Αποστολέας Θέμα: F1 2018  (Αναγνώστηκε 377 φορές)

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 12.917
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
F1 2018
« στις: Τρι 27 Φεβ 2018 13:33 »
Παράθεση
F1 2018: Ότι χρειάζεται να ξέρεις, ημερολόγιο, συνθέσεις και δοκιμές

Παρακάτω θα δεις το ημερολόγιο του 2018, τις συνθέσεις των ομάδων και τους κινητήρες που θα έχουν στην πλάτη τους τα μονοθέσια, καθώς και το πότε θα είναι οι τέσσερις περίοδοι δοκιμών, πριν και κατά την διάρκεια της χρονιάς.

Ημερολόγιο αγώνων Formula 1 2018

Απομένουν 108 ημέρες και κάτι ώρες, μέχρι την στιγμή που θα σβήσουν τα πέντε κόκκινα φώτα στην πίστα της Μελβούρνης, για να ξεκινήσει άλλη μια σεζόν του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος. Το 2018 θα έχουμε 21 αγώνες, κάτι που ισοφαρίζει το ρεκόρ του μεγαλύτερου αριθμό αγώνων σε ένα χρόνο, που είχε γίνει το 2016, με δύο να είναι οι σημαντικές νέες προσθήκες.

Η επιστροφή της Γερμανίας, στην πίστα του Hockenheim, αλλά κυρίως αυτή της Γαλλίας, η οποία λείπει από το ημερολόγιο από το 2008, στην πίστα του Paul Ricard. Ως συνήθως, η σεζόν του 2018 θα ξεκινήσει στην Αυστραλία, στις 25 Μαρτίου, και θα τελειώσει ακριβώς οκτώ μήνες αργότερα, στις 25 Νοεμβρίου, στη Yas Marina, που φιλοξενεί το Grand Prix του Abu Dhabi.

Έντεκα από τους 21 αγώνες θα λάβουν χώρα στην Ευρώπη, πέντε στην Ασία, τέσσερις στην Αμερική και ένας στην Αυστραλία. Η ανάγκη να διατηρηθεί λίγο-πολύ αμετάβλητη η διάρκεια των χειμερινών και θερινών διακοπών, σημαίνει ότι το ημερολόγιο είναι πιο πιεσμένο σε σχέση με το φετινό, κυρίως στα μέσα της σεζόν, με πέντε Grand Prix, όλα στην Ευρώπη, να πραγματοποιούνται μέσα σε 6 εβδομάδες.

 

Ημερομηνία   Αγώνας   Πόλη
25 Μαρίου   GP Αυστραλίας   Μελβούρνη
8 Απριλίου   GP Μπαχραίν   Σακχίρ
15 Απριλίου   GP Κίνας   Σαγκάη
29 Απριλίου   GP Αζερμπαϊτζάν   Μπακού
13 Μαΐου   GP Ισπανίας   Βαρκελώνη
27 Μαΐου   GP Μονακό   Μόντε Κάρλο
10 Ιουνίου   GP Καναδά   Μοντρεάλ
24 Ιουνίου   GP Γαλλίας   Le Castellet
1 Ιουλίου   GP Αυστρίας   Spielberg
8 Ιουλίου   GP Βρετανίας   Silverstone
22 Ιουλίου   GP Γερμανίας   Hockenheim
29 Ιουλίου   GP Ουγγαρίας   Βουδαπέστη
26 Αυγούστου   GP Βελγίου   Spa-Francorchamps
2 Σεπτεμβρίου   GP Ιταλίας   Monza
16 Σεπτεμβρίου   GP Σιγκαπούρης   Marina Bay
30 Σεπτεμβρίου   GP Ρωσίας   Sochi
7 Οκτωβρίου   GP Ιαπωνίας   Suzuka
21 Οκτωβρίου   GP Αμερικής   Austin
28 Οκτωβρίου   GP Μεξικό   Πόλη του Μεξικό
11 Νοεμβρίου   GP Βραζιλίας   Σάο Πάολο
25 Νοεμβρίου   GP Abu Dhabi   Yas Marina
 

Συνθέσεις ομάδων Formula 1 2018

Με την Alfa Romeo να ανακοινώνει την επιστροφή της στην F1 και τους οδηγούς που θα οδηγήσουν το νέο μονοθέσιο, απομένει μόλις μια κενή θέση για να ολοκληρωθούν οι συνθέσεις των ομάδων. Αυτή είναι του δεύτερου μονοθεσίου της Williams, με τον Robert Kubica να φημολογείται ότι έχει ήδη υπογράψει με την βρετανική ομάδα.

