Αθλητικά > Αλλα Αθλήματα - Εθνικές ομάδες
F1 2024
ΛΑΜΙΑ FANS:
https://www.formula1.com/en/racing/2024.html
ΛΑΜΙΑ FANS:
https://longreads.sport24.gr/formula-1-2024/index.html
ΛΑΜΙΑ FANS:
--- Παράθεση ---FORMULA 1
Χωρίς αντίπαλο και το 2024 ο Μαξ Φερστάπεν, απόλυτος κυρίαρχος στο GP του Μπαχρέιν
ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Ο Μαξ Φερστάπεν συνεχίζει ακάθεκτος και επιβλητικός την περσινή του κυριαρχία και στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1. "Περίπατος" του Ολλανδού στο εναρκτήριο φετινό GP στο Μπαχρέιν, 1-2 για την διαστημική Red Bull RB20 με τον Σέρτζιο Πέρεζ, εντυπωσιακός ο Κάρλος Σάινθ κέρδισε τη μάχη του βάθρου.
Χωρίς να απειληθεί ποτέ και από κανέναν, ο Μαξ Φερστάπεν κυριάρχησε από τα πράσινα φώτα μέχρι την καρό σημαία του εναρκτήριου φετινού GP της Formula 1 στο Μπαχρέιν, επιβεβαιώνοντας τα προγνωστικά ότι είναι φέτος το απόλυτο φαβορί για την κατάκτηση του -τέταρτου διαδοχικού του- παγκόσμιου πρωταθλήματος.
Παράλληλα, ο Σέρτζιο Πέρεζ βρήκε τον παλιό καλό του εαυτό και σημείωσε με άνεση το 1-2 της Red Bull με τη νέα RB20, ενώ και η Ferrari επιβεβαίωσε τα προγνωστικά καθώς ήταν η δεύτερη ταχύτερη ομάδα. Ο Κάρλος Σάινθ κέρδισε τη μάχη του βάθρου με τον Σαρλ Λεκλέρ, έπειτα από ορισμένα προβλήματα που αντιμετώπισε αρχικά ο Μονεγάσκος με τα φρένα της SF-24.
Ένα πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος της Mercedes W15 δεν επέτρεψε στον Τζορτζ Ράσελ να αντιμετωπίσει τις Ferrari εντέλει για τη μάχη του βάθρου, αλλά ο Βρετανός κατάφερε να μείνει μπροστά από τον Λάντο Νόρις, τον Λιούις Χάμιλτον, τον Όσκαρ Πιάστρι και τις Aston Martin των Φερνάντο Αλόνσο και Λανς Στρολ που έκλεισαν την πρώτη δεκάδα.
Τα κύρια στοιχεία του αγώνα:
Ο Μαξ Φερστάπεν κυριάρχησε από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό.
Όλοι οι οδηγοί έκαναν δύο πιτ-στοπς και χρησιμοποίησαν τη μαλακή-σκληρή-σκληρή γόμα στα τρία stints, με εξαίρεση τις δύο Red Bull που έβαλαν φρέσκια μαλακή στο τέλος.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ εκμεταλλεύτηκε τον ανώτερο αγωνιστικό ρυθμό της Red Bull RB20 και σύντομα ανελίχθηκε από την 5η θέση της εκκίνησης στη 2η.
Ο Κάρλος Σάινθ πέρασε δύο φορές τον Λεκλέρ και μία τον Ράσελ για να κερδίσει εντυπωσιακά τη θέση στο βάθρο που απέμεινε.
Ο Σαρλ Λεκλέρ αντιμετώπισε προβλήματα στα φρένα στην αρχή και έχασε την επαφή του με τον Σάινθ και τον Ράσελ.
Ο Τζορτζ Ράσελ είχε προβλήματα με τη μονάδα ισχύος της Mercedes και εντέλει έχασε την 4η θέση από τον Λεκλέρ, που έλυσε στο μεταξύ τα προβλήματα της Ferrari SF-24.
O Λιούις Χάμιλτον δεν είχε τον ανταγωνιστικό ρυθμό που ήλπιζε, και αντιμετώπισε μια σειρά προβλημάτων που δεν του επέτρεψαν να είναι ανταγωνιστικός.
Η McLaren επιβεβαίωσε ότι η πίστα του Μπαχρέιν δεν ταιριάζει στην MCL38.
