Αποστολέας Θέμα: F1 2018  (Αναγνώστηκε 1170 φορές)

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 13.548
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2018
« Απάντηση #25 στις: Κυρ 02 Σεπ 2018 18:43 »
Παράθεση
14ος Γύρος - GRAN PREMIO HEINEKEN D'ITALIA

Συγκλονιστικός Χάμιλτον έκλεισε το σπίτι της Ferrari καθώς νίκησε στη Μonza!

Ένας τρομερός Χάμιλτον με την βοήθεια του Μπότας νίκησε στη Monza. Ο Ράικονεν 2ος και ο Μπότας τελικά 3ος. Μετά από τετακέ ο Φέτελ τελικά 4ος.

Είδαμε έναν συγκλονιστικό αγώνα από τον πρώτο γύρο μέχρι τον τελευταίο. Ένας τρομερός Χάμιλτον αντιμετώπισε την ανωτερότητα της Ferrari με τσαμπουκά και θράσος μέσα στα όρια του ευ αγωνίζεστε και καθάρισε μάλλον το πρωτάθλημα. Ο Φέτελ έπεσε θύμα του εκρηκτικού του χαρακτήρα και του έντονου ταπεραμέντου του. Δεν άφησε τον Χάμιλτον να περάσει στην 2η στροφή, τον ακούμπησε με αποτέλεσμα να κάνει τε-τα-κέ και να θυσιάσει τον αγώνα του και συνέχισε από την τελευταία θέση, καθώς βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Πολλοί μίλησαν για ποινή στον Χάμιλτον, ωστόσο ο Πρωταθλητής έκανε παλληκαρίσιο προσπέρασμα και ήταν ο Φέτελ που έχασε την ψυχραιμία του και ακούμπησε με το μονοθέσιο του Λιούις, με αποτέλεσμα να κάνει τε-τα-κέ.

Ο Φέτελ μπήκε στα πιτς για αλλαγή εμπρός αεροτομής και ελαστικών και βγήκε στην 17η θέση, καθώς εγκατέλειψε ο Χάρτλεϊ. Στον 7ο γύρο Ο Ράικονεν οδηγούσε τον αγώνα με τον Χάμιλτον πίσω του, ένα και κάτι δευτερόλεπτο, με τον Φερστάπεν στην 3η θέση και τον Μπότας κολλημένο πίσω του. Στους επόμενους γύρους ο Φέτελ ξεκίνησε ένα μπαράζ προσπεράσεων, αν και έχασε χρόνο πίσω από τον Ρικιάρντο για μερικούς γύρους μέχρι να βρει τρόπο να τον περάσει. Λίγο μετά μάλιστα, ο Ρικιάρντο εγκατέλειψε από κινητήρα!

Στον 20ο γύρο μπήκε ο Ράικονεν για ελαστικά, ενώ ο Χάμιλτον έμεινε μέσα για 2-3 γύρους μέχρι να αρχίσει ο Κίμι να κάνει ταχύτερους γύρους. Σε αυτό το σημείο όμως του αγώνα, η στρατηγική της Mercedes μπήκε σε λειτουργία. Αποφάσισαν να θυσιάσουν τον Μπότας για να έχει ο Χάμιλτον ευκαιρία μετά το πιτ στοπ του να φτάσει τον Κίμι. Και αυτό έγινε. Ο Χάμιλτον άλλαξε ελαστικά, ο Κίμι έχανε χρόνο και ταλαιπωρούσε τα λάστιχά του πίσω από τον Μπότας και κάπου εκεί ο αγώνας τελείωσε. Όταν μπήκε ο Μπότας να αλλάξει ελαστικά ο Χάμιλτον ήταν κολλημένος πίσω από τον Κίμι.

Με τα ελαστικά του Κίμι να έχουν ορατή φθορά ο Χάμιλτον περίμενε μια καλή ευκαιρία για ένα καθαρό προσπέρασμα με το λιγότερο δυνατό ρίσκο. Και το βρήκε 7 γύρους πριν το τέλος. Game over.
Είχε προηγηθεί ένα θρασύτατο σπρώξιμο του Φερστάπεν στον Μπότας όταν ο Φινλανδός προσπάθησε να περάσει τον Ολλανδό με αποτέλεσμα να ακουμπήσουν. Ευτυχώς δεν έσπασε η ανάρτηση του Μπότας και κατάφερε να συνεχίσει. Ο θερμόαιμος Μαξ στους τελευταίους γύρους έμαθε πως έχει ποινή 5 δευτερολέπτων για το «σπρώξιμο» στον Μπότας, ποινή που τον έκανε όνομα και πράγμα... Mad Max!

Οι τελευταίοι γύροι ήταν διαδικαστικοί. Ο Χάμιλτον νίκησε δίκαια, με τον Gentleman Κίμι Ράικονεν στην 2η θέση και 3ο τον Μαξ Φερστάπεν, που ωστόσο είδε την 3η θέση του να γίνεται 5η εξ αιτίας της ποινής... Στην 4η θέση τερμάτισε ο Φέτελ που έκανε έναν τρομερό αγώνα από το τε-τα-κε και μετά, που ωστόσο η «στιγμή» που είχε στον 2ο γύρο, ίσως του στοιχίσει το πρωτάθλημα.

