Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - PASaris

Σελίδες: [1]
1
άλλες ομάδες - ποδόσφαιρο / Jonathan Joel Rodriguez
« στις: Παρ 04 Αύγ 2017 11:24  »



Παράθεση

Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει την υπογραφή συμβολαίου συνεργασίας 2,5 ετών με τον Αργεντινό ποδοσφαιριστή Jonathan Rodrguez.

Ο ποδοσφαιριστής δήλωσε στο επίσημο site της ομάδας: "Είμαι πολύ ευχαριστημένος που μου δίνεται η δυνατότητα να αγωνιστώ στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στον ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ που έχει άλλωστε μια μεγάλη παράδοση σε ποδοσφαιριστές από τη χώρα μου. Θα κάνω τα πάντα για να ανταπεξέλθω στις απαιτήσεις της νέας μου ομάδας και να ικανοποιήσω όλους τους φίλους του ΠΑΣ. Υπόσχομαι πολλά γκολ!".
pasgiannina.gr

2
Επειδή βλέπω ότι αρκετός κόσμος έχει καταμπερδευτεί δεν έχει καταλάβει ακόμη πως αγωνίζεται ο ΠΑΣ με το 3-5-2, θα επιχειρήσω μια όσο το δυνατόν απλοϊκή περιγραφή του σχηματισμού, αλλά και της στρατηγικής που ακολουθείται, με αφορμή το ματς της πρεμιέρας με τον Ατρόμητο.

Καταρχήν, όποιος διαθέτει 4', καλό θα ήταν να δει τα πρώτα λεπτά απ' το παρακάτω βίντεο, για να είναι πιο εύκολα τα υπόλοιπα


Ας ξεκινήσουμε απ' την άμυνα.
Το κέντρο άμυνας του ΠΑΣ αποτελείται από 3 κεντρικούς αμυντικούς, οι οποίοι μαρκάρουν χώρο(ζώνη) και όχι παίχτες(man2man). O κεντρικός αμυντικός παίζει το ρόλο του λίμπερο, δηλαδή του ελεύθερου από προσωπικά μαρκαρίσματα αμυνόμενου που επεμβαίνει σε βαθιές μπαλιές προς τους αντίπαλους επιθετικούς, αλλά και σε περίπτωση αμυντικής υπαριθμίας(δηλ. οι επιτιθέμενοι να είναι περισσότεροι απ' τους αμυνόμενους). Οι άλλοι 2 αμυντικοί παίζουν αριστερά και δεξιά του λίμπερο, αναλαμβάνοντας το μαρκάρισμα παιχτών που κινούνται στο χώρο ευθύνης τους. Σε αντίθεση με άλλες εφαρμογές του 3-5-2, στη περίπτωση του ΠΑΣ, η τριάδα της άμυνας είναι πιο συμπαγής(compact που θα 'λεγε και μια ψυχή...) και δεν ανοίγεται στα άκρα, για μαρκάρισμα επιτιθέμενων απ' τα άκρα, καθώς αυτά, όπως θα δούμε παρακάτω, είναι ευθύνη των ακραίων (φουλ) μπακ.


Όπως βλέπουμε στο παραπάνω γράφημα(άμυνα εναντίον 4-4-2, αλλά ισχύει και γενικότερα), η αμυντική τριάδα μένει κλειστά, με μικρές αποστάσεις μεταξύ τους, ενώ γενικότερα ο άξονας της ομάδας είναι υπερπροστατευμένος(ένα απ' τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του 3-5-2).


Στο επόμενο γράφημα βλέπουμε την ανάπτυξη(χτίσιμο ή build-up) απ' την άμυνα στη φάση επίθεσης. Ο ένας απ' τους δύο ακραίους κεντρικούς αμυντικούς παίρνει τη μπάλα και έχει τις επιλογές 1) της πάσας στον ένα κεντρικό μέσο(ο ΠΑΣ δεν το χρησιμοποιεί σχεδόν καθόλου), 2) της μεγάλης μπαλιάς στον επιθετικό, είτε στο χώρο, είτε στα πόδια/κεφάλι, και 3) τη μεγάλη διαγώνια μπαλιά στον (φουλ) μπακ της απέναντι πλευράς(κάτι που επιχειρεί πολύ η ομάδα του Πετράκη).

Full back
Οι ακραίοι μπακ είναι μια σημαντική θέση ευθύνης στο 3-5-2, για την οποία απαραίτητες προϋποθέσεις είναι η καλή φυσική κατάσταση, καθώς οι παίχτες αυτοί καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις στο γήπεδο, αλλά και ισορροπία μεταξύ επιθετικών και αμυντικών ικανοτήτων.
Στη φάση άμυνας οι ακραίοι μπακ του ΠΑΣ Γιάννινα έχουν υπ' ευθύνη τους τους αντίπαλους εξτρέμ με ατομικό μαρκάρισμα, ενώ το θεωρητικά πιο αδύναμο σημείο του 3-5-2, που είναι το αριθμητικό μειονέκτημα στα άκρα, καλύπτεται, όπως θα δούμε και πιο κάτω, απ' την πλαγιοκόπηση των εσωτερικών μέσων, που αναλαμβάνουν να ακολουθήσουν τις προωθήσεις των αντίπαλων ακραίων μπακ.
Στη φάση επίθεσης οι ακραίοι μπακ δεν οπισθοχωρούν για να υποδεχτούν κοντινή μεταβίβαση απ' τα σέντερ μπακ, αλλά μένουν ψηλά στο γήπεδο, απασχολώντας παίχτες των αντιπάλων, ενώ ταυτόχρονα, κινούμενοι στα πλάγια κανάλια(χώρους) του γηπέδου, γίνονται διαθέσιμοι για μεγάλη διαγώνια μπαλιά απ' την άμυνα προς τα εμπρός.