 

Οδηγός   Οδηγός   Ομάδα   Κινητήρας
44 Lewis Hamilton   77 Valtteri Bottas   Mercedes   Mercedes
5 Sebastian Vettel   7 Kimi Raikkonen   Ferrari   Ferrari
3 Daniel Ricciardo   33 Max Verstappen   Red Bull   Renault
11 Sergio Perez   31 Esteban Ocon   Force India   Mercedes
18 Lance Stroll   TBC   Williams   Mercedes
27 Nico Hulkenberg   55 Carlos Sainz   Renault   Renault
10 Pierre Gasly   28 Brendon Hartley   Toro Rosso   Honda
8 Romain Grosjean   20 Kevin Magnussen   Haas   Ferrari
14 Fernando Alonso   2 Stoffel Vandoorne   McLaren   Renault
9 Marcus Ericsson   16 Charles Leclerc   Alfa Romeo Sauber   Ferrari
 

Ημερολόγιο δοκιμών Formula 1 2018

Τις τελευταίες ημέρες του Φεβρουαρίου θα δούμε για πρώτη φορά στην πίστα της Βαρκελώνης τα νέα μονοθέσια, την ενσωμάτωση της Halo προστασίας, καθώς και τις νέες γόμες της Pirelli.

 

Ημερομηνίες   Πίστα
26 Φεβ. – 1 Μαρτίου   Βαρκελώνη
6-9 Μαρτίου   Βαρκελώνη
15-16 Μαΐου   Βαρκελώνη
31 Ιουλίου – 1 Αυγούστου   Hungaroring

https://car.com.cy/article/1479-f1-2018-oti-hreiazetai-na-xereis-imerologio-syntheseis-kai-dokimes
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 12.917
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2018
« Απάντηση #1 στις: Τρι 27 Φεβ 2018 14:52 »
Φαβορί Χάμιλτον και Φέτελ και φετος.
Για τους κατασκευαστές η Μακλαρεν.
Είσοδος της ΑλφαΡομεο στην Φ1.

Ξεκίνησαν οι πρώτες δοκιμές χθες στην Βαρκελώνη.
25 Μαρτίου ο πρώτος αγώνας στην Μελβούρνη.
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 12.917
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2018
« Απάντηση #2 στις: Δευ 19 Μάρ 2018 15:04 »
Ξεκινάει τη Κυριακή το Πρωτάθλημα! Προσδεθείτε!
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος Siatrovouni

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.766
  • Thessaloniki Club 2006
    • Προφίλ
Απ: F1 2018
« Απάντηση #3 στις: Δευ 19 Μάρ 2018 20:44 »

Για τους κατασκευαστές η Μακλαρεν.

Πως ειπατε? Οριστε?

Ο ΠΑΣ γράφεται με κεφαλαία όπως η ΙΣΤΟΡΙΑ του.

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 12.917
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2018
« Απάντηση #4 στις: Δευ 19 Μάρ 2018 21:33 »

Για τους κατασκευαστές η Μακλαρεν.

Πως ειπατε? Οριστε?

Ουπς!

Εντάξει μωρε κάναμε ένα λάθος...Μερσεντες έπρπε να γραψω!

Καρφώθηκα ότι μεγάλωσα!!! :P :P
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 12.917
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2018
« Απάντηση #5 στις: Κυρ 25 Μάρ 2018 15:50 »
Παράθεση
Ο Φέτελ είναι ο τυχερός νικητής του πρώτου αγώνα της χρονιάς χάρις στην στρατηγική της Ferrari να τον βάλει την κατάληλη στιγμή για πιτ στοπ. Στην δεύτερη θέση ο Χάμιλτον και 3ος ο Κίμι Ράικονεν.

Δίχως δράματα και συγκινήσεις ξεκίνησε ο πρώτος αγώνας της χρονιάς. Αν εξαιρέσουμε τον Μάγκνουσεν που κατάφερε, να αναρριχηθεί στην 4η θέση, τίποτε άλλο δεν συνέβη στους πρώτους γύρους. Ο Χάμιλτον εκτοξεύτηκε εμπρός και άρχισε σιγά σιγά να χτίζει διαφορά από τον Ράικονεν και τον Φέτελ που έδειχναν να έχουν ίδιο ρυθμό.

