριήμερο 2-4 Ιουνίου.

από Sport fm.gr

17
ΠΑΣ για καμιά μεταγραφή? / Απ: Rodrigo Nahuel Erramuspe
« στις: Δευ 29 Μάι 2023 16:30  »
Παεί και αυτός ....με τρέλα και κορδέλα!!!

20
Παράθεση
Έγραψε ιστορία η ΑΕΚ του Αλμέιδα: Πρώτο νταμπλ από το 1978 και τρίτο συνολικά

Τα πήρε όλα φέτος η ΑΕΚ!

Παρά το γεγονός πως έπαιζε με δέκα παίκτες από το 6ο λεπτό, η «Ένωση» επικράτησε 2-0 του ΠΑΟΚ στο Πανθεσσαλικό Στάδιο του Βόλου και κατέκτησε το 16ο Κύπελλο της ιστορίας της και πρώτο μετά από επτά χρόνια!

Κάπως έτσι, η φετινή μαγική σεζόν την ΑΕΚ έκλεισε με ονειρικό τρόπο, αφού εκτός από το ότι μπήκε στο νέο της «σπίτι», η ομάδα του Ματίας Αλμέιδα πανηγύρισε το τρίτο νταμπλ της ιστορίας της και το πρώτο μετά από 45 ολόκληρα χρόνια, μιας και είχε προηγηθεί η κατάκτηση της Super League!

Τελευταία φορά που είχαν πετύχει κάτι αντίστοιχο οι «κιτρινόμαυροι» ήταν τη σεζόν 1977/78. Τότε, με τον αείμνηστο, Ζλάτκο Τσαϊκόφσκι στο τιμόνι της – είχε διαδεχθεί τον Φράντισεκ Φάντρονκ στην αρχή της σεζόν – και με μπροστάρηδες τους Θωμά Μαύρο, Ντούσαν Μπάγεβιτς και Τάκη Νικολούδη, η ΑΕΚ πήρε άνετα το πρωτάθλημα τερματίζοντας στο +7 από τον δεύτερο ΠΑΟΚ.

Λίγες ημέρες αργότερα μάλιστα ολοκλήρωσε τον θρίαμβο, φτάνοντας στην κατάκτηση και του Κυπέλλου Ελλάδας, επικρατώντας 2-0 του ΠΑΟΚ με σκόρερ τους Μπάγεβιτς και Μαύρο στον τελικό που διεξήχθη στο Στάδιο Καραϊσκάκη.

Όσον αφορά το πρώτο νταμπλ της ιστορίας της, εκείνο χρονολογείται το… μακρινό 1938/39, όταν είχε φτάσει στην κατάκτηση του πρωταθλήματος με δύο νίκες επί του Ηρακλή (2-0 εντός, 4-2 εκτός) στους τελικούς της διοργάνωσης.

Στον θεσμό του Κυπέλλου, αφού απέκλεισε στον ημιτελικό εκείνης της σεζόν τον Ολυμπιακό, η «Ένωση», λύγισε στον τελικό και πάλι τον ΠΑΟΚ με σπουδαία ανατροπή (2-1) και σκόρερς τους Χατζησταυρίδη και Μανέττα, κατακτώντας έτσι το δεύτερο Κύπελλο της ιστορίας της.

Αναλυτικά η λίστα με τα νταμπλ:

Ολυμπιακός 18 φορές (1946/47, 1950/51, 1953/54, 1956/57, 1957/58, 1958/59, 1972/73, 1974/75, 1980/81, 1998/99, 2004/05, 2005/06, 2007/08, 2008/09, 2011/12, 2012/13, 2014/15, 2019/20)
Παναθηναϊκός 8 φορές (1968/69, 1976/77, 1983/84, 1985/86, 1990/91, 1994/95, 2003/04, 2009/10)
ΑΕΚ 3 φορές (1938/39, 1977/78, 2022/23)
ΠΑΟΚ 1 φορά (2018/19)


https://www.filathlos.gr/index.php/podosfairo-kypello-aek-paok/725579-egrapse-istoria-i-aek-toy-almeida-proto-ntampl-apo-1978-kai


21
Παράθεση
Πέθανε η Τίνα Τάρνερ

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 83 ετών η τραγουδίστρια Τίνα Τάρνερ (Tina Turner).

Σε ανακοίνωσή τους, οι εκπρόσωποι της ανέφεραν: «Η Τίνα Τέρνερ (Tina Turner), η «Βασίλισσα του Rock’n Roll» πέθανε ήσυχα σήμερα σε ηλικία 83 ετών μετά από μακρά ασθένεια, στο σπίτι της στο Kusnacht, κοντά στη Ζυρίχη της Ελβετίας.

Ο κόσμος χάνει έναν θρύλο της μουσικής και ένα πρότυπο».

Έγινε ευρέως γνωστή και αναγνωρίστηκε παγκοσμίως. Έχει κερδίσει οκτώ βραβεία Grammy, εκ των οποίων τα τρία είναι τιμητικά. Επίσης, έχει εισαχθεί μαζί με τον Άικ Τέρνερ στο Rock and Roll Hall of Fame και έχει το δικό της αστέρι στη Λεωφόρο της Δόξας στο Χόλιγουντ και στο St. Louis Walk of Fame.
To 2005 τιμήθηκε με το βραβείο Κένεντι.
Επιπλέον, η Τίνα Τάρνερ έχει εμφανιστεί σε κινηματογραφικές ταινίες, τηλεοπτικές σειρές και ντοκιμαντέρ.

