1
Πρωτάθλημα - Κύπελλο 2022-23 / Απ: 1η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΟΥΣ - ΚΟΥΣ Playoffs/Playouts
« στις: Σήμερα στις 08:00 »
Πρωτάθλημα Παρωδία!!
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
FORMULA 1
ΚΩΣΤΑΣ ΧΟΛΙΔΗΣ
Ο Φερνάντο Αλόνσο δέχτηκε ποινή δέκα δευτερολέπτων μετά το τέλος του αγώνα στο GP Σαουδικής Αραβίας με αποτέλεσμα να μείνει εκτός βάθρου. Τρίτος ο Ράσελ.
Η χαρά του Φερνάντο Αλόνσο για το 100ο βάθρο της καριέρας του κράτησε λίγο, αφού μερικά δευτερόλεπτα μετά το τέλος του αγώνα στο GP Σαουδικής Αραβίας δέχτηκε ποινή δέκα δευτερολέπτων.
Ο λόγος για τον οποίος ο οδηγός της Aston Martin δέχτηκε αυτή την ποινή ήταν ότι δεν εξέτισε σωστή την πρώτη ποινή πέντε δευτερολέπτων που δέχτηκε στον αγώνα για μη κανονική θέση στην εκκίνηση.
Έτσι, ο Ισπανός έμεινε εκτός βάθρου με τον Τζορτζ Ράσελ να παίρνει τη θέση του σε αυτό. Με αυτή την ποινή ο Φερνάντο Αλόνσο έπεσε στην τέταρτη θέση αφού η διαφορά του με τον πέμπτο Λιούις Χάμιλτον ήταν 11 δευτερόλεπτα.
FORMULA 1
Formula 1 GP Σαουδικής Αραβίας: Νικητής στην Τζέντα ο Πέρεζ, δεύτερος με τρομερό αγώνα ο Φερστάπεν
ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Ο Σέρτζιο Πέρεζ ήταν ο νικητής στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας με τον Φερστάπεν να τερματίζει πίσω του παρότι εκκίνησε από τη 15η θέση. Τρίτος ο Αλόνσο που πανηγύρισε το 100ο βάθρο της καριέρας του.
Η ανωτερότητα της Red Bull στην εκκίνηση της χρονιάς επιβεβαιώθηκε και στη Σαουδική Αραβία. Ο Σέρτζιο Πέρεζ ήταν εκείνος που είδε πρώτος καρό σημαία στην Τζέντα.
Πίσω του ήταν ο Μαξ Φερστάπεν με τον Ολλανδό να τερματίζει δεύτερος παρότι εκκίνησε από τη 15η θέση. Στο βάθρο για δεύτερο διαδοχικό αγώνα ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο, με τη FIA να παίρνει πίσω την αρχική ποινή που του έδωσαν και πανηγύρισε το 100ο podium της καριέρας του.
Ο αγώνας: Ο Φερνάντο Αλόνσο πέρασε στην εκκίνηση τον Σέρτζιο Πέρεζ και έμεινε για τέσσερις γύρους μπροστά από τον Μεξικανό, ο οποίος ανέκτησε την πρωτοπορία όταν πια είχε ανοίξει το DRS, με την ταχύτερή του RB19.
Στο μεταξύ, πίσω από τον Ράσελ που έμεινε τρίτος με τη Mercedes W14, ο Λανς Στρολ με την Aston Martin κατάφερε να περάσει τον Κάρλος Σάινθ και τη Ferrari SF-23 για την 4η θέση. Τα πράγματα έμειναν έτσι στην πρώτη πεντάδα για τους επόμενους δέκα γύρους, οπότε ο Στρολ μπήκε νωρίτερα από όλους για το πρώτο του πιτ-στοπ, ώστε να καλυφθεί από το undercut του Σάινθ.
Στο μεταξύ, οι Λεκλέρ και Φερστάπεν είχαν ανέβει -με την είσοδο του Στρολ στα πιτς- στην 5η και 6η θέση, από την 12η και 15η που εκκίνησαν αντίστοιχα. Στον 16ο γύρο η Ferrari κάλεσε τον Σάινθ για αλλαγή ελαστικών ώστε να καλυφθεί από τον Στρολ, όπως και κατάφερε, και έναν γύρο αργότερα τον Λεκλέρ - που απειλούνταν, πλέον, από τον Φερστάπεν.