Τα δράματα ξεκίνησαν με τον Γκασλί να εγκαταλείπει από σπασμένο κινητήρα (Honda...), ενώ άρχισε στον 18 γύρο και ο χορός των πιτ στοπ για αλλαγή ελαστικών. Η θεωρία έλεγε, για αλλαγή από Hypersoft σε Soft και πως με καλή διαχείριση τα soft θα έφταναν μέχρι το τέλος του αγώνα. Έτσι και έγινε. Από αυτούς που βρίσκονταν στις πρώτες θέσεις, ο Ράικονεν ήταν αυτός που πρώτος τοποθέτησε soft ελαστικά, ενώ λίγο αργότερα ακολούθησε και ο Χάμιλτον. Έτσι βρέθηκε ο Φέτελ να οδηγεί τον αγώνα σε ένα καθοριστικό σημείο.

Στην φάση των πιτι στοπ, διαδοχικά και οι δύο Haas αντιμετώπισαν προβλήματα και εγκατέλειψαν. Πρώτος ο Μάγκνουσεν έμεινε από κινητήρα και παρκάρησε την Haas του σε σημείο που δεν ενοχλούσε και λίγα λεπτά αργότερα και ο Γκροζάν έμεινε από κινητήρα, μόλις βγήκε από τα πιτς. Μάλιστα δεν κατάφερε να οδηγήσει το αυτοκίνητό του σε καλό σημείο, με αποτέλεσμα να προκαλέσει εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και στη συνέχεια κανονικό αυτοκίνητο ασφαλείας.

Με τα αυτοκίνητα να κόβουν ρυθμό για το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, ενημέρωσαν τον Φέτελ πως τότε ήταν η σωστή στιγμή, να μπει για την δική του αλλαγή ελαστικών. Μπήκε και κατάφερε να βγει εμπρός από τον Χάμιλτον και αυτό ήταν το σημείο καμπής του αγώνα.. Ο Χάμιλτον πίεσε αλλά δεν κατάφερε να περάσει μέχρι το τέλος του αγώνα, όπου και τελείωσαν και τα ελαστικά του.


Οι Red Bull δεν έπεισαν, παρα τις προσπάθειες και των δύο πιλότων της, ενώ αρνητική έκπληξη υπήρξε η Haas που ενώ χτες είχε και τα δύο της αυτοκίνητα στο τοπ 10, σήμερα τα έχασε από βλάβες κινητήρα. Ο Ρικιάρντο με την 4η θέση έδειξε καλά στοιχεία, ενώ ο Μπότας δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 7η θέση.

Βεβαίως η επίδοση της ημέρας ανήκει στον Αλόνσο που κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Φερστάπεν και τελικά να πανηγυρίσει μια πανάξια 5η θέση.

Ο Φέτελ στάθηκε πολύ τυχερός που με την καλή στρατηγική της ομάδας του έφυγε με 25 βαθμούς από την Μελβούρνη. Σταθερός και ο Κίμι που κατάφερε να ανέβει στην 3η θέση.

Τον αγώνα έσωσε το αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς δίχως αυτό, o αγώνας έδειχνε πως δεν θα είχε ενδιαφέρον, λόγω της πίστας που δεν ευνοούσε τα προσπεράσματα.

από Gazzetta.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 12.917
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2018
« Απάντηση #6 στις: Κυρ 08 Απρ 2018 20:45 »
Παράθεση
2ος Γύρος - GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX

Καταπληκτικός Φέτελ! Αντέχει και νικά στο Μπαχρέιν

Ένας απίθανος Φέτελ κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Μπότας και να κερδίσει παλικαρίσια και τον 2ο αγώνα της χρονιάς. Στην 3η θέση ο πολύ καλός Χάμιλτον! Εγκατάλειψη και για τις δύο Red Bull. Μείνετε συντονισμένοι για την αναλυτική περιγραφή.


Ο δεύτερος αγώνας της χρονιάς τα είχε όλα. Ανταγωνισμό, σασπένς, δράμα ακόμα και αίμα! Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Φέτελ φρόντισε να στρίψει πρώτος με τον Μπότας 2ο και τον Κίμι 3ο που δεν έκανε καλή εκκίνηση. Ο Χάμιλτον (που ήταν ο μόνος από τους 10 πρώτους που χρησιμοποιούσε την μαλακή κίτρινη γόμα) από την 9η θέση φρόντισε να φτάσει 7ος δτην πρώτη στροφή! Ενώ πίσω του βρέθηκε ο Μαξ Φερστάπεν.