Πλέον η διαφορά βρίσκεται στους 30 βαθμούς με τον Χάμιλτον να έχει φτάσει τους 256 και τον Φέτελ να βρίσκεται στους 226.

από Gazzetta.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 13.548
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2018
« Απάντηση #26 στις: Κυρ 16 Σεπ 2018 17:55 »
Παράθεση
5oς Γύρος - SINGAPORE AIRLINES SINGAPORE GRAND PRIX
Νίκη στο ρελαντί ο Χάμιλτον στην Σιγκαπούρη

Με καθαρή οδήγηση δίχως απρόοπτα νίκησε ο Χάμιλτον στην Σιγκαπούρη. Δεύτερος ο Φεστάπεν που δεν απείλησε και 3ος ο Φέτελ μετά από λάθος στρατηγικής που του στέρησε την ευκαιρία να παλέψει για την νίκη.

Είδαμε έναν ανιαρό αγώνα καθώς δεν κατάφερε η Ferrari να καλύψει την απόσταση που την χώριζε από τον συνδυασμό Χάμιλτον - Mercedes με αποτέλεσμα ο Βρετανός να ξεφύγει και άλλο στην βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών καθώς πλέον η διαφορά έφτασε στους 40 βαθμούς.

Μόλις στη 2η στροφή είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας όταν ο Πέρεζ άθελά του στρίμωξε τον Οκόν και τον πέταξε στις μπαριέρες. Με το αυτοκίνητο ασφαλείας να βγαίνει και σε αυτόν τον αγώνα και έτσι να παραμένει το 100% σε πρόβλεψη εξόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας στην Σιγκαπούρη, ο Φέτελ για άλλη μια φορά κατάφερε να περάσει τον Φερστάπεν πριν βγει η ενημέρωση για το αυτοκίνητο ασφαλείας. Με την εκκίνηση ξανά του αγώνα η σειρά δεν άλλαξε.

Σε μια αδικαιολόγητη κίνηση, η Ferrari -που πρέπει να μας εξηγήσει αργότερα το γιατί...- έβαλε πολύ νωρίς τον Φέτελ για αλλαγή ελαστικών και μάλιστα του έβαλε πολύ μαλακή γόμα. Η πολύ μαλακή γόμα τόσο νωρίς, σήμαινε πως πάνε για στρατηγική 2 πιτ στοπ. Ο Χάμιλτον έμεινε έξω και μάλιστα έκανε και μερικούς ταχύτερους γύρους, με αποτέλεσμα όταν μπήκε και έβαλε την μεσαία γόμα (την σκληρότερη του Σαββατοκύριακου) να μείνει εμπρός από τον Φέτελ, δίχως να χρειάζεται να κάνει άλλο πιτ στοπ μέχρι το τέλος του αγώνα.

Αν και υποψιαζόμαστε πως η Ferrari έκανε λάθος... βεβαιωθήκαμε όταν μπήκε και ο Φερστάπεν για αλλαγή ελαστικών και βγήκε εμπρός από τον Φέτελ!!! Αυτό ήταν ο αγώνας από πολύ νωρίς ουσιαστικά τελείωσε και το βάθρο δεν άλλαξε μέχρι το τέλος.
Ο Πέρεζ έδωσε σόου καθώς χτύπησε αδικαιολόγητα τον Σιρότκιν και πήρε ποινή διέλευσης, ενώ στα highlight του αγώνα ήταν οι ταχύτεροι γύροι που έκαναν ο Αλόνσο αλλά και ο Μάγκνουσεν!

Με το τέλος του αγώνα ο Χάμιλτον πήρε διαφορά 40 βαθμών από τον Φέτελ που δείχνει να λυγίζει από το άγχος και τις προσδοκίες για μια καλύτερη από τις άλλες χρονιά. Με τον Χάμιλτον όμως σε εκπληκτική κατάσταση έτοιμο να γίνει ο καλύτερος όλων των εποχών και να βαδίζει για το 5ο του πρωτάθλημα το Φέτελ δείχνει ανήμπορος και απλός παρατηρητής. Ο Φερστάπεν έδειχνε ικανοποιημένος με την 2η θέση και έκανε έναν καθαρό -περίεργο...- αγώνα.  Ο Φέτελ έκανε την υπέρβαση και προσπάθησε με απαλή οδήγηση να διατηρήσει τα ελαστικά του δίχως να χρειαστεί να μπει ξανά για αλλαγή, κάτι που τελικά κατάφερε και διατήρησε την 3η θέση. Ένα κατόρθωμα καθόλου εύκολο...

Ο Κίμι απογοήτευσε καθώς δεν μπόρεσε σε αυτήν την «Μίκι Μάους» πίστα, να περάσει τον μόνιμο αντίπαλό του, τον Βάλτερι Μπότας και έμεινε στην 5η θέση με τον οδηγό της Mercedes να παίρνει την 4η θέση. Ενώ 6ος τερμάτισε ο Ρικιάρντο που είναι ήδη με το ένα πόδι εκτός Red Bull...

από Gazzetta.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!