Όμως λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, ένα μηχανικό πρόβλημα της Aston Martin AMR23 του Λανς Στρολ ανάγκασε τον Καναδό να σταματήσει στην πίστα, και έφερε το όχημα ασφαλείας. Ήταν εξαιρετικά ατυχής η Ferrari στο χρονισμό των πιτ-στοπς της, καθώς όλοι όσοι ήταν μπροστά της εκμεταλλεύτηκαν το όχημα ασφαλείας για να κάνουν τα δικά τους πιτ-στοπς.
Έτσι, οι Σάινθ και Λεκλέρ έμειναν πίσω από τις Red Bull, την Aston Martin του Αλόνσο και τις Mercedes, και μετά την επανεκκίνηση του αγώνα -όταν αποχώρησε το όχημα ασφαλείας- δεν κατάφεραν να μείνουν στο ρυθμό των τελευταίων.
Από την 4η θέση ο Φερστάπεν δεν δυσκολεύτηκε καθόλου να περάσει τις πιο αργές Mercedes του Ράσελ και Aston Martin του Αλόνσο, και να ανέβει στη δεύτερη θέση - περίπου 5'' πίσω από τον πρωτοπόρο Πέρεζ.
Τότε φαινόταν ότι ο Ολλανδός είχε βλέψεις νίκης, δεδομένης της ανώτερης ταχύτητάς του από τον Πέρεζ όλο το περασμένο διήμερο. Αλλά ο Μεξικανός δεν έκανε το παραμικρό λάθος, κρατούσε σταθερά λυσσαλέο ρυθμό και δεν άφησε τη διαφορά του από τον Μαξ να πέσει κάτω από τα 4'' δευτερόλεπτα σε κανένα σημείο μέχρι την καρό σημαία.
Στο μεταξύ, πιο πίσω, με το πιτ-στοπ του υπό το όχημα ασφαλείας, ο Χάμιλτον πήρε το ρίσκο να βάλει τη μέση γόμα - σε αντίθεση με τους άλλους πρωτοπόρους, που είχαν επιλέξει τη σκληρή. Αυτό επέτρεψε στον επτάκις πρωταθλητή να περάσει τον Σάινθ και να φτάσει σε απόσταση αναπνοής από τον ομόλογό του, Ράσελ.
Ωστόσο, η άμυνα του Ράσελ και η επίθεση του Χάμιλτον δεν κατέληξε σε δυσάρεστες εξελίξεις για τη Mercedes, ώσπου πλέον ο Λιούις μείωσε το ρυθμό του για να προστατεύσει τη μαλακότερη γόμα του και να διασφαλίσει ότι θα έφτανε στον τερματισμό.
Παράλληλα, ο Αλόνσο κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά του από τον Ράσελ σε επίπεδα ασφαλείας, και μέχρι το τέλος να την ανεβάσει οριακά πάνω από τα 5'' για να καλυφθεί από το διαφαινόμενο ενδεχόμενο νέας ποινής σε σχέση με την εκτέλεση της πρώτης από την ομάδα του, στο πιτ-στοπ του Ισπανού.
Όμως, οι αγωνοδίκες είχαν άλλη άποψη: επέβαλλαν ποινή 10'' στην Aston Martin και στον Αλόνσο μετά την τελετή του βάθρου, διότι κάποιος εκ των μηχανικών επενέβη στην AMR23 πριν από την παρέλευση των 5'' της ποινής που εξέτειε ο Ισπανός. Έτσι, ο Ισπανός έπεσε στην 4η θέση (καθώς είχε διαφορά 11'' από τον πέμπτο Χάμιλτον) και ο Ράσελ τυπικά κατέκτησε την τρίτη θέση του βάθρου εκ των υστέρων.
Πιο πίσω, οι Σάινθ και Λεκλέρ με τις δύο Ferrari έκαναν μοναχικό αγώνα στην 6η και 7η θέση, καθώς δεν μπορούσαν να απειλήσουν τον Χάμιλτον - παρότι έμειναν στα 4'' κοντά στον Άγγλο. Πέραν της ατυχίας του χρονισμού των πιτ-στοπς της, η Scuderia ήταν απογοητευτική απόψε, καθώς είχε το χειρότερο ρυθμό στις συστοιχίες γύρων από τις τέσσερις κορυφαίες ομάδες.