Για 3 ακόμα γύρους δεν είχαμε κάποια άλλαγή, όταν ο Φερστάπεν στον 4ο γύρο προσπάθησε να περάσει τον Χάμιλτον με βίαιο και αποφασιστικό τρόπο. Στο τζαρτζάρισμα με τον Χάμιλτον ο Φερστάπεν ακούμπησε τον πίσω αροστερό τροχό του στην εμπρός πτέρυγα του Χάμιλτον και το λάστιχο έσκασε! Ταυτόχρονα, ο Ρικιάρντο εγκατέλειψε από βλάβη στα ηλεκτρικά του, ολοκληρώνοντας ένα τραγικό Σαββατοκύριακο για την Red Bull. Ο Χάμιλτον δεν επιρρεάστηκε και συνέχισε να ανεβαίνει και με την εγκατάλειψη του Ρικιάρντο βρέθηκε 5ος! Φυσικά πέρασε εύκολα τον πολύ καλό Γκασλί και ανέβηκε στην 4η θέση πολύ νωρίς στον αγώνα. Για αρκετούς γύρους δεν είχαμε κάτι σημαντικό εκτός από το γεγονός πως ο Μπότας ροκάνιζε την διαφορά από τον Φέτελ.

Ο Φέτελ βλέποντας πως η διαφορά με τον Μπότας μειώνεται μπήκε μέσα για αλλαγή ελαστικών και βγήκε 4ος. Ένα γύρο μετά μπήκε και ο Ράικονεν. Αντίστοιχα μπήκαν και οι οδηγοί της Μercedes και έτσι είχαμε τον Φέτελ να οδηγεί την κούρσα τον Μπότας να προσπαθεί να τον πλησιάσει, τον Ραίκονεν να θέλει να πιέσει τον Μπότας και τον Χάμιλτον 4ο να καραδοκεί για κάποιο λάθος των προπορευόμενων. Το μεγάλο δράμα που είχε και αίμα έγινε στο 2ο πιτ στοπ του Ράικονεν. Ο Φινλανδός μπήκε μέσα, οι μηχανικοί του μπερδεύτηκαν, τον έδιωξαν νωρίς δίχως να του έχουν άλλαξει πίσω αριστερό τροχό και τον ανάγκασαν σε εγκατάλειψη. Και ως να μην έφτανε αυτό, στην έξοδό του πάτησε κυριολεκτικά το πόδι το ενός από τους μηχανικούς του κάνοντά του μεγάλη ζημιά στον αστράγαλο, στην κνήμη, την περόνη και το γόνατο! Με τον Γκασλί να βρίσκεται 1 λεπτό πίσω, οι 3 πρώτοι έπρεπε απλώς να φτάσουν στον τερματισμό με αυτήν την σειρά για να κερδίσει ο Φέτελ.

Στους τελευταίους γύρους ο Μπότας πλησίασε, προσπάθησε αλλά δεν κατάφερε να κερδίσει τον αποφασισμένο Γερμανό της Ferrari. Άξια νίκη για το Φέτελ με τον Μπότας 2ο και τον πολύ καλό και τυχερό (για την εγκατάλειψη του Ράικονεν) Χάμιλτον να κατακτά μια 3η θέση. Ο Πιερ Γκασλί όμως ήταν ο οδηγός που χάρηκε περισσότερο από όλους καθώς πέτυχε με την 4η θέση του, την καλύτερη θέση της καριέρας του και έδωσε μάλιστα πνοή και στην Honda που είδε τον κινητήρα της να αντέχει και να είναι ανταγωνιστικός.
από Gazzeta.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 12.917
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2018
« Απάντηση #7 στις: Κυρ 15 Απρ 2018 16:01 »
Παράθεση
3ος Γύρος - HEINEKEN CHINESE GRAND PRIX

Νικητής ο Ρικιάρντο στην κόλαση της Κίνας!

Δίκαιος νικητής ο Ντάνιελ Ρικιάρντο χάρις στην στρατηγική της Red Bull. 2ος ο Μπότας και 3ος ο Ράικονεν. Τα έκανε μαντάρα ο Φερστάπεν καθώς χτύπησε τον Φέτελ...
 
Ξεκίνησε ως ένας αγώνας «σούπα». Τίποτε δεν γινόταν στους πρώτους γύρους, αν εξαιρέσουμε το κλείσιμο του Φέτελ στον Ράικονεν στα πρώτα μέτρα της εκκίνησης.