Μεσαία γραμμή
Οι 3 της μεσαίας γραμμής του ΠΑΣ έχουν ακριβώς την ίδια διάταξη που έχει και μια μεσαία γραμμή στο 4-3-3. Δηλαδή, σε ανεστραμμένο τρίγωνο, ένας παίχτης μπροστά απ' την άμυνα και 2 πιο μπροστά από αυτόν, αριστερά και δεξιά εσωτερικά.

Ο πιο κομβικός ρόλος των 2 εσωτερικών μέσων, είναι όταν στη φάση άμυνας καλούνται να ανοιχτούν στα άκρα, για να καλύψουν τα ανεβάσματα των αντίπαλων ακραίων μπακ(βλ. γράφημα). Αυτό γίνεται καθώς η αδυναμία του σχηματισμού 3-5-2 βρίσκεται στα άκρα, όπου οι αντίπαλοι πολλές φορές επιλέγουν να χτυπήσουν, ανεβάζοντας τα μπακ με ημικυκλικές κινήσεις στη πλάτη των εξτρέμ(overlap) ή με εσωτερικές κινήσεις(σπάνιο) προς την περιοχή(interlap). Έτσι, με την κάλυψη αυτή απ' τον κεντρικό μέσο διατηρείται η ισαριθμία στις πτέρυγες, ενώ με οπισθοχώρηση του ενός επιθετικού στη μεσαία γραμμή, διατηρείται η ισορροπία και στον άξονα.
Στη φάση επίθεσης, ένας εκ των δύο εσωτερικών μέσων εισχωρεί με κάθετη κίνηση στην περιοχή αποτελώντας τον έξτρα παίχτη, στη προσπάθεια διατάραξης της αμυντικής ισορροπίας των αντιπάλων. Επίσης, οι συγκεκριμένοι παίχτες λειτουργούν και ως παίχτες-στηρίγματα στα ανεβάσματα των ακραίων μπακ(1-2 και πιο σπάνια overlap απ΄τον κεντρικό άξονα).

Σημείωση:Στο πιο πάνω γράφημα φαίνεται, εκτός απ' την αμυντική τοποθέτηση των μέσων και των ακραίων μπακ, και η προσπάθεια να οδηγηθεί η μπάλα στα ακραία μπακ των αντιπάλων, για τη δημιουργία "παγίδας" από τρεις παίχτες. Είναι κάτι που επιχειρήθηκε στο ματς με τον Ατρόμητο και είχε επιτυχία, όπως και στο εντός έδρας παιχνίδι με την Οντ.

Επίθεση
Το επιθετικό δίδυμο στο 3-5-2 δεν διαφέρει σε πολλά από το αντίστοιχο στη διάταξη 4-4-2. Το ζευγάρι των φορ αποτελείται συνήθως από έναν παίχτη περιοχής και έναν πιο περιφερειακό που κινείται σε πιο ελεύθερο ρόλο. Ο μεν πρώτος πρέπει να έχει καλή υποδοχή μπάλας και εκτελεστική δεινότητα μέσα στη περιοχή, ο δε δεύτερος πρέπει να έχει καλές κινήσεις χωρίς τη μπάλα, ταχύτητα και ικανότητα στο 1vs1.


Ένας απ' τους τρόπους ανάπτυξης του ΠΑΣ φαίνεται στο παραπάνω γράφημα, όπου οι επιθετικοί υποδέχονται μεγάλη μπαλιά απ' την άμυνα και έχουν στα άκρα το ανέβασμα του μπακ ή παράλληλα την κίνηση του δεύτερου επιθετικού.
Επίσης, στη φάση αντεπίθεσης, όταν ειδικά η ομάδα που παίζει 3-5-2 αμύνεται στο μισό γήπεδο, απαραίτητα στοιχεία των επιθετικών είναι η ταχύτητα και η κίνηση χωρίς μπάλα.



Στο παραπάνω γράφημα φαίνεται η αμυντική συμπεριφορά των επιθετικών του ΠΑΣ, που προσπαθούν να αποτρέψουν την πάσα στον άξονα, δίνοντας στον αντίπαλο την επιλογή να στείλει τη μπάλα στα άκρα. Ειδικά στο παιχνίδι μισού γηπέδου(2/4) που παίζει ο ΠΑΣ, ο αμυντικός ρόλος αυτός είναι πολύ σημαντικός.

3
Καλημέρα!
Βρήκα αυτό το ενδιαφέρον άρθρο στο "ΒΗΜΑ".
Το λυπηρό είναι ότι δε θα πέσουμε απ' τα σύννεφα διαβάζοντάς το.

Διαβάστε και μία δεύτερη φορά το "μπολντ" της τελευταίας παραγράφου και μετά αναλογιστείτε ότι μ' αυτή τη χώρα βρισκόμαστε (θεωρητικά) στις ίδιες οικονομικές συνθήκες.

Απολαύστε το, έστω και σαν "παραμυθάκι":

Παράθεση
Η τρόικα δεν τρομάζει τους... Αετούς της Λισαβόνας
Εν μέσω (της ίδιας) κρίσης στις δύο χώρες η Μπενφίκα έχει τριπλάσια έσοδα από τον Ολυμπιακό

Η οικονομική κρίση έπληξε ανεπανόρθωτα το ελληνικό ποδόσφαιρο. Τα έσοδα των ομάδων μειώθηκαν δραματικά. Αν δεν έκλεινε τα μάτια η αθλητική ηγεσία, τουλάχιστον 6 ομάδες δεν θα συμμετείχαν στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκας λόγω χρεών. Η οικονομική κρίση έπληξε όμως εξίσου την Πορτογαλία, η οποία έχει ίδιο πάνω - κάτω πληθυσμό και βιοτικό επίπεδο με την Ελλάδα. Οι δύο χώρες εντάχθηκαν σχεδόν ταυτόχρονα στον μηχανισμό στήριξης του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ), της Ευρωπαϊκής Ενωσης (ΕΕ) και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) αποκτώντας ελεγκτική τρόικα. Ωστόσο εκ διαμέτρου αντίθετες ήταν οι συνέπειες της οικονομικής κρίσης στο ποδοσφαιρικό οικοδόμημά τους.