Και μάλιστα σε ένα σιρκουί με πολύ λιγότερο τραχιά άσφαλτο από του Μπαχρέιν, που συνεπώς καταπονεί τα ελαστικά πολύ λιγότερο. Καθώς και, επίσης, σε ένα σιρκουί με πολύ μεγάλες ευθείες και πολλές γρήγορες στροφές, στις οποίες η Ferrari -κατά τα λεγόμενά της- έχει βελτιωθεί σημαντικά φέτος με την SF-23.
Η Alpine ήταν η κορυφαία ομάδα της μάχης της μέσης δυναμικής, καθώς οι Εστεμπάν Οκόν και Πιέρ Γκασλί είχαν στα χέρια τους μια πολύ πιο αποδοτική Α523 σε σχέση με το Μπαχρέιν και κατέκτησαν τις θέσεις 8-9, εμπρός από τον Κέβιν Μάγκνουσεν της Haas που έκανε προς το τέλος ένα όμορφο προσπέρασμα στον Γιούκι Τσουνόντα της Alpha Tauri για να κλείσει τη δεκάδα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο τέλος της κατάταξης εντελώς απρόσμενα βρέθηκε ο Βάλτερι Μπότας της Alfa Romeo, πίσω από τον Λάντο Νόρις της McLaren. Η αγγλική ομάδα βρέθηκε, μάλιστα, σε δύσκολη θέση, όταν ο πρωτοεμφανιζόμενός της Όσκαρ Πιάστρι απείλησε στους τελευτίους γύρους τον Νόρις και κατάφερε να τον περάσει, και έπειτα ανέβηκε στην 15η θέση περνώντας και τη Williams του Λόγκαν Σάρτζεαντ.
Μετά τα δύο πρώτα φετινά GP της Formula 1 στην Αραβία, στο Μπαχρέιν και απόψε στη Τζέντα, το σπορ ταξιδεύει ανατολικά για τον τρίτο του φετινό γύρο, για το GP Αυστραλίας στις 2 Απριλίου.
Να δεχτώ ότι οι ματατζηδες είναι τα μεγαλύτερα μουν*πανα που υπάρχουν.Αν δει καποιος λιγα δευτερολεπτα πριν , στο συγκεκριμενο βιντεο φαινονται ξεκαθαρα καποια καλοπαιδα που οργανωμενα ( με κινησεις , εκφρασεις κλπ ) προσπαθουν να στησουν οδοφραγμα , πιθανον για να εγκλωβισουν το οχημα. Επειδη υποθετω πως ο οδηγος δεν ηταν σιγουρος αν το εκαναν για να του δωσουν λουλουδια ( 49% πιθανοτητες ) ή να τον καψουν ζωντανο ( 51% ) οπως εκαναν με τους υπαλληλους της ΜΑΡΦΙΝ , φαινεται να αποφασισε λογω αυτης της διαφορας του 2% να προσπαθησει να περασει για να γλυτωσει.
Δεν βλεπω να υπηρχε καποιος αλλος τροπος να το κανει, πλην αυτου που ειδαμε.
Οσο για τους << διαδηλωτες υπερ των θυματων των Τεμπων >>που βλεπουμε στο βιντεο, υποθετω πως θα ειχαν στο μυαλο τους την πιθανοτητα να τραυματιστει καποιος τους , οταν αποφασισαν να στησουν οδοφραγμα σε οχημα της Αστυνομιας.
Αυτα…&ab_channel=%CE%97%CE%91%CE%A5%CE%93%CE%97%CE%95%CF%86%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B1%CF%84%CE%B7%CF%82%CE%91%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%82
Εδώ τι φοβούνται;
Έχω όμως μια απορία και θέλω να ρωτήσω γιατί οι διαδηλωτές πάνε στην πορεία φορώντας κράνος;
Και αυτό που μου την έδωσε στα νεύρα βλέποντας το βίντεο είναι ότι αφού τα ματ κάνουν ντου, αφήνουν τους κρανοφορους να φύγουν.....άντε γαμηθειτε όλοι.....ένα μπουρδέλο είμαστε.
Πάρτε τα κουβαδάκια σας ματ και αντιεξουσιαστές και άντε να παίξετε στην παραλία.....
Γκαραβέλης, Κοσέλεφ, Σαραμαντάς, Τζανετόπουλος, Τζανδάρης, Μαρτίνεθ, Κορνέζος, Παπαδόπουλος, Αμπαντά, Νούνιες, Σλίβκα, Σιμόν, Μπεχαράνο, Τσιλούλης, Βασιλαντωνόπουλος, Μανούσος, Ντε Βινσέντι, Καραμάνος, Βέργος, Μεντίνα.