Ο Φέτελ ξεκίνησε ορεξάτος και άρχισε να χτίζει μια διαφορά από τον Μπότας. Ο Γερμανός οδηγός οδηγούσε τον αγώνα με 2ο τον Μπότας και 3ο τον Ράικονεν που έδειχνε πως μπορούσε να κρατήσει πίσω του τον Φερστάπεν μετά την κακή εκκίνηση. Ο Χάμιλτον στην 5η θέση έκανε έναν αγώνα τακτικής, περιμένοντας να δει πως θα εξελιχθεί ο αγώνας. Ο Ρικιάρντο ήταν 6ος ενώ ο Πέρεζ είχε χάσει στην εκκίνηση 6 θέσεις!

Ο Φερστάπεν έδειχνε δυνατός και δεν άργησε να περάσει τον Κίμι και να βρεθεί 3ος. Στον 14ο γύρο το γκρουπ των 6 πρώτων είχε κάνει μια διαφορά 12 δευτερολέπτων από τον 7ο Χούλκενμπεργκ και η διαφορές πλέον άνοιγαν. Ο Φέτελ πίστευε πως είχε μια διαφορά ασφαλείας 4 δευτερολέπτων από τον Μπότας και είχε τον έλεγχο του αγώνα. Έτσι πίστευε...

Μόλις μπήκαν οι Μercedes για αλλαγή ελαστικών, η θερμοκρασία του αγώνα άρχισε να ανεβαίνει! Ο Μπότας φόρεσε την μέση γόμα και μόλις βγήκε στον πρώτο του κιόλας γύρο ήταν ταχύτερος του Φέτελ! Στον 2ο γύρο του του κάλυψε 3 δευτερόλεπτα. Η Ferrari έβαλε αμέσως τον Φέτελ για αλλαγή ελαστικών αλλά η ζημιά είχε γίνει. Βγήκε πίσω από τον Μπότας στην 3η θέση!

Ο Ράικονεν ήταν πρώτος αφού δεν σταμάτησε για αλλαγή ελαστικών και οι Μπότας και Φέτελ βρίσκονταν στην 3η και 4η θέση αφού και οι υπόλοιποι της πρώτης 6άδας είχαν μπει στα πιτς. Ο Κίμι όμως με τα ταλαιπωρημένα ελαστικά έχανε 2 δευτερόλεπτα το γύρο από τον Μπότας που τον πλησίαζε με ρυθμό πολυβόλου. Το λογικό θα ήταν να βάλουν αμέσως μέσα τον Κίμι για αλλαγή ελαστικών... αλλά τον κράτησαν μέσα για να να αντιμετωπίσει τον Μπότας, να τον καθυστερήσει και τελικά να δώσει την ευκαιρία στον Φέτελ να πλησιάσει και ίσως τον περάσει καταστρέφοντάς φυσικά τον αγώνα του Φινλανδού.

Και πράγματι ο Κίμι κράτησε λίγο πίσω του τον Μπότας και ο Φέτελ ροκάνισε την διαφορά και τον έπιασε δίχως όμως να μπορεί να τον περάσει. Όταν τελικά τον έβαλαν για αλλαγή ελαστικών ο Κίμι βγήκε 6ος.

Και έτσι κάπως πήγε ο αγώνας μέχρι τον 30ο γύρο, όταν είχαμε μια ηλίθια σύγκρουση του Χάρτλεϊ με τον Γκασλί με υπαιτιότητα του Γκασλί. Η πίστα γέμισε συντρίμμια και βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Αμέσως η Red Bull έδρασε αστραπιαία. Έβαλε και τους δύο οδηγούς της μέσα και τους τοποθέτησε φρέσκα μαλακά ελαστικά. Οι υπόλοιποι δεν το τόλμησαν και έμειναν με μεσαία γόμα. Αυτό ήταν το κλειδί του αγώνα.

Με τον Φερστάπεν να είναι γρηγορότερος από όλους εμπρός του, μόλις έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας άρχισε τα προσπεράσματα. Ο Μαξ πρόσπάθησε να περάσει τον Χάμιλτον και ακούμπησαν βγάζοντας πάλι τον θερμόαιμο Ολλανδό εκτός δρόμου και δίνοντας την ευκαιρία στον Ρικιάρντο να τον περάσει. Ο Ρικιάρντο άρχισε να καταπίνει έναν-έναν τους οδηγούς εμπρός του με πιο μυαλομένες προσπεράσεις πάντα μέσα στο πλαίσιο του ευ αγωνίζεστε. Ο Φερστάπεν κατάφερε να περάσει και αυτός τον Χάμιλτον -με μια φυσιολογική προσπέραση- αλλά όταν έφτασε τον Φέτελ, προσπάθησε να τον περάσει άτσαλα από την εσωτερική, τον χτύπησε και γύρισαν και οι δύο καταστρέφοντας ουσιαστικά τον αγώνα του οδηγού της Ferrari.