Στην Ελλάδα οι περισσότερες ομάδες αδυνατούν να κρατηθούν όρθιες. Στην Πορτογαλία εξακολουθούν να προσφέρουν θέαμα και να είναι ανταγωνιστικές, θαρρείς και η κρίση δεν τις έχει αγγίξει. Η Πορτογαλία συνεχίζει στις δύο διοργανώσεις της UEFA με Πόρτο, Μπενφίκα, Μπράγκα (Τσάμπιονς Λιγκ), Σπόρτινγκ, Ακαδέμικα, Μαρίτιμο (Γιουρόπα Λιγκ). Η Ελλάδα έχει μείνει με τον Ολυμπιακό (Τσάμπιονς Λιγκ) και τον Παναθηναϊκό (Γιουρόπα Λιγκ).
Οι διαφορές των δύο χωρών πρέπει να αναζητηθούν στην κρατικοδίαιτη δομή του ελληνικού ποδοσφαίρου και στην υγιή επιχειρηματικότητα με την οποία λειτουργούν επί δεκαετίες οι πορτογαλικές ομάδες. Την περασμένη αγωνιστική περίοδο ο πρωταθλητής Ολυμπιακός είχε έσοδα 55 εκατ. ευρώ και η δευτεραθλήτρια Μπενφίκα 148 εκατ. ευρώ. Διαφορά 93 εκατ. ευρώ!
Οι λόγοι για το οικονομικό χάσμα που χωρίζει τις ελληνικές από τις πορτογαλικές ομάδες έχουν τις ρίζες τους στη φιλοσοφία με την οποία αντιμετωπίζουν το ποδόσφαιρο. Στην Πορτογαλία η ενασχόληση με το άθλημα έχει κανόνες. Οι ομάδες, καλώς ή κακώς, είναι επιχειρήσεις. Και καμία επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει επί μακρόν κλείνοντας τον ετήσιο ισολογισμό της με χρέη.

Ενεργά μέλη
Η Μπενφίκα έχει 226.000 ενεργά μέλη σε 70 χώρες. Η μηνιαία συνδρομή τους είναι από 3 ως 12 ευρώ, ανάλογα με τα έσοδα και την οικογενειακή κατάσταση καθενός. Πατέρας με ανήλικο παιδί πληρώνει 3 ευρώ. Τα ετήσια έσοδά της από τις συνδρομές ισοδυναμούν με τις εισπράξεις από την UEFA σε περίπτωση πρόκρισης στην προημιτελική φάση του Τσάμπιονς Λιγκ. Ο Ολυμπιακός ξεκίνησε πριν από μία δεκαετία να γίνει σύλλογος με εκατοντάδες χιλιάδες μέλη, τα οποία θα εξέλεγαν μάλιστα τη διοίκηση. Δεκάδες χιλιάδες άτομα πρόσφεραν τον οβολό τους τον πρώτο χρόνο, αλλά στη συνέχεια η ερυθρόλευκη ΠΑΕ αναθεώρησε την πολιτική της. Σήμερα τα έσοδα από τις συνδρομές είναι τόσο λίγα που δεν αξίζει τον κόπο να δημοσιοποιηθούν.

Πόροι μεταγραφών
Τα τελευταία χρόνια η Μπενφίκα πούλησε τον Κοεντράο και τον Ντι Μαρία στη Ρεάλ Μαδρίτης, τον Τσάβι Γκαρσία στη Μάντσεστερ Σίτι, τον Νταβίντ Λουίς στην Τσέλσι και προσφάτως τον Βιτσέλ στη ρωσική Ζενίτ για 40 εκατ. ευρώ. Πέρυσι ενέγραψε στα έσοδά της από την πώληση παικτών 34 εκατ. ευρώ.
Ο Ολυμπιακός πούλησε εφέτος τον Κέβιν Μιραλάς στην Εβερτον και έβαλε στο ταμείο του 7 εκατ. ευρώ. Τα προηγούμενα χρόνια το μεταγραφικό «συν - πλην» ήταν πάντοτε ελλειμματικό. Οι ακαδημίες του πειραϊκού συλλόγου δεν παράγουν ταλέντα ικανά να διεκδικήσουν θέση στην ενδεκάδα. Για να διατηρηθεί στην κορυφή του ελληνικού πρωταθλήματος και σε ένα επίπεδο στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, ο Ολυμπιακός δαπανά ετησίως περίπου το 20% των εσόδων του για την απόκτηση παικτών από το εξωτερικό.

Δικαιώματα από TV
Η Μπενφίκα αντλεί το 25% (37 εκατ. ευρώ) των εσόδων της από τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Καθώς δεν υπάρχει κεντρική διαχείριση, συνεργάζεται με το τηλεοπτικό κανάλι Sport TV. Η μηνιαία συνδρομή για την παρακολούθηση των αγώνων της ομάδας ανέρχεται σε 26 ευρώ.
Ο Ολυμπιακός από τα 43 εκατ. ευρώ που εισπράττει ετησίως η Σούπερ Λίγκα, η οποία διαχειρίζεται τα τηλεοπτικά δικαιώματα του ελληνικού πρωταθλήματος, βάζει στο ταμείο του περίπου 5 εκατ. ευρώ. Με την κατάσταση που επικρατεί στην τηλεοπτική αγορά, δεν προβλέπεται τίποτε καλύτερο τα επόμενα χρόνια.