Ανάμεσα στις μεγαλύτερες επιτυχίες της ήταν τα «What’s Love Got To Do With It», «Private Dancer» και «Τhe Best». Πούλησε παραπάνω από 180 εκατ. άλμπουμ, ενώ κέρδισε 12 βραβεία Grammy.

https://www.aftodioikisi.gr/diethni/pethane-i-tina-tarner/

24
Παράθεση
Τα λένε τα αδέρφια Χριστοβασίλη με Στάικο – Επί τάπητος όλα τα θέματα

Η ώρα των πρώτων αποφάσεων για τον ΠΑΣ Γιάννινα της σεζόν 2022-2023 έρχεται. Πολύ σύντομα, ίσως και αύριο (Τετάρτη), τα αδέρφια Χριστοβασίλη, που έχουν πλέον το κουμάντο της ομάδας, θα συναντηθούν με τον προπονητή Θανάση Στάικο προκειμένου να επικυρωθεί η συνέχιση της συνεργασίας τους και από εκεί και πέρα να γίνει μία ενδελεχής συζήτηση για τα επόμενα βήματα.

Τα μεταγραφικά και οι προσθαφαιρέσεις παικτών που θα χρειαστεί το ρόστερ μπαίνουν σε πρώτο πλάνο, καθώς σύντομα η διοίκηση θα πρέπει να ξεκαθαρίσει τις προθέσεις της προς όλους και κυρίως προς εκείνους που έχουν συμβόλαια, αλλά δεν υπολογίζονται για την επόμενη σεζόν. Φάνηκε και από τις τελευταίες αποστολές των κρίσιμων παιχνιδιών που έδωσαν οι Ηπειρώτες ποιοι μπορεί να είναι εκείνοι που δεν πρόσφεραν αυτά που προσδοκούσε η ομάδα, αν και ήρθαν με… «περγαμηνές».

Ένα άλλο κομμάτι έχει να κάνει και με τους δανεικούς που ίσως δώσει η ομάδα, αλλά κι αυτούς που είχε δώσει πέρυσι. Ο Μίνα δεν κατάφερε να γίνει βασικός και αναντικατάστατος στην Κ19 της Βέρντερ Βρέμης, οπότε οι πιθανότητες να δαπανήσουν οι Γερμανοί κάποια εκατομμύρια για να ενεργοποιήσουν την οψιόν αγοράς είναι μικρές. Ο δε Ρίζος θα επιστρέψει από τον Θεσπρωτό που υποβιβάστηκε. Οπότε θα συζητηθεί τι θα γίνει με αυτά τα παιδιά, αν θα έχουν θέση στο νέο «κυανόλευκο» ρόστερ και αν θα υπάρξουν και νεαροί παίκτες του ΠΑΣ που θα προταθούν για δανεικοί σε άλλες ομάδες.

Όσον αφορά τις θέσεις που θα χρειαστεί ενίσχυση η ομάδα, αυτό εξαρτάται και από τον κορμό που θα παραμείνει. Όπως γράφαμε και χθες, από τη βασική ενδεκάδα τα μόνα συμβόλαια που έληξαν ήταν των Τσιντώτα και Μορέιρα και εξαρτάται από τη διοίκηση αν θα δεχτεί να κάνει συζήτηση για μεταγραφές των Καραχάλιου και Πήλιου (σ.σ. αν έρθουν προτάσεις), όπως και το αν θα αναζητήσει κάτι ποιοτικότερο για τις θέσεις των Μπάλαν και Ριένστρα.

Ο κ. Στάικος θέλει σίγουρα ένα πιο ποιοτικό ρόστερ για να μην επαναληφθεί η φετινή αγχωτική χρονιά, οπότε δεδομένα θα χρειαστούν δυνατές προσθήκες για να ανέβει το αγωνιστικό επίπεδο.

Εν αναμονή είναι στην ομάδα και για το πότε ακριβώς θα ξεκινήσουν τα έργα στο ΠΕΑΚΙ για το νέο προπονητικό. Είναι κι αυτό ένα μείζον θέμα που πρέπει να λυθεί.

Πέρα από τα μεταγραφικά, η ομάδα πρέπει να κινηθεί να κλείσει και προπονητικό κέντρο για προετοιμασία. Η Πολωνία βρίσκεται και φέτος στο επίκεντρο, όπου ενδέχεται η ομάδα να πάει το δεύτερο 15νθήμερο του Ιουλίου για να δώσει εκεί τα πρώτα της φιλικά παιχνίδια.

Εν τω μεταξύ, ο ΠΑΣ Γιάννινα ξεκινάει συζητήσεις και για το τηλεοπτικό του συμβόλαιο, καθώς ολοκληρώθηκε αυτό που είχε με τη NOVA. Πληροφορίες αναφέρουν ότι έδειξε ενδιαφέρον και η Cosmote TV για 1+1 έτη. Βέβαια τα χρήματα που δαπανούν τα κανάλια είναι παρόμοια, οπότε δεν θα αλλάξει κάτι δραματικά ως προς τα προσδοκώμενα έσοδα.

από Super fm.gr

Σελίδες: [1] 2 3 ... 797