Τσιντώτας, Σούλης, Αθανασίου, Πήλιος, Εραμούσπε, Μπορταγκαράι, Μπακαδήμας, Τσάβος, Ριένστρα, Ράντου Τζίνο, Τζίμας, Μπιλμπάο, Μορέιρα, Λώλης, Λιάσος, Παμλίδης, Λεό, Ροσέρο, Σταματελόπουλος, Μπάλαν
Γεωργιάδης για Τέμπη: Ο ορισμός του ανθρώπινου λάθους – Ευθύνεται ο σταθμάρχης, όχι ο Καραμανλής
Στην τραγωδία στα Τέμπη αναφέρθηκε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης ο οποίος έκανε λόγο για «ορισμό του ανθρώπινου λάθους» που προκάλεσε το φρικτό δυστύχημα, ενώ παράλληλα καταλόγισε στην κυβέρνηση ότι δεν κατάφερε να εξηγήσει στους πολίτες τι συνέβη.
Αναφερόμενος στον 59χρονο σταθμάρχη ο κ. Γεωργιάδης σημείωσε: «Η αποτυχία της κυβέρνησης ήταν στο να εξηγήσουμε στον κόσμο τι ακριβώς συνέβη. Ήταν ένα λάθος ανθρώπινο. Ο ορισμός του ανθρώπινου λάθους. Αν υπήρχε εγχειρίδιο θα ήταν γραμμένο αυτό σαν παράδειγμα. Ο πίνακας είχε ένα κόκκινο κουμπί και φώναζε στον σταθμάρχη επί 12 λεπτά».
«Ορισμός του ανθρώπινου λάθους
«Είναι ορισμός του ανθρώπινου λάθους, είναι απολύτως προφανές τι συνέβη, ότι συγκεκριμένοι άνθρωποι σε συγκεκριμένη θέση έκαναν σειρά λαθών, το ένα λάθος μετά το άλλο. Ηταν άκομψο να συζητάμε για τα λάθη του σταθμάρχη την ώρα που θάβαμε τα παιδιά». Ανέφερε ότι ο ίδιος από την πρώτη στιγμή μετά το δυστύχημα τονίζει πως το ηλεκτρονικό σύστημα λειτουργούσε. «Δεν το είπα από το μυαλό μου, υπάρχει καταγραφικό μηχάνημα, έχουν παραδοθεί όλα στον ανακριτή και στον εισαγγελέα, είναι στοιχεία της δικογραφίας» είπε στον ΣΚΑΪ. Πρόσθεσε ότι ο σταθμάρχης «είχε 12,5 λεπτά που του άναβε μια κόκκινη γραμμή ότι το τρένο ήταν σε λάθος γραμμή, είχε ήχο και ένα κουμπί που αν το πάταγε θα φρέναραν τα τρένα. Ο πίνακας φώναζε, είναι όλα καταγεγραμμένα».
«Εδώ έχουμε την εικόνα της Ελλάδας που δεν θέλουμε», είπε ο υπουργός τονίζοντας ότι υπήρχαν ασφαλιστικές δικλείδες που θα προλάβαιναν το δυστύχημα. «Το μερίδιο της δικής μας ευθύνης είναι ότι δεν συγκρουστήκαμε με το βαθύ κράτος, το βαθύ δημόσιο. Το διακύβευμα των εκλογών πρέπει να είναι ότι έχει έρθει η ώρα να συγκρουστούμε με το κομμάτι της παλιάς Ελλάδας», πρόσθεσε ο ίδιος.
Τι είπε για τον Κώστα Καραμανλή
«Πήρε την απόφαση να παραιτηθεί σε πρώτο χρόνο, πράγμα εξαιρετικά σπάνιο, δεν ξέρω πολλούς που θα το έκαναν, και πήρε πάνω του ευθύνες παραπάνω από ό,τι του αναλογούσαν, διότι τελικά την πράξη ευθύνης του Καραμανλή την πουλήσαν στην κοινωνία ως ενοχή. Ο Καραμανλής δεν ευθύνεται για το δυστύχημα, η πολιτική ευθύνη είναι γενική έννοια, την ανέλαβε και με γενναιότητα, αλλά δεν ευθύνεται για το λάθος του σταθμάρχη. Ο κανιβαλισμός που ακολούθησε θα λειτουργήσει αρνητικά στο μέλλον, κανένας πολιτικός δεν θα θέλει να παραιτηθεί», πρόσθεσε ο κ. Γεωργιάδης.