Η πίτα των χορηγιών
Οι Αετοί της Λισαβόνας εισπράττουν ετησίως από χορηγίες, διαφήμιση και δικαιώματα από την UEFA το 30%-35% των εσόδων τους (περίπου 45 εκατ. ευρώ). Το ποσό αντιστοιχεί στο 90% των συνολικών εσόδων του Ολυμπιακού, στο 200% του Παναθηναϊκού και το 300% της ΑΕΚ.
Ο Ολυμπιακός εισέπραξε πέρυσι από την UEFA για την πορεία που είχε στο Τσάμπιονς και στο Γιουρόπα Λιγκ περίπου 32 εκατ. ευρώ. Το ποσό αντιστοιχεί περίπου στο 60% του προϋπολογισμού του. Τα έσοδα από χορηγίες και διαφήμιση είναι περιορισμένα και υπολογίζονται σε 5-7 εκατ. ευρώ.
Εν ολίγοις, σε δύο χώρες με τα ίδια εν πολλοίς οικονομικά προβλήματα, η Μπενφίκα έχει τριπλάσια έσοδα από τον Ολυμπιακό. Οχι επειδή οι οπαδοί της είναι πλουσιότεροι, ούτε γιατί το εισιτήριο είναι ακριβότερο (10-70 ευρώ). Απλώς στην Πορτογαλία εδώ και χρόνια επικρατεί τάξη στα ποδοσφαιρικά δρώμενα, η ποδοσφαιρική αγορά δεν είναι κρατικοδίαιτη, η επιχειρηματικότητα έχει κυριαρχήσει στη φιλοσοφία των ομάδων και οι ακαδημίες τους τροφοδοτούν με ποιοτικά «προϊόντα» τις πλούσιες ποδοσφαιρικές αγορές της Αγγλίας, της Ισπανίας, της Γερμανίας, της Ρωσίας, αλλά και με παίκτες δεύτερης επιλογής τις ομάδες της Ελλάδας, του Βελγίου, της Τουρκίας, της Κύπρου, της Αυστρίας...


Εισιτήρια διαρκείας, προϊόντα και υπηρεσίες
Φθηνή βενζίνη και €2 το γκολ

Η Μπενφίκα αντλεί το ποσό των 30-35 εκατ. ευρώ των εσόδων της από τους οπαδούς της, από τα εισιτήρια, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους παρέχει. Την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο πούλησε 25.000 κάρτες διαρκείας, ενώ κατά μέσον όρο διαθέτει στους αγώνες της 39.000 εισιτήρια. Το 2010 που κατέκτησε για τελευταία φορά το πρωτάθλημα είχε μέσον όρο 50.000 εισιτήρια (11η θέση στην Ευρώπη). Παράλληλα συνεργάζεται με 900 καταστήματα σε όλη τη χώρα, τα οποία προσφέρουν μεγάλες εκπτώσεις στα άτομα που διαθέτουν την κάρτα μέλους της ομάδας. Με την ίδια κάρτα τα μέλη της Μπενφίκα αγοράζουν βενζίνη από την εταιρεία EZC φθηνότερη κατά 6 λεπτά το λίτρο. Πέρυσι 56.000 μέλη του συλλόγου αγόρασαν με την επίδειξη της κάρτας μέλους 50 εκατ. λίτρα βενζίνη. Επιπλέον τράπεζα-χορηγός της Μπενφίκα πιστώνει στον λογαριασμό κάθε μέλους που διαθέτει και τη δική της πιστωτική κάρτα 2 ευρώ για κάθε γκολ που σημειώνει η ομάδα τους στο πρωτάθλημα.
Ο Ολυμπιακός διέθεσε πέρυσι κατά μέσον όρο στους αγώνες πρωταθλήματος 21.462 εισιτήρια αντλώντας περίπου το 10%-15% των εσόδων του. Εφέτος, επί του παρόντος, ο μέσος όρος είναι μικρότερος περίπου κατά 4.000 εισιτήρια. Για εμπορικά δικαιώματα ούτε λόγος να γίνεται. Η πειραϊκή ΠΑΕ πριν από 15 χρόνια δημιούργησε καταστήματα πώλησης των προϊόντων της σε πολλές πόλεις της χώρας. Στην πορεία τα πάντα κατέρρευσαν και με ευθύνη των οπαδών, οι οποίοι συναγωνίστηκαν στο ποιος θα καταστρέψει περισσότερα καταστήματα του αντιπάλου. Σήμερα οι φανέλες και τα σήματα της ομάδας πωλούνται μόνο σε καταστήματα του γηπέδου «Γ. Καραϊσκάκης».

http://www.tovima.gr/sports/article/?aid=483269

4
Ο τίτλος που επέλεξα ίσως είναι πολύ γενικός και αόριστος.
Οι λόγοι είναι σίγουρα πάρα πολλοί. Απ' τις ανεπαρκείς εγκαταστάσεις, στους ανεκπαίδευτους προπονητές.
Η ανασταλτικότητα στο τομέα της παραγωγής και προαγωγής ταλέντων στην Ελλάδα, δυστυχώς είναι μεγάλη.

Οι περισσότεροι υποστηρίζουν κατηγορηματικά "δεν υπάρχει ταλέντο".
Εμένα όμως, μου έμαθαν ότι το ταλέντο είναι σαν το λαγό. Όλοι τον κυνηγάνε, λίγοι καταφέρνουν να τον ξετρυπώσουν.

Μπορεί Βραζιλία να μην είμαστε, όμως δεν είμαστε και (ποδοσφαιρική) Ουγκάντα. Ή δεν πρέπει να είμαστε.

Αυτά, έτσι, σαν μια μικρή εισαγωγή και αφορμή, αν θέλετε κι εσείς, να γίνει μια ευχάριστη κουβεντούλα - σχολιασμός και να μας αναλύσει ο καθένας από κάποιο "αίτιο".

Αφορμή για να τα γράψω, ένα πολύ ενδιαφέρον γράμμα που βρήκα αναδημοσιευμένο στο acadimies.gr.