«Δεν έχω να πω τίποτε» λέει ο Φέτελ βράζοντας στο ζουμί του, στον ασύρματο...

Για αυτή του την κίνηση ο Φερστάπεν πήρε ποινή 10 δευτερολέπτων...

Ο Ρικιάρντο έφτασε εύκολα τον Μπότας και τον πέρασε ενώ μάλιστα έκανε αμέσως μετά και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με 1.36.221 πηγαίνοντας για μια εύκολη νίκη.

Ο αγώνας του Φέτελ καταστράφηκε και στους τελευταίους γύρους τον πέρασε και ο Αλόνσο αφήνοντάς τον μόλις 8ο.

Δίκαιος νικητής ο Ντάνιελ Ρικιάρντο που έκανε έναν εκπληκτικό αγώνα με 2ο τον σταθερό Βάλτερι Μπότας και 3ο τον -μη με ξεγράφετε- Κίμι Ράικονεν, 4ος αλλά με την ποινή 5ος ο Φερστάπεν και 4ος τελικά ο Χάμιλτον. Στην 6η θέση ο εντυπωσιακός στο τέλος Χούλκενμπεργκ και 7ος ο απίθανα σταθερός Αλόνσο, 8ος ο άτυχος Φέτελ, 9ος ο Κάρλος Σάινθ και 10ος ο Κέβιν Μάγκνουσεν με την Haas.

Από αγώνα «σούπα» τελικά παρακολουθήσαμε έναν εντυπωσιακό αγώνα γεμάτο ανατροπές και δράματα, με μαύρο πρόβατο τον Μαξ Φερστάπεν που για 2ο στη σειρά αγώνα, έχει επαφή με άλλο μονοθέσιο και καταστρέφει τον αγώνα του και αυτή τη φορά και του Φέτελ. Αν δεν ακουμπούσε με τον Χάμιλτον και δεν χτυπούσε τον Φέτελ μπορεί να είχε νικήσει στον αγώνα.

από Gazzetta.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 12.917
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2018
« Απάντηση #8 στις: Κυρ 29 Απρ 2018 17:59 »
Παράθεση
FORMULA 1 2018 AZERBAIJAN GRAND PRIX

Τυχερός ο Χάμιλτον κερδίζει στην κόλαση του Αζερμπαϊτζάν

Σε έναν επεισοδιακό αγώνα που τα είχε όλα, ο Χάμιλτον στάθηκε πιο τυχερός και ήταν αλάνθαστος κατακτώντας μια ανέλπιστη νίκη. Δεύτερος ο Κίμι Ράικονεν και τρίτος ο Πέρεζ! Ο Φέτελ 4ος και ο Μπότας εγκατέλειψε.
 
Τι σούπερ αγώνας ήταν αυτός! Νωρίς νωρίς στον πρώτο γύρο είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς ο Ράικονεν και ο Οκόν είχαν επαφή με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει ο οδηγός της Force India. Στη συνέχεια είχαμε σχετική ηρεμία με έντονες μάχες του Φερστάπεν με τον Ρικιάρντο. Ενώ και οι δύο Renault έδειξαν δυνατές με τον Σάινθ και τον Χούλκενμπεργκ να καταφέρνουν να περνούν τις δύο Red Bull. Ο Χούλκενμπεργκ όμως είχε ένα κλατάρισμα και εγκατέλειψε ενώ και ο Σάινθ στην συνέχεια δεν άντεξε την πίεση των Red Bull.

0% Γκανιότα* & Αποκλειστικά Ειδικά Στοιχήματα στη Novibet * Αφορά την επιλογή «Νικητής Αγώνα» σε επιλεγμένα παιχνίδια πριν την έναρξη''.

Ο Φέτελ ήταν άνετα πρώτος, με τον Μπότας 2ο και τον Χάμιλτον 3ο για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Αφού άλλαξαν ελαστικά ο Φέτελ και ο Χάμιλτον έπεσαν στην 2η και 3η θέση με τον Μπότας να βρίσκεται μόνος πρώτος.