Η Aston Martin εντελώς απρόσμενα δεν είχε τον αγωνιστικό ρυθμό που ήλπιζε ότι θα είχε και ο Αλόνσο ποτέ δεν ήταν σε θέση να μαχηθεί για κάτι καλύτερο από την θέση πίσω από τις McLaren.
FORMULA 1
GP Μπαχρέιν 2024, Αποτελέσματα FORMULA 1
Η εξέλιξη του αγώνα
Εκκινώντας καθαρά, ο Μαξ Φερστάπεν αμύνθηκε στην επίθεση του Λεκλέρ στην πρώτη στροφή και έκτοτε δεν κοίταξε ποτέ πίσω, οικοδομώντας πολύ γρήγορα απόσταση ασφαλείας, την οποία διεύρυνε με απόλυτη άνεση μέχρι τα πρώτα πιτ-στοπς. Έκτοτε, κατέβασε το ρυθμό του και έκανε έναν μοναχικό αγώνα την κορυφή.
Οι πρώτοι γύροι ήταν πολύ ενδιαφέροντες στη μάχη για τη δεύτερη θέση. H Ferrari του Λεκλέρ δεν έδειχνε καμία συγκρότηση στα φρένα κι έτσι ο Μονεγάσκος δέχθηκε στον 4ο γύρο την προσπέραση από τον Ράσελ. Αλλά ήδη ο Φερστάπεν είχε οικοδομήσει διαφορά άνω των 3 δευτερολέπτων, και ο Άγγλος δεν είχε τον ρυθμό να τον καταδιώξει.
Στο μεταξύ, ο Πέρεζ πέρασε στην εκκίνηση τον Σάινθ και σύντομα κατάφερε να περάσει και τον Λεκλέρ, για να ανέβει στην 3η θέση. Με τον ανώτερο ρυθμό της RB20 έφτασε και πέρασε και τον Ράσελ, στον 14ο γύρο, διαμορφώνοντας το άνετο αποψινό 1-2 της Red Bull Racing.
Ο Πέρεζ, ωστόσο, μετά το πρώτο πιτ-στοπ (όπου όλοι άλλαξαν τη μαλακή γόμα της εκκίνησης με τη σκληρή) έδειχνε ακόμα ευάλωτος από τους Ράσελ-Σάινθ. Όμως, η μάχη αυτή τελείωσε χάρη στην ευφυή επιλογή της RBR να περισώσει ένα σετ μαλακής γόμας την Παρασκευή, στις ελεύθερες δοκιμές.
Red Bull Content Pool
Ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB20 στο GP του Μπαχρέιν 2024 RED BULL CONTENT POOL
Έτσι, στο δεύτερο πιτ-στοπ οι Φερστάπεν και Πέρεζ είχαν την πολυτέλεια ενός φρέσκου σετ μαλακών ελαστικών, την ώρα που όλοι οι άλλοι έβαλαν ξανά τη σκληρή. Και παρότι θα περίμενε κανείς να πέσει η απόδοση αυτής της γόμας, που έπρεπε να βγάλει τους τελευταίους 20 γύρους, κάτι τέτοιο δεν συνέβη.
Έτσι, ο Πέρεζ ποτέ δεν απειλήθηκε από τον Σάινθ στο τέλος, που κατάφερε να περάσει τη Mercedes του Ράσελ εξαιτίας και ενός μικρού προβλήματος της μονάδας ισχύος της Mercedes. Όσο κι αν ο Ισπανός ήλπιζε ότι θα έπεφτε η απόδοση των μαλακών ελαστικών του Πέρεζ και θα είχε ο ίδιος καλύτερη πρόσφυση στους τελευταίους γύρους για να τον απειλήσει, κάτι τέτοιο δεν συνέβη ποτέ.
Με τη σκληρή γόμα, και με ορισμένες ρυθμίσεις στο σύστημα πέδησης, η Ferrari του Λεκλέρ ήταν πιο συγκροτημένη και αποδοτική στο δεύτερο μισό του αγώνα, κι έτσι ο Μονεγάσκος κατάφερε να περάσει τον Ράσελ για να φέρει τη δεύτερη Ferrari σε σχηματισμό πίσω από τον Σάινθ.