Κι επειδή έχω βιώσει αντίστοιχες καταστάσεις ως εργαζόμενος στο χώρο του ποδοσφαίρου, έχω να πω ότι είναι δυστυχώς ό,τι χειρότερο.

Απολαύστε και προβληματιστείτε:

Παράθεση
"Αγαπημένε μου πατέρα,

Δεν ξέρω πώς να στο πω. Σίγουρα πιστεύεις ότι το κάνεις για το καλό μου, αλλά δεν μπορώ να μην αισθάνομαι άσχημα, να μην αισθάνομαι παράξενα..

Μου έκανες δώρο μια μπάλα, ενώ καλά καλά δεν είχα αρχίσει να περπατάω. Ακόμα δεν είχα ξεκινήσει το σχολείο και με έγραψες στην ομάδα. Μου αρέσει να προπονούμαι μέσα στην εβδομάδα, να κάνω πλάκες με τους φίλους μου και να παίζω τις Κυριακές, όπως κάνουν οι μεγάλοι ποδοσφαιριστές.

Αλλά όταν έρχεσαι στο γήπεδο δεν ξέρω… δεν είναι όπως πρώτα. Πλέον δε με χειροκροτείς όταν τελειώνει ο αγώνας, ούτε μου παίρνεις ένα χυμό και ένα σάντουιτς.

Πηγαίνεις στην κερκίδα και σκέφτεσαι ότι όλοι είναι εχθροί, βρίζεις τους διαιτητές, τους προπονητές, τους ποδοσφαιριστές, τους γονείς…

Γιατί άλλαξες;
Νομίζω ότι υποφέρεις και δεν καταλαβαίνω το λόγο.

Μου επαναλαμβάνεις ότι είμαι ο καλύτερος, ότι οι υπόλοιποι δεν αξίζουν τίποτα μπροστά μου, και όποιος έχει αντίθετη γνώμη κάνει λάθος, και ότι το πιο σημαντικό πράγμα είναι η νίκη.

Αυτός ο προπονητής που λες ότι είναι ανίκανος, είναι φίλος μου, είναι αυτός που μου μαθαίνει να διασκεδάζω παίζοντας.

Το παιδί που μπήκε την περασμένη εβδομάδα στη θέση μου, θυμάσαι; Ναι, αυτός που κριτίκαρες όλο το παιχνίδι, γιατί όπως λες, δεν κάνει ούτε για να μου κουβαλάει τη τσάντα. Αυτό το παιδί είναι στην τάξη μου. Όταν τον είδα τη Δευτέρα ντράπηκα. Δεν θέλω να σε απογοητεύσω. Κάποιες φορές πιστεύω ότι δεν έχω την ποιότητα που χρειάζεται για να γίνω επαγγελματίας και να κερδίσω εκατομμύρια, όπως ονειρεύεσαι.

Με καταπιέζεις.

Έχω σκεφτεί ακόμα και να τα παρατήσω. Αλλά μου αρέσει τόσο το ποδόσφαιρο…
.

Μπαμπά σε παρακαλώ, μη με αναγκάσεις να σου πω ότι δεν θέλω να έρχεσαι να με βλέπεις να παίζω ποδόσφαιρο".

5

Παράθεση
Υπέγραψε ο Δημήτρης Κολοβέτσιος
Δημοσίευση: Πέμπτη, 05 Ιούλιος 2012 19:40 - Τελ. ανανέωση: Πέμπτη, 05 Ιούλιος 2012 21:24

 
Η Π.Α.Ε. ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει την υπογραφή συμβολαίου για δύο χρόνια με τον ποδοσφαιριστή Δημήτρη Κολοβέτσιο.
 

Αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου του ο ποδοσφαιριστής έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις στο επίσημο site της Π.Α.Ε.:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα σήμερα με τον ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ, είναι τιμή για μένα που θα αγωνίζομαι με τη φανέλα του.

Ευχαριστώ τον Πρόεδρο κ. Χριστοβασίλη, το Διοικητικό Συμβούλιο και τον Προπονητή κ. Χριστόπουλο που με επέλεξαν για να έρθω στην ομάδα.

Ο ΠΑΣ είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα, με πολύ κόσμο που τον ακολουθεί παντού. Από την πλευρά μου θα κάνω ότι καλύτερο ώστε να ανταποκριθώ στις μεγάλες απαιτήσεις του για να επιτευχθούν οι στόχοι.»

Ο Δημήτριος Κολοβέτσιος γεννήθηκε στις 16 Οκτωβρίου 1991 στην Λάρισα και είναι αμυντικός. Ξεκίνησε από τις ακαδημίες του ΤΟΞΟΤΗ Λάρισας, το 2008-2009 αγωνίστηκε στον ΤΥΡΝΑΒΟ από όπου το 2009 μεταγράφηκε στην Π.Α.Ε. ΛΑΡΙΣΑ.

Να και μια ευχάριστη είδηση. Για μένα, η καλύτερη κίνησή μας ως τώρα. Διετές το συμβόλαιο τελικά, αντί για 1 2 και 1 1 που ακούγονταν. Όχι κι ό,τι καλύτερο για παίχτη 20 ετών, αλλά οκ.