Oι μάχες των Red Bull βεβαίως ήταν θέμα συζήτησης. Σε τουλάχιστον 4 περιπτώσεις, ο Ρικιάρντο πέρασε τον Φερστάπεν αλλά ο Φερστάπεν πήρε με βιαίο τρόπο την θέση του πίσω. Αν ήταν άλλος εκτός του συντηρητικού Ρικιάρντο θα είχαμε σίγουρα ατύχήματα. Βεβαίως... και ο Ρικιάρντο άνθρωπος είναι και δεν άντεξε να μην χτυπήσει με πολλά τον Μαξ μετά από την γνωστή συμπεριφορά του νεαρού καρτίστα που δεν συνενεί στο να τον περάσει κανένας. Με το γεγονός της διπλής εγκατάλειψης βγήκε για άλλη μια φορά το αυτοκίνητο ασφαλείας και όλοι οι οδηγοί μπήκαν για αλλαγή ελαστικών ultrasoft καθώς έμεναν 10 καυτοί γύροι.

Βεβαίως ο Γκροζάν είχε άλλη άποψη καθώς αποφάσισε πως πρέπει μόνος του να τρακάρει στα καλά καθούμενα στον τοίχο, ενώ ακολουθούσε -σας το θυμίζω- το αυτοκίνητο ασφαλείας! Το ατύχημα του Γκροζάν, ανάγκασε το αυτοκίνητο ασφαλείας να βγει καθυστερημένα αφήνοντας μόνο 4 γύρους στους οποίους θα παίζονταν όλα.

Ο Μπότας ήταν αυτός που εκμεταλεύτηκε στο έπακρο το αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς δεν είχε κάνει την αλλαγή του και έτσι κατάφερε να κάνει πρώτος την αλλαγή και να παραμείνει πρώτος! Ο Φέτελ αγχώθηκε και στην πρώτη στροφή -όταν έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας- κατάφερε να μπλοκάρει τους τροχούς του και να χάσει 2 θέσεις!!!

Με δύο μόνο γύρους να μένουν ο Μπότας έδειχνε ανίκητος με τον Χάμιλτον 2ο και 3ο τον εξαιρετικό Ράικονεν που δείχνει πολύ σταθερός... όταν ο Μπότας πάτησε ένα θραύσμα και έσκασε το λάστιχό του με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει ενώ ήταν στην πρώτη θέση!

Ξάνα σασπένς, ξανά αγωνία και ο Χάμιλτον βρέθηκε ανέλπιστα πρώτος! Ο Κίμι δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 2η θέση, ενώ ο Φέτελ έχασε και την 3η θέση από έναν εξαιρετικό Σέρτζιο Πέρεζ!

από Gazzetta.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 12.917
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2018
« Απάντηση #9 στις: Κυρ 13 Μάι 2018 19:12 »
Παράθεση
5ος Γύρος - GRAN PREMIO DE ESPAÑA EMIRATES 2018
Εύκολη νίκη για τον Χάμιλτον στην Ισπανία στο +17 πλέον στο πρωτάθλημα

Σε έναν σχετικά ανιαρό αγώνα η υπεροχή των Mercedes υπήρξε καθολική. Πρώτος ο Χάμιλτον, με 2ο τον Μπότας και 3ο τον Φερστάπεν. Ο Φέτελ μόλις 4ος.

Από την πρώτη στροφή κιόλας, φάνηκε πως ο αγώνας θα ήταν γεμάτος δράση. Ο Φέτελ βούτηξε στα φρένα και πέρασε τον Μπότας δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για να δούμε έναν πολύ ενδιαφέροντα αγώνα. Ωστόσο 2-3 στροφές παρακάτω, ο Μάγκνουσεν είχε ένα γλύστρημα, τρόμαξε τον Γκροζάν, ο Γάλλος το έχασε, έμεινε στο γκάζι και από το σπινιάρισμα καθώς το αυτοκίνητό του χάθηκε στους καπνούς του ελαστικού, έπεσαν πάνω του οι Χούλκενμπεργκ και Γκασλί!

Αυτό ήταν. Αυτοκίνητο ασφαλείας. Το μομέντουμ της Ferrari πήγε περίπατο και ο αγώνας σούπαρε. (Έγινε σούπα. Δική μου έκφραση.)

Με την επανεκκίνηση δεν ξαναείδαμε μάχη στις πρώτες 9 θέσεις. Για την 9η είδαμε μερικές με τον Αλόνσο και τον Λεκλέρκ, ενώ είχαμε και αρκετές εγκαταλείψεις με πιο ηχηρή εκείνη του Κίμι Ράικονεν από κινητήρα! Και ήταν ηχηρή καθώς ο Φινλανδός είχε αλλάξει κινητήρα την Παρασκευή!