Ο Ράσελ κατάφερε να ελέγξει το πρόβλημα της W15 για να κρατήσει πίσω του τον Λάντο Νόρις της McLaren, ενώ ο Χάμιλτον με μια σειρά από προβλήματα έμεινε 7ος, χωρίς να βιώσει τον αγωνιστικό ρυθμό στον οποίο τόσο αισιόδοξα πίστευε μετά τις δοκιμές κατάταξης - έχοντας επιλέξει ρυθμίσεις εστιασμένες για τον αγώνα.
Μετά το πρώτο φετινό GP στο Μπαχρέιν, η F1 συνεχίζεται με το δεύτερο φετινό της αγώνα το αμέσως επόμενο τριήμερο με το GP Σαουδικής Αραβίας. Θυμίζουμε πως και ο αγώνας της Τζέντα θα διεξαχθεί Σάββατο, στις 9 Μαρτίου, διότι την 10η Μαρτίου ξεκινά το ραμαζάνι στην αραβική χώρα.
--- Τέλος παράθεσης ---
από Sport 24.gr
ΛΑΜΙΑ FANS:
--- Παράθεση ---Χωρίς αντίπαλο ο Φερστάπεν, νέος "περίπατος" του Ολλανδού στο GP της Τζέντα
ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Δύο στα δύο για τον Μαξ Φερστάπεν στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1: ο Ολλανδός κυριάρχησε ολοκληρωτικά στο GP Σαουδικής Αραβίας, σε άλλο ένα επιβλητικό 1-2 της Red Bull με τη δεύτερη θέση του Σέρτζιο Πέρεζ. Στην τρίτη θέση του βάθρου ο Σαρλ Λεκλέρ, εντυπωσιακή 7η θέση του rookie Όλι Μπέρμαν με την έτερη Ferrari.
Ο Μαξ Φερστάπεν έφτασε στις 9 συνεχόμενες νίκες στη Formula 1 κυριαρχόντας ολοκληρωτικά και χωρίς καμία πίεση στο GP Σαουδικής Αραβίας, 2ο φετινό αγώνα της Formula 1, εμπρός από τον ομόλογό του Σέρτζιο Πέρεζ που συμπλήρωσε άλλο έναν θρίαμβο της Red Bull με την ανίκητη RB20.
Όπως αναμενόταν, η Ferrari ήταν η δεύτερη σε δυναμική ομάδα και σε αυτόν τον αγώνα, και ο Σαρλ Λεκλέρ το εκμεταλλεύτηκε για να ανέβει στο βάθρο εμπρός από τον Όσκαρ Πιάστρι της McLaren που είχε το πάνω χέρι από τις Aston Martin του Φερνάντο Αλόνσο και τη Mercedes του Τζορτζ Ράσελ, που έκλεισαν το βάθρο.
Όμως, οδηγός του αγώνα αναδείχθηκε ο μόλις 18χρονος Όλι Μπέρμαν, που κλήθηκε μόλις χθες να αντικαταστήσει τον Κάρλος Σάινθ -που υπεβλήθη χθες σε εγχείρηση σκωληκοειδίτιδας- στο κόκπιτ της Ferrari. Ο Βρετανός πρωταγωνιστής της F2 εκκίνησε από την 11η θέση αλλά κατάφερε να τερματίσει στην 7η, κερδίζοντας τον Λάντο Νόρις της McLaren και τον Λιούις Χάμιλτον της Mercedes.
Ο Νόρις και ο Χάμιλτον, βεβαίως, επέλεξαν λίγο ανορθόδοξη στρατηγική: ήταν οι μόνοι που δεν εκμεταλλεύτηκαν το όχημα ασφαλείας στον 8ο γύρο για το ατύχημα -χωρίς σοβαρές συνέπειες- του Λανς Στρολ της Aston Martin, έμειναν στην πίστα και αναγκάστηκαν να κάνουν προς το τέλος το πιτ-στοπ τους, χάνοντας αρκετές θέσεις.
Τα κύρια στοιχεία του GP Σαουδικής Αραβίας:
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν επικεφαλής από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό, με μόνη εξαίρεση λίγους γύρους στα πιτ-στοπς του 8ου γύρου.
Τα πιτ-στοπς πυροδότησε η έξοδος του οχήματος ασφαλείας για το ατύχημα του Λανς Στρολ στον 8ο γύρο.
Ο Στρολ έσπασε τον εμπρός αριστερό τροχό στην εσωτερική μπαριέρα της στροφής 22, και προσέκρουσε στην απέναντι μπαριέρα με σφοδρότητα, αλλά χωρίς σοβαρές συνέπειες.