Καλώς ήρθε στον ΠΑΣ και σιδερένιος! :mono:

6
Παράθεση
Μια Γιαννιώτισσα στο Greek Idol: Αξίζει πολλά…



Μια Γιαννιώτισσα λοιπόν θα συμμετέχει στο φετινό Greek Idol που διοργανώνει το Alpha! Ακούγοντας το σε αφήνει παγερά αδιάφορο, βλέποντας την σε κάνει να κολλάς και ακούγοντάς την να μην ξεκολλάς… Ο λόγος για την Χρύσα Μπανδέλη που είναι μια νεαρή τραγουδίστρια που κατά τη γνώμη μας δεν θα περάσει απαρατήρητη όχι μόνο από το Greek Idol αλλά και από την μουσική σκηνή της Ελλάδας! Της ευχόμαστε λοιπόν καλή δύναμη και να παραμείνει όπως είναι: ένα χαρούμενο κοριτσάκι! Καλή επιτυχία Χρύσα και ελπίζουμε όλοι οι Ηπειρώτες να ξεχάσουν λίγο την τσιγκουνιά τους και να στέλνουν και κανένα sms για σένα! Απολαύστε την:
Xrisa Mpandeli Greek Idol first audition
Xrisa Mpandeli - Greek Idol 2011 - Top 30

epirus.tv

Και για τους φανς: http://alphagreekidol.com/o-kostopoulos-anakaliptei-to-epomeno-greek-idol

Η Χρύσα κατάγεται απ' το LA(Ελεούσα) και ως πατριώτισσα, της ευχόμαστε καλή επιτυχία, καθότι (και) τούμπανο!  ::)
Το Σάββατο ξεκινάνε τα live και θα έχουμε την ευκαιρία να την απολαύσουμε!

7
Καθώς διανύουμε περίοδο ισχνών αγελάδων, όπως λέει κι ο Λάκης, αρκετές είναι οι ομάδες που θα επιλέξουν να ψωνίσουν απ' τα λεγόμενα ...πανέρια.
Ο όρος "πανέρια" στο ποδόσφαιρο είναι λίγο παρεξηγημένος, καθώς συχνά βρίσκεις καλές λύσεις σε "φιλικές" τιμές.

Στο sport24 βρήκα μια λίστα με παίχτες των οποίων τα συμβόλαια τελειώνουν το καλοκαίρι και μπορούν να διαπραγματευτούν το μέλλον τους με οποιαδήποτε ομάδα.
Μου φαίνεται λίγο πρόχειρη, πιστεύω ότι είναι κι άλλοι που μένουν free agents το καλοκαίρι, αν βρει κανείς καμιά πιο ολοκληρωμένη λίστα, ας τη βάλει:

Παράθεση
Οι ελεύθεροι τερματοφύλακες του πρωταθλήματος

 

Μίχεαλ Γκσπούρνινγκ (30 ετών): Σταθερή αξία τα τελευταία χρόνια και σε εξαιρετική ηλικία. Για ομάδες που θέλουν να πρωταγωνιστήσουν αποτελεί ευκαιρία.

 Σήφης Δασκαλακης (29 ετών): Και αυτός σε καλή ηλικία και με πολλά χρόνια εμπειρίας. Ίσως ήρθε η ώρα να κάνει το βήμα παραπάνω στην καριέρα του.

 Δημήτρης Ελευθερόπουλος (34 ετών): Σταθερή αξία και αυτός και το πιο θετικό από όλα είναι πως φέτος δεν έχει πολλούς τραυματισμούς. Θα απασχολήσει πολλές ομάδες.

Ματίας Ντεγκρά (28 ετών): Ξεκίνησε εντυπωσιακά όμως στη συνέχεια έκανε κάποιες γκέλες και έχασε τη θέση του. Είναι ελεύθερος και καλός για ομάδα μεσαίου επιπέδου.

 Αντώνης Νικοπολίδης (40 ετών): Λογικά θα σταματήσει το ποδόσφαιρο. Αν δεχθεί μία καλή πρόταση όμως;

Οι ελεύθεροι αμυντικοί του πρωταθλήματος

Ραούλ Μπράβο (30 ετών): Σίγουρα αν μείνει στην Ελλάδα θα πάρει πολύ λιγότερα από αυτά που εισπράττει τώρα. Καλή λύση παίκτη και σε καλή ηλικία.

Μπρούνο Τσιρίλο (34 ετών): Κάνει τρομερό πρωτάθλημα και στον ΠΑΟΚ θα πρέπει να βιαστούν να του ανανεώσουν το συμβόλαιο. Μπορεί να κάνει τη διαφορά ακόμα και σε αυτή την ηλικία.

Μπρούνο Ουριμπάρι (25 ετών): Αξιόπιστη λύση για το αριστερό άκρο της άμυνας. Δεν βοηθάει τόσο επιθετικά, όμως αμυντικά είναι πολύ καλός.

Σωκράτης Φυτανίδης (27 ετών): Πολυεργαλείο στην άμυνα. Τελευταία έχει πέσει λίγο, αφού παίρνει πολλές κάρτες, όμως μία μεταγραφή ίσως του δώσει και άλλα κίνητρα.

Σπύρος Βάλλας (29 ετών): Ο γνωστός τίμιος Βάλλας. Θα κάνει γκέλες και λάθη, όμως τα δίνει όλα σε κάθε παιχνίδι. Για ομάδες όπως η Ξάνθη είναι λουκούμι.

Γιάννης Κοντόες (25 ετών): Κάνει καλό πρωτάθλημα και μπορεί να παίξει σε όλες τις θέσεις της άμυνας. Για μεσαίες ομάδες είναι φθηνή και αξιόπιστη λύση.

Στέλιος Βενετίδης (34 ετών): Τα χρόνια πέρασαν όμως η ποιότητα του είναι μεγάλη. Έχει άλλον ένα χρόνο ποιοτικού ποδοσφαίρου στο αριστερό άκρο.

Μάριο Χίμπλιγκερ (33 ετών): Πολλά χρόνια στην Ελλάδα και τον Εργοτέλη. Σταθερός αμυντικός για μεσαίες ομάδες μπορεί να αποτελέσει τον ηγέτη.

Μανώλης Ρουμπάκης (32 ετών): Τα τελευταία δυο χρόνια κάνει εξαιρετικές σεζόν. Τρέχει και πάντα βρίσκεται ψηλά στον πίνακα με τα κλεψίματα και τα κερδισμένα φάουλ.