Με αυτά και με αυτά είχαμε ένα εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας όταν ο κινητήρας του Στόφελ Βαντούρν παρέδωσε το πνεύμα. Τότε ο Φερστάπεν χτύπησε ελαφρά τον Σιρότκιν από πίσω καταστρέφοντας την εμπρός αεροτομή του και τότε... ο Φέτελ που ήταν δεύτερος πίσω από τον Χάμιλτον, μπήκε δίχως καμιά λογική για αλλαγή ελαστικών και βγήκε 4ος πίσω από τον Φερστάπεν!

Οι άνθρωποι της Ferrari, μάλλον έπεσαν θύματα της επικοινωνίας του pit wall του Μπότας που είπε στον οδηγό του πως ο Φερστάπεν θα κάνει μόνον ένα πιτ στοπ, άρα στους τελευταίους γύρους θα είναι απειλή... εννοώντας πως όλοι οι άλλοι θα κάνουν δύο πιτ στοπ... Αν όντως στην Ferrari έπεσαν θύματα αυτής της επικοινωνίας τότε κάποιοι θα πρέπει να απολυθούν...

Με τις διαφορές να έχουν μεγαλώσει ο αγώνας στην συνέχεια έγινε ανιαρός και τελείωσε με την σειρά εκκίνησης μετά το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας.

Πρώτος μόνος και άνετος ο Χάμιλτον που ποτέ δεν απειλήθηκε από κανέναν, 2ος ο πολύ σταθερός Βάλτερι Μπότας και 3ος ο ζημιάρης Φερστάπεν που ούτε σε αυτόν τον αγώνα κατάφερε να μην κάνει ζημιά και να μην τρακάρει με κάποιον...

από Gazzetta.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 12.917
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2018
« Απάντηση #10 στις: Σήμερα στις 20:09 »
Παράθεση
Γιώργος Βαρίνος
GRAND PRIX DE MONACO 2018
Δίκαια πρώτος ο Ρικιάρντο σε ένα βαρετό Μονακό

Σε έναν αδιάφορο αγώνα που δεν είχε καν αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Ρικιάρντο ξεκίνησε πρώτος και δεν τον πέρασε κανείς. Στη 2η θέση ο Φέτελ και στην 3η ένας αδιάφορος Χάμιλτον.


Ήταν ένας αγώνας που τα είχε όλα. Και το σασπένς και το γκλάμουρ και τον θεωρητικό ανταγωνισμό... Πριν ξεκινήσει βέβαια.

Γιατί αφού ξεκίνησε χάθηκαν όλα. Ευτυχώς που είχαμε τον Φερστάπεν να προσπαθεί από την τελευταία θέση να κερδίσει θέσεις γιατί άλλιως θα μας είχε πάρει ο ύπνος. Βεβαίως είχαμε στο τέλος ένα σφοδρό ατύχημα στην έξοδο του τούνελ από αστοχία φρένων στην Sauber/Alfa Romeo του Λεκλέρκ, αλλά ακόμα και αυτό δεν στάθηκε ικανό να ανακατέψει λίγο τα πράγματα και να φέρει ανατροπές καθώς μάλιστα δεν βγήκε καν το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Ουσιαστικά δεν έγινε τίποτε. Οι 5 πρώτοι όπως ξεκίνησαν έτσι τερμάτισαν, δίχως δράματα και εντάσεις. Μάλιστα δεν έγινε καν η παραμικρή προσπάθεια προσπεράσματος μεταξύ τους. Για τέτοια σούπα μιλάμε. Φυσικά φταίει ο χαρακτήρας της πίστας που δεν επιτρέπει προσπεράσματα αλλά και πάλι πρέπει να βρεθεί μια λύση...

Μάλιστα από τη μέση του αγώνα ο Ρικιάρντο αντιμετώπιζε πρόβλημα καθώς είχε χάσει ισχύ ο κινητήρας του και -είχε χάσει την 7η και 8η ταχύτητα- και προσπαθούσε με νύχια και με δόντια να κρατηθεί στην πρώτη θέση. Ακόμα και με το πρόβλημα όμως ήταν αδύνατον στον Φέτελ να περάσει και ο Γερμανός προτίμησε μια σίγουρη 2η θέση ενώ το ίδιο έκανε και ο Χάμιλτον στην 3η θέση.

Αν εξαιρέσουμε την υπερπροσπάθεια του Ρικιάρντο με πληγωμένο μονοθέσιο να τερματίσει πρώτος, την επίσης υπερπροσπάθεια του Φερστάπεν να κερδίσει θέσεις και το ατύχημα του Λεκλέρκ πάνω στον Χάρτλει, πρέπει να ξεχάσουμε γρήγορα αυτόν τον βαρετό αγώνα.

από Gazzetta.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!