Οι μόνοι από τους πρωτοπόρους που δεν μπήκαν για αλλαγή ελαστικών στον 8ο γύρο (και δεν εκμεταλλεύτηκαν το όχημα ασφαλείας) ήταν οι Νόρις και Χάμιλτον.
Οι Νόρις, Χάμιλτον έκαναν προς το τέλος το πιτ-στοπ τους, βγήκαν στην 8η και 9η θέση, αλλά παρότι έβαλαν την ταχύτερη μαλακή γόμα δεν κατάφεραν να πλησιάσουν για να απειλήσουν τον 7ο Όλιβερ Μπέρμαν.
Ο μόλις 18χρονος Μπέρμαν κέρδισε την 7η θέση στο ντεμπούτο του στη Formula 1, όντας ο πρώτος rookie που έκανε ντεμπούτο με τη Ferrari μετά το 1972.
Η εξέλιξη του GP Σαουδικής Αραβίας
Το σιρκουί της Τζέντα προέβαλλε λίγο διαφορετικές συνθήκες για τις ομάδες -ρυθμίσεις χαμηλής άντωσης, χαμηλότερη φθορά των ελαστικών- όμως δεν άλλαξε η ισορροπία στην κορυφή: η Red Bull παρέμεινε σε άλλο γαλαξία, η Ferrari παρέμεινε δεύτερη δύναμη του σπορ, και η μόνη διαφορά ήταν πως σε ρυθμό αγώνα εδώ η McLaren είχε ένα μικρό προβάδισμα από τις Aston Martin και Mercedes.
Στην εκκίνηση -όπου σχεδόν όλοι είχαν τη μέση γόμα, πλην του Μπέρμαν που ξεκίνησε με τη μαλακή- δεν άλλαξε τίποτα: ο Φερστάπεν διατήρησε την πρώτη θέση από τα φώτα μέχρι την πρώτη στροφή, ενώ ο Λεκλέρ αμύνθηκε από την επίθεση του Πέρεζ. Όμως, στον 4ο γύρο ο Μεξικανός της Red Bull αξιοποίησε το DRS για να περάσει τη Ferrari για τη δεύτερη θέση, ενώ λίγο νωρίτερα ο Πιάστρι πέρασε τον Αλόνσο για την 4η θέση.
Στον 8ο γύρο, από τους 50, ο Λανς Στρολ χτύπησε με τον αριστερό εμπρός τροχό την εσωτερική μπαριέρα της στροφής 22, έσπασε την ανάρτηση και έμεινε επιβάτης της Aston καταλήγοντας στην απέναντι μπαριέρα. Ο Καναδός βγήκε υγιής από το κόκπιτ, αλλά φυσικά ήρθε στην πίστα το όχημα ασφαλείας για να καθαριστεί η πίστα από το κατεστραμμένο πράσινο μονοθέσιο.
Φυσικά ακολούθησε καταιγισμός σχεδόν όλων των οδηγών στα πιτς, για να εκμεταλλευτούν το όχημα ασφαλείας ώστε να κάνουν με ελάχιστο κόστος χρόνου τη μία και μοναδική τους αλλαγή ελαστικών για απόψε. Οι μόνοι από τους πρωτοπόρους που δεν το έκαναν ήταν οι Λάντο Νόρις και Λιούις Χάμιλτον.
Ως αποτέλεσμα, ο Νόρις έμεινε για λίγους γύρους επικεφαλής του αγώνα, πριν αρχίσει να χάνει θέσεις λόγω της φθαρμένης μέσης γόμας του σε σχέση με τη φρέσκια σκληρή των υπόλοιπων, που έβαλαν στον 8ο γύρο. Αντίστοιχα ο Χάμιλτον έμεινε για λίγο στην 3η θέση, αλλά άρχισε επίσης να πέφτει στην κατάταξη.
Έτσι, οι Πέρεζ, Λεκλέρ, Πιάστρι και Αλόνσο καθιερώθηκαν στις θέσεις πίσω από τον Φερστάπεν, όλοι με ίδια στρατηγική. Όταν πια οι Νόρις και Χάμιλτον έκαναν το πιτ-στοπ τους, περίπου 12 γύρους πριν το τέλος, ήλπιζαν ότι με τη μαλακή γόμα θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν την ανώτερή τους πρόσφυση και να ανελιχθούν στην κατάταξη.