Οι ελεύθεροι μέσοι του πρωταθλήματος

Ζαουάντ Ζαϊρί (29 ετών): Γνωστός σε όλους. Μπορεί να πάρει ένα ματς μόνος του, αλλά ένα ματς παίζει και τρία τον ψάχνεις. Κλασικός μπαλαδόρος για την Ελλάδα.

Φαμπιάν Κανόμπιο (31 ετών): Καλός παίκτης, αλλά άτυχος λόγω του τραυματισμού που είχε. Είναι εγγύηση στη μεσαία γραμμή και καλές εκτελέσεις στα στημένα.

Άντριαν Μπαστία (32 ετών): Τίμιος, εργατικός, τρεχαντήρι στη μεσαία γραμμή και στην άμυνα. Ως εναλλακτική λύση μπορεί να παίξει σε οποιαδήποτε ομάδα στην Ελλάδα.

Φαμπρίκ Πανκράτ (30 ετών): Ίσως η κορυφαία μεταγραφή του Ιανουαρίου. Παίζει στα άκρα της επίθεσης και διαθέτει μεγάλη ποιότητα. Που να είχε κάνει και προετοιμασία.

Φανούρης Γουνδουλάκης (27 ετών): Στον Πανιώνιο έχασε τη θέση του, όμως αποτελεί μία φθηνή και αξιόπιστη λύση για μικρομεσαίες ομάδες.

Ιεροκλής Στολτίδης (36 ετών): Τον ξέρουμε και μας ξέρει. Για μία σεζόν μπορεί να βοηθήσει ομάδες που θα φτιαχτούν από την αρχή. Τρέχει πάντως σαν σκύλος για ένα ημίχρονο.

Αντώνης Λαδάκης (29 ετών): Και αυτός ακούραστος εργάτης στη μεσαία γραμμή. Φέτος έκανε καλό πρωτάθλημα και ίσως τον δούμε σε μεγαλύτερη ομάδα.

Κώστας Νεμπεγλέρας (36 ετών): Πολλές δυνάμεις παρά τα χρόνια του. Με έναν ακόμα γρήγορο παίκτη στο κέντρο αντέχει για τουλάχιστον ένα χρόνο.

Στέλιος Ηλιάδης (24 ετών): Τον έφαγαν οι τραυματισμοί και δεν έκανε καριέρα στον Ηρακλή. Μία ευκαιρία ακόμα την αξίζει εκεί στη μεσαία γραμμή.

Οι ελεύθεροι επιθετικοί του πρωταθλήματος

 Ισμαέλ Μπλάνκο (28 ετών): Γκολτζής, γρήγορος (σχετικά), δεν θέλει προσαρμογή. Από τη στιγμή που δεν υπογράφει στην ΑΕΚ είναι μία πολύ καλή λύση.

Ζλάταν Μουσλίμοβιτς (30 ετών): Έχει ποιότητα όμως τραυματίζεται συνέχεια. Με λίγα χρήματα πάντως αποτελεί καλή λύση.

Νίκος Λυμπερόπουλος (36 ετών): Τα χρόνια έχουν περάσει, αλλά σε μία ομάδα που δεν κάνει πρωταθλητισμό μπορεί να παίξει βασικός και να βοηθήσει.

 Ηλίας Αναστασάκος (33 ετών): Το έχει το γκολ. Σε καλή ηλικία μπορεί να γίνει πρωταγωνιστής σε μεσαίες ομάδες.

Μάριους Βερπακόφσκις (30 ετών): Γρήγορος, μέσα στις φάσεις και σκοράρει. Δεν στοιχίζει πολλά και φαίνεται πως ξεπέρασε τους πολλούς τραυματισμούς.

Θανάσης Τσίγκας (28 ετών): Για ομάδες μικρομεσαίες είναι εξαιρετική λύση.

Βαγγέλης Μάντζιος (28 ετών): Είναι ποιοτικός παίκτης αλλά τεμπελάκος. Αν δεν ζητάει τον ουρανό με τα άστρα αξίζει μία ευκαιρία.

Αν ήμουν στη θέση του Ντεμόλ θα έριχνα μια ματιά στους: Βαγγέλη Μάντζιο, Μπαστία, Κοντοέ, Γκσπούρνινγκ, Φυτανίδη, Γουνδουλάκη.

Αυτούς με τα bold θα τους έπαιρνα με κλειστά μάτια...

8
Παράθεση
Η ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα ανακοινώνει την συμφωνία της για τα επόμενα τρία χρόνια με τον  ποδοσφαιριστή Αθανάσιο Νικολόπουλο.

Ο 21χρόνος επιθετικός γεννήθηκε στις 8/2/1989 στην Πάτρα και την ποδοσφαιρική του καριέρα την ξεκίνησε από τον Ηλειακό Λεχαινών. Τα τελευταία χρόνια προσέφερε τις αγωνιστικές του υπηρεσίες στην Κόρινθο η οποία συμμετείχε στον Νότιο Όμιλο της Γ΄ Εθνικής, όπου είχε 67 συμμετοχές και 15 τέρματα.

Και μερικές πληροφορίες απ' τον "Ηπειρωτικό Αγώνα":
"Φέτος με την ομάδα του (στην οποία αγωνίζεται τα τρία τελευταία χρόνια) στο νότιο όμιλο της Γ’ Εθνικής είχε συνολικά 25 συμμετοχές και 5 γκολ. Και πιο συγκεκριμένα σε αγώνες πρωταθλήματος είχε 23 συμμετοχές (από τις οποίες 16 βασικός και 7 σαν αλλαγή) με 5 γκολ και σε αγώνες κυπέλλου 2 συμμετοχές. Ο Θανάσης Νικολόπουλος γεννήθηκε στις 8-2-1989 στην Πάτρα και ξεκίνησε το ποδόσφαιρο από τον Ηλειακό Λεχαινών στην Δ’ Εθνική, ομάδα της γενέτειρας του Νίκου Αναστόπουλου. Τα τρία τελευταία χρόνια αγωνίζεται στην Κόρινθο με την οποία έχει συνολικά 67 συμμετοχές και 15 γκολ."

- Τη μία χρονιά του στην Κόρινθο προπονητής ήταν ο Θύμιος Γεωργούλης.

Καλή επιτυχία!



9
ΠΑΣ Cuba / Eurovision 2010
« στις: Πεμ 27 Μάι 2010 18:54  »
Επειδή η φετινή Eurovision είναι ψιλοαπαράδεκτη από πλευράς ποιότητας και θεάματος, μόνο ως κουμάρι αξίζει ν' ασχοληθεί κάποιος...
Κι επειδή το ψιλοκοίταξα, θα σας δώσω τα φώτα μου κι ...όσοι πιστοί, προσέλθετε:

1. Αυτό που μου έκατσε καλύτερα στο μάτι, είναι το 5,30 της Γαλλίας για να μπει στη 10άδα! Τραγούδι της πλάκας -θυμίζει ύμνο μουντιάλ- με τα ξαδέρφια του Σισέ να κάνουν κάτι σαν go go boys performance, ποντάροντας αποκλειστικά και μόνο στον ανεβαστικό ρυθμό του τραγουδιού. Είπαμε της πλάκας, αλλά το 5.30 είναι υπερβολή. Worth a shot!

2. Θα προκριθεί η Κύπρος στον τελικό; ΟΧΙ @ 1,65. Η Κύπρος συμμετέχει στο 2ο ημιτελικό, μαζί με τα περισσότερα "φαβορί". Χάνει και τις ψήφους της Ελλάδας, που ήταν στον πρώτο. Μούφα και το τραγούδι, οπότε αν προκριθεί, θα μιλάμε για μεγάλη έκπληξη. Γενικότερα, αν δεν έχεις συμμάχους, δε κάνεις τίποτα. Εδώ δεν είχε προκριθεί το Comme ci comme ca που πήγαινε αέρα για 4άδα, αυτά τα όρνια δεν έχουν ελπίδες.

3. Θα προκριθούν στον τελικό η Τουρκία, η Κροατία και η Ιρλανδία; ΟΧΙ @ 2.45. Την Τουρκία τη βλέπω να περνάει, οι άλλες δύο δύσκολα. Αξίζει κι αυτό, λόγω απόδοσης.

4. Head-to-Head Αρμενία/Κροατία @ Αρμενία 1,40 Σιγουράκι. Πολύ δυνατή η καμηλοπάρδαλη απ' την Αρμενία -το πουλέν μου για φέτος! Δύσκολα θα βρεθεί κάπου κοντά με το Κροάτικο.

Το 1 είναι για το Σάββατο, τα άλλα 3 έχετε περίπου 3 ώρες και κάτι να τα ποντάρετε.

Αύριο θα σας δώσω και για τον τελικό.

Καλή μας επιτυχία!

Υ.Γ. Οι αποδόσεις που χρησιμοποίησα είναι ενδεικτικές, απ' τη bwin, αλλού μπορεί να ναι διαφορετικά...

10
ΠΑτΣαρια - TRIARIA / Βίντεο-ΣΟΚ στο Internet!
« στις: Παρ 05 Μάρ 2010 21:50  »
Βάζω στοίχημα, ότι οι περισσότεροι που κάνατε κλικ, περιμένετε να δείτε κάτι σχετικά με το βίντεο της Εθνικής μας Πορνοστάρ!
ΧΑ!

Σας την έφερα.

Αυτό το γιουτιούμπ, όλο εκπλήξεις είναι... Ψάχνοντας εχθές το βράδυ, έπεσα πάνω σ' ένα ιστορικό κειμήλιο, το οποίο θα βρείτε στον πάτο του ποστ.

Φυσικά και είναι απ' την αγαπημένη εκπομπή των απανταχού της γης και όχι μόνο φιλάθλων του ΠΑΣ!

Για να σας βάλω λίγο στο κλίμα, πηγαίνετε πίσω στην εποχή Γκιγκάνι! Ναι, της γνωστής οικογενείας...
Το βίντεο ξεκινάει με την παρέμβαση(μάλλον, δηλαδή κατά 99%) του γνωστού "Γιαννιώτη Αλέφαντου", ο οποίος "κλείνεται"(τηλεφωνικά) βίαια, χωρίς να προλάβει να ολοκληρώσει τη σκέψη του...

Στη συνέχεια, ακολουθεί σοβαρή ανάλυση/σχολιασμός για την έλευση ή την καθυστέρηση αυτής(λόγω των γνωστών ...προβλημάτων, σε όλων των ειδών τα δίκτυα) με φανατικό τηλεθεατή της εκπομπής!

Το καλύτερο, όμως, σας το κρατάμε για το τέλος!
Τρεις βιρτουόζοι της τοπικής μουσικής σκηνής εκτελούν τον ύμνο της ομάδας!
Και κάπου εκεί ενδιάμεσα, έχουμε τη μεγάλη ατάκα: "Σας αφήνουμε(σ.σ. να παίξετε), είστε βιρτουόζοι!"

Παρακαλώ τον φίλο "8odwris4", αν μας βλέπει, να ανεβάσει κι άλλα! Οτιδήποτε!
Ως αντάλλαγμα, δεσμεύομαι ν' ανεβάσω ολόκληρο το φιλικό ΠΑΣ - Κέρκυρα, απ' την προετοιμασία, σε περιγραφή Νίκου-Λάκη! Ολόκληρο! Και τα 90'.

Απολαύστε υπεύθυνα:

ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ(ΗΡΤ TV- ΙΩΑΝΝΙΝΑ)

Σελίδες: [1]