Για την υποψηφιότητα του κ. Καραμανλή σχολίασε πως «δεν υπάρχει ζήτημα να μην είναι υποψήφιος, είναι βουλευτής Σερρών, θα το αποφασίσουν οι ψηφοφόροι των Σερρών αν θα ξαναπάει στη Βουλή». Τέλος, ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι «στηρίζουμε όλοι τον Κυριάκο Μητσοτάκη, τον εμπιστευόμαστε ότι θα κάνει τη δουλειά. Ο Μητσοτάκης πρέπει να είναι η επιλογή του κόσμου, δεν έκανε λίγα ο Μητσοτάκης σε τέσσερα χρόνια. Μην καταστρέφουμε και μην λιθοβολούμε μια ανορθωτική προσπάθεια 4 ετών. Θα τα αλλάξει όλα ο Μητσοτάκης αν του δώσει την ευκαιρία ο λαός».
21:00 Λαμία-ΠΑΣ Γιάννινα (Τσαγκαράκης, Χριστάκογλου, Στάικος, 4ος Ματσούκας, VAR Μανούχος)
Πλέι άουτ - Σάββατο 18/3
17:00 Αστέρας Τρίπολης-Παναιτωλικός (Τσιμεντερίδης, Μπαλιάκας, Διαμαντής, 4ος Μαλούτας, VAR Περράκης)
17:30 ΟΦΗ-Λεβαδειακός (Ζαμπαλάς, Ψαρρής, Τριανταφύλλου, 4ος Κατοίκος, VAR Γκορτζίλας)
19:30 Ατρόμητος-Ιωνικός (Πολυχρόνης, Κουρομπύλια, Σάββας, 4ος Τσέτσιλας, VAR Κουμπαράκης)
21:00 Λαμία-ΠΑΣ Γιάννινα (Τσαγκαράκης, Χριστάκογλου, Στάικος, 4ος Ματσούκας, VAR Μανούχος)
Πλέι οφ - Κυριακή 19/3
17:30 Βόλος-Ολυμπιακός (Διαμαντόπουλος, Κωστάρας, Δημητριάδης, 4ος Τζοβάρας, VAR Παπαδόπουλος)
19:00 Αρης-ΠΑΟΚ (Αλ Χακίμ, Κλίβερ, Βίλντε, 4ος Φωτιάς, VAR Τζάγια)
21:30 ΑΕΚ-Παναθηναϊκός (Νταμπάνοβιτς, Τοντόροβιτς, Σρνταν, 4ος Σιδηρόπουλος, VAR Εστέβες)
Τι μας συμφέρει:χωρίς να διαφωνώ αυτή τη φορά
Αστέρας-Παναιτωλικός 1
ΟΦΗ-Λεβαδειακός 1
Ατρόμητος-Ιωνικός 1στον Αστερία με τα καπνά γιατί έχεις άσσο;
Αν δει καποιος λιγα δευτερολεπτα πριν , στο συγκεκριμενο βιντεο φαινονται ξεκαθαρα καποια καλοπαιδα που οργανωμενα ( με κινησεις , εκφρασεις κλπ ) προσπαθουν να στησουν οδοφραγμα , πιθανον για να εγκλωβισουν το οχημα. Επειδη υποθετω πως ο οδηγος δεν ηταν σιγουρος αν το εκαναν για να του δωσουν λουλουδια ( 49% πιθανοτητες ) ή να τον καψουν ζωντανο ( 51% ) οπως εκαναν με τους υπαλληλους της ΜΑΡΦΙΝ , φαινεται να αποφασισε λογω αυτης της διαφορας του 2% να προσπαθησει να περασει για να γλυτωσει.
Δεν βλεπω να υπηρχε καποιος αλλος τροπος να το κανει, πλην αυτου που ειδαμε.
Οσο για τους << διαδηλωτες υπερ των θυματων των Τεμπων >>που βλεπουμε στο βιντεο, υποθετω πως θα ειχαν στο μυαλο τους την πιθανοτητα να τραυματιστει καποιος τους , οταν αποφασισαν να στησουν οδοφραγμα σε οχημα της Αστυνομιας.
Αυτα…