Δεν συνέβη. Στο σιρκουί της Τζέντα η μαλακή γόμα απλώς δεν απέδιδε, κι έτσι οι Νόρις και Χάμιλτον έμειναν στην 8η και 9η θέση στις οποίες επέστρεψαν μετά το πιτ-στοπ τους. Βεβαίως, χρειάστηκε και ο Μπέρμαν να κάνει έναν αλάνθαστο αγώνα στην 7η θέση, ειδικά όταν ο Νόρις αύξανε το ρυθμό και την πίεσή του στον 18χρονο.
Μετά από τη δυάδα των πρώτων φετινών GP της Formula 1 στην Αραβία, στο Μπαχρέιν και τη Σαουδική Αραβία, τώρα το σπορ θα περάσει ένα κενό Σαββατοκύριακο πριν ταξιδέψει στην Αυστραλία για τον 3ο φετινό γύρο του, στις 22-24 Μαρτίου.
--- Τέλος παράθεσης ---
από Sport 24.gr
ΛΑΜΙΑ FANS:
--- Παράθεση ---F1, Αυστραλία: Ο Σάινθ νίκησε και έσπασε τη μονοκρατορία του Φερστάπεν
Ο Κάρλος Σάινθ έδωσε στη Ferrari την πρώτη φετινή της νίκη με τον Σαρλ Λεκλέρ να συμπληρώνει το 1-2.
Στον τρίτο φετινό αγώνα της Formula 1, το Grand Prix Αυστραλίας, είχαμε έναν νέο νικητή. Ο Κάρλος Σάινθ εκμεταλλεύτηκε την ταχύτητα της Ferrari και την εγκατάλειψη του Φερστάπεν και πήρε μια μεγάλη νίκη, την τρίτη στην καριέρα του, μπροστά από τον Σαρλ Λεκλέρ, με τη Scuderia Ferrari να κάνει ένα ανέλπιστο 1-2. O Λάντο Νόρις της McLaren συμπλήρωσε το βάθρο με την 3η θέση στον αγώνα.
Εκκίνηση
Κάτω από ένα λαμπρό ήλιο στη Μελβούρνη, 18 μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid του Αλμπερτ Παρκ. Ως γνωστόν, ο Λόγκαν Σάτζεντ δεν έτρεξε στην Αυστραλία, αφού η Williams έδωσε το μονοθέσιό του στον Άλεξ Άμπον, και ο Γκουάνγιου Ζου ξεκίνησε τον από το pit lane, επειδή η Sauber άλλαξε την εμπρός πτέρυγα στο μονοθέσιό του μετά τις κατατακτήριες.
Τα κόκκινα φώτα έσβησαν και ο Φερστάπεν ξεκίνησε αρκετά καλά για να διατηρήσει την πρωτιά από τον Σάινθ. Το ίδιο συνέβη και λίγο πιο πίσω με τους Νόρις και Λεκλέρ, που επίσης διατήρησαν τις θέσεις τους, όπως και ο Πιάστρι στην 5η θέση. Ο Ράσελ έκανε πολύ καλή εκκίνηση και ανέβηκε στην 6η θέση, μπροστά από τον Πέρεζ, με τους Στρολ και Τσουνόντα να ακολουθούν.
Το δράμα του Φερστάπεν
Ο Μαξ Φερστάπεν έχασε την πρωτιά ήδη στο δεύτερο γύρο, όταν τον πέρασε ο Κάρλος Σάινθ και μάλιστα σχετικά εύκολα. Κι ενώ όλοι όσοι έβλεπαν τον αγώνα έξυναν το κεφάλι τους για το πώς συνέβη αυτό, η Red Bull του Ολλανδού άρχισε να βγάζει λευκό καπνό από το πίσω μέρος, λόγω προβλήματος στα φρένα. Ο Φερστάπεν αναγκάστηκε να εγκαταλείψει για πρώτη φορά μετά από σχεδόν δύο χρόνια και ο Σαινθ έμεινε μόνος του στην κορυφή.
Έτσι, οι οδηγοί των Ferrari και McLaren βρέθηκαν στη θέση να διεκδικούν τη νίκη, με τον Πέρεζ στην 5η θέση. Ο Νόρις ήταν δεύτερος, αλλά βρισκόταν υπό πίεση από τον Λεκλέρ, ο οποίος βρισκόταν στο DRS του και δεν τον άφηνε να ανασάνει.
Pit stop
Τα πρώτα pit stop ήρθαν πολύ νωρίς, με τον Χάμιλτον να ανοίξει το χορό μόλις στον 8ο γύρο του αγώνα. Στους επόμενους γύρους ακολούθησαν και άλλοι, με τον Λεκλέρ να σταματά επίσης πολύ νωρίς, προσπαθώντας να κάνει το undercut στον Νόρις, στρατηγική που ακολούθησε και ο Πιάστρι πίσω του. Όλοι όσοι σταμάτησαν άλλαξαν στη σκληρή γόμα των ελαστικών της Pirelli, που στο φετινό αγώνα στην Αυστραλία έφεραν μία βαθμίδα μαλακότερη γόμα από πέρυσι.
Οι Σάινθ, Νόρις, Πέρεζ και Αλόνσο ακολούθησαν διαφορετική στρατηγική και παρέμειναν στην πίστα, επεκτείνοντας το πρώτο τους stint για να αποκτήσουν με αυτόν τον τρόπο το πλεονέκτημα. Ο Λεκλέρ επέστρεψε στην πίστα στην 5η θέση, πίσω από τον Αλόνσο, τον οποίο πλησίαζε με γρήγορο ρυθμό.
Λίγους γύρους αργότερα μπήκαν στα pit οι Νόρις και Πέρεζ, και επέστρεψαν στην πίστα πίστα ο Νόρις πίσω από τους Λεκλέρ και Πιάστρι και ο Πέρεζ αρκετά πιο πίσω, στη 10η θέση. Ο Σάινθ έκανε το δικό του pit stop λίγο αργότερα και με άνεση κράτησε τη θέση του μπροστά από τον Λεκλέρ.
Χάμιλτον out
Κι ενώ συνέβαιναν όλα αυτά, ο κινητήρας της Mercedes στο μονοθέσιο του Λούις Χάμιλτον «παρέδωσε πνεύμα» και ο Βρετανός αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη της πίστας. Το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του και ο Αλόνσο, που είχε (ξε)μείνει στην πρώτη θέση βρήκε την ευκαιρία να κάνει ένα «φθηνό» pit stop και να επιστρέψει στην πίστα πίσω από τον Νόρις στην 5η θέση.
Έτσι, στις δύο πρώτες θέσεις βρέθηκαν οι δύο Ferrari, με τον Σάινθ μπροστά από τον Λεκλέρ και τον Λεκλέρ ακριβώς πίσω του να προσπαθεί να τον πλησιάσει αρκετά για να τον απειλήσει. Ακολουθούσαν οι δύο McLaren με τον Πιάστρι μπροστά από τον Νόρις, και πιο πίσω οι Αλόνσο και Ράσελ. Ο Ράσελ δεν έμεινε για πολύ στην 6η θέση, καθώς τον προσπέρασε ο Πέρεζ και τον έριξε στην 7η, ενώ ακολουθούσαν οι Στρολ, Τσουνόντα και Άλμπον.
Ferrari σε σχηματισμό
Η μάχη που περιμέναμε ανάμεσα στις δύο Ferrari δεν ήρθε, καθώς ο Σάινθ, με τη βοήθεια των πιο φρέσκων ελαστικών, άρχισε να μεγαλώνει τη διαφορά από τον Λεκλέρ. Ο Μονεγάσκος επίσης έπρεπε να προσέχει και για τις δύο McLaren που τον ακολουθούσαν, ενώ στο ασύρματο με την ομάδα παραπονιόταν για την ισορροπία του μονοθεσίου.
Πολύ γρήγορα κινούταν ο Σέρχιο Πέρεζ, ο οποίος αφότου «ξεφορτώθηκε» τον Ράσελ έφτασε μέσα σε λίγους γύρους πίσω από τον Αλόνσο και τον πέρασε εύκολα για να ανέβει στην 5η θέση.
Η McLaren πήρε μια απόφαση που σίγουρα δεν πρέπει να άρεσε ιδιαίτερα στους Αυστραλούς φιλάθλους, καθώς οι οδηγοί της πήραν εντολή ναλλάξουν θέσεις μεταξύ τους. Η απόφαση αυτή ήταν λογική, καθώς ο Νόρις ήταν ταχύτερος με πιο φρέσκα ελαστικά και είχε μεγαλύτερες πιθανότητες να απειλήσει τον Λεκλέρ, ο οποίος εχανε διαρκώς έδαφος από τον Σάινθ.
Η κίνηση του Λεκλέρ
Υπό τον κίνδυνο του Νόρις, η Ferrari κάλεσε στα pit τον Σαρλ Λεκλέρ για να δεύτερη φορά στον αγώνα, για να του βάλει άλλο ένα φρέσκο σετ σκληρών ελαστικών. Το pit stop ήταν άψογο και ο Λεκλέρ κατάφερε να επιστρέψει στην πίστα μπροστά από τη μάχη Πέρεζ-Αλόνσο και να μη χάσει πολύ χρόνο. Το ερώτημα ήταν τι θα γινόταν όταν ο Νόρις θα έκανε το δικό του pit stop.
Όλα αυτά ελάχιστα απασχολούσαν τον Κάρλος Σάινθ, ο οποίος σε αυτόν τον αγώνα είχε «ντυθεί Φερτάπεν» και έλεγχε απόλυτα τον αγώνα από την πρώτη θέση, έχοντας φτιάξει διαφορά άνω των 10 δευτερολέπτων από τον Νόρις. Πολύ πιο πίσω, ένα από τα highlight του αγώνα ήταν για άλλη μία φορά τα προβληματικά pit stop της Sauber, που στέρησαν από τον Μπότας τη δυνατότητα να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την προτελευταία θέση.
Όταν και οι Νόρις και Σάινθ έκανε το δεύτερο pit stop τους, η στρατηγική του Λεκλέρ φάνηκε να έχει κάποιο αποτέλεσμα, αφού ο Μονεγάσκος βρέθηκε στη 2η θέση πιο μακριά από τον οδηγό της McLaren και πιο κοντά στον πρωτοπόρο του αγώνα. Απέμεναν όμως άλλοι 15 γύροι και οι Σάινθ και Νόρις είχαν σαφώς πιο φρέσκα ελαστικά από τον Λεκλέρ.
Ο Πιάστρι είχε μείνει πίσω από τον Νόρις, ο Πέρεζ ήταν άνετα 5ος και ο Αλόνσο βρισκόταν στην 6η θέση, με τον Ράσελ αρκετά κοντά του για να μην αισθάνεται απόλυτα άνετα. Οι Στρολ, Τσουνόντα και Χούλκενμπεργκ συμπλήρωναν τη 10άδα.
Το ηχηρό «παρών» του Σάινθ
Μέχρι το τέλος ο Κάρλος Σάινθ δεν αμφισβητήθηκε και έφτασε σε μια πολύ μεγάλη νίκη. Ο Ισπανός, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε με τη σκωληκοειδίτιδα, έκανε τέλειο αγώνα και έγινε ο μοναδικός οδηγός που δεν οδηγεί Red Bull και έχει κερδίσει μετά το 2022. Παρότι έχει χάσει τη θέση του στη Ferrari για το 2025, ο Σάινθ έδειξε ότι παραμένει οδηγός κορυφαίου επιπέδου και ανέβασε ακόμα περισσότερο τις μετοχές του στη Formula 1.
Ο Σαρλ Λεκλέρ τερμάτισε στη 2η θέση και συμπλήρωσε το ονειρικό 1-2 της Ferrari ενώ στο βάθρο ανέβηκε και ο Λάντο Νόρις με τη McLaren, που τερμάτισε στην 3η θέση, μπροστά από τον τοπικό ήρωα, τον Όσκαρ Πιάστρι, που ήταν 4ος. Ο Πέρεζ έμεινε στην 5η θέση ενώ για την 6η δόθηκε σκληρή μάχη στους τελευταίους γύρους ανάμεσα σε Αλόνσο και Ράσελ, που έληξε υπέρ του Ισπανού, όταν ο Βρετανός είχε έξοδο στον τελευταίο γύρο και «κάρφωσε» τη Mercedes στις μπαριέρες. Έτσι, ο Στρολ πήρε την 7η θέση και ακολούθησαν οι Τσουνόντα, Χούλκενμπεργκ και Μάγκνουσεν.
Επόμενος αγώνας είναι το GP Ιαπωνίας στη Σουζούκα σε δύο εβδομάδες, το 3ήμερο 5-7 Απριλίου.
--- Τέλος παράθεσης ---
από Gazzetta.